quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff als dat langer geduurd had was het topic al oud geweest voor de eerste post
Zeiksnorquote:
Dat dan om het goed te makenquote:
Ik was niet bij de lesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dan om het goed te maken
Durf het nooit zomaar te zeggen, voor je het weet heb je van die game fanaten op je dak die je van diefstal betichtenquote:
* KapiteinGasthof spijt betuigdquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
I like you so much beter when you are naked*extra knoopje vastmaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:06 schreef Californium het volgende:
I like you so much beter when you are nakedInsgelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zegt me niks eigenlijk... Eens downloadenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Durf het nooit zomaar te zeggen, voor je het weet heb je van die game fanaten op je dak die je van diefstal betichten
Heb je Dementium: The Ward al gespeeld? Echt geniaal!
Hij is geweldig, maar wel spelen in het donker met koptelefoon opquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
zegt me niks eigenlijk... Eens downloaden
quote:Kaalheid
Dromen over een kale man voorspelt dat bedriegers u een voorstel zullen doen dat voor u nadelige gevolgen zal hebben; door alert te blijven zult u hier voordeel uit kunnen halen. Als een man droomt over een kale vrouw zal hij met een feeks trouwen. Als een jonge vrouw droomt over een kale man wordt zij gewaarschuwd haar inzicht te gebruiken voordat zij een huwelijk aangaat. Kale baby's voorspellen een gelukkig gezin, een liefdevolle relatie en gehoorzame kinderen.
Goh, verrassendquote:Seks
Dromen dat u een plezierige seksuele relatie heeft, of hebt gehad, voorspelt geluk en tevredenheid bij de omgang met anderen. Dromen dat anderen seks bedrijven voorspelt dat u verstoken zult blijven van een succesvolle en gelukkige relatie. Dromen over seks waar u geen plezier aan beleeft is een waarschuwing dat u overweegt iets te ondernemen wat u, als het ten uitvoer wordt gebracht, een schuldgevoel zal geven.
Watquote:
Ik kan mezelf ertoe zetten niet bijgelovig te zijn dat helptquote:
nee, nog niet, de DS is in handen gevallen van Klonkettequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:51 schreef Muck het volgende:
Oh ja! Klonk, heb je viva pinata voor de ds al?
Je wordt niet vrolijk van dromen over sexquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ertoe zetten niet bijgelovig te zijn dat helptMaar echt vrolijk van je posts word ik niet
Dat welquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wordt niet vrolijk van dromen over sex.
yeps, een tvp op de eerste pagina van een KSC topic beloofd doorgaans dat je het in de komende uren nog net kan vinden in je AT.quote:
Kaalheid hèquote:
nou, dat viel vandaag toch wel mee toch ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
yeps, een tvp op de eerste pagina van een KSC topic beloofd doorgaans dat je het in de komende uren nog net kan vinden in je AT.
lekker muziekjequote:
Daaromquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, dat viel vandaag toch wel mee toch ?
Waar is Pheno eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, dat viel vandaag toch wel mee toch ?
Ik heb een mooiere versie van dit nummer. Maar die kan ik op youtube niet vindenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |