Dat vind ik echt veel te veel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )
Plus:
Doha, Qatar
San Jose, CA, U.S.A.
Memphis, TN, U.S.A.
World Team Championship, Düsseldorf
London / Queen's Club, Great Britain
Los Angeles, CA, USA
Washington, DC, USA
Beijing, China
Basel, Switzerland

GPS-speurtocht in Amsterdamquote:

Zijn dat de toernooien die Andy op zijn kalender heeft staanquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles van vorig jaar (min - Estoril, Portugal )
Plus:
Doha, Qatar
San Jose, CA, U.S.A.
Memphis, TN, U.S.A.
World Team Championship, Düsseldorf
London / Queen's Club, Great Britain
Los Angeles, CA, USA
Washington, DC, USA
Beijing, China
Basel, Switzerland

Denk ik ook. Ik zou willen snijden in de toernooien en wellicht beter spreiden. Vond echter de kalender al best leuk dit jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat vind ik echt veel te veel.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zijn dat de toernooien die Andy op zijn kalender heeft staan

quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef wimderon het volgende:
4x GS, 9x masters 1000, Rotterdam, Dubai en 1x WTF.
Extra grastoernooitje lijkt me leuk, dan kom je op Queens (lijkt me beter dan Rosmalen), dat meestal ook wel aardig bezet is. Verder Doha (Nadal, Federer, Murray, Roddick) als voorbereiding op de AO en mogelijk iets tussen Wimbledon en de volgende masters en US Open en de volgende masters. Amersfoort valt er sowieso af en Estoril zou ik ook laten vallen.
Enfin, hier de kalender: http://www.atptennis.com/(...)alendar/2009_atp.pdf

Als je me je maat en adresgegevens mailt dan kun je een Fok! t-shirt krijgen. Ik heb even bij de PR gekeken wat er nog mogelijk was. Het is dan wel geen t-shirt van Hem, maar wel iets dat aan je zege kan herinneren.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
Toch blijf ik het jammer vinden dat de algehele winnaar het shirt niet heeft gekregen..

Zoiets, hoewel mij Davis Cup ook wel leuk lijkt, zeker nu er punten voor gehaald kunnen worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef wimderon het volgende:
4x GS, 9x masters 1000, Rotterdam, Dubai en 1x WTF.
Extra grastoernooitje lijkt me leuk, dan kom je op Queens (lijkt me beter dan Rosmalen), dat meestal ook wel aardig bezet is. Verder Doha (Nadal, Federer, Murray, Roddick) als voorbereiding op de AO en mogelijk iets tussen Wimbledon en de volgende masters en US Open en de volgende masters. Amersfoort valt er sowieso af en Estoril zou ik ook laten vallen.
Enfin, hier de kalender: http://www.atptennis.com/(...)alendar/2009_atp.pdf
Oh: en de puntentelling mag voor mij iets anders![]()

Goed bezig -Vaduz-quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je me je maat en adresgegevens mailt dan kun je een Fok! t-shirt krijgen. Ik heb even bij de PR gekeken wat er nog mogelijk was. Het is dan wel geen t-shirt van Hem, maar wel iets dat aan je zege kan herinneren.
Ik hoor het wel of je het wilt hebben.

Klasse Vaduzquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je me je maat en adresgegevens mailt dan kun je een Fok! t-shirt krijgen. Ik heb even bij de PR gekeken wat er nog mogelijk was. Het is dan wel geen t-shirt van Hem, maar wel iets dat aan je zege kan herinneren.
Ik hoor het wel of je het wilt hebben.

Zo dan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap je grapje niet, intel.

Je snapt 'm gewoon nog steeds nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel duidelijker, maar niet veel leuker.

Ja.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:41 schreef XL het volgende:
[..]
Die had ik voor de kerstdagen beloofd toch?

Hmmquote:

Have funquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:40 schreef XL het volgende:
Ik hik er nog wat tegenaan en ga vandaag op wintersport zonder laptop.
Dus we starten pas bij de Australian Open.

Oh, ik hoef het niet meer te doen dus?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Have fun![]()
Intel, wimmers will take care of it![]()

Watquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oh, ik hoef het niet meer te doen dus?

Oh, dat was om jou en wimmers alle 2 te inspirerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij zegt dat wimmers er wel care of taket.

Ik heb al een nieuw topic klaar staanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie willen gewoon in een nieuw topic beginnen he.

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb al een nieuw topic klaar staan

Oeh, een wilde bond, geilquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vanaf nu heb je je eigen tennisgame, blijkbaar.

Dan help ik mee om deze vol te krijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw topic klaar staan

Eigenlijk niet, maar omdat er een nieuw seizoen begint zie ik het door de vingers.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef TheGeneral het volgende:
Vol, moet er een topic vol? Dit gaat Ambro niet leuk vinden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |