Ik punnik wel een leuk Martin mutsje voor jequote:
Ah, op zo'n manier. Ik dacht dat ik van Vaduz won omdat ik in de halve finale Davydenko en Djokovic goed had en hij alleen Djokovic. Dus ik dacht dan sta ik in de finale. Die ik overigens helaas toch wel verloren zou hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef Bruce117 het volgende:
Zoals ik het zie is het:
Halve finale:
The General - Vaduz --> Winnaar: Vaduz 2-2 door schiftingsvraag wint Vaduz.
PietjePuk007 - Bruce117 --> Winnaar: PietjePuk007 3-2
Finale:
Vaduz - PietjePuk007 --> Winnaar: PietjePuk007 2-3
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef TheGeneral het volgende:
Krijgen we nog een complete einduitslag? Dan kan iedereen zien waar hij/zij geëindigd is.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
XL, wat is de puntenverdeling voor de rest van de Masters? De groepsfase leverde 50 punten per gewonnen wedstrijd op, maar hoe zit het met de halve finale en de finale?
Intel! 50!quote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
XL, wat is de puntenverdeling voor de rest van de Masters? De groepsfase leverde 50 punten per gewonnen wedstrijd op, maar hoe zit het met de halve finale en de finale?
Heel misschien kan ik morgen wat dingen uitwerken. Anders kom ik er rond kerst op terugquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:07 schreef wimderon het volgende:
Is er al iets bekend over het programma en de rest voor volgend jaar, dan kan ik daar in m'n trainingskamp rekening mee houden, ook ivm het inplannen van dopingkuurtjes e.d.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef RayMania het volgende:InTrePidIvity & XL
. En de rest die tussendoor geholpen heeft met tennis.
Het blijft een leuk spelletje, tot frustraties aan toe. Volgend jaar present!
intel, kan je me de excel file opsturen, dan kan ik kijken of ik je hier mee kan helpen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verder heb ik de score niet zo handig bijgehouden dat ik er allemaal leuke statistieken uit kan halenVolgend jaar hoop ik dat beter te doen, want statistieken
quote:
Om met de woorden van WKroes te spreken: "We zijn er weer bij en dat is prihimaaaaaaaaaaaaa"quote:
Voor mij ook.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
Watch me, dit jaar was een kleine warming up![]()
Kan niet wachten op je grote beurtquote:
weet niet precies hoe ik dit nou moet interpreterenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op je grote beurt
Je zit er bovenopquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef XL het volgende:
De prijs is inmiddels wel al uitgereikt aan pp007
Die had ik voor de kerstdagen beloofd toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit er bovenop
Ik ben erg benieuwd naar de puntentelling en de kalender van komend jaar
Me 2quote:Op donderdag 18 december 2008 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit er bovenop
Ik ben erg benieuwd naar de puntentelling en de kalender van komend jaar
*Jaloersquote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ naar een pick van Pukkie in z'n Goddelijke t-shirt![]()
Misschien mag je die aanwinst van Puk een keertje lenenquote:
Of desnoods alleen een foto van Het shirt zonder pukquote:Op donderdag 18 december 2008 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
We willen inderdaad wel een foto van Puk in een shirt van Hem.
Tijdens een meet op Den Haag HS waar de CIA jaloers op isquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef XL het volgende:
De prijs is inmiddels wel al uitgereikt aan pp007
Vind ik ook wel ja. Misschien dat dat bij het topoverleg op tafel kan komen...quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat de algehele winnaar het shirt niet heeft gekregen..
Wie was die algehele winnaar ook alweer? Ben het alweer vergetenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat de algehele winnaar het shirt niet heeft gekregen..
Martin.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wie was die algehele winnaar ook alweer? Ben het alweer vergeten
Ik ben dan wel de user op Fok die alles het beste weet, maar ik ondermijn de democratie niet. Brand maar los.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Me 2![]()
+ naar een pick van Pukkie in z'n Goddelijke t-shirt![]()
ps. XL kunnen we weer inspraak hebben in de toernooien ?
Top Pukquote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Die medaille hoort er niet bij, maar 't stond wel leuk.
XL
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben dan wel de user op Fok die alles het beste weet, maar ik ondermijn de democratie niet. Brand maar los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |