een zekere persoon Kat heeft mijn krat leeggemaaktquote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Als ik nie zo'n pijn in mn kop had zou ik het misschien nog gedaan hebben voor je
Iedereen vind mij lief! Maar ben nog steeds vrijgezelquote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
Heey redcat, vind je lief.
eeehhhquote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een zekere persoon Kat heeft mijn krat leeggemaakt
quote:
Als je op wat rijpere mannen zou vallen, ben je niet lang meer vrijgezel.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Iedereen vind mij lief! Maar ben nog steeds vrijgezel![]()
Oke, en nu wil je dus iets van mij? Begrijp ik dat goed?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zou dat het punt zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:33 schreef chatter het volgende:
[..]
Als je op wat rijpere mannen zou vallen, ben je niet lang meer vrijgezel.
Ik ken je niet eensquote:Op woensdag 5 november 2008 21:34 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Oke, en nu wil je dus iets van mij? Begrijp ik dat goed?
Dat is gewoon omdat je zelf geen moeite doet.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
\quote:
Ik doe best wel een beetje moeite hoor!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je zelf geen moeite doet.
Daar gaan we achter komen ..quote:Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Wil je mij leren kennen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |