Dat je d'r nummer kreeg, wil niet zeggen dat je zou gaan neuken natuurlijk. In mijn geval is het een kwestie van 'ik ben kapot, breng je me thuis?' en dan de deur open laten staan als je naar binnen loopt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Jij hebt ook al sex afgewezen!tof! Ben ik niet meer de enige.
Ai, doe dan ook een linkje naar de vorige topic.quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:14 schreef MLI het volgende:
L.L. Ik denk dat MASD de grap wél snapte.
Dank MLI.quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:17 schreef MLI het volgende:
Ik ben single [3] Waar er inmiddels gezoend is... :D
Met die mooie spin uit het vorige topic?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef Jimbo het volgende:
ipv vliegen vangen :p
een date met een fokker / fokster naar keuzequote:
Tofquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een date met een fokker / fokster naar keuze
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een date met een fokker / fokster naar keuze
Feiten kerel, feiten.quote:
Hebben ze je weer indecent proposals gedaan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:11 schreef Red_Cat het volgende:
Maar een fokster of fokker naar keuze..wat als die fokker of fokster nou niet wil?
Nee was al verbaasdquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben ze je weer indecent proposals gedaan?
Ik dacht toch dat ik dit uur nog geen pm gestuurd had
Jij wil mij!quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:11 schreef Red_Cat het volgende:
Maar een fokster of fokker naar keuze..wat als die fokker of fokster nou niet wil?
Je noemt een bedragquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Maar vertel op, hoe kan je een date met een fokker of fokster naar keus winnen?
Okay, neucken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:19 schreef murp het volgende:
Jezus, ben je nu nog single
geneukt moet er worden
YAY, wie wil er ook een date winnen met een Fok!ster, als murp zo makkelijk isquote:
die heeft nix te willenquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:11 schreef Red_Cat het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar straks is het ineens Cerrors beurt, en kiest ie jou
Post je tieten, dan zijn we daar vanafquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zo, ik heb even bijgelezen.
Vrij nutteloos natuurlijk, wat een seksloos geblaat.
Degene die mijn tieten moesten zien, hebben dat al gedaan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post je tieten, dan zijn we daar vanaf
Maar daar wordt niemand vrolijk van, van mijn tietenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Degene die mijn tieten moesten zien, hebben dat al gedaan.
Post je eigen tieten.
En van de mijne wel?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar daar wordt niemand vrolijk van, van mijn tieten
Kijk maar eens recht boven je!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En van de mijne wel?
Hoe weet je dat zo zeker.
Whehe, heb medelijden met je.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk maar eens recht boven je!
ZIe je dat daar? dat is een cameratje
En naar vrouwentieten is altijd vraag, naar mannentieten veel minder (ja, ik heb mannentieten)
ik moet ze zien en heb dat nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Degene die mijn tieten moesten zien, hebben dat al gedaan.
Post je eigen tieten.
*kuchblufkuch*quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef Jimbo het volgende:
ik post vanavond mn tieten welmaar moeten dr ook chicks wel wat postne, voor wat hoort wat
wacht maar afquote:
ik heb aids v2.05a en het enige middel dat help als genezing zijn zoveel mogelijk tieten zijn van vrouwlijke foksters..quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En waarom móet jij ze zien?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb aids v2.05a en het enige middel dat help als genezing zijn zoveel mogelijk tieten zijn van vrouwlijke foksters..
het is een kut ziekte
dat is het hem nou juistquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]Ik kan me zo voorstellen dat je die ziekte heeeel vervelend vindt ja.
Ben je daarom zo subtiel aan het flirten ben R_C? Voor dr tieten. Ik had het kunnen weten.
( . ) ( . )quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is het hem nou juist
die van alle foksters verzachten de pijn, en die van haar zijn de kuur die me weer in een klap gezond maken
mn leven, wat doen ze
sweetquote:
I couldn't care less.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:49 schreef chatter het volgende:
[..]
En jij nu maar wachten op een .|. foto zeker.
Ik wil het wel doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:52 schreef Jimbo het volgende:
ik heb sexy nieuw ondergoed, is dr een fokster die t met de tanden wil uittrekken?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:15 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar volgens mij hoop je er wel stiekem op.
ja, maar iemand wil ook wel eens een anders *|* zien, zou je denkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als ik .|. wil, hoef ik niet achter de pc op een plaatje te wachten.
Die van jou hangt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja, maar iemand wil ook wel eens een anders *|* zien, zou je denken
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeg, als jij op reis bent he, in die mooie bezorgwagen van je.
Heb je daar ook een bed in eig?
Wat probeer je te zeggenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja, maar iemand wil ook wel eens een anders *|* zien, zou je denken
Jimbo heeft je nog tietenfoto's beloofd, het kan nog boeiend wordenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen
btw mijn avond is nu al gedoemd saai te worden.
Foto's doen het niet voor mij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jimbo heeft je nog tietenfoto's beloofd, het kan nog boeiend worden
She wants the real thing and she wants it now.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Foto's doen het niet voor mij.
How'd you know.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef chatter het volgende:
[..]
She wants the real thing and she wants it now.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef chatter het volgende:
[..]
She wants the real thing and she wants it now.
Tja, ik zou mezelf aan kunnen aanbieden, maar jij woont wel enorm gruwelijk ver weg, zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
How'd you know.
Ik zit hier natuurlijk niet voor niks in het 'ikmoetnodiggeneuktworden'-topic.
Hehehe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:56 schreef chatter het volgende:
[..]
Tja, ik zou mezelf aan kunnen aanbieden, maar jij woont wel enorm gruwelijk ver weg, zeg.
Maar ik ben niet random, hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hehehe.
Gelukkig laat ik mij ook niet neuken door een random fokker,
anders was ik allang bezig geweest.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:06 schreef chatter het volgende:
[..]
Maar ik ben niet random, hoor.![]()
Ik ben lief.
Jij moet zelfs nog geboren worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]Sure. dat je lief bent wil ik wel geloven.
Maar ik heb nog geen foto en geboortedatum gezien.
Maar dat zijn we toch allemaal wel een beetje.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
Juist.
Ik ben gewoon te mooi om waar te zijn.
Die twee zijn óf aan het cammen, óf een flinke wip aan het maken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zal ik dan toch maar de kroeg induiken. Hier wordt het ook niks meer, zo zonder Jimbo en Red_Cat.
Last thing i recall hearing, Red_Cat was bij Paramnesia.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:28 schreef chatter het volgende:
[..]
Die twee zijn óf aan het cammen, óf een flinke wip aan het maken.
Wel door mij he?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hehehe.
Gelukkig laat ik mij ook niet neuken door een random fokker,
anders was ik allang bezig geweest.
Jimbo en Para zijn allebei hiero jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Last thing i recall hearing, Red_Cat was bij Paramnesia.
En Jimbo zal zich wel lam zitten zuipen.
dat komt nog wel...hoop ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:28 schreef chatter het volgende:
[..]
Die twee zijn óf aan het cammen, óf een flinke wip aan het maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |