Die begon iig eerder ja. 11.16-11.17 was het.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:52 schreef Bos81 het volgende:
Partij van Murray kwam om 11.20 per pm binnen, dat is net te laat toch:?
Dank je. Die tank kwam goed uit jaquote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef Bruce117 het volgende:
Gefeliciteerd The_General.
Die domme 0-6 2e set van Djoko doet me de das om.
Dat is wel een randgevalletje, XL mag daarover beslissenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die begon iig eerder ja. 11.16-11.17 was het.
Dat moet toch niet uitmaken? Zij heeft er 3 goed voorspeld, hij maar 2. .Dan wint zij gewoon lijkt me. Je kijkt pas naar de sets wanneer ze allebei evenveel goed voorspeld hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft de partijen van Djokovic en Murray helemaal goed voorspeld, dus vier punten.
Miss_S heeft 1 punt voor Del Potro, één voor Djokovic en twee voor Murray, dus ook vier punten.
Dan zou Ray winnen op schiftingsvraag.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat moet toch niet uitmaken? Zij heeft er 3 goed voorspeld, hij maar 2. .Dan wint zij gewoon lijkt me. Je kijkt pas naar de sets wanneer ze allebei evenveel goed voorspeld hebben.
Volgende keer mag iemand anders de stand doenquote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor de stand heb ik alle punten bij elkaar opgeteld, dus voor winst + aantal sets per wedstrijd, ook als er geen gelijkspel was. Indien niet akkoord, graag melden
Tsja, ik vind het prima, maar dan moet ik wel de stand aanpassen. Ik heb gewoon standaard voor een correcte winnaar +1 en voor winnaar + bijbehonrend aantal sets +2 gedaan, ongeacht of je tegenstander de winnaar goed had.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is wel een randgevalletje, XL mag daarover beslissen
Mocht het wel meetellen, dan is RayMania winnaar op basis van de schiftingsvraag (antwoord = 19) - als hij Murray in 2 heeft althans. Voorlopig hou ik Miss_S even aan als winnaar in de bijgewerkte stand.
In de gouden groep is het op dit moment (voorlopig) ongekend spannend, iedereen heeft een gelijk aantal winstpunten, alleen de punten van de sets geven de doorslag.
De rode groep is wat minder spannend, wimderon is helaas uitgeschakeld, maar Bruce, TheGeneral en ikzelve hebben in theorie allemaal nog kans op de knock-outfase. Ik verwacht natuurlijk dat wimderon zijn sportieve plicht doet
Bruce117 en -Vaduz- zijn de best voorspellende spelers tot nu toe, met 8 punten uit 11. wimderon presteert het minst goed, met 4 punten. Zo zie je maar weer dat een optimale voorbereiding noodzakelijk is voor de Masters
Ik volg het niet helemaal. Als ik m'n derde partij win en TheGeneral wint zijn derde kan ik in principe toch nog door? Zeker aangezien er volgens XL gekeken zal worden naar het onderlinge resultaat en daarna een schiftingsvraag. Stel dat bovenstaande scenario uitkomt, dan staan de nummer 2, 3 en 4 op 1 overwinning en qua onderlinge resultaten ook allemaal op 1 overwinning, toch? Of telt die 2-2 tegen Intel dan weer als gelijkspelquote:Op woensdag 12 november 2008 13:51 schreef XL het volgende:
Wat mij betreft is Ray op tijd.
Tevens zou ik zeggen dat de laatste partij van Stepanek wel voorspellen, want we weten het ruim van tevoren. Vandaag telt inderdaad niet mee (maar iedereen heeft fed in 2)
Op doelsaldo de groepsfase beslissen is niet leuk. Als onderling resultaat (volgens ATP regels) geen winnaar voortbrengt is er een extra schiftingsvraag bij gelijke stand.
Namelijk het eerste servicepercentage van Murray in zijn laatste partij. (PM naar mij en Bos81)
Ik ben ook helemaal in de warquote:Op woensdag 12 november 2008 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Ik volg het niet helemaal. Als ik m'n derde partij win en TheGeneral wint zijn derde kan ik in principe toch nog door? Zeker aangezien er volgens XL gekeken zal worden naar het onderlinge resultaat en daarna een schiftingsvraag. Stel dat bovenstaande scenario uitkomt, dan staan de nummer 2, 3 en 4 op 1 overwinning en qua onderlinge resultaten ook allemaal op 1 overwinning, toch? Of telt die 2-2 tegen Intel dan weer als gelijkspel![]()
Ik zal wel helemaal fout zitten, maar goed![]()
Ik lees het over een uurtje wel en anders gooi ik gewoon alles in de PM en dan zie ik het verder wel met m'n schijtinternet
Wil 't nog wel een keer doen, maar er zijn misschien anderen die dit ook al gedaan hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
De overgebleven wedstrijden zijn als volgt:
Nikolai DAVYDENKO (RUS) vs. Juan Martin DEL POTRO (ARG)
Novak DJOKOVIC (SER) vs. Jo-Wilfried TSONGA (FRA)
Roger FEDERER (SUI) vs. Andy MURRAY (GBR)
Gilles SIMON (FRA) vs. Radek STEPANEK (CZE)
De speeltijden zijn nog niet bekend, maar ik gok dat het weer over twee dagen gespreid wordt (donderdag + vrijdag).
* Schiftingsvraag: Totaal aantal games dat gespeeld wordt in de vier partijen, waarbij een tiebreak ook als één game telt (dus 13 games in zo'n set).
Zo, ik heb echt m'n beste tijd gehadquote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom ineens een andere schtiftingsvraag, ik heb m'n PM al verstuurd nav deze post.
[..]
Wil 't nog wel een keer doen, maar er zijn misschien anderen die dit ook al gedaan hebben.
Weinig verschillenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Bos81 het volgende:
Bruce
Djokovic in 2
Davydenko in 2
Federer in 3
Simon in 2
Schifting aantal games: 104
Wimderon
Davydenko in 2
Djokovic in 3
Federer in 3
Simon in 3
Schiftingsvraag: 104 games
Er hangt voor mij een hoop van Stepanek af... Ik heb Davydenko wel weer goed voorspeld, nu maar hopen dat Simon nog steeds zo moe is.quote:
Als Simon niet wint hebben wimderon en ik een gelijkspelquote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er hangt voor mij een hoop van Stepanek af... Ik heb Davydenko wel weer goed voorspeld, nu maar hopen dat Simon nog steeds zo moe is.
Klassequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
TheGeneral, Bruce117 en PietjePuk007 zijn in elk geval al door.
Simon ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben dooooooooooooor naar de laatste 4![]()
.
Wat wordt de finale-schiftingsvraagquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:27 schreef XL het volgende:
De finale ook PM-en svp. Je mag alle vier de opties voorspellen.
Leuk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zet zomaar een voorstel neer: Hoeveel minuten duurt de finale?
Ik vind het, hoe hard ook, een gevalletje jammer dan. Het is niet de eerste keer dat hij de schifting is vergeten. De schifting hoort er gewoon direct bij.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ray, waarom doe je nou zo moeilijk met die schiftingsvraag
Waarom de finale ook nu al PM'en ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:27 schreef XL het volgende:
De finale ook PM-en svp. Je mag alle vier de opties voorspellen.
Ik heb 16 ongelezen pm's Ray.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik snap dat ik eruit ben, maar waarom gelijk de voorspellingen hier neerzetten? Kon een "je bent de schiftingsvraag vergeten, Ray" er niet vanaf? Mijn pm was om 10:19 verzonden.
Waarom dan naar Bos81 versturen? Het wordt gelezen en bijna onmiddellijk geplaatst.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb 16 ongelezen pm's Ray.
Allemaal voorspellingen.
Het spijt me
Omdat Bos81 wel alles heeft kunnen posten. Ik heb bijna niks van deze masters kunnen zien. Bos heeft er niet aan gedacht om je te herinneren, dat kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom dan naar Bos81 versturen? Het wordt gelezen en bijna onmiddellijk geplaatst.
Maar goed, jammer. Succes verder.
XL ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom de finale ook nu al PM'en ?
Dan hebben we drie partijen, lijkt me beter. Dan kunnen we voor de fokfinale dezelfde 3 partijen pakkenquote:
TheGeneral heeft erg zijn best gedaan en ik wil hem niet benadelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een schiftingsvraag voor de halve finale over een finalewedstrijd? Dan weet je na de finale pas welke voorspellingen je voor de finale moet gebruiken, dat is toch niet leuk
?
Echt snappen doe ik het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:31 schreef XL het volgende:
[..]
Dan hebben we drie partijen, lijkt me beter. Dan kunnen we voor de fokfinale dezelfde 3 partijen pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |