Klassequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
TheGeneral, Bruce117 en PietjePuk007 zijn in elk geval al door.
Simon ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben dooooooooooooor naar de laatste 4![]()
.
Wat wordt de finale-schiftingsvraagquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:27 schreef XL het volgende:
De finale ook PM-en svp. Je mag alle vier de opties voorspellen.
Leuk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zet zomaar een voorstel neer: Hoeveel minuten duurt de finale?
Ik vind het, hoe hard ook, een gevalletje jammer dan. Het is niet de eerste keer dat hij de schifting is vergeten. De schifting hoort er gewoon direct bij.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ray, waarom doe je nou zo moeilijk met die schiftingsvraag
Waarom de finale ook nu al PM'en ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:27 schreef XL het volgende:
De finale ook PM-en svp. Je mag alle vier de opties voorspellen.
Ik heb 16 ongelezen pm's Ray.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik snap dat ik eruit ben, maar waarom gelijk de voorspellingen hier neerzetten? Kon een "je bent de schiftingsvraag vergeten, Ray" er niet vanaf? Mijn pm was om 10:19 verzonden.
Waarom dan naar Bos81 versturen? Het wordt gelezen en bijna onmiddellijk geplaatst.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb 16 ongelezen pm's Ray.
Allemaal voorspellingen.
Het spijt me
Omdat Bos81 wel alles heeft kunnen posten. Ik heb bijna niks van deze masters kunnen zien. Bos heeft er niet aan gedacht om je te herinneren, dat kun je hem niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom dan naar Bos81 versturen? Het wordt gelezen en bijna onmiddellijk geplaatst.
Maar goed, jammer. Succes verder.
XL ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom de finale ook nu al PM'en ?
Dan hebben we drie partijen, lijkt me beter. Dan kunnen we voor de fokfinale dezelfde 3 partijen pakkenquote:
TheGeneral heeft erg zijn best gedaan en ik wil hem niet benadelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een schiftingsvraag voor de halve finale over een finalewedstrijd? Dan weet je na de finale pas welke voorspellingen je voor de finale moet gebruiken, dat is toch niet leuk
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |