abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 10 november 2008 @ 20:40:52 #154
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_63112207
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Even een vraagje voor mijn eigen materieeladministratie, welke materieel reed Zutphen - Winterwijk in 2000?

Het enige wat ik me kan herinneren is dat de bagagerekken dwars op de rijrichting stonden
Zonder de inrichting te kennen, denk ik dat de DE-3 (plan U) het meest waarschijnlijk is, DM'90 is het zeker niet gezien het interieur.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 10 november 2008 @ 20:42:32 #155
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_63112259
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

NIET waar. OV is binnenlands geldig in ICE, MITS 2 euro toeslag. HSL: Reserveringsplicht dus nooit met OV, ook niet met toeslag.
Dus studenten tussen A'dam en R'dam kunnen lekker stikken .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 10 november 2008 @ 20:45:37 #156
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_63112361
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:40 schreef dennistd het volgende:

[..]

Zonder de inrichting te kennen, denk ik dat de DE-3 (plan U) het meest waarschijnlijk is, DM'90 is het zeker niet gezien het interieur.
Wat ik weet is dat het me nogal oostblok aandeed, beeetje ouwe zooi vond ik het toen al. Maar als iemand gewoon weet wat er reed toen is dat ook goed, het blijven (vage) herrineringen he? Wat wel zeker is is dat het 2000 is
  Redactie Sport maandag 10 november 2008 @ 20:46:10 #157
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_63112378
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:42 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Dus studenten tussen A'dam en R'dam kunnen lekker stikken .
nouja, via haarlem gaat het nog wel rechtstreeks dacht ik
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_63112434
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:42 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Dus studenten tussen A'dam en R'dam kunnen lekker stikken .
Nee, die kunnen lekker normale treinen pakken stelletje verwend schorum
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_63112478
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:40 schreef dennistd het volgende:
Zonder de inrichting te kennen, denk ik dat de DE-3 (plan U) het meest waarschijnlijk is, DM'90 is het zeker niet gezien het interieur.
Op de foto's die ik heb, voldoet NOCH plan U NOCH DE2 aan het signalement van haakse bagagerekken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport maandag 10 november 2008 @ 20:49:17 #160
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_63112481
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Wat ik weet is dat het me nogal oostblok aandeed, beeetje ouwe zooi vond ik het toen al. Maar als iemand gewoon weet wat er reed toen is dat ook goed, het blijven (vage) herrineringen he? Wat wel zeker is is dat het 2000 is
het enige mogelijke zijn:
- wadlopers (zeer onwaarschijnlijk, alleen noorden, zwolle-kampen en connexxion hadden ze)
- buffels (zien er niet bepaald oostblokkerig uit)
- DE-1 of DE-2 (plaatje)
- DE-3 (plaatje)

Ander dieselmaterieel was er niet volgens mij (behalve de kameel dan )
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_63112553
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:42 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Dus studenten tussen A'dam en R'dam kunnen lekker stikken .
Maar dan wel met 8 tussenstops, in plaats van 3, zoals nu.

Ik zal me trouwens even voorstellen. Ik ben Roel, ik volg deze topic al een tijdje, maar heb eigenlijk nooit wat gepost. Maar nu dus wel.
pi_63112555
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:46 schreef dennistd het volgende:

[..]

nouja, via haarlem gaat het nog wel rechtstreeks dacht ik
Maar je zit wel 15 minuten (o.i.d.) langer in de trein.
pi_63112558
wanneer kwamen de LINTen daar? dat zal zo rond 2000 geweest zijn? Ook niet erg oostblokkig, maar okee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_63112587
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:51 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar je zit wel 15 minuten (o.i.d.) langer in de trein.
Of je stapt een keertje over

Sinds wanneer maken studenten zich druk om dit soort zaken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport maandag 10 november 2008 @ 20:54:29 #165
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_63112661
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wanneer kwamen de LINTen daar? dat zal zo rond 2000 geweest zijn? Ook niet erg oostblokkig, maar okee
begin 2001, zie http://lint.diesel-trein.nl/teksten/aflevering.html
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_63112668
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wanneer kwamen de LINTen daar? dat zal zo rond 2000 geweest zijn? Ook niet erg oostblokkig, maar okee
De LINTen komen uit 2001. Een jaartje later dus.

Edit: Oei, dennistd was me voor...
pi_63112680
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Of je stapt een keertje over

Sinds wanneer maken studenten zich druk om dit soort zaken?
In die 15 minuten die je verliest kan je veel andere dingen doen, al helemaal als je dat over bijv. een jaar gaat optellen, dan gaat er toch heel wat tijd verloren.

Als je moet overstappen, kan je vervolgens niet doorwerken maar moet je spullen inpakken, overstappen, en vervolgens weer uitpakken. Dan zijn er op die manier weer 10 minuten werktijd kwijt.

pi_63112724
studenten die werken in de trein. Ja.

je spreekt jezelf trouwens wel flagrant tegen natuurlijk, maar goed. Moet ik dat nog gaan uitleggen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_63112807
quote:
Op maandag 10 november 2008 17:33 schreef ReisT het volgende:

[..]

Op die kaart uit 1958 zie je dat er nog een klein stukje van het oude spoor is blijven liggen, tot aan het oude station Nieuwerkerk. Dat is tot de jaren '70 nog gebruikt voor goederen.
Mooi stukje. Zo te zien op ligt de N219 volledig op het oude tracé?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_63112899
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
studenten die werken in de trein. Ja.

je spreekt jezelf trouwens wel flagrant tegen natuurlijk, maar goed. Moet ik dat nog gaan uitleggen?
Graag.

Want werken in de trein heeft een lagere waarde dan bijv. zuipen in de kroeg. Vandaar dat als je werkt in de trein, je levenskwaliteit verliest.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 10 november 2008 @ 21:03:53 #171
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63112984
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:

Even een vraagje voor mijn eigen materieeladministratie, welke materieel reed Zutphen - Winterwijk in 2000?

Het enige wat ik me kan herinneren is dat de bagagerekken dwars op de rijrichting stonden
Dat moet de Plan U zijn geweest.

http://buffel.diesel-trein.nl/
quote:
Als laatste traject werd Arnhem - Tiel geschikt gemaakt voor de Buffel. Alleen de trajecten Zutphen - Winterswijk en Almelo - Mariënberg werden niet 'Buffel-proof' gemaakt.
en
quote:
Syntus is de naam van het samenwerkingsverband tussen NS Reizigers en Oostnet voor de exploitatie van het regionale openbaar vervoer in de Achterhoek. Behalve dat Syntus per 30 mei 1999 een groot aantal buslijnen van Oostnet heeft overgenomen werd ook de spoorverbinding Zutphen - Winterswijk - Doetinchem van de NS overgenomen. Voor de exploitatie van dit traject heeft Syntus een aantal treinstellen van de NS Reizigers overgenomen, waaronder een viertal Buffels, te weten de 3450 - 3453. Het gedeelte Winterswijk - Doetinchem is reeds door de NS 'Buffel-proof' gemaakt, zodat Syntus de Buffel hier kan inzetten. Tussen Zutphen en Winterswijk begon Syntus met de inzet van ouder materieel van NS Reizigers, te weten de dieseldrieën 113 - 115 en 125.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 10 november 2008 @ 21:05:52 #172
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_63113070
Zijn er geen interieurfotos, overigens plaatje DE1/2 werkt niet...
pi_63113127
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
Graag.

Want werken in de trein heeft een lagere waarde dan bijv. zuipen in de kroeg. Vandaar dat als je werkt in de trein, je levenskwaliteit verliest.
15 minuten langer in de trein zitten is zonde omdat je "wel wat beters te doen hebt"

maar

overstappen is kut omdat je "dan niet door kunt werken"

Ouwe mopperpot Je lijkt Duvel wel, soms
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 10 november 2008 @ 21:27:01 #174
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63113796
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ouwe mopperpot Je lijkt Duvel wel, soms
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet.

BTW: Zp - Ww werd gereden met U'tjes. Het zou goed kunnen dat daar ook stellen tussen zaten met bagagerekken dwars, pas later zijn de stoelen opnieuw bekleed en zijn de binnenwanden geel geworden. Ik zou het willen opzoeken in mijn spoorwegbibliotheek, maar die is momenteel even ontoegankelijk omdat er een nieuwe boekenkast gebouwd gaat worden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_63113955
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:27 schreef Duvel het volgende:
die is momenteel even ontoegankelijk omdat er een nieuwe boekenkast gebouwd gaat worden.
Goddomme het is ook altijd wat daar he. Is het geen gevingerverfde plaatjeshost dan moet meneer "toevallig" weer zijn boekenkast laten verbouwen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 10 november 2008 @ 21:35:34 #176
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63114137
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Goddomme het is ook altijd wat daar he. Is het geen gevingerverfde plaatjeshost dan moet meneer "toevallig" weer zijn boekenkast laten verbouwen
Maar ik heb straks wel zo'n superrrrdeluxe enorme boekenkast dat ik daar al mijn boeken in kwijt kan, die van XM čn zelfs onze studieboeken, om extra geleerd te lijken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_63119886
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
Als je bijvoorbeeld Diepenveen West neemt, wat tussen Deventer en Olst ligt, dan kun je zien dat er dubbelspoor lag op deze foto:
http://stationsweb.brinkster.net/afbeelding.asp?dir=diepenveenwest&num=4
Ik haal nog maar een keer sporenplan.nl erbij als 'bewijs'. Hier is te zien dat er inderdaad een passeerspoor (en zelfs een tweede perron) geweest is in Diepenveen, maar het verder wel om een enkelsporig traject ging: http://www.sporenplan.nl/(...)diepenveen_west.html
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef Cothen het volgende:
Overigens suggereert deze tekening van sporenplan dat er vanuit Deventer twee enkelsporige lijnen richting Olst gingen: de lijn naar Zwolle en de lijn naar Ommen. http://www.sporenplan.nl/(...)ijssel/deventer.html

De lijn naar naar Ommen is echter al vķķr de oorlog afgebroken, waardoor een enkelsporige aansluiting richting olst overblijft. Dit zou betekenen dat er geen volledige dubbelsporige lijn was.
De lijn naar Ommen en de lijn naar Zwolle lopen niet allebei via Olst. De plek waar ze van elkaar afbuigen is al voor Diepenveen, en dat licht redelijk dicht tegen Deventer aan tegenwoordig.
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
  dinsdag 11 november 2008 @ 07:56:21 #178
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63121328
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 01:01 schreef Vloris het volgende:

[..]

Ik haal nog maar een keer sporenplan.nl erbij als 'bewijs'. Hier is te zien dat er inderdaad een passeerspoor (en zelfs een tweede perron) geweest is in Diepenveen, maar het verder wel om een enkelsporig traject ging: http://www.sporenplan.nl/(...)diepenveen_west.html
[..]
Ik zeg het nog maar een keer: sporenplan.nl is géén bewijs.

Waarmee ik verder geen oordeel vel over het al dan niet dubbelsporig zijn geweest van een traject of wat dan ook.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:03:12 #179
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63121365
Vraagje: bij station Tilburg, maar ook op andere plekken (zoals bij Boxtel), zie ik vlak langs de rails een kleine felgele plaat. De plaat staat scheef t.o.v. de rails, en is naar schatting 1cm dik, zo lang als een A4'tje, en half zo breed.

Wat is het nut hiervan?
pi_63121489
Ik zit op dit moment op station Tilburg, bij het spoor zie ik nergens van die gele vlakken die je beschrijft. .

Anyway, weet iemand wanneer de treinen 160 km/h zullen gaan?
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:25:04 #181
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63121535
Als ik het me goed herinner is het vlak na het station, in de richting Den Bosch/Eindhoven. Daarom zie je ze misschien niet.
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:56:10 #182
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63121895
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 08:03 schreef James1988 het volgende:
Vraagje: bij station Tilburg, maar ook op andere plekken (zoals bij Boxtel), zie ik vlak langs de rails een kleine felgele plaat. De plaat staat scheef t.o.v. de rails, en is naar schatting 1cm dik, zo lang als een A4'tje, en half zo breed.

Wat is het nut hiervan?
Is ATB-Vv!

Deze toch:
Foto van site nicospilt.com, http://www.nicospilt.com/STS.htm.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_63121901
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 08:19 schreef At-EZ het volgende:
Ik zit op dit moment op station Tilburg, bij het spoor zie ik nergens van die gele vlakken die je beschrijft. .

Anyway, weet iemand wanneer de treinen 160 km/h zullen gaan?
Waarschijnlijk op het moment dat de OV-Chipkaart WERKEND en landelijk is ingevoerd.
pi_63122097
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

NIET waar. OV is binnenlands geldig in ICE, MITS 2 euro toeslag. HSL: Reserveringsplicht dus nooit met OV, ook niet met toeslag.
De NS site zegt anders dat je geen toeslag hoeft te betalen met OV-jaarkaart
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:43:37 #185
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63122528
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 08:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

Is ATB-Vv!

Deze toch: [ afbeelding ]
Foto van site nicospilt.com, http://www.nicospilt.com/STS.htm.
Ja, dat is 'm inderdaad! Merci, dat maakt dingen duidelijk
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 november 2008 @ 10:14:22 #186
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63123101
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:15 schreef Nightshadow het volgende:

[..]

De NS site zegt anders dat je geen toeslag hoeft te betalen met OV-jaarkaart
Een OV-jaarkaart is niet gelijk aan een OV-studentenkaart, dus die toeslag geldt wel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63123122
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Even een vraagje voor mijn eigen materieeladministratie, welke materieel reed Zutphen - Winterwijk in 2000?

Het enige wat ik me kan herinneren is dat de bagagerekken dwars op de rijrichting stonden
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Dat moet de Plan U zijn geweest.
Bagagerekken dwars op de rijrichting... Hmmz... Een verdwaalde Mat ´46 of Plan W-rijtuigen lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Half 1999 heb ik ook over dat traject gereden, toen zeker weten in een Plan U. Tussen Arnhem en Winterswijk reed toen wel (ook) al DM ´90 (Buffel). Op Zuthpen - Winterswijk Plan U dus, net als op Zuthpen - Oldenzaal en Zutphen - Apeldoorn.
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:29:43 #188
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_63123420
Ok, gaan we daar vanuit ....

Moet ik toch nog met die oliebollen rit mee
pi_63123555
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Moet ik toch nog met die oliebollen rit mee
Wheheh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_63124014
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:14 schreef Peterselieman het volgende:
Een OV-jaarkaart is niet gelijk aan een OV-studentenkaart, dus die toeslag geldt wel
Precies. En ik ging er gemakshalve even van uit dat met "OV" de OV-Studentenkaart bedoeld werd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_63124325
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Precies. En ik ging er gemakshalve even van uit dat met "OV" de OV-Studentenkaart bedoeld werd
Maar het stond er niet, met andere woorden: we hebben allemaal gelijk
Ik wist trouwens wel bijna zeker dat het een studentenkaart was. Niet veel mensen hebben privé een OV-jaarkaart volgens mij. Als ze die hebben is het meestal van het werk.

Maar goed, voor die 2 euro wil ik best wat confortabeler zitten en eerder in Amsterdam zijn
pi_63124743
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:40 schreef dennistd het volgende:
Zonder de inrichting te kennen, denk ik dat de DE-3 (plan U) het meest waarschijnlijk is, DM'90 is het zeker niet gezien het interieur.
Plan U inderdaad: http://nl.wikipedia.org/wiki/Plan_U
So we just called him Fred too
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:40:03 #193
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_63125065
Er werden vanmorgen 2 Syntus LINT'jes weggetrokken vanuit Ehv (richting Best), wat doen die krengen hier?

Sidenote; hoop nog steeds eens in 'n VIRM 4 te mogen reizen op 't traject Venlo-Den Haag maar telkens is het de ICK welke ook gaat vervelen
pi_63125154
Volgens Somda gaan er vaker LINT'tjes naar Ehv, waarom is mij niet helemaal duidelijk..

Ik denk dat groot onderhoud in Eindhoven plaats vind en klein onderhoud in Hengelo.
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:49:58 #195
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63125277
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Precies. En ik ging er gemakshalve even van uit dat met "OV" de OV-Studentenkaart bedoeld werd
Die wordt meestal afgekort als OVSK
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:26:26 #196
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_63126163
Heeft iemand samples van de sytus omroep, die gast doet dat zo droog
pi_63126586
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Heeft iemand samples van de sytus omroep, die gast doet dat zo droog

Het volgende station is Lichtenvoorde-Groenlo. U kunt hier overstappen op de bus naar Lichtenvoorde, en op de bus naar Groenlo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:53:30 #198
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63126764
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]


Het volgende station is Lichtenvoorde-Groenlo. U kunt hier overstappen op de bus naar Lichtenvoorde, en op de bus naar Groenlo.
Briljant!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:56:32 #199
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_63126847
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:40 schreef TommyGun het volgende:
Er werden vanmorgen 2 Syntus LINT'jes weggetrokken vanuit Ehv (richting Best), wat doen die krengen hier?
Zijn ze waarschijnlijk in Eindhoven op de kuilwielenbank geweest.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_63126918
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:53 schreef Duvel het volgende:

[..]

Briljant!
Het volgende station is goor

Hmm, ja, laat ik er dan maar niet uit stappen als het er zo smerig is
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_63127183
Ik wil er wel proberen op te nemen, die van lochem en die van zutphen. Weet niet of dat goed overkomt via de mobiel. Ik hoop er aan te denken in ieder geval. Als de storing tenminste voorbij is straks..
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:23:40 #202
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_63127556
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:08 schreef Nightshadow het volgende:
Ik wil er wel proberen op te nemen, die van lochem en die van zutphen. Weet niet of dat goed overkomt via de mobiel. Ik hoop er aan te denken in ieder geval. Als de storing tenminste voorbij is straks..
Ah graag, maar die van Goor en Lievede zijn mijn favoriet
pi_63127614
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

Ah graag, maar die van Goor en Lievede zijn mijn favoriet
Tja ik moet in Goor opstappen, dus dat gaat net niet. En in Lievelde kom ik niet, dat is de lijn naar Winterswijk.
pi_63127978
Verplaatsbare seinstoring?

Eerst van Zutphen naar Lochem
Daarna van Zutphen naar Oldenzaal
Toen weer van Hengelo naar Oldenzaal
Nu weer van Zutphen naar Hengelo

Edit: Nu extra storing: Materieelproblemen tussen Hengelo en Oldenzaal

[ Bericht 16% gewijzigd door Nightshadow op 11-11-2008 13:51:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')