Echt snappen doe ik het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:31 schreef XL het volgende:
[..]
Dan hebben we drie partijen, lijkt me beter. Dan kunnen we voor de fokfinale dezelfde 3 partijen pakken
Ik heb gewoon de groepsposities aan elkaar gekoppeld, dat lijkt me logischer. Wij spelen tenslotte ook gewoon in een poulequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef XL het volgende:
Loting:
De hoogste geplaatste fokker krijgt de hoogste geplaatste ATP-racer
(ik had er niet aan gedacht dat ik andere spelers zou overhouden dan in het echt![]()
![]()
)
Je verhaal klopt Bruce. Jouw punt ook Vaduz.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De groepswinnaars tegen elkaar en de nummers 2 tegen elkaar vind ik niet helemaal logisch. Verder snap ik het wel.
Ho, dat is dom. Ik heb het verkeerd neergezet inderdaad. Zo moet het.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De groepswinnaars tegen elkaar en de nummers 2 tegen elkaar vind ik niet helemaal logisch. Verder snap ik het wel.
Straks heb ik de finale helemaal goed maar ben ik er niet ingekomen omdat er te veel punten gespeeld zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Die schifting tussen Pietje en Bruce is boeiend, het gaat er vast ergens tussenin zijn.
WATquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:55 schreef XL het volgende:
Het tshirt is voor de winnaar van de Masters Pietje, niet voor de nummer 1 van de ranking.
De nummer 1 van de ranking is gewoon de tennisgoeroe van Fok.
Je bent er toch ook bijnaquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
WAT![]()
Alles deed ik voor het shirt![]()
Iedereen heeft weer Djoko. Ik hoop dat Davy het nog 1x kan!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:09 schreef XL het volgende:
Ik heb de finale partijen erbij gezet!
TheGeneral heb je al een russische vlag buiten hangen?
Beide kunnen ook nog eens met identieke voorspellingen de finale halen. Dus dan telt de andere schiftingsvraag. Tenzij de heren een beter idee hebben?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vaduz & Bruce allebei precies 137 minuten, wtf?!?
Zal wel de bookmaker line zijn geweest ofzoquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vaduz & Bruce allebei precies 137 minuten, wtf?!?
quote:
Thanxquote:Op zondag 16 november 2008 11:01 schreef Bruce117 het volgende:
PietjePuk007, Gefeliciteerd met je overwinning.
Thanx, jij ook gefeliciteerd, goeroequote:
Misschien telt ook wel mee dat TheGeneral de finale niet gehaald heeftquote:Op zondag 16 november 2008 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij had Djook in 2 vandaag.
Hoezo heb ik die niet gehaald? Ik was de enige van de 4 die allebei de finalisten goed had voorspeld. Ik was eigenlijk de enige in de finalequote:Op zondag 16 november 2008 14:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien telt ook wel mee dat TheGeneral de finale niet gehaald heeft
Omdat je van -Vaduz- verloren hebtquote:Op zondag 16 november 2008 14:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo heb ik die niet gehaald? Ik was de enige van de 4 die allebei de finalisten goed had voorspeld. Ik was eigenlijk de enige in de finale![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
[ Bericht 47% gewijzigd door kleinzusje op 16-11-2008 15:32:48 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Als het vandaag Djoko in 3 geworden was, dan was het nog spannend geworden.quote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dicht bij het t-shirt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |