Ah graag, maar die van Goor en Lievede zijn mijn favorietquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:08 schreef Nightshadow het volgende:
Ik wil er wel proberen op te nemen, die van lochem en die van zutphen. Weet niet of dat goed overkomt via de mobiel. Ik hoop er aan te denken in ieder geval. Als de storing tenminste voorbij is straks..
Tja ik moet in Goor opstappen, dus dat gaat net niet. En in Lievelde kom ik niet, dat is de lijn naar Winterswijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ah graag, maar die van Goor en Lievede zijn mijn favoriet
Overstappen is onhandig, beetje vertraging en je bent direct weer je aansluiting kwijt. Ik reis zelf nooit tussen Amsterdam en Rotterdam, maar ik vind het ook een beetje flauw hoor.quote:
Hier het antwoord van onze Vlaamse vrienden: HGBTF.net -quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vanochtend en gisteren weer lekker veel vertraging hier en daar. Komt dat nu echt alleen maar door die blaadjes? En hebben ze daar in Duitsland en België net zo veel last van? Vroeger merkte ik dat nooit zo eigenlijk, en toen was het ook wel eens herfst, zou je zeggen
Tuurlijk, het is een ongelofelijke naaistreek om op die manier reizigers min of meer de HST in te jagen voor een fors hogere prijs. Maar als er EEN bevolkingsgroep is die daar niet zo'n last van heeft, dan zijn het wel de studentenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
Overstappen is onhandig, beetje vertraging en je bent direct weer je aansluiting kwijt. Ik reis zelf nooit tussen Amsterdam en Rotterdam, maar ik vind het ook een beetje flauw hoor.
Studenten moeten niet miepen. Ze hebben voor een appel en een ei vrij reizen en toch alle tijd...quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
Lul niet fles, als er mensen zijn die er last van hebben, dan zijn het wel de studenten. Andere mensen hebben nog de keus een ander leven te zoeken, maar wij studenten niet.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Studenten moeten niet miepen. Ze hebben voor een appel en een ei vrij reizen en toch alle tijd...
Nog nooit met dat trammetje geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het trammetje naar Houten zal op 13 december de laatste meters maken als het goed is. Daarna moet je per bus reizen tussen beide stations
Trammetje-afscheids-PTA-meetquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nog nooit met dat trammetje geweest.
Tram stelen en bij Danny in de tuin parkeren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
En dan elke dwarsligger daar op de foto zetten?
Nee gewoon met het trammetje naar Castellum karren, wat spotten vanaf die voetbrug, biertje drinken, wat melodramatische afscheidsfilmpjes maken en dan weer terug boemelenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
En dan elke dwarsligger daar op de foto zetten?
Als dat maar niet van die echte trein nerd filmpjes wordenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon met het trammetje naar Castellum karren, wat spotten vanaf die voetbrug, biertje drinken, wat melodramatische afscheidsfilmpjes maken en dan weer terug boemelen
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk hequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als dat maar niet van die echte trein nerd filmpjes worden
Moest meteen weer hier aan denkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als dat maar niet van die echte trein nerd filmpjes worden
Ik wou het al voorstellen ja. Lekker centraal in het land, utrecht dichtbij. Weekend. Overdagsquote:
Kolere, wat is dit slecht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef sander89 het volgende:
[..]
Moest meteen weer hier aan denken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |