Twas een zak stront, daarom stink je nu zoquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:30 schreef postmortum het volgende:
jos is dat een zak cement wt ze over het hek gooien eigelijk , want ik kon dat niet beoordelen vanwaar ik zat
lol maar goed dat ze het mvv vak inkieperden dan hequote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Twas een zak stront, daarom stink je nu zo
waarom zou ik ik iets slopen als we winnenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Oftewel, je hebt helemaal niet zitten rellen, je was er gewoon bij!
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:30 schreef postmortum het volgende:
jos is dat een zak cement wt ze over het hek gooien eigelijk , want ik kon dat niet beoordelen vanwaar ik zat
Thaiboksen.quote:
Doe je ook wedstrijden?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Thaiboksen.
Kickboksen alleen dan de thaise variant waar je knietjes en ellebogen mag gebruiken.
Oh njaquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe je ook wedstrijden?
Maar met kickboksen mag je knietjes gebruiken hoor
Zitten er bij jou ook zowat alleen maar allochtonen ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh njaIk mag ook ellebogen als ik wil. Maar nee nog geen wedstrijden. Doe 't nu 2,5 jaar ofzo.
Ik vind die Kulinair wel aardig klinken. Kan ook door de muziek komen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben je van de straat? Ben je dus dakloos of een zwerver.
Stelletje Nederlandse G's!
Is het ook welquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooi.
Kickboxen lijkt me godse vet. M'n neef deed het ook vet lang.
kankerdikke care ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
Kut, wil ik kaatjes kopen voor Kings of Leon zijn ze uitverkocht.
Heb gelukkig wel kaartjes voor the kooks en Fiction Plane. En nieuwe boxen voor me computer.
Dat doet me deugd om te horenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
Kut, wil ik kaatjes kopen voor Kings of Leon zijn ze uitverkocht.
Heb gelukkig wel kaartjes voor the kooks en Fiction Plane. En nieuwe boxen voor me computer.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IK HEB LEKKER KAARTEN VOOR DE PRODIGY.....![]()
![]()
![]()
24 JANUARI IN SYDNEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
JA, KALI IS IN SYDNEY IN JANUARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |