Maar daar wordt niemand vrolijk van, van mijn tietenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Degene die mijn tieten moesten zien, hebben dat al gedaan.
Post je eigen tieten.
En van de mijne wel?quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar daar wordt niemand vrolijk van, van mijn tieten
Kijk maar eens recht boven je!quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En van de mijne wel?
Hoe weet je dat zo zeker.
Whehe, heb medelijden met je.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk maar eens recht boven je!
ZIe je dat daar? dat is een cameratje
En naar vrouwentieten is altijd vraag, naar mannentieten veel minder (ja, ik heb mannentieten)
ik moet ze zien en heb dat nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Degene die mijn tieten moesten zien, hebben dat al gedaan.
Post je eigen tieten.
*kuchblufkuch*quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef Jimbo het volgende:
ik post vanavond mn tieten welmaar moeten dr ook chicks wel wat postne, voor wat hoort wat
wacht maar afquote:
ik heb aids v2.05a en het enige middel dat help als genezing zijn zoveel mogelijk tieten zijn van vrouwlijke foksters..quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En waarom mķet jij ze zien?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb aids v2.05a en het enige middel dat help als genezing zijn zoveel mogelijk tieten zijn van vrouwlijke foksters..
het is een kut ziekte
dat is het hem nou juistquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]Ik kan me zo voorstellen dat je die ziekte heeeel vervelend vindt ja.
Ben je daarom zo subtiel aan het flirten ben R_C? Voor dr tieten. Ik had het kunnen weten.
( . ) ( . )quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat is het hem nou juist
die van alle foksters verzachten de pijn, en die van haar zijn de kuur die me weer in een klap gezond maken
mn leven, wat doen ze
sweetquote:
I couldn't care less.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:49 schreef chatter het volgende:
[..]
En jij nu maar wachten op een .|. foto zeker.
Ik wil het wel doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 18:52 schreef Jimbo het volgende:
ik heb sexy nieuw ondergoed, is dr een fokster die t met de tanden wil uittrekken?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:15 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar volgens mij hoop je er wel stiekem op.
ja, maar iemand wil ook wel eens een anders *|* zien, zou je denkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als ik .|. wil, hoef ik niet achter de pc op een plaatje te wachten.
Die van jou hangt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja, maar iemand wil ook wel eens een anders *|* zien, zou je denken
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeg, als jij op reis bent he, in die mooie bezorgwagen van je.
Heb je daar ook een bed in eig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |