quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff als dat langer geduurd had was het topic al oud geweest voor de eerste post
Zeiksnorquote:
Dat dan om het goed te makenquote:
Ik was niet bij de lesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dan om het goed te maken
Durf het nooit zomaar te zeggen, voor je het weet heb je van die game fanaten op je dak die je van diefstal betichtenquote:
* KapiteinGasthof spijt betuigdquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
I like you so much beter when you are naked*extra knoopje vastmaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
I like you so much beter when you are nakedInsgelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zegt me niks eigenlijk... Eens downloadenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Durf het nooit zomaar te zeggen, voor je het weet heb je van die game fanaten op je dak die je van diefstal betichten
Heb je Dementium: The Ward al gespeeld? Echt geniaal!
Hij is geweldig, maar wel spelen in het donker met koptelefoon opquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
zegt me niks eigenlijk... Eens downloaden
quote:Kaalheid
Dromen over een kale man voorspelt dat bedriegers u een voorstel zullen doen dat voor u nadelige gevolgen zal hebben; door alert te blijven zult u hier voordeel uit kunnen halen. Als een man droomt over een kale vrouw zal hij met een feeks trouwen. Als een jonge vrouw droomt over een kale man wordt zij gewaarschuwd haar inzicht te gebruiken voordat zij een huwelijk aangaat. Kale baby's voorspellen een gelukkig gezin, een liefdevolle relatie en gehoorzame kinderen.
Goh, verrassendquote:Seks
Dromen dat u een plezierige seksuele relatie heeft, of hebt gehad, voorspelt geluk en tevredenheid bij de omgang met anderen. Dromen dat anderen seks bedrijven voorspelt dat u verstoken zult blijven van een succesvolle en gelukkige relatie. Dromen over seks waar u geen plezier aan beleeft is een waarschuwing dat u overweegt iets te ondernemen wat u, als het ten uitvoer wordt gebracht, een schuldgevoel zal geven.
Watquote:
Ik kan mezelf ertoe zetten niet bijgelovig te zijn dat helptquote:
nee, nog niet, de DS is in handen gevallen van Klonkettequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:51 schreef Muck het volgende:
Oh ja! Klonk, heb je viva pinata voor de ds al?
Je wordt niet vrolijk van dromen over sexquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ertoe zetten niet bijgelovig te zijn dat helptMaar echt vrolijk van je posts word ik niet
Dat welquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wordt niet vrolijk van dromen over sex.
yeps, een tvp op de eerste pagina van een KSC topic beloofd doorgaans dat je het in de komende uren nog net kan vinden in je AT.quote:
Kaalheid hèquote:
nou, dat viel vandaag toch wel mee toch ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
yeps, een tvp op de eerste pagina van een KSC topic beloofd doorgaans dat je het in de komende uren nog net kan vinden in je AT.
lekker muziekjequote:
Daaromquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, dat viel vandaag toch wel mee toch ?
Waar is Pheno eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, dat viel vandaag toch wel mee toch ?
Ik heb een mooiere versie van dit nummer. Maar die kan ik op youtube niet vindenquote:
quote:
Dat wil ik ook!quote:
Eensch..quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:44 schreef OA het volgende:
Even een negatieve noot zo vlak voor het weekend: Irish coffee
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eensch..
Koffie met egaal welke toevoeging ook erin
ik ben volgens mijn vriendin een roemeen, ik hou van mierzoete koffiequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eensch..
Echte uit een pakjequote:
Op een bepaalde leeftijd wordt het dragen van een kunstgebit ook acceptabel hequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben volgens mijn vriendin een roemeen, ik hou van mierzoete koffie
met zoetjesquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd wordt het dragen van een kunstgebit ook acceptabel he
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
met zoetjes![]()
ik mag geen suiker van de dokter...
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eensch..
WHOEHOEquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef Aarti het volgende:
Joepie mn voortgangsgesprek ging goehoedddddddddd
lekker tochquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]krijg je dan geen red-bull-zoet-effect?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]krijg je dan geen red-bull-zoet-effect?
feliquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef Aarti het volgende:
quote:
Feliquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef Aarti het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef OA het volgende:
Trouwens wel te merken dat je dagelijks Duits spreekt KG...
Goede deal?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef Aarti het volgende:
Te veel zoetjes =/> kauwgomballenwaterquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik drink veel koffie (ook met zoetjes), maar heb nog nooit red-bull gehad...
Als ik alleen al de lucht van dat kauwgomballenwater ruik word ik misselijk, wat is het effect.
Ik heb trouwens ook nog nooit Irish Coffee gedronken.
Te gekquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Thanks![]()
Zo tevreden, dat ik promotie krijg, en een loonsverhoging van 11%
Leefse!quote:
Sportsequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:01 schreef DaMart het volgende:
Geen wonder dat de KSC wegzakte in mijn AT... hij was vol.
Nu maar eens sporten.
Te veel zoetjes is natuurlijk nooit lekkerquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Te veel zoetjes =/> kauwgomballenwater
Gooi mijn koffie vol met zoetjes of suiker en ik beloof je dat het 4 blokken verder nog van de muren af zal druipenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Te veel zoetjes is natuurlijk nooit lekker.
Koffie met zoetjes vergelijken met kauwgomballenwater.
De enige keren dat ik misselijk werd van koffie was als ik zwanger was. En dat gaat echt noooooit meer gebeuren
.
Je moet je koffie ook niet proberen te dempen met die zut (ook niet met suiker trouwensquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gooi mijn koffie vol met zoetjes of suiker en ik beloof je dat het 4 blokken verder nog van de muren af zal druipen
Ik niet, maar ik ben makkelijk afgeleidquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Alweer dood.. iedereen onderweg ofzo
Eigenlijk zijn we het wel heel erg met elkaar eensquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je koffie ook niet proberen te dempen met die zut (ook niet met suiker trouwens).
[..]
Ik niet, maar ik ben makkelijk afgeleid.
Op jacht naar een nare kever.quote:
Mijn docent complexe functietheorie is ook een roemeen. Hij wilde alleen geen Tuica trakteren tijdens collegequote:Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben volgens mijn vriendin een roemeen, ik hou van mierzoete koffie
Heidenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:44 schreef OA het volgende:
Even een negatieve noot zo vlak voor het weekend: Irish coffee
Eensch. Mits fatsoenlijk spul. Geen Jan de Wandelaar rood etiket ofzoquote:
Nu je het zegt..quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:22 schreef Fha het volgende:
Vandaag is echt wel een ramp met treinen
Trein kwam 10 minuten later, iedereen stapt in (ik dus ook), trein is natuurlijk stampensvol. Twee seconden voor de trein weg rijdt, verandert het bordje dood leuk en word het de trein naar Duitsland.. Fijn! Toen was ik ineens in Almelo ipv Zutphen
Nee nog nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
Sorry das best wel kutKlachtenmail al de deur uitgedaan?
Dat is wel even balen zeg. Watvoor prutsbedrijf krijgt zoiets nou weer voor elkaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee nog nietIk moet eerst nog even 5 minuten flink vloeken geloof ik
want nu zit ik dus alsnog thuis, want het was al te laat om nog naar mn vriend te gaan want die moet nu ongeveer bij een wake zijn.. dus ik heb nog heen en weer gereisd voor niks ook
Mja boeequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel even balen zeg. Watvoor prutsbedrijf krijgt zoiets nou weer voor elkaar?
Synprutsquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja boeeMuckie had me al voorbereid op Synprutsdinges.. maar NS zorgt gewoon dat ik die trein uberhaupt al niet heb bereikt
haha sorryquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KLB komt naar je toe dit topic!
Mag hier altijdquote:
Woon jij nog in een studentenhuisquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
Snel even eten, en van 6 tot half 9 studentes van 19-20 keuren
Eet smakelijk en veel plezier!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |