programma voor morgen is er, voor woensdag nog niet.quote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
De stand is gewijzigd!
Het programma voor de komende dagen is nog niet bekend, dat zal ik later nog aanpassen en hier posten.
Voor de stand heb ik alle punten bij elkaar opgeteld, dus voor winst + aantal sets per wedstrijd, ook als er geen gelijkspel was. Indien niet akkoord, graag melden
quote:Tuesday, November 11, 2008
Not Before 6:00 PM (11 am CET/5 am ET)
J Tsonga (FRA) vs J Del Potro (ARG)
Not Before 8:00 PM (1 pm CET/7 am ET)
N Djokovic (SRB) vs N Davydenko (RUS)
Ook gewonnen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, dat is nog een leuke strijd.
Aangezien de wedstrijden van morgen samen met de wedstrijden van vandaag de "2e ronde" zijn lijkt me een 2e schiftingsvraag niet nodig. Sterker nog, kan alleen maar verwarrend werken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
De vernieuwde indeling en de wedstrijden voor morgen:
Andy MURRAY (GBR) vs. Gilles SIMON (FRA)
Roger FEDERER (SUI) vs. Andy RODDICK (USA)
Schiftingsvraag: Het gecombineerde eerste servicepercentage van Federer en Roddick.
als je leuke schiftingsvragen hebt zijn die natuurlijk altijd welkom.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben benieuwd welke vragen je nog in petto hebt.
In principe niet zo'n heel groot probleem, zijn laatste wedstrijden hoeven niet voorspeld te worden. Dat lost het zo'n beetje op lijkt me.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:24 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe wordt dat hier opgelost? Nu Roddick zich teruggetrokken heeft?
The Vulturequote:Op woensdag 12 november 2008 11:26 schreef Ambrosius het volgende:
Nummer 26 van de stand mag meedoen?
Negeren.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
Maar wat doen we met de voorspelde resultaten van de Federer - Roddcik partij ?
Die begon iig eerder ja. 11.16-11.17 was het.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:52 schreef Bos81 het volgende:
Partij van Murray kwam om 11.20 per pm binnen, dat is net te laat toch:?
Dank je. Die tank kwam goed uit jaquote:Op woensdag 12 november 2008 12:49 schreef Bruce117 het volgende:
Gefeliciteerd The_General.
Die domme 0-6 2e set van Djoko doet me de das om.
Dat is wel een randgevalletje, XL mag daarover beslissenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die begon iig eerder ja. 11.16-11.17 was het.
Dat moet toch niet uitmaken? Zij heeft er 3 goed voorspeld, hij maar 2. .Dan wint zij gewoon lijkt me. Je kijkt pas naar de sets wanneer ze allebei evenveel goed voorspeld hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij heeft de partijen van Djokovic en Murray helemaal goed voorspeld, dus vier punten.
Miss_S heeft 1 punt voor Del Potro, één voor Djokovic en twee voor Murray, dus ook vier punten.
Dan zou Ray winnen op schiftingsvraag.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat moet toch niet uitmaken? Zij heeft er 3 goed voorspeld, hij maar 2. .Dan wint zij gewoon lijkt me. Je kijkt pas naar de sets wanneer ze allebei evenveel goed voorspeld hebben.
Volgende keer mag iemand anders de stand doenquote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor de stand heb ik alle punten bij elkaar opgeteld, dus voor winst + aantal sets per wedstrijd, ook als er geen gelijkspel was. Indien niet akkoord, graag melden
Tsja, ik vind het prima, maar dan moet ik wel de stand aanpassen. Ik heb gewoon standaard voor een correcte winnaar +1 en voor winnaar + bijbehonrend aantal sets +2 gedaan, ongeacht of je tegenstander de winnaar goed had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |