Nou ik bied me toch aanquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:57 schreef De_Ananas het volgende:
Kunnen jullie kappen met dat kleffe gedoe? Ik probeer hier een schoonmaakster te vinden
quote:
De 2e keer jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:
Ow en bt, het was jordy die jou belde met mijn telefoon maar je nam niet op
Waarom bellen jullie mij nooit 's nachts.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:
Pardon? Ik heb geen gesprek gezien?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:
Pak die slang vast, doe de stofzuigerrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Hahaha, had ik de geweldige jordy kunnen spreken, sliep ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De 2e keer jaToen jij in de bladeren lag
Ehm, je nam nog op en begon te kreunenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb geen gesprek gezien?
Ooh verdommequote:Op zaterdag 8 november 2008 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, je nam nog op en begon te kreunen
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
Ze gingen mij begraven onder de bladeren in de bladerbakop een gegeven moment kreeg ik amper nog lucht
![]()
Als ik Jordy was zou ik kei hard op je gaan springen en je strot dichtknijpen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
Ze gingen mij begraven onder de bladeren in de bladerbakop een gegeven moment kreeg ik amper nog lucht
![]()
Ik deed helegaar niksquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
![]()
OMMMGG dat accent ook hequote:
Whehe, arme Josquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik deed helegaar niksIk moest lachen om hoe Joris erbij stond te graven
En hoe jij zat te hijgen onder die bladeren
die eerst 20 sec , always look at the bright side of lifequote:
Het is mij niet echt duidelijk wie nou wie is. Aan deze kant van het hek is toch MVV? of andersomquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
die eerst 20 sec , always look at the bright side of life
aan deze kant van het hek zijn MVV supporters , wij stonden aan de andere kant en ja je hoort helamaal niets voor mvvquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is mij niet echt duidelijk wie nou wie is. Aan deze kant van het hek is toch MVV? of andersom
En hoorde ik nou: HELEMAAL NIETS IN MVV?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
aan deze kant van het hek zijn MVV supporters , wij stonden aan de andere kant en ja je hoort helamaal niets voor mvv
Oftewel, je hebt helemaal niet zitten rellen, je was er gewoon bijquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:30 schreef postmortum het volgende:
jos is dat een zak cement wt ze over het hek gooien eigelijk , want ik kon dat niet beoordelen vanwaar ik zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |