quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Tuurlijk door jou!![]()
Jij bent niet random, maar hawt.
Kom langs dan!quote:
Dan moeten er wel wat meer vrouwen komen, anders is het niet leuk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef Red_Cat het volgende:
Orgie? nou dan moeten er meer mensen komenDusss...?
Ik ben dr toch ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:51 schreef chatter het volgende:
[..]
Dan moeten er wel wat meer vrouwen komen, anders is het niet leuk.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld genoeg vrouw voor 10 man!
Ja, maar als jij de enige vrouw bent, en meerdere kerels, is er weinig afwisseling aangezien ik niet echt iets met kerels doe.quote:
Ey er is genoeg drank en genoeg zin in een feestjequote:Op zaterdag 8 november 2008 22:53 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, maar als jij de enige vrouw bent, en meerdere kerels, is er weinig afwisseling aangezien ik niet echt iets met kerels doe.
Vast welquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kunnen we pluisignijntje wel overhalen, en murp!
Hahah! Tis dat ik 2/2.5 uur verder woon. Haha!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Misschien kunnen we pluisignijntje wel overhalen, en murp!
Para laat je ophalen zegt die!quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hahah! Tis dat ik 2/2.5 uur verder woon. Haha!
Weet ik wel..quote:
hahaha, jullie zijn allemaal een stelletje mietjes gewoonquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Weet ik wel..
De dag dat ik zeg "Para ik kom naar je toe" en hij zegt, "Nah ik heb geen tijd" , moet nog komen.
Guilty.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:01 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
hahaha, jullie zijn allemaal een stelletje mietjes gewoon
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Guilty.
Kan ik verder niks op zeggen.
Ik ga mezelf wel weer bezatten achter het scherm terwijl Para zegt dat ik liev lach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |