Krijg ik er een gratis kind bij?quote:
Nee het kind blijft van mijquote:
naww is dat vredesoffering van jequote:Op zondag 9 november 2008 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Tjonge jonge, probeer je nu echt een weegschaalwedstrijd te starten hiero?
Het is fecking zaterdagnacht.
Doe eens voor een keertje normaal en iedereen haÃt pleijsier.
Ik zal 'm chippen bij een dierenkliniek.quote:
Het is meer een: Jezus dat gemekker, hoe kom ik er vanaf- post.quote:Op zondag 9 november 2008 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naww is dat vredesoffering van jewat liev!
Klinkt wel heel liefquote:Op zondag 9 november 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zal 'm chippen bij een dierenkliniek.
zn grote vent online en zn lief klein hartje. The true face of anon!quote:Op zondag 9 november 2008 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is meer een: Jezus dat gemekker, hoe kom ik er vanaf- post.
Dragen... .dragen.... is de kofferbak ook goed?quote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Klinkt wel heel liefbetekend iig dat je er goed zorg voor zal dragen
Is die goed geventileerd?quote:Op zondag 9 november 2008 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Dragen... .dragen.... is de kofferbak ook goed?
Frequente gast bij Jambers geweest?quote:Op zondag 9 november 2008 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Dragen... .dragen.... is de kofferbak ook goed?
Overdag heet ik Jennifer.quote:Op zondag 9 november 2008 01:24 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Frequente gast bij Jambers geweest?
's Weekends te vinden in de dancing van Opglabbeek om mannen te verleiden tot het uitvoeren van dijne seksuele fantasiën?quote:Op zondag 9 november 2008 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Overdag heet ik Jennifer.
Zegt genoeg.
dat dusquote:Op zondag 9 november 2008 01:59 schreef Red_Cat het volgende:
(Jimbo) word dr hier nou nog geneuqt of niet ? of moet echt de chloroform doekjes uitgedeeld worden ?
trouwens nijn heb je me al gepm-ed ? dan kan je pez op de postwil ik wel bier en een kusje in return he
Ja hey! zeg dat dan gewoonquote:
Ja morgen weer " sporten "quote:Op zondag 9 november 2008 02:59 schreef Red_Cat het volgende:
Nope die is inmiddels naar huis!
Dus lekker veel ruimte in mn bedje vanavond
nu mag je me de groetjes doenquote:Op zondag 9 november 2008 03:01 schreef f00t het volgende:Shit, ik wou hem nog de groetjes doen.
Hier ook lekker veel ruimte, als ik er vannacht niet steeds uit moet zoals de afgelopen uren
In vier delen?quote:Op zondag 9 november 2008 04:53 schreef Jimbo het volgende:
Tevensch, heb ik mn 10.000ste post in dit topic gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |