puick planquote:
totaal mee eenschquote:Op zondag 9 november 2008 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neuken is gewoon zo ongelovelijk okee!PN, wat doe je vanavond?
Nu niet meer? Is het weg dan?quote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
En ik had ook nog herpes.. TEH HORROR
neequote:
Hebben jullie iets dan?quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef Jimbo het volgende:
die is niet thuis op t moment
fuckik voel me best sad dat ik andwoorden op zulke vragen geven kan
mss zie ik dr teveel
mocht ik willenquote:Op zondag 9 november 2008 21:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Hebben jullie iets dan?want damn, volgens mij groeit je fallus van elke post waar zij bij betrokken is.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Je moet een keer met dr datenKan tof worden
Wanneer gaan wij daten?quote:Op zondag 9 november 2008 21:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Je moet een keer met dr datenKan tof worden
zeg, ruikt dit doekje ook zo naar chloroform volgens jou?quote:
Hoofdpijn, slaperigheid en bewusteloosheid zijn de gevolgen van het inademen van de damp, hoewel hiervoor wel meer nodig is dan een of twee teugen. Chloroform is dan ook ongeschikt om iemand bij verrassing te bedwelmen om hem te ontvoeren, in tegenstelling tot wat detectiveromans en -films ons willen doen geloven. Daarbij is de dosis al snel te hoog en kan het slachtoffer makkelijk overlijden. Het verschil tussen een werkzame en een dodelijke dosis is bij chloroform namelijk zeer klein.quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg, ruikt dit doekje ook zo naar chloroform volgens jou?
en dan alsnog , dode kan je ook doenquote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hoofdpijn, slaperigheid en bewusteloosheid zijn de gevolgen van het inademen van de damp, hoewel hiervoor wel meer nodig is dan een of twee teugen. Chloroform is dan ook ongeschikt om iemand bij verrassing te bedwelmen om hem te ontvoeren, in tegenstelling tot wat detectiveromans en -films ons willen doen geloven. Daarbij is de dosis al snel te hoog en kan het slachtoffer makkelijk overlijden. Het verschil tussen een werkzame en een dodelijke dosis is bij chloroform namelijk zeer klein.
Kut he, de waarheid.
en zo snel mogelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |