Ik punnik wel een leuk Martin mutsje voor jequote:
Ah, op zo'n manier. Ik dacht dat ik van Vaduz won omdat ik in de halve finale Davydenko en Djokovic goed had en hij alleen Djokovic. Dus ik dacht dan sta ik in de finale. Die ik overigens helaas toch wel verloren zou hebben.quote:Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef Bruce117 het volgende:
Zoals ik het zie is het:
Halve finale:
The General - Vaduz --> Winnaar: Vaduz 2-2 door schiftingsvraag wint Vaduz.
PietjePuk007 - Bruce117 --> Winnaar: PietjePuk007 3-2
Finale:
Vaduz - PietjePuk007 --> Winnaar: PietjePuk007 2-3
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef TheGeneral het volgende:
Krijgen we nog een complete einduitslag? Dan kan iedereen zien waar hij/zij geëindigd is.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
XL, wat is de puntenverdeling voor de rest van de Masters? De groepsfase leverde 50 punten per gewonnen wedstrijd op, maar hoe zit het met de halve finale en de finale?
Intel! 50!quote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
XL, wat is de puntenverdeling voor de rest van de Masters? De groepsfase leverde 50 punten per gewonnen wedstrijd op, maar hoe zit het met de halve finale en de finale?
Heel misschien kan ik morgen wat dingen uitwerken. Anders kom ik er rond kerst op terugquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:07 schreef wimderon het volgende:
Is er al iets bekend over het programma en de rest voor volgend jaar, dan kan ik daar in m'n trainingskamp rekening mee houden, ook ivm het inplannen van dopingkuurtjes e.d.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef RayMania het volgende:InTrePidIvity & XL
. En de rest die tussendoor geholpen heeft met tennis.
Het blijft een leuk spelletje, tot frustraties aan toe. Volgend jaar present!
intel, kan je me de excel file opsturen, dan kan ik kijken of ik je hier mee kan helpen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verder heb ik de score niet zo handig bijgehouden dat ik er allemaal leuke statistieken uit kan halenVolgend jaar hoop ik dat beter te doen, want statistieken
quote:
Om met de woorden van WKroes te spreken: "We zijn er weer bij en dat is prihimaaaaaaaaaaaaa"quote:
Voor mij ook.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
Watch me, dit jaar was een kleine warming up![]()
Kan niet wachten op je grote beurtquote:
weet niet precies hoe ik dit nou moet interpreterenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op je grote beurt
Je zit er bovenopquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef XL het volgende:
De prijs is inmiddels wel al uitgereikt aan pp007
Die had ik voor de kerstdagen beloofd toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit er bovenop
Ik ben erg benieuwd naar de puntentelling en de kalender van komend jaar
Me 2quote:Op donderdag 18 december 2008 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zit er bovenop
Ik ben erg benieuwd naar de puntentelling en de kalender van komend jaar
*Jaloersquote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ naar een pick van Pukkie in z'n Goddelijke t-shirt![]()
Misschien mag je die aanwinst van Puk een keertje lenenquote:
Of desnoods alleen een foto van Het shirt zonder pukquote:Op donderdag 18 december 2008 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
We willen inderdaad wel een foto van Puk in een shirt van Hem.
Tijdens een meet op Den Haag HS waar de CIA jaloers op isquote:Op donderdag 18 december 2008 17:35 schreef XL het volgende:
De prijs is inmiddels wel al uitgereikt aan pp007
Vind ik ook wel ja. Misschien dat dat bij het topoverleg op tafel kan komen...quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat de algehele winnaar het shirt niet heeft gekregen..
Wie was die algehele winnaar ook alweer? Ben het alweer vergetenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat de algehele winnaar het shirt niet heeft gekregen..
Martin.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wie was die algehele winnaar ook alweer? Ben het alweer vergeten
Ik ben dan wel de user op Fok die alles het beste weet, maar ik ondermijn de democratie niet. Brand maar los.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Me 2![]()
+ naar een pick van Pukkie in z'n Goddelijke t-shirt![]()
ps. XL kunnen we weer inspraak hebben in de toernooien ?
Top Pukquote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Die medaille hoort er niet bij, maar 't stond wel leuk.
XL
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:30 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben dan wel de user op Fok die alles het beste weet, maar ik ondermijn de democratie niet. Brand maar los.
Dat vind ik echt veel te veel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )
Plus:
Doha, Qatar
San Jose, CA, U.S.A.
Memphis, TN, U.S.A.
World Team Championship, Düsseldorf
London / Queen's Club, Great Britain
Los Angeles, CA, USA
Washington, DC, USA
Beijing, China
Basel, Switzerland
GPS-speurtocht in Amsterdamquote:
Zijn dat de toernooien die Andy op zijn kalender heeft staanquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )
Plus:
Doha, Qatar
San Jose, CA, U.S.A.
Memphis, TN, U.S.A.
World Team Championship, Düsseldorf
London / Queen's Club, Great Britain
Los Angeles, CA, USA
Washington, DC, USA
Beijing, China
Basel, Switzerland
Denk ik ook. Ik zou willen snijden in de toernooien en wellicht beter spreiden. Vond echter de kalender al best leuk dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat vind ik echt veel te veel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zijn dat de toernooien die Andy op zijn kalender heeft staan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef wimderon het volgende:
4x GS, 9x masters 1000, Rotterdam, Dubai en 1x WTF.
Extra grastoernooitje lijkt me leuk, dan kom je op Queens (lijkt me beter dan Rosmalen), dat meestal ook wel aardig bezet is. Verder Doha (Nadal, Federer, Murray, Roddick) als voorbereiding op de AO en mogelijk iets tussen Wimbledon en de volgende masters en US Open en de volgende masters. Amersfoort valt er sowieso af en Estoril zou ik ook laten vallen.
Enfin, hier de kalender: http://www.atptennis.com/(...)alendar/2009_atp.pdf
Als je me je maat en adresgegevens mailt dan kun je een Fok! t-shirt krijgen. Ik heb even bij de PR gekeken wat er nog mogelijk was. Het is dan wel geen t-shirt van Hem, maar wel iets dat aan je zege kan herinneren.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Zoiets, hoewel mij Davis Cup ook wel leuk lijkt, zeker nu er punten voor gehaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef wimderon het volgende:
4x GS, 9x masters 1000, Rotterdam, Dubai en 1x WTF.
Extra grastoernooitje lijkt me leuk, dan kom je op Queens (lijkt me beter dan Rosmalen), dat meestal ook wel aardig bezet is. Verder Doha (Nadal, Federer, Murray, Roddick) als voorbereiding op de AO en mogelijk iets tussen Wimbledon en de volgende masters en US Open en de volgende masters. Amersfoort valt er sowieso af en Estoril zou ik ook laten vallen.
Enfin, hier de kalender: http://www.atptennis.com/(...)alendar/2009_atp.pdf
Oh: en de puntentelling mag voor mij iets anders![]()
Goed bezig -Vaduz-quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je me je maat en adresgegevens mailt dan kun je een Fok! t-shirt krijgen. Ik heb even bij de PR gekeken wat er nog mogelijk was. Het is dan wel geen t-shirt van Hem, maar wel iets dat aan je zege kan herinneren.
Ik hoor het wel of je het wilt hebben.
Klasse Vaduzquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je me je maat en adresgegevens mailt dan kun je een Fok! t-shirt krijgen. Ik heb even bij de PR gekeken wat er nog mogelijk was. Het is dan wel geen t-shirt van Hem, maar wel iets dat aan je zege kan herinneren.
Ik hoor het wel of je het wilt hebben.
Zo dan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap je grapje niet, intel.
Je snapt 'm gewoon nog steeds nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel duidelijker, maar niet veel leuker.
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:41 schreef XL het volgende:
[..]
Die had ik voor de kerstdagen beloofd toch?
Hmmquote:
Have funquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:40 schreef XL het volgende:
Ik hik er nog wat tegenaan en ga vandaag op wintersport zonder laptop.
Dus we starten pas bij de Australian Open.
Oh, ik hoef het niet meer te doen dus?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Have fun![]()
Intel, wimmers will take care of it![]()
Watquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oh, ik hoef het niet meer te doen dus?
Oh, dat was om jou en wimmers alle 2 te inspirerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij zegt dat wimmers er wel care of taket.
Ik heb al een nieuw topic klaar staanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie willen gewoon in een nieuw topic beginnen he.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb al een nieuw topic klaar staan
Oeh, een wilde bond, geilquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vanaf nu heb je je eigen tennisgame, blijkbaar.
Dan help ik mee om deze vol te krijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw topic klaar staan
Eigenlijk niet, maar omdat er een nieuw seizoen begint zie ik het door de vingers.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
Vol, moet er een topic vol? Dit gaat Ambro niet leuk vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |