Dat zou wel relaxt zijn. Je bent er wel gewoon van de week en je hebt geen problemen met je internet meer?quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het enkel om het verzamelen en plaatsen gaat, wil ik me wel aanbieden.
Ja, ik ben gewoon aanwezig en de problemen zijn voorbij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zou wel relaxt zijn. Je bent er wel gewoon van de week en je hebt geen problemen met je internet meer?
Zet mij maar in CC, hoewel ik wederom een drukke week voor de boeg heb kan ik waarschijnlijk iedere dag wel even kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon aanwezig en de problemen zijn voorbij.
Living the lifequote:Op zaterdag 8 november 2008 11:08 schreef XL het volgende:
Ik was even een paar dagen afwezig voor een stevig personeelsfeestje![]()
Wat betreft de puntentelling.
Eerst tellen we wie de meeste winnaars goed voorspelde. Is de wedstrijd beslist; Prima.
Bij gelijkspel kijken we wie extra punten krijgt voor het aantal sets goed. Wedstrijd beslist; Prima.
Tenslotte een beslissingsvraag voor een winnaar indien noodzakelijk.
+ Schiftingsvraag. Het aantal aces van Federerquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Living the life
Hoe zit het met de punten zelf? Je vorige verdeling was niet helemaal reëel, maar krijg je nu al punten voor de ranking per voorspelde wedstrijddag, of pas aan het eind van de groepsfase waarbij de nrs. 1 t/m 4 een vast aantal punten krijgt?
Overigens worden de eerste paar wedstrijden morgen al vanaf 07:00 in de ochtend, dus de voorspellingen moeten wel op tijd binnen zijn bij Bos81 en XL.
Ook heb ik een foutje gemaakt in de wedstrijden, die is als volgt:
Roger FEDERER (SUI) vs. Gilles SIMON (FRA)
Andy MURRAY (GBR) vs. Andy RODDICK (USA)
Novak DJOKOVIC (SER) vs. Juan Martin DEL POTRO (ARG)
Nikolai DAVYDENKO (RUS) vs. Jo-Wilfried TSONGA (FRA)
En voor Miss_S, als volgt voorspellen via PM dus:
Federer in 2
Murray in 3
Del Potro in 2
Davydenko in 2
Zo zou alles moeten kloppen
Je gaat er dus al van uit dat ik niet winquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:26 schreef XL het volgende:
50 punten per gewonnen wedstrijd!
+ 50 punten als je alle wedstrijden winnend afsluit.
De winnaar van de Masters krijgt het Verkerkshirt als hij dat graag wil/als het past.
Anders gaat het naar Intel voor zijn grote hoeveelheid werk
Ja, is goed!quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je gaat er dus al van uit dat ik niet win
Wat gebeurt er als twee spelers dezelfde voorspelling doen? +25 bij beiden?
Gewoon optellen lijkt me.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die punten worden bij de huidige stand opgeteld, of beginnen we op 0?
Nu welquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:13 schreef APK het volgende:
Weet Willem al dat hij de Masters gaat winnen?
Ok, ik denk dat ik alles duidelijk heb. Ik krijg dus 50 punten als ik deze ronde beter voorspel dan TheGeneral? Één probleempje: ik heb morgen en maandag waarschijnlijk geen internet. Zal ik dan ook vast de tweede (en eventueel derde) ronde voorspellen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Living the life
Hoe zit het met de punten zelf? Je vorige verdeling was niet helemaal reëel, maar krijg je nu al punten voor de ranking per voorspelde wedstrijddag, of pas aan het eind van de groepsfase waarbij de nrs. 1 t/m 4 een vast aantal punten krijgt?
Overigens worden de eerste paar wedstrijden morgen al vanaf 07:00 in de ochtend, dus de voorspellingen moeten wel op tijd binnen zijn bij Bos81 en XL.
Ook heb ik een foutje gemaakt in de wedstrijden, die is als volgt:
En voor Miss_S, als volgt voorspellen via PM dus:
Federer in 2
Murray in 3
Del Potro in 2
Davydenko in 2
Zo zou alles moeten kloppen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:26 schreef XL het volgende:
50 punten per gewonnen wedstrijd!
+ 50 punten als je alle wedstrijden winnend afsluit.
De winnaar van de Masters krijgt het Verkerkshirt als hij dat graag wil/als het past.
Anders gaat het naar Intel voor zijn grote hoeveelheid werk
Ja, je kunt de wedstrijden voorspellen. Dan kijk ik wel voor je bij welke dag ze horen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu wel![]()
[..]
Ok, ik denk dat ik alles duidelijk heb. Ik krijg dus 50 punten als ik deze ronde beter voorspel dan TheGeneral? Één probleempje: ik heb morgen en maandag waarschijnlijk geen internet. Zal ik dan ook vast de tweede (en eventueel derde) ronde voorspellen?
[..]
Ah, ik zie nu dat de rode groep op mandaag pas begint. Moet dus gewoon lukken voor de tweede serie wedstrijden. Dus ik PM mijn voorspellingen van de 4 wedstrijden naar Bos en jou?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, je kunt de wedstrijden voorspellen. Dan kijk ik wel voor je bij welke dag ze horen.
Of is het hele speelschema al bekend?
+ het aantal aces van Federer als schiftingquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:32 schreef TheGeneral het volgende:
Dus ik moet gewoon
deze wedstrijden voorspellen, wie er wint en hoeveel sets. En dan sturen naar Bos en XL?
Dacht wel dat dat okay zou zijn.quote:Overigens worden de eerste paar wedstrijden morgen al vanaf 07:00 in de ochtend, dus de voorspellingen moeten wel op tijd binnen zijn bij Bos81 en XL.
Ik heb hem nog niet. De partijen die gespeeld zijn tellen uiteraard niet.quote:Op zondag 9 november 2008 14:35 schreef Bos81 het volgende:
Miss net ontvangen, maar dus wel met 2 wedstrijden te laat
OKeequote:Op zondag 9 november 2008 14:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet. De partijen die gespeeld zijn tellen uiteraard niet.
Post de andere twee maar en die van Vaduz
Vaduz, maar goed dat wij niet tegenover elkaar staanquote:Op zondag 9 november 2008 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Sowieso was het voor Miss moeilijk geweest om van me te winnen deze ronde. Pleister op de wond.
Hmmm, dat is nog een leuke strijd.quote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar ik wil die eer van beste van de speelronde alsnog wel hebben.
tuurlijkquote:Op zondag 9 november 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
Kan ik nog het aantal aces van Federer doorgegeven, want dan ben ik vergeten.
trouwens... als pietje het hier niet mee eens is, dan mogen jullie beiden het aantal aces van Murray pm-enquote:
Dus ik kan het aantal aces van Federer doorgeven?quote:Op zondag 9 november 2008 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't prima, hij heeft toch geen schijn van kans.
programma voor morgen is er, voor woensdag nog niet.quote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
De stand is gewijzigd!
Het programma voor de komende dagen is nog niet bekend, dat zal ik later nog aanpassen en hier posten.
Voor de stand heb ik alle punten bij elkaar opgeteld, dus voor winst + aantal sets per wedstrijd, ook als er geen gelijkspel was. Indien niet akkoord, graag melden
quote:Tuesday, November 11, 2008
Not Before 6:00 PM (11 am CET/5 am ET)
J Tsonga (FRA) vs J Del Potro (ARG)
Not Before 8:00 PM (1 pm CET/7 am ET)
N Djokovic (SRB) vs N Davydenko (RUS)
Ook gewonnen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, dat is nog een leuke strijd.
Aangezien de wedstrijden van morgen samen met de wedstrijden van vandaag de "2e ronde" zijn lijkt me een 2e schiftingsvraag niet nodig. Sterker nog, kan alleen maar verwarrend werken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
De vernieuwde indeling en de wedstrijden voor morgen:
Andy MURRAY (GBR) vs. Gilles SIMON (FRA)
Roger FEDERER (SUI) vs. Andy RODDICK (USA)
Schiftingsvraag: Het gecombineerde eerste servicepercentage van Federer en Roddick.
als je leuke schiftingsvragen hebt zijn die natuurlijk altijd welkom.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd welke vragen je nog in petto hebt.
In principe niet zo'n heel groot probleem, zijn laatste wedstrijden hoeven niet voorspeld te worden. Dat lost het zo'n beetje op lijkt me.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:24 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe wordt dat hier opgelost? Nu Roddick zich teruggetrokken heeft?
The Vulturequote:Op woensdag 12 november 2008 11:26 schreef Ambrosius het volgende:
Nummer 26 van de stand mag meedoen?
Negeren.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
Maar wat doen we met de voorspelde resultaten van de Federer - Roddcik partij ?
Die begon iig eerder ja. 11.16-11.17 was het.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:52 schreef Bos81 het volgende:
Partij van Murray kwam om 11.20 per pm binnen, dat is net te laat toch:?
Dank je. Die tank kwam goed uit jaquote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef Bruce117 het volgende:
Gefeliciteerd The_General.
Die domme 0-6 2e set van Djoko doet me de das om.
Dat is wel een randgevalletje, XL mag daarover beslissenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die begon iig eerder ja. 11.16-11.17 was het.
Dat moet toch niet uitmaken? Zij heeft er 3 goed voorspeld, hij maar 2. .Dan wint zij gewoon lijkt me. Je kijkt pas naar de sets wanneer ze allebei evenveel goed voorspeld hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft de partijen van Djokovic en Murray helemaal goed voorspeld, dus vier punten.
Miss_S heeft 1 punt voor Del Potro, één voor Djokovic en twee voor Murray, dus ook vier punten.
Dan zou Ray winnen op schiftingsvraag.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat moet toch niet uitmaken? Zij heeft er 3 goed voorspeld, hij maar 2. .Dan wint zij gewoon lijkt me. Je kijkt pas naar de sets wanneer ze allebei evenveel goed voorspeld hebben.
Volgende keer mag iemand anders de stand doenquote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor de stand heb ik alle punten bij elkaar opgeteld, dus voor winst + aantal sets per wedstrijd, ook als er geen gelijkspel was. Indien niet akkoord, graag melden
Tsja, ik vind het prima, maar dan moet ik wel de stand aanpassen. Ik heb gewoon standaard voor een correcte winnaar +1 en voor winnaar + bijbehonrend aantal sets +2 gedaan, ongeacht of je tegenstander de winnaar goed had.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is wel een randgevalletje, XL mag daarover beslissen
Mocht het wel meetellen, dan is RayMania winnaar op basis van de schiftingsvraag (antwoord = 19) - als hij Murray in 2 heeft althans. Voorlopig hou ik Miss_S even aan als winnaar in de bijgewerkte stand.
In de gouden groep is het op dit moment (voorlopig) ongekend spannend, iedereen heeft een gelijk aantal winstpunten, alleen de punten van de sets geven de doorslag.
De rode groep is wat minder spannend, wimderon is helaas uitgeschakeld, maar Bruce, TheGeneral en ikzelve hebben in theorie allemaal nog kans op de knock-outfase. Ik verwacht natuurlijk dat wimderon zijn sportieve plicht doet
Bruce117 en -Vaduz- zijn de best voorspellende spelers tot nu toe, met 8 punten uit 11. wimderon presteert het minst goed, met 4 punten. Zo zie je maar weer dat een optimale voorbereiding noodzakelijk is voor de Masters
Ik volg het niet helemaal. Als ik m'n derde partij win en TheGeneral wint zijn derde kan ik in principe toch nog door? Zeker aangezien er volgens XL gekeken zal worden naar het onderlinge resultaat en daarna een schiftingsvraag. Stel dat bovenstaande scenario uitkomt, dan staan de nummer 2, 3 en 4 op 1 overwinning en qua onderlinge resultaten ook allemaal op 1 overwinning, toch? Of telt die 2-2 tegen Intel dan weer als gelijkspelquote:Op woensdag 12 november 2008 13:51 schreef XL het volgende:
Wat mij betreft is Ray op tijd.
Tevens zou ik zeggen dat de laatste partij van Stepanek wel voorspellen, want we weten het ruim van tevoren. Vandaag telt inderdaad niet mee (maar iedereen heeft fed in 2)
Op doelsaldo de groepsfase beslissen is niet leuk. Als onderling resultaat (volgens ATP regels) geen winnaar voortbrengt is er een extra schiftingsvraag bij gelijke stand.
Namelijk het eerste servicepercentage van Murray in zijn laatste partij. (PM naar mij en Bos81)
Ik ben ook helemaal in de warquote:Op woensdag 12 november 2008 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Ik volg het niet helemaal. Als ik m'n derde partij win en TheGeneral wint zijn derde kan ik in principe toch nog door? Zeker aangezien er volgens XL gekeken zal worden naar het onderlinge resultaat en daarna een schiftingsvraag. Stel dat bovenstaande scenario uitkomt, dan staan de nummer 2, 3 en 4 op 1 overwinning en qua onderlinge resultaten ook allemaal op 1 overwinning, toch? Of telt die 2-2 tegen Intel dan weer als gelijkspel![]()
Ik zal wel helemaal fout zitten, maar goed![]()
Ik lees het over een uurtje wel en anders gooi ik gewoon alles in de PM en dan zie ik het verder wel met m'n schijtinternet
Wil 't nog wel een keer doen, maar er zijn misschien anderen die dit ook al gedaan hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
De overgebleven wedstrijden zijn als volgt:
Nikolai DAVYDENKO (RUS) vs. Juan Martin DEL POTRO (ARG)
Novak DJOKOVIC (SER) vs. Jo-Wilfried TSONGA (FRA)
Roger FEDERER (SUI) vs. Andy MURRAY (GBR)
Gilles SIMON (FRA) vs. Radek STEPANEK (CZE)
De speeltijden zijn nog niet bekend, maar ik gok dat het weer over twee dagen gespreid wordt (donderdag + vrijdag).
* Schiftingsvraag: Totaal aantal games dat gespeeld wordt in de vier partijen, waarbij een tiebreak ook als één game telt (dus 13 games in zo'n set).
Zo, ik heb echt m'n beste tijd gehadquote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom ineens een andere schtiftingsvraag, ik heb m'n PM al verstuurd nav deze post.
[..]
Wil 't nog wel een keer doen, maar er zijn misschien anderen die dit ook al gedaan hebben.
Weinig verschillenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Bos81 het volgende:
Bruce
Djokovic in 2
Davydenko in 2
Federer in 3
Simon in 2
Schifting aantal games: 104
Wimderon
Davydenko in 2
Djokovic in 3
Federer in 3
Simon in 3
Schiftingsvraag: 104 games
Er hangt voor mij een hoop van Stepanek af... Ik heb Davydenko wel weer goed voorspeld, nu maar hopen dat Simon nog steeds zo moe is.quote:
Als Simon niet wint hebben wimderon en ik een gelijkspelquote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er hangt voor mij een hoop van Stepanek af... Ik heb Davydenko wel weer goed voorspeld, nu maar hopen dat Simon nog steeds zo moe is.
Klassequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
TheGeneral, Bruce117 en PietjePuk007 zijn in elk geval al door.
Simon ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben dooooooooooooor naar de laatste 4![]()
.
Wat wordt de finale-schiftingsvraagquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:27 schreef XL het volgende:
De finale ook PM-en svp. Je mag alle vier de opties voorspellen.
Leuk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zet zomaar een voorstel neer: Hoeveel minuten duurt de finale?
Ik vind het, hoe hard ook, een gevalletje jammer dan. Het is niet de eerste keer dat hij de schifting is vergeten. De schifting hoort er gewoon direct bij.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ray, waarom doe je nou zo moeilijk met die schiftingsvraag
Waarom de finale ook nu al PM'en ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:27 schreef XL het volgende:
De finale ook PM-en svp. Je mag alle vier de opties voorspellen.
Ik heb 16 ongelezen pm's Ray.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik snap dat ik eruit ben, maar waarom gelijk de voorspellingen hier neerzetten? Kon een "je bent de schiftingsvraag vergeten, Ray" er niet vanaf? Mijn pm was om 10:19 verzonden.
Waarom dan naar Bos81 versturen? Het wordt gelezen en bijna onmiddellijk geplaatst.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb 16 ongelezen pm's Ray.
Allemaal voorspellingen.
Het spijt me
Omdat Bos81 wel alles heeft kunnen posten. Ik heb bijna niks van deze masters kunnen zien. Bos heeft er niet aan gedacht om je te herinneren, dat kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom dan naar Bos81 versturen? Het wordt gelezen en bijna onmiddellijk geplaatst.
Maar goed, jammer. Succes verder.
XL ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom de finale ook nu al PM'en ?
Dan hebben we drie partijen, lijkt me beter. Dan kunnen we voor de fokfinale dezelfde 3 partijen pakkenquote:
TheGeneral heeft erg zijn best gedaan en ik wil hem niet benadelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een schiftingsvraag voor de halve finale over een finalewedstrijd? Dan weet je na de finale pas welke voorspellingen je voor de finale moet gebruiken, dat is toch niet leuk
?
Echt snappen doe ik het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:31 schreef XL het volgende:
[..]
Dan hebben we drie partijen, lijkt me beter. Dan kunnen we voor de fokfinale dezelfde 3 partijen pakken
Ik heb gewoon de groepsposities aan elkaar gekoppeld, dat lijkt me logischer. Wij spelen tenslotte ook gewoon in een poulequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef XL het volgende:
Loting:
De hoogste geplaatste fokker krijgt de hoogste geplaatste ATP-racer
(ik had er niet aan gedacht dat ik andere spelers zou overhouden dan in het echt![]()
![]()
)
Je verhaal klopt Bruce. Jouw punt ook Vaduz.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De groepswinnaars tegen elkaar en de nummers 2 tegen elkaar vind ik niet helemaal logisch. Verder snap ik het wel.
Ho, dat is dom. Ik heb het verkeerd neergezet inderdaad. Zo moet het.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De groepswinnaars tegen elkaar en de nummers 2 tegen elkaar vind ik niet helemaal logisch. Verder snap ik het wel.
Straks heb ik de finale helemaal goed maar ben ik er niet ingekomen omdat er te veel punten gespeeld zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Die schifting tussen Pietje en Bruce is boeiend, het gaat er vast ergens tussenin zijn.
WATquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:55 schreef XL het volgende:
Het tshirt is voor de winnaar van de Masters Pietje, niet voor de nummer 1 van de ranking.
De nummer 1 van de ranking is gewoon de tennisgoeroe van Fok.
Je bent er toch ook bijnaquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
WAT![]()
Alles deed ik voor het shirt![]()
Iedereen heeft weer Djoko. Ik hoop dat Davy het nog 1x kan!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:09 schreef XL het volgende:
Ik heb de finale partijen erbij gezet!
TheGeneral heb je al een russische vlag buiten hangen?
Beide kunnen ook nog eens met identieke voorspellingen de finale halen. Dus dan telt de andere schiftingsvraag. Tenzij de heren een beter idee hebben?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vaduz & Bruce allebei precies 137 minuten, wtf?!?
Zal wel de bookmaker line zijn geweest ofzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vaduz & Bruce allebei precies 137 minuten, wtf?!?
quote:
Thanxquote:Op zondag 16 november 2008 11:01 schreef Bruce117 het volgende:
PietjePuk007, Gefeliciteerd met je overwinning.
Thanx, jij ook gefeliciteerd, goeroequote:
Misschien telt ook wel mee dat TheGeneral de finale niet gehaald heeftquote:Op zondag 16 november 2008 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij had Djook in 2 vandaag.
Hoezo heb ik die niet gehaald? Ik was de enige van de 4 die allebei de finalisten goed had voorspeld. Ik was eigenlijk de enige in de finalequote:Op zondag 16 november 2008 14:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien telt ook wel mee dat TheGeneral de finale niet gehaald heeft
Omdat je van -Vaduz- verloren hebtquote:Op zondag 16 november 2008 14:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo heb ik die niet gehaald? Ik was de enige van de 4 die allebei de finalisten goed had voorspeld. Ik was eigenlijk de enige in de finale![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
[ Bericht 47% gewijzigd door kleinzusje op 16-11-2008 15:32:48 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Als het vandaag Djoko in 3 geworden was, dan was het nog spannend geworden.quote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dicht bij het t-shirt...
Ik punnik wel een leuk Martin mutsje voor jequote:
Ah, op zo'n manier. Ik dacht dat ik van Vaduz won omdat ik in de halve finale Davydenko en Djokovic goed had en hij alleen Djokovic. Dus ik dacht dan sta ik in de finale. Die ik overigens helaas toch wel verloren zou hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef Bruce117 het volgende:
Zoals ik het zie is het:
Halve finale:
The General - Vaduz --> Winnaar: Vaduz 2-2 door schiftingsvraag wint Vaduz.
PietjePuk007 - Bruce117 --> Winnaar: PietjePuk007 3-2
Finale:
Vaduz - PietjePuk007 --> Winnaar: PietjePuk007 2-3
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef TheGeneral het volgende:
Krijgen we nog een complete einduitslag? Dan kan iedereen zien waar hij/zij geëindigd is.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
XL, wat is de puntenverdeling voor de rest van de Masters? De groepsfase leverde 50 punten per gewonnen wedstrijd op, maar hoe zit het met de halve finale en de finale?
Intel! 50!quote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
XL, wat is de puntenverdeling voor de rest van de Masters? De groepsfase leverde 50 punten per gewonnen wedstrijd op, maar hoe zit het met de halve finale en de finale?
Heel misschien kan ik morgen wat dingen uitwerken. Anders kom ik er rond kerst op terugquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:07 schreef wimderon het volgende:
Is er al iets bekend over het programma en de rest voor volgend jaar, dan kan ik daar in m'n trainingskamp rekening mee houden, ook ivm het inplannen van dopingkuurtjes e.d.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef RayMania het volgende:InTrePidIvity & XL
. En de rest die tussendoor geholpen heeft met tennis.
Het blijft een leuk spelletje, tot frustraties aan toe. Volgend jaar present!
intel, kan je me de excel file opsturen, dan kan ik kijken of ik je hier mee kan helpen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verder heb ik de score niet zo handig bijgehouden dat ik er allemaal leuke statistieken uit kan halenVolgend jaar hoop ik dat beter te doen, want statistieken
quote:
Om met de woorden van WKroes te spreken: "We zijn er weer bij en dat is prihimaaaaaaaaaaaaa"quote:
Voor mij ook.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
Watch me, dit jaar was een kleine warming up![]()
Kan niet wachten op je grote beurtquote:
weet niet precies hoe ik dit nou moet interpreterenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op je grote beurt
Je zit er bovenopquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef XL het volgende:
De prijs is inmiddels wel al uitgereikt aan pp007
Die had ik voor de kerstdagen beloofd toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit er bovenop
Ik ben erg benieuwd naar de puntentelling en de kalender van komend jaar
Me 2quote:Op donderdag 18 december 2008 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit er bovenop
Ik ben erg benieuwd naar de puntentelling en de kalender van komend jaar
*Jaloersquote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ naar een pick van Pukkie in z'n Goddelijke t-shirt![]()
Misschien mag je die aanwinst van Puk een keertje lenenquote:
Of desnoods alleen een foto van Het shirt zonder pukquote:Op donderdag 18 december 2008 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
We willen inderdaad wel een foto van Puk in een shirt van Hem.
Tijdens een meet op Den Haag HS waar de CIA jaloers op isquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef XL het volgende:
De prijs is inmiddels wel al uitgereikt aan pp007
Vind ik ook wel ja. Misschien dat dat bij het topoverleg op tafel kan komen...quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat de algehele winnaar het shirt niet heeft gekregen..
Wie was die algehele winnaar ook alweer? Ben het alweer vergetenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat de algehele winnaar het shirt niet heeft gekregen..
Martin.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wie was die algehele winnaar ook alweer? Ben het alweer vergeten
Ik ben dan wel de user op Fok die alles het beste weet, maar ik ondermijn de democratie niet. Brand maar los.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Me 2![]()
+ naar een pick van Pukkie in z'n Goddelijke t-shirt![]()
ps. XL kunnen we weer inspraak hebben in de toernooien ?
Top Pukquote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Die medaille hoort er niet bij, maar 't stond wel leuk.
XL
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben dan wel de user op Fok die alles het beste weet, maar ik ondermijn de democratie niet. Brand maar los.
Dat vind ik echt veel te veel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )
Plus:
Doha, Qatar
San Jose, CA, U.S.A.
Memphis, TN, U.S.A.
World Team Championship, Düsseldorf
London / Queen's Club, Great Britain
Los Angeles, CA, USA
Washington, DC, USA
Beijing, China
Basel, Switzerland
GPS-speurtocht in Amsterdamquote:
Zijn dat de toernooien die Andy op zijn kalender heeft staanquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )
Plus:
Doha, Qatar
San Jose, CA, U.S.A.
Memphis, TN, U.S.A.
World Team Championship, Düsseldorf
London / Queen's Club, Great Britain
Los Angeles, CA, USA
Washington, DC, USA
Beijing, China
Basel, Switzerland
Denk ik ook. Ik zou willen snijden in de toernooien en wellicht beter spreiden. Vond echter de kalender al best leuk dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat vind ik echt veel te veel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zijn dat de toernooien die Andy op zijn kalender heeft staan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef wimderon het volgende:
4x GS, 9x masters 1000, Rotterdam, Dubai en 1x WTF.
Extra grastoernooitje lijkt me leuk, dan kom je op Queens (lijkt me beter dan Rosmalen), dat meestal ook wel aardig bezet is. Verder Doha (Nadal, Federer, Murray, Roddick) als voorbereiding op de AO en mogelijk iets tussen Wimbledon en de volgende masters en US Open en de volgende masters. Amersfoort valt er sowieso af en Estoril zou ik ook laten vallen.
Enfin, hier de kalender: http://www.atptennis.com/(...)alendar/2009_atp.pdf
Als je me je maat en adresgegevens mailt dan kun je een Fok! t-shirt krijgen. Ik heb even bij de PR gekeken wat er nog mogelijk was. Het is dan wel geen t-shirt van Hem, maar wel iets dat aan je zege kan herinneren.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Zoiets, hoewel mij Davis Cup ook wel leuk lijkt, zeker nu er punten voor gehaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef wimderon het volgende:
4x GS, 9x masters 1000, Rotterdam, Dubai en 1x WTF.
Extra grastoernooitje lijkt me leuk, dan kom je op Queens (lijkt me beter dan Rosmalen), dat meestal ook wel aardig bezet is. Verder Doha (Nadal, Federer, Murray, Roddick) als voorbereiding op de AO en mogelijk iets tussen Wimbledon en de volgende masters en US Open en de volgende masters. Amersfoort valt er sowieso af en Estoril zou ik ook laten vallen.
Enfin, hier de kalender: http://www.atptennis.com/(...)alendar/2009_atp.pdf
Oh: en de puntentelling mag voor mij iets anders![]()
Goed bezig -Vaduz-quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je me je maat en adresgegevens mailt dan kun je een Fok! t-shirt krijgen. Ik heb even bij de PR gekeken wat er nog mogelijk was. Het is dan wel geen t-shirt van Hem, maar wel iets dat aan je zege kan herinneren.
Ik hoor het wel of je het wilt hebben.
Klasse Vaduzquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je me je maat en adresgegevens mailt dan kun je een Fok! t-shirt krijgen. Ik heb even bij de PR gekeken wat er nog mogelijk was. Het is dan wel geen t-shirt van Hem, maar wel iets dat aan je zege kan herinneren.
Ik hoor het wel of je het wilt hebben.
Zo dan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap je grapje niet, intel.
Je snapt 'm gewoon nog steeds nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel duidelijker, maar niet veel leuker.
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:41 schreef XL het volgende:
[..]
Die had ik voor de kerstdagen beloofd toch?
Hmmquote:
Have funquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:40 schreef XL het volgende:
Ik hik er nog wat tegenaan en ga vandaag op wintersport zonder laptop.
Dus we starten pas bij de Australian Open.
Oh, ik hoef het niet meer te doen dus?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Have fun![]()
Intel, wimmers will take care of it![]()
Watquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oh, ik hoef het niet meer te doen dus?
Oh, dat was om jou en wimmers alle 2 te inspirerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij zegt dat wimmers er wel care of taket.
Ik heb al een nieuw topic klaar staanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie willen gewoon in een nieuw topic beginnen he.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb al een nieuw topic klaar staan
Oeh, een wilde bond, geilquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vanaf nu heb je je eigen tennisgame, blijkbaar.
Dan help ik mee om deze vol te krijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw topic klaar staan
Eigenlijk niet, maar omdat er een nieuw seizoen begint zie ik het door de vingers.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
Vol, moet er een topic vol? Dit gaat Ambro niet leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |