Dat je d'r nummer kreeg, wil niet zeggen dat je zou gaan neuken natuurlijk. In mijn geval is het een kwestie van 'ik ben kapot, breng je me thuis?' en dan de deur open laten staan als je naar binnen loopt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Jij hebt ook al sex afgewezen!tof! Ben ik niet meer de enige.
Ai, doe dan ook een linkje naar de vorige topic.quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:14 schreef MLI het volgende:
L.L. Ik denk dat MASD de grap wél snapte.
Dank MLI.quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:17 schreef MLI het volgende:
Ik ben single [3] Waar er inmiddels gezoend is... :D
Met die mooie spin uit het vorige topic?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef Jimbo het volgende:
ipv vliegen vangen :p
een date met een fokker / fokster naar keuzequote:
Tofquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een date met een fokker / fokster naar keuze
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een date met een fokker / fokster naar keuze
Feiten kerel, feiten.quote:
Hebben ze je weer indecent proposals gedaan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:11 schreef Red_Cat het volgende:
Maar een fokster of fokker naar keuze..wat als die fokker of fokster nou niet wil?
Nee was al verbaasdquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben ze je weer indecent proposals gedaan?
Ik dacht toch dat ik dit uur nog geen pm gestuurd had
Jij wil mij!quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:11 schreef Red_Cat het volgende:
Maar een fokster of fokker naar keuze..wat als die fokker of fokster nou niet wil?
Je noemt een bedragquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Maar vertel op, hoe kan je een date met een fokker of fokster naar keus winnen?
Okay, neucken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:19 schreef murp het volgende:
Jezus, ben je nu nog single
geneukt moet er worden
YAY, wie wil er ook een date winnen met een Fok!ster, als murp zo makkelijk isquote:
die heeft nix te willenquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:11 schreef Red_Cat het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar straks is het ineens Cerrors beurt, en kiest ie jou
Post je tieten, dan zijn we daar vanafquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zo, ik heb even bijgelezen.
Vrij nutteloos natuurlijk, wat een seksloos geblaat.
Degene die mijn tieten moesten zien, hebben dat al gedaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post je tieten, dan zijn we daar vanaf
Maar daar wordt niemand vrolijk van, van mijn tietenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Degene die mijn tieten moesten zien, hebben dat al gedaan.
Post je eigen tieten.
En van de mijne wel?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar daar wordt niemand vrolijk van, van mijn tieten
Kijk maar eens recht boven je!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En van de mijne wel?
Hoe weet je dat zo zeker.
Whehe, heb medelijden met je.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk maar eens recht boven je!
ZIe je dat daar? dat is een cameratje
En naar vrouwentieten is altijd vraag, naar mannentieten veel minder (ja, ik heb mannentieten)
ik moet ze zien en heb dat nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Post je eigen tieten.
*kuchblufkuch*quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef Jimbo het volgende:
ik post vanavond mn tieten welmaar moeten dr ook chicks wel wat postne, voor wat hoort wat
wacht maar afquote:
ik heb aids v2.05a en het enige middel dat help als genezing zijn zoveel mogelijk tieten zijn van vrouwlijke foksters..quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En waarom mķet jij ze zien?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb aids v2.05a en het enige middel dat help als genezing zijn zoveel mogelijk tieten zijn van vrouwlijke foksters..
het is een kut ziekte
dat is het hem nou juistquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]Ik kan me zo voorstellen dat je die ziekte heeeel vervelend vindt ja.
Ben je daarom zo subtiel aan het flirten ben R_C? Voor dr tieten. Ik had het kunnen weten.
( . ) ( . )quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is het hem nou juist
die van alle foksters verzachten de pijn, en die van haar zijn de kuur die me weer in een klap gezond maken
mn leven, wat doen ze
sweetquote:
I couldn't care less.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:49 schreef chatter het volgende:
[..]
En jij nu maar wachten op een .|. foto zeker.
Ik wil het wel doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:52 schreef Jimbo het volgende:
ik heb sexy nieuw ondergoed, is dr een fokster die t met de tanden wil uittrekken?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:15 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar volgens mij hoop je er wel stiekem op.
ja, maar iemand wil ook wel eens een anders *|* zien, zou je denkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als ik .|. wil, hoef ik niet achter de pc op een plaatje te wachten.
Die van jou hangt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja, maar iemand wil ook wel eens een anders *|* zien, zou je denken
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeg, als jij op reis bent he, in die mooie bezorgwagen van je.
Heb je daar ook een bed in eig?
Wat probeer je te zeggenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja, maar iemand wil ook wel eens een anders *|* zien, zou je denken
Jimbo heeft je nog tietenfoto's beloofd, het kan nog boeiend wordenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen
btw mijn avond is nu al gedoemd saai te worden.
Foto's doen het niet voor mij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jimbo heeft je nog tietenfoto's beloofd, het kan nog boeiend worden
She wants the real thing and she wants it now.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Foto's doen het niet voor mij.
How'd you know.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef chatter het volgende:
[..]
She wants the real thing and she wants it now.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef chatter het volgende:
[..]
She wants the real thing and she wants it now.
Tja, ik zou mezelf aan kunnen aanbieden, maar jij woont wel enorm gruwelijk ver weg, zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
How'd you know.
Ik zit hier natuurlijk niet voor niks in het 'ikmoetnodiggeneuktworden'-topic.
Hehehe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:56 schreef chatter het volgende:
[..]
Tja, ik zou mezelf aan kunnen aanbieden, maar jij woont wel enorm gruwelijk ver weg, zeg.
Maar ik ben niet random, hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hehehe.
Gelukkig laat ik mij ook niet neuken door een random fokker,
anders was ik allang bezig geweest.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:06 schreef chatter het volgende:
[..]
Maar ik ben niet random, hoor.![]()
Ik ben lief.
Jij moet zelfs nog geboren worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]Sure. dat je lief bent wil ik wel geloven.
Maar ik heb nog geen foto en geboortedatum gezien.
Maar dat zijn we toch allemaal wel een beetje.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
Juist.
Ik ben gewoon te mooi om waar te zijn.
Die twee zijn ķf aan het cammen, ķf een flinke wip aan het maken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zal ik dan toch maar de kroeg induiken. Hier wordt het ook niks meer, zo zonder Jimbo en Red_Cat.
Last thing i recall hearing, Red_Cat was bij Paramnesia.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:28 schreef chatter het volgende:
[..]
Die twee zijn ķf aan het cammen, ķf een flinke wip aan het maken.
Wel door mij he?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hehehe.
Gelukkig laat ik mij ook niet neuken door een random fokker,
anders was ik allang bezig geweest.
Jimbo en Para zijn allebei hiero jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Last thing i recall hearing, Red_Cat was bij Paramnesia.
En Jimbo zal zich wel lam zitten zuipen.
dat komt nog wel...hoop ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:28 schreef chatter het volgende:
[..]
Die twee zijn Ãŗf aan het cammen, Ãŗf een flinke wip aan het maken.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Tuurlijk door jou!![]()
Jij bent niet random, maar hawt.
Kom langs dan!quote:
Dan moeten er wel wat meer vrouwen komen, anders is het niet leuk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef Red_Cat het volgende:
Orgie? nou dan moeten er meer mensen komenDusss...?
Ik ben dr toch ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:51 schreef chatter het volgende:
[..]
Dan moeten er wel wat meer vrouwen komen, anders is het niet leuk.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld genoeg vrouw voor 10 man!
Ja, maar als jij de enige vrouw bent, en meerdere kerels, is er weinig afwisseling aangezien ik niet echt iets met kerels doe.quote:
Ey er is genoeg drank en genoeg zin in een feestjequote:Op zaterdag 8 november 2008 22:53 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, maar als jij de enige vrouw bent, en meerdere kerels, is er weinig afwisseling aangezien ik niet echt iets met kerels doe.
Vast welquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kunnen we pluisignijntje wel overhalen, en murp!
Hahah! Tis dat ik 2/2.5 uur verder woon. Haha!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kunnen we pluisignijntje wel overhalen, en murp!
Para laat je ophalen zegt die!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hahah! Tis dat ik 2/2.5 uur verder woon. Haha!
Weet ik wel..quote:
hahaha, jullie zijn allemaal een stelletje mietjes gewoonquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Weet ik wel..
De dag dat ik zeg "Para ik kom naar je toe" en hij zegt, "Nah ik heb geen tijd" , moet nog komen.
Guilty.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:01 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
hahaha, jullie zijn allemaal een stelletje mietjes gewoon
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Guilty.
Kan ik verder niks op zeggen.
Ik ga mezelf wel weer bezatten achter het scherm terwijl Para zegt dat ik liev lach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Dan ga ik maar slapen nu
Maar ik weer al waar ik van ga dromen
*vriendin belt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Tss dat heb ik nooit gezegd!quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:04 schreef chatter het volgende:
En mij vinden jullie toch te oud, dus ...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:05 schreef timmmmm het volgende:
Dan ga ik maar slapen nu
Maar ik weer al waar ik van ga dromen
Tsss wat flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
MAAR JE BENT HET WEL!!
No ones ever too old to party...
Opa's met een rollator FTW? Ehh.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
MAAR JE BENT HET WEL!!
No ones ever too old to party...
Ik had het over het sex gedeelte maar niet over het party gedeeltequote:Op zaterdag 8 november 2008 23:12 schreef chatter het volgende:
[..]
![]()
Ik zie er nog heel jong uit, hoor en ik gedraag me ook als een 20 jarige.
Alleen dan met wat meer party ervaring.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:14 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik had het over het sex gedeelte maar niet over het party gedeelte
quote:
je begrijpt mij verkeerd btw..quote:
Ikke maar dan moet je hierheen komenquote:
Hahahah.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ikke maar dan moet je hierheen komen![]()
Geilquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hahahah.
Maar als ik dat doe, wordt het wel érrug laat.
Oh. Er wordt hier geroepen dat ik herpes heb.Weer een soa erbij.
Erotisch...quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:27 schreef chatter het volgende:
Dat wordt dan flink wat rubbers gebruiken.
Nee, ik zoek alleen wat dikker rubber, zoals een duikerspak.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
Iedereen is bang voor me geworden.
Bang van me geworden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
Iedereen is bang voor me geworden.
Ach, paai ze met wat geflirt en die randdebielen heb je zo weer voor je gewonnen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zij hebben angst gekregen door mijn uitspraak.
Nou hoor je het zelfs van hem. Ik ben een puber.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, paai ze met wat geflirt en die randdebielen heb je zo weer voor je gewonnen.
Het zijn ook maar pubers.
Red_Cat. =Dquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:48 schreef Jimbo het volgende:
kras kras.
Wie raad wat k nu in mn armen heb krijgt een snoepje.
jammer fout! Geen snoepje voor jou! :p x catquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:54 schreef chatter het volgende:
Damn, dan zat ik wel heel erg fout, zeg.
Ik dacht meer een een autogril.
Ik ben ook zoooo slecht met raden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer fout! Geen snoepje voor jou! :p x cat
Ow ja, het ging hem geld kosten. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 9 november 2008 00:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik kreeg ze toch van Jimbo?
Stiekem maak je me bang..
Jimbo? Jimbo?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Post je eigen tieten.
Uiteindelijk komen ze hier allemaal terecht,quote:Op zondag 9 november 2008 00:57 schreef cerror het volgende:
Ach, ik ben ook desperate en sneu dus ik doe gezellig mee.
Al haat ik het topic. Soort van Dubio.
Pm je adres maar dan stuur ik pezquote:
Ik ben single en ik ben een kansloze nerd dus ik mag het.quote:Op zondag 9 november 2008 00:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ze hier allemaal terecht,
schaam je maar niet en meng je in de menigte.
Aaah lieverd! Je hebt het ook zo enorm zwaar met al die teringfokkers he?quote:Op zondag 9 november 2008 00:57 schreef cerror het volgende:
Ach, ik ben ook desperate en sneu dus ik doe gezellig mee.
Al haat ik het topic. Soort van Dubio.
ga krassen kutkind.quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben single en ik ben een kansloze nerd dus ik mag het.
Zwaar?quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Aaah lieverd! Je hebt het ook zo enorm zwaar met al die teringfokkers he?
Wanneer was je laatste keer sex, kijken of je in het cluppie past.quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben single en ik ben een kansloze nerd dus ik mag het.
Tief toch een eind op aandachtshoer.quote:
Als jij zo goed met kinderen om kan gaan, heb ik er nog 1 van 7 voor jequote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Zwaar?
Nee man, alsof je een stel peuters een pats op de billen geeft.
Een neger kan de was doen.
Februari ofzo?quote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Wanneer was je laatste keer sex, kijken of je in het cluppie past.
Ik heb een tijdje groep 4 gerunt.quote:Op zondag 9 november 2008 01:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Als jij zo goed met kinderen om kan gaan, heb ik er nog 1 van 7 voor je
Welcome to the clubquote:
zeg jij wat over aandacht? Check je post nog net hier boven, ga krassen dan win je nog es wat in t leven.quote:Op zondag 9 november 2008 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Tief toch een eind op aandachtshoer.
Aight, dan nodig ik je bij deze uit om een keer op te passenquote:Op zondag 9 november 2008 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje groep 4 gerunt.
Lukte me aardig. Ik ben goed met kids (neen niet zo kutpubers).
Tjonge jonge, probeer je nu echt een weegschaalwedstrijd te starten hiero?quote:Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg jij wat over aandacht? Check je post nog net hier boven, ga krassen dan win je nog es wat in t leven.
Mijn echte naam is Noten, Karl Noten.quote:Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Aight, dan nodig ik je bij deze uit om een keer op te passen
quote:Op zondag 9 november 2008 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn echte naam is Noten, Karl Noten.
Krijg ik er een gratis kind bij?quote:
Nee het kind blijft van mijquote:
naww is dat vredesoffering van jequote:Op zondag 9 november 2008 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Tjonge jonge, probeer je nu echt een weegschaalwedstrijd te starten hiero?
Het is fecking zaterdagnacht.
Doe eens voor een keertje normaal en iedereen haÃt pleijsier.
Ik zal 'm chippen bij een dierenkliniek.quote:
Het is meer een: Jezus dat gemekker, hoe kom ik er vanaf- post.quote:Op zondag 9 november 2008 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naww is dat vredesoffering van jewat liev!
Klinkt wel heel liefquote:Op zondag 9 november 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zal 'm chippen bij een dierenkliniek.
zn grote vent online en zn lief klein hartje. The true face of anon!quote:Op zondag 9 november 2008 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is meer een: Jezus dat gemekker, hoe kom ik er vanaf- post.
Dragen... .dragen.... is de kofferbak ook goed?quote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Klinkt wel heel liefbetekend iig dat je er goed zorg voor zal dragen
Is die goed geventileerd?quote:Op zondag 9 november 2008 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Dragen... .dragen.... is de kofferbak ook goed?
Frequente gast bij Jambers geweest?quote:Op zondag 9 november 2008 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Dragen... .dragen.... is de kofferbak ook goed?
Overdag heet ik Jennifer.quote:Op zondag 9 november 2008 01:24 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Frequente gast bij Jambers geweest?
's Weekends te vinden in de dancing van Opglabbeek om mannen te verleiden tot het uitvoeren van dijne seksuele fantasiën?quote:Op zondag 9 november 2008 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Overdag heet ik Jennifer.
Zegt genoeg.
dat dusquote:Op zondag 9 november 2008 01:59 schreef Red_Cat het volgende:
(Jimbo) word dr hier nou nog geneuqt of niet ? of moet echt de chloroform doekjes uitgedeeld worden ?
trouwens nijn heb je me al gepm-ed ? dan kan je pez op de postwil ik wel bier en een kusje in return he
Ja hey! zeg dat dan gewoonquote:
Ja morgen weer " sporten "quote:Op zondag 9 november 2008 02:59 schreef Red_Cat het volgende:
Nope die is inmiddels naar huis!
Dus lekker veel ruimte in mn bedje vanavond
nu mag je me de groetjes doenquote:Op zondag 9 november 2008 03:01 schreef f00t het volgende:Shit, ik wou hem nog de groetjes doen.
Hier ook lekker veel ruimte, als ik er vannacht niet steeds uit moet zoals de afgelopen uren
In vier delen?quote:Op zondag 9 november 2008 04:53 schreef Jimbo het volgende:
Tevensch, heb ik mn 10.000ste post in dit topic gehad
en ken ik je ergens van f00tjequote:
ja, ik heb voor deze topics nog nooit gepostquote:
knuffelen ?quote:
ik ben niet van haarquote:
pez is lievquote:
Whoehoequote:Op zondag 9 november 2008 12:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben niet van haar(tot zover ik weet
)
dus.... knuffelen mag zonder toestemming
Ik heb nog nooit zo'n vreselijk mislukte zin gezien.quote:Op zondag 9 november 2008 12:59 schreef Jimbo het volgende:
kom red dalijk in t topic die mij toe-eigend
blame the lysdectiaquote:Op zondag 9 november 2008 12:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n vreselijk mislukte zin gezien.
deed ze dat maarquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef Jimbo het volgende:
en we zijn weer thuis, met een hard onvoldaan gevoel ';()
puick planquote:
totaal mee eenschquote:Op zondag 9 november 2008 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuken is gewoon zo ongelovelijk okee!PN, wat doe je vanavond?
Nu niet meer? Is het weg dan?quote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
En ik had ook nog herpes.. TEH HORROR
neequote:
Hebben jullie iets dan?quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef Jimbo het volgende:
die is niet thuis op t moment
fuckik voel me best sad dat ik andwoorden op zulke vragen geven kan
mss zie ik dr teveel
mocht ik willenquote:Op zondag 9 november 2008 21:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Hebben jullie iets dan?want damn, volgens mij groeit je fallus van elke post waar zij bij betrokken is.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Je moet een keer met dr datenKan tof worden
Wanneer gaan wij daten?quote:Op zondag 9 november 2008 21:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Je moet een keer met dr datenKan tof worden
zeg, ruikt dit doekje ook zo naar chloroform volgens jou?quote:
Hoofdpijn, slaperigheid en bewusteloosheid zijn de gevolgen van het inademen van de damp, hoewel hiervoor wel meer nodig is dan een of twee teugen. Chloroform is dan ook ongeschikt om iemand bij verrassing te bedwelmen om hem te ontvoeren, in tegenstelling tot wat detectiveromans en -films ons willen doen geloven. Daarbij is de dosis al snel te hoog en kan het slachtoffer makkelijk overlijden. Het verschil tussen een werkzame en een dodelijke dosis is bij chloroform namelijk zeer klein.quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg, ruikt dit doekje ook zo naar chloroform volgens jou?
en dan alsnog , dode kan je ook doenquote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hoofdpijn, slaperigheid en bewusteloosheid zijn de gevolgen van het inademen van de damp, hoewel hiervoor wel meer nodig is dan een of twee teugen. Chloroform is dan ook ongeschikt om iemand bij verrassing te bedwelmen om hem te ontvoeren, in tegenstelling tot wat detectiveromans en -films ons willen doen geloven. Daarbij is de dosis al snel te hoog en kan het slachtoffer makkelijk overlijden. Het verschil tussen een werkzame en een dodelijke dosis is bij chloroform namelijk zeer klein.
Kut he, de waarheid.
en zo snel mogelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |