Dat zou wel relaxt zijn. Je bent er wel gewoon van de week en je hebt geen problemen met je internet meer?quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het enkel om het verzamelen en plaatsen gaat, wil ik me wel aanbieden.
Ja, ik ben gewoon aanwezig en de problemen zijn voorbij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zou wel relaxt zijn. Je bent er wel gewoon van de week en je hebt geen problemen met je internet meer?
Zet mij maar in CC, hoewel ik wederom een drukke week voor de boeg heb kan ik waarschijnlijk iedere dag wel even kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon aanwezig en de problemen zijn voorbij.
Living the lifequote:Op zaterdag 8 november 2008 11:08 schreef XL het volgende:
Ik was even een paar dagen afwezig voor een stevig personeelsfeestje![]()
Wat betreft de puntentelling.
Eerst tellen we wie de meeste winnaars goed voorspelde. Is de wedstrijd beslist; Prima.
Bij gelijkspel kijken we wie extra punten krijgt voor het aantal sets goed. Wedstrijd beslist; Prima.
Tenslotte een beslissingsvraag voor een winnaar indien noodzakelijk.
+ Schiftingsvraag. Het aantal aces van Federerquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Living the life
Hoe zit het met de punten zelf? Je vorige verdeling was niet helemaal reëel, maar krijg je nu al punten voor de ranking per voorspelde wedstrijddag, of pas aan het eind van de groepsfase waarbij de nrs. 1 t/m 4 een vast aantal punten krijgt?
Overigens worden de eerste paar wedstrijden morgen al vanaf 07:00 in de ochtend, dus de voorspellingen moeten wel op tijd binnen zijn bij Bos81 en XL.
Ook heb ik een foutje gemaakt in de wedstrijden, die is als volgt:
Roger FEDERER (SUI) vs. Gilles SIMON (FRA)
Andy MURRAY (GBR) vs. Andy RODDICK (USA)
Novak DJOKOVIC (SER) vs. Juan Martin DEL POTRO (ARG)
Nikolai DAVYDENKO (RUS) vs. Jo-Wilfried TSONGA (FRA)
En voor Miss_S, als volgt voorspellen via PM dus:
Federer in 2
Murray in 3
Del Potro in 2
Davydenko in 2
Zo zou alles moeten kloppen
Je gaat er dus al van uit dat ik niet winquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:26 schreef XL het volgende:
50 punten per gewonnen wedstrijd!
+ 50 punten als je alle wedstrijden winnend afsluit.
De winnaar van de Masters krijgt het Verkerkshirt als hij dat graag wil/als het past.
Anders gaat het naar Intel voor zijn grote hoeveelheid werk
Ja, is goed!quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je gaat er dus al van uit dat ik niet win
Wat gebeurt er als twee spelers dezelfde voorspelling doen? +25 bij beiden?
Gewoon optellen lijkt me.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die punten worden bij de huidige stand opgeteld, of beginnen we op 0?
Nu welquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:13 schreef APK het volgende:
Weet Willem al dat hij de Masters gaat winnen?
Ok, ik denk dat ik alles duidelijk heb. Ik krijg dus 50 punten als ik deze ronde beter voorspel dan TheGeneral? Één probleempje: ik heb morgen en maandag waarschijnlijk geen internet. Zal ik dan ook vast de tweede (en eventueel derde) ronde voorspellen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Living the life
Hoe zit het met de punten zelf? Je vorige verdeling was niet helemaal reëel, maar krijg je nu al punten voor de ranking per voorspelde wedstrijddag, of pas aan het eind van de groepsfase waarbij de nrs. 1 t/m 4 een vast aantal punten krijgt?
Overigens worden de eerste paar wedstrijden morgen al vanaf 07:00 in de ochtend, dus de voorspellingen moeten wel op tijd binnen zijn bij Bos81 en XL.
Ook heb ik een foutje gemaakt in de wedstrijden, die is als volgt:
En voor Miss_S, als volgt voorspellen via PM dus:
Federer in 2
Murray in 3
Del Potro in 2
Davydenko in 2
Zo zou alles moeten kloppen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:26 schreef XL het volgende:
50 punten per gewonnen wedstrijd!
+ 50 punten als je alle wedstrijden winnend afsluit.
De winnaar van de Masters krijgt het Verkerkshirt als hij dat graag wil/als het past.
Anders gaat het naar Intel voor zijn grote hoeveelheid werk
Ja, je kunt de wedstrijden voorspellen. Dan kijk ik wel voor je bij welke dag ze horen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu wel![]()
[..]
Ok, ik denk dat ik alles duidelijk heb. Ik krijg dus 50 punten als ik deze ronde beter voorspel dan TheGeneral? Één probleempje: ik heb morgen en maandag waarschijnlijk geen internet. Zal ik dan ook vast de tweede (en eventueel derde) ronde voorspellen?
[..]
Ah, ik zie nu dat de rode groep op mandaag pas begint. Moet dus gewoon lukken voor de tweede serie wedstrijden. Dus ik PM mijn voorspellingen van de 4 wedstrijden naar Bos en jou?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, je kunt de wedstrijden voorspellen. Dan kijk ik wel voor je bij welke dag ze horen.
Of is het hele speelschema al bekend?
+ het aantal aces van Federer als schiftingquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:32 schreef TheGeneral het volgende:
Dus ik moet gewoon
deze wedstrijden voorspellen, wie er wint en hoeveel sets. En dan sturen naar Bos en XL?
Dacht wel dat dat okay zou zijn.quote:Overigens worden de eerste paar wedstrijden morgen al vanaf 07:00 in de ochtend, dus de voorspellingen moeten wel op tijd binnen zijn bij Bos81 en XL.
Ik heb hem nog niet. De partijen die gespeeld zijn tellen uiteraard niet.quote:Op zondag 9 november 2008 14:35 schreef Bos81 het volgende:
Miss net ontvangen, maar dus wel met 2 wedstrijden te laat
OKeequote:Op zondag 9 november 2008 14:41 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet. De partijen die gespeeld zijn tellen uiteraard niet.
Post de andere twee maar en die van Vaduz
Vaduz, maar goed dat wij niet tegenover elkaar staanquote:Op zondag 9 november 2008 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Sowieso was het voor Miss moeilijk geweest om van me te winnen deze ronde. Pleister op de wond.
Hmmm, dat is nog een leuke strijd.quote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar ik wil die eer van beste van de speelronde alsnog wel hebben.
tuurlijkquote:Op zondag 9 november 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
Kan ik nog het aantal aces van Federer doorgegeven, want dan ben ik vergeten.
trouwens... als pietje het hier niet mee eens is, dan mogen jullie beiden het aantal aces van Murray pm-enquote:
Dus ik kan het aantal aces van Federer doorgeven?quote:Op zondag 9 november 2008 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't prima, hij heeft toch geen schijn van kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |