weet niet precies hoe ik dit nou moet interpreterenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op je grote beurt
Je zit er bovenopquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef XL het volgende:
De prijs is inmiddels wel al uitgereikt aan pp007
Die had ik voor de kerstdagen beloofd toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit er bovenop
Ik ben erg benieuwd naar de puntentelling en de kalender van komend jaar
Me 2quote:Op donderdag 18 december 2008 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit er bovenop
Ik ben erg benieuwd naar de puntentelling en de kalender van komend jaar
*Jaloersquote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ naar een pick van Pukkie in z'n Goddelijke t-shirt![]()
Misschien mag je die aanwinst van Puk een keertje lenenquote:
Of desnoods alleen een foto van Het shirt zonder pukquote:Op donderdag 18 december 2008 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
We willen inderdaad wel een foto van Puk in een shirt van Hem.
Tijdens een meet op Den Haag HS waar de CIA jaloers op isquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef XL het volgende:
De prijs is inmiddels wel al uitgereikt aan pp007
Vind ik ook wel ja. Misschien dat dat bij het topoverleg op tafel kan komen...quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat de algehele winnaar het shirt niet heeft gekregen..
Wie was die algehele winnaar ook alweer? Ben het alweer vergetenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat de algehele winnaar het shirt niet heeft gekregen..
Martin.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wie was die algehele winnaar ook alweer? Ben het alweer vergeten
Ik ben dan wel de user op Fok die alles het beste weet, maar ik ondermijn de democratie niet. Brand maar los.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Me 2![]()
+ naar een pick van Pukkie in z'n Goddelijke t-shirt![]()
ps. XL kunnen we weer inspraak hebben in de toernooien ?
Top Pukquote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Die medaille hoort er niet bij, maar 't stond wel leuk.
XL
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben dan wel de user op Fok die alles het beste weet, maar ik ondermijn de democratie niet. Brand maar los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |