Nou ik moest de open dag hebben van international business, toen bleek die eerst niet op 8 november te zijn maar de 18e, had ik me daarvoor aangemeld.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom dan niet, wel en toen niet?
Ik ga zo naar Amsterdam met m'n meissie en vannacht naar Gabriella Cilmiquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:53 schreef gers het volgende:
je moet sowieso niet naar maastricht gaan![]()
A'dam lijkt me veel leuker
BT is meeloperquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik moest de open dag hebben van international business, toen bleek die eerst niet op 8 november te zijn maar de 18e, had ik me daarvoor aangemeld.
Bleek toen later weer dat het wel 8 november waskutzooi.
Maar nu ga ik wel een meeloopdag doen ofzo
Laatst zei je nog van wel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook geen piemelwie is dat lijk in je UI eigenlijk?
Ik loog, ik wilde er gewoon bij horen okayquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst zei je nog van wel.Heb je je laten castreren?
Amy Macdonald
Ah okee. Maar heb je bewijs?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik loog, ik wilde er gewoon bij horen okay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Huurauto, snap dat danquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
HOERAUTO? Hm, okay.
Ik ga toch niet slowchatten met mezelfquote:Kom eens slowchatten met me sackboy!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee. Maar heb je bewijs?Haha, ja hoor, maar dat krijg jij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ja hoor, maar dat krijg jij niet!
Ik snapte de hele grap nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huurauto, snap dat dan![]()
[..]
Ik ga toch niet slowchatten met mezelf
die is pas 17quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Amsterdam met m'n meissie en vannacht naar Gabriella Cilmi
Ja, volgens mij mag ze helemaal niet zo laat opblijven.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, volgens mij mag ze helemaal niet zo laat opblijven.Maar ze is wel lekker. Hoop alleen wel dat ze vanavond haar haar een keer gewassen heeft. (Haar haren zien er soms zo ranzig uit
)
Denk alleen dat m'n vriendin halverwege in slaap valt want die heeft nog een jetlag
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snapte de hele grap niet!!
Had wel grappig geweest. PM-en met je eigen kloon.quote:En nouja, het zou zomaar kunnen toch
Pics van ananas of je liegt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEUJ! Remlof heeft hier laatst nog gepost dat ik een dame ben
Hahaha ja dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Had wel grappig geweest. PM-en met je eigen kloon.
Haha nou ik heb haar nog maar weinig gezien of gesproken sinds ze terug isquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahais het wel weer leuk met je vriendin
?
Tot wanneer blijft ze nou hier?
Godver, flikker op met dat kutnummerquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:06 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] WOMANIZER, WOMAN-WOMANIZER, YOU'RE A WOMANIZER, OH, WOMANIZER, OH, YOU'RE A WOMANIZER, BABY!!! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |