Overstappen is onhandig, beetje vertraging en je bent direct weer je aansluiting kwijt. Ik reis zelf nooit tussen Amsterdam en Rotterdam, maar ik vind het ook een beetje flauw hoor.quote:
Hier het antwoord van onze Vlaamse vrienden: HGBTF.net -quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vanochtend en gisteren weer lekker veel vertraging hier en daar. Komt dat nu echt alleen maar door die blaadjes? En hebben ze daar in Duitsland en België net zo veel last van? Vroeger merkte ik dat nooit zo eigenlijk, en toen was het ook wel eens herfst, zou je zeggen
Tuurlijk, het is een ongelofelijke naaistreek om op die manier reizigers min of meer de HST in te jagen voor een fors hogere prijs. Maar als er EEN bevolkingsgroep is die daar niet zo'n last van heeft, dan zijn het wel de studentenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
Overstappen is onhandig, beetje vertraging en je bent direct weer je aansluiting kwijt. Ik reis zelf nooit tussen Amsterdam en Rotterdam, maar ik vind het ook een beetje flauw hoor.
Studenten moeten niet miepen. Ze hebben voor een appel en een ei vrij reizen en toch alle tijd...quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
Lul niet fles, als er mensen zijn die er last van hebben, dan zijn het wel de studenten. Andere mensen hebben nog de keus een ander leven te zoeken, maar wij studenten niet.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Studenten moeten niet miepen. Ze hebben voor een appel en een ei vrij reizen en toch alle tijd...
Nog nooit met dat trammetje geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het trammetje naar Houten zal op 13 december de laatste meters maken als het goed is. Daarna moet je per bus reizen tussen beide stations
Trammetje-afscheids-PTA-meetquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nog nooit met dat trammetje geweest.
Tram stelen en bij Danny in de tuin parkeren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
En dan elke dwarsligger daar op de foto zetten?
Nee gewoon met het trammetje naar Castellum karren, wat spotten vanaf die voetbrug, biertje drinken, wat melodramatische afscheidsfilmpjes maken en dan weer terug boemelenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
En dan elke dwarsligger daar op de foto zetten?
Als dat maar niet van die echte trein nerd filmpjes wordenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon met het trammetje naar Castellum karren, wat spotten vanaf die voetbrug, biertje drinken, wat melodramatische afscheidsfilmpjes maken en dan weer terug boemelen
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk hequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als dat maar niet van die echte trein nerd filmpjes worden
Moest meteen weer hier aan denkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als dat maar niet van die echte trein nerd filmpjes worden
Ik wou het al voorstellen ja. Lekker centraal in het land, utrecht dichtbij. Weekend. Overdagsquote:
Kolere, wat is dit slecht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef sander89 het volgende:
[..]
Moest meteen weer hier aan denken![]()
http://217.194.102.162/pages/index.htmlquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:05 schreef Nightshadow het volgende:
heeft iemand nog de link naar de oude website van NS? Die staat nog steeds online, maar kan hem even niet meer vinden.
In Duitsland in ieder geval wel. Sowieso zijn de treinen daar niet zo op tijd als in Nederland, maar als er blaadjes op de rails liggen moeten de treinen soms kilometers lang 40 km/u rijden. Voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vanochtend en gisteren weer lekker veel vertraging hier en daar. Komt dat nu echt alleen maar door die blaadjes? En hebben ze daar in Duitsland en België net zo veel last van?
En studenten moeten toch wel met het OV dus je raakt zo ook geen klanten kwijt. hè.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is een ongelofelijke naaistreek om op die manier reizigers min of meer de HST in te jagen voor een fors hogere prijs. Maar als er EEN bevolkingsgroep is die daar niet zo'n last van heeft, dan zijn het wel de studenten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef sander89 het volgende:
[..]
Met de auto gaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:28 schreef Igen het volgende:Als die straks de keus hebben tussen een lange rit met overstappen, een hele dure rit met de HST, of de auto, wat zouden die dan doen?
Kun je net zo goed de Kleiweg opteren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tram stelen en bij Danny in de tuin parkeren.
Normaal niets, maar als ik met de trein naar Schiphol ga, is de kans aanwezig dat ik koffers bij me heb, en overstappen met koffers is ronduit kut.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wat is er opeens zo'n drama aan overstappen?![]()
En bovendien maximaal ongeveer 3 keer per jaar een issuequote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef Duvel het volgende:
Normaal niets, maar als ik met de trein naar Schiphol ga, is de kans aanwezig dat ik koffers bij me heb, en overstappen met koffers is ronduit kut.
Dan krijgt men het koud in deze tijd van het jaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je betere koffers aanschaffen, want het moet zonder problemen kunnen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Normaal niets, maar als ik met de trein naar Schiphol ga, is de kans aanwezig dat ik koffers bij me heb, en overstappen met koffers is ronduit kut.
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de auto gaan![]()
Prima, alles wat leidt tot minder drukke treinen vind ik okee
Ja duuf, sleepkoffers bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moet je betere koffers aanschaffen, want het moet zonder problemen kunnen.
Ja nou ja goed, dat is dan de verstokte autolobby, wat die er van vinden zal me jeuken. Maar het gaat hier over studenten die aan het janken zijn dat ze een keer moeten overstappen WTF?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Overstappen maakt nou eenmaal deel uit van het OV. De verstokte autolobby bestaat voor een groot deel uit luilakken die te lui zijn hun reet van de stoel af te halen om voor hun aansluiting te rennen.
Slappeling.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Juist ja, als student heb ik menig keer zaken meegesleept, en er steeds een pijnlijke rug aan overgehouden (oké, dan gaat het wel om tassen tussen van rond de 20 / 25 kilo). En het is gewoon ronduit bout om door de halve stad met zoveel shit te moeten zeulen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Slappeling.
Mijn moeder vervoerde vaak computers per trein en ik deed het een keer met een magnetron. Misschien zegt dat iets meer over jouw mentaliteit.
De opname is echt slecht, is gewoon met mobiel gedaan terwijl ik op m'n stoel zat.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ah graag, maar die van Goor en Lievede zijn mijn favoriet
Laat maar zitten. Ik reageer nogal wat geprikkeld, privé-omstandigheden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja goed, dat is dan de verstokte autolobby, wat die er van vinden zal me jeuken. Maar het gaat hier over studenten die aan het janken zijn dat ze een keer moeten overstappen WTF?
Staat al in het topicquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:25 schreef Socios het volgende:
Een bus tussen Houten en Houten Castellum? Wanneer wordt dat station op de reguliere stoptreindienst aangesloten dan?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:20 schreef sander89 het volgende:
[..]
December 2010, 2 jaar bussenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
WANNEER sander?![]()
Ik heb geen zin om WEER naar dat zouteloze kutfilmpje te kijken.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
WANNEER sander?![]()
Ik heb geen zin om WEER naar dat zouteloze kutfilmpje te kijken.
Nee helaas, ik wist het te laatquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:38 schreef Roestrijden.nl het volgende:
Gaat er zaterdag nog iemand van jullie mee met de pepernotenrit van de 766?
Zo ja, dan ben ik/zijn wij te vinden in een van de A-coupés, onze rijdende vergaderruimte van Roestrijden.nl
Groet,
Jeroen Mooij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |