Bang van me geworden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
Iedereen is bang voor me geworden.
Ach, paai ze met wat geflirt en die randdebielen heb je zo weer voor je gewonnen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zij hebben angst gekregen door mijn uitspraak.
Nou hoor je het zelfs van hem. Ik ben een puber.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, paai ze met wat geflirt en die randdebielen heb je zo weer voor je gewonnen.
Het zijn ook maar pubers.
Red_Cat. =Dquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:48 schreef Jimbo het volgende:
kras kras.
Wie raad wat k nu in mn armen heb krijgt een snoepje.
jammer fout! Geen snoepje voor jou! :p x catquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:54 schreef chatter het volgende:
Damn, dan zat ik wel heel erg fout, zeg.
Ik dacht meer een een autogril.
Ik ben ook zoooo slecht met raden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer fout! Geen snoepje voor jou! :p x cat
Ow ja, het ging hem geld kosten. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 9 november 2008 00:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik kreeg ze toch van Jimbo?
Stiekem maak je me bang..
Jimbo? Jimbo?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Degene die mijn tieten moesten zien, hebben dat al gedaan.
Post je eigen tieten.
Jouw tieten.
Uiteindelijk komen ze hier allemaal terecht,quote:Op zondag 9 november 2008 00:57 schreef cerror het volgende:
Ach, ik ben ook desperate en sneu dus ik doe gezellig mee.
Al haat ik het topic. Soort van Dubio.
Pm je adres maar dan stuur ik pezquote:
Ik ben single en ik ben een kansloze nerd dus ik mag het.quote:Op zondag 9 november 2008 00:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ze hier allemaal terecht,
schaam je maar niet en meng je in de menigte.
Aaah lieverd! Je hebt het ook zo enorm zwaar met al die teringfokkers he?quote:Op zondag 9 november 2008 00:57 schreef cerror het volgende:
Ach, ik ben ook desperate en sneu dus ik doe gezellig mee.
Al haat ik het topic. Soort van Dubio.
ga krassen kutkind.quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben single en ik ben een kansloze nerd dus ik mag het.
Zwaar?quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Aaah lieverd! Je hebt het ook zo enorm zwaar met al die teringfokkers he?
Wanneer was je laatste keer sex, kijken of je in het cluppie past.quote:Op zondag 9 november 2008 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben single en ik ben een kansloze nerd dus ik mag het.
Tief toch een eind op aandachtshoer.quote:
Als jij zo goed met kinderen om kan gaan, heb ik er nog 1 van 7 voor jequote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Zwaar?
Nee man, alsof je een stel peuters een pats op de billen geeft.
Een neger kan de was doen.
Februari ofzo?quote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Wanneer was je laatste keer sex, kijken of je in het cluppie past.
Ik heb een tijdje groep 4 gerunt.quote:Op zondag 9 november 2008 01:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Als jij zo goed met kinderen om kan gaan, heb ik er nog 1 van 7 voor je
Welcome to the clubquote:
zeg jij wat over aandacht? Check je post nog net hier boven, ga krassen dan win je nog es wat in t leven.quote:Op zondag 9 november 2008 01:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Tief toch een eind op aandachtshoer.
Aight, dan nodig ik je bij deze uit om een keer op te passenquote:Op zondag 9 november 2008 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje groep 4 gerunt.
Lukte me aardig. Ik ben goed met kids (neen niet zo kutpubers).
Tjonge jonge, probeer je nu echt een weegschaalwedstrijd te starten hiero?quote:Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg jij wat over aandacht? Check je post nog net hier boven, ga krassen dan win je nog es wat in t leven.
Mijn echte naam is Noten, Karl Noten.quote:Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Aight, dan nodig ik je bij deze uit om een keer op te passen
quote:Op zondag 9 november 2008 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn echte naam is Noten, Karl Noten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |