Wat probeer je te zeggenquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ja, maar iemand wil ook wel eens een anders *|* zien, zou je denken
Jimbo heeft je nog tietenfoto's beloofd, het kan nog boeiend wordenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen
btw mijn avond is nu al gedoemd saai te worden.
Foto's doen het niet voor mij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jimbo heeft je nog tietenfoto's beloofd, het kan nog boeiend worden
She wants the real thing and she wants it now.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Foto's doen het niet voor mij.
How'd you know.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef chatter het volgende:
[..]
She wants the real thing and she wants it now.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef chatter het volgende:
[..]
She wants the real thing and she wants it now.
Tja, ik zou mezelf aan kunnen aanbieden, maar jij woont wel enorm gruwelijk ver weg, zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
How'd you know.
Ik zit hier natuurlijk niet voor niks in het 'ikmoetnodiggeneuktworden'-topic.
Hehehe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:56 schreef chatter het volgende:
[..]
Tja, ik zou mezelf aan kunnen aanbieden, maar jij woont wel enorm gruwelijk ver weg, zeg.
Maar ik ben niet random, hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hehehe.
Gelukkig laat ik mij ook niet neuken door een random fokker,
anders was ik allang bezig geweest.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:06 schreef chatter het volgende:
[..]
Maar ik ben niet random, hoor.![]()
Ik ben lief.
Jij moet zelfs nog geboren worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]Sure. dat je lief bent wil ik wel geloven.
Maar ik heb nog geen foto en geboortedatum gezien.
Maar dat zijn we toch allemaal wel een beetje.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
Juist.
Ik ben gewoon te mooi om waar te zijn.
Die twee zijn óf aan het cammen, óf een flinke wip aan het maken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zal ik dan toch maar de kroeg induiken. Hier wordt het ook niks meer, zo zonder Jimbo en Red_Cat.
Last thing i recall hearing, Red_Cat was bij Paramnesia.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:28 schreef chatter het volgende:
[..]
Die twee zijn óf aan het cammen, óf een flinke wip aan het maken.
Wel door mij he?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hehehe.
Gelukkig laat ik mij ook niet neuken door een random fokker,
anders was ik allang bezig geweest.
Jimbo en Para zijn allebei hiero jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Last thing i recall hearing, Red_Cat was bij Paramnesia.
En Jimbo zal zich wel lam zitten zuipen.
dat komt nog wel...hoop ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:28 schreef chatter het volgende:
[..]
Die twee zijn óf aan het cammen, óf een flinke wip aan het maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |