Je hebt me in ieder geval een glimlach bezorgd Sun, thnx!quote:Op donderdag 6 november 2008 00:59 schreef SunChaser het volgende:
Had even 4 maanden eerder gescheiden, ik heb mn hele inboedel weggeven.
Dank je!quote:Op donderdag 6 november 2008 01:09 schreef SunChaser het volgende:
YW. ALs ik wat kan vinden laat ik t je weten. Sterkte.
Nounouquote:Op donderdag 6 november 2008 02:10 schreef Apollyon het volgende:
Arme Papabear ...
Ooit gehoord van een 'kringloopcentrum' ? Of 'het leger des Heils' ? Bel anders alle oude-van-dagen huizen af en je heb ZO alles. Echt waar.
Succes ! Ik zou veel electronica voor je hebben, maar heb geen zin om het te versjouwen. Magnetron, TV, video, DVD, PC-monitors en wat andere zooi.
Neem mijn tips van harte. Die instanties hebben alles te over.
Bel een kringloopcentrum in je buurt en je hebt alles voor een habbekrats; bijna nieuw en goedkoop.quote:Op donderdag 6 november 2008 02:27 schreef Papabear het volgende:
Met die instanties wil ik nog even wachten. Geen idee of die hier uberhaubt wel zitten trouwens
Verder bedankt voor je goede tips Apollyon
Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?quote:Op donderdag 6 november 2008 03:16 schreef SunChaser het volgende:
Een kringloop is dus echt niet zo goedkoop. Hier op FOK! heb je meer kans dat je gratis aan spullen komt.
Zo goedkoop is de kringloop niet hoor .quote:Op donderdag 6 november 2008 04:06 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?
Jij bent geen handelaar, maar een sukkeltje.
Er is een verschil tussen t verkopen van je dvd boxen of een spelcomputer of een medefokker uit de brand helpen met spulletjes waarbij je toch geen reet meer doet.quote:Op donderdag 6 november 2008 04:06 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?
Jij bent geen handelaar, maar een sukkeltje.
Ik zie het al helemaal voor me: Koffie zetten en daarna hup, de doos inquote:Op donderdag 6 november 2008 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niets om aan te bieden, behalve een bankje waar ook vlekken in zitten, maar wilde je even een dikke knuffel gevenHeel veel sterkte en als je langs komt voor een kopje koffie mag je het apparaat mee terug nemen
(ik drink eigenlijk nooit koffie)
tvkast meubel? Salontafel? Bank? en er was nog iets maar dat weet ik zo snel even niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef Papabear het volgende:
DrukVout: Leuk tv'tje voor een mooie prijsHensbroek ligt tegen Heerhugowaard aan, vlak voor Alkmaar. Het zou dus fijn zijn als er wat Fok!kers uit deze omgeving iets voor me zouden hebben. Purmerend en Zaandam is ook nog wel te doen, maar liever niet veel verder.
Dit kan toch niet waar zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef parapono het volgende:
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloosquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Gereserveerd voor meneer:
- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler
Namens mijn betere helft (Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
Vergeet je niet even je adres te PM-men?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Papabear het volgende:
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloos
Ja, het is echt ongelofelijk wat ik zomaar even krijg aangeboden. Zo ontzettend lief. Je schaamt je in eerste instantie om uberhaubt zo'n bericht te plaatsen, maar als je dan de reacties leest, zo mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:30 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een gaaf topic is dit! Ik raak er zelfs lichtelijk ontroerd van...
Sterkte en succes papabear!
Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Perenijsje het volgende:
Als er nog meer Fokkers mee willen doen, ben ik wel bereid een Ikea-pas (zo'n kaart waar je een x-bedrag op kunt zetten om aan iemand kado te doen) aan te vragen zodat je die zelf kunt gebruiken om wat servies, glazen en dergelijke mee aan te schaffen. Als iedereen afzonderlijk kopjes, borden en glazen gaat sturen - wordt het een vrij bonte kermis. Dat laatste kan wel gezellig zijn.
Geld opsturen doe ik dan weer net niet..
Mocht iemand geïnteresseerd zijn (gewoon een redelijk bedrag per persoon), laat het even weten.
Oke, als je nog iets zoekt (mobieltje, 15' tftje, eventueel computer onderdelen) neem ff contact op.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt worden
Scorpie: Xbox is ook een spelletjescomputer kreeg ik zojuist te horen. Prachtig aanbod, maar er is al zoiets onderweg, dus wel bedankt![]()
Dat lijkt me een uitstekend idee, want ik begin inmiddels het overzicht kwijt te rakenquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef Dumpiej het volgende:
Zou je nog een keer kunnen opsommen wat je nu nog nodig hebt na alle aanbiedingen, dan ga ik ook eens de oude dozen binnenstebuiten keren. Onwijs leuk topic is dit trouwens. Ik heb nog een all-in-one printer in de aanbieding HP 1205 (ofzo).
Dat is goed (tof zelfs!)quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Papabear het volgende:
Causa: Lief van je. Ik ben van de week wel weer bij je in de buurt als ik naar de kids ga. Goed moment om weer es een bakkie te doen, vind je ook niet? Servies durf ik niet aan te nemen, want ik laat nog wel es wat vallen![]()
Nog zo'n fantastisch aanbod. Nu nog een logistiek medewerker gezochtquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,
Mijn vriend en ik gaan samenwonen. Wij hebben bijna alles dubbel.
Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten en weet hoe moeilijk of het is. Ik kan de benzine niet vergoeden. Maar je mag alles meenemen.
Hoekbank donkerbruin leder
servicegoed bestek, glazen, bekers, pannen, beddengoed, bed voor kids, waterbed 2 persoons, tv plus tvkast bij passend, handdoeken, lampen, kasten, eettafel plus stoelen, spullen en spellen voor kids.
Dus heel veel.
Laat even weten of je belangstelling hebt. Wij gaan deze week inpakken, dus het is handig om te weten of ik iets appart moet houden.
Het staat in nijmegen.
Veel geluk, groetjes ikke
Die bijdrage heb je bij deze sowieso al geleverd hoor, ook al zou het me niet gaan lukkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb een strijkplank en strijkijzer voor je Papabear! Die hebben wij over nu we zijn gaan samenwonen.
Alleen woon ik in het wonderschone Twente, dat is nogal heel ver weg... Het kan mee tot aan Nieuwegein, daar werkt mijn vriend. Ik hoop dat je daar iets voor kan regelen, ik zou het super vinden wanneer ik ook een bijdrage kan leveren namelijk!
En als je naar Nieuwegein zou kunnen komen om die strijkplank te halen, dan zal ik eens kijken of we nog meer hebben waar je eventueel iets aan zou hebben.
Nogmaals: wat een super topic!
Welke bank heb je?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die bijdrage heb je bij deze sowieso al geleverd hoor, ook al zou het me niet gaan lukken
Zojuist heb ik Parapono aan de telefoon gehad. Zo'n lief mensAls het goed is ga ik morgen helemaal naar Groningen!, maar straks eerst kijken of ik het nog ga redden met de benzine
Den Haag is te ver, dus je mag de jongens van de recycledienst blij gaan maken. Wel bedankt voor je aanbodquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:43 schreef M_13 het volgende:
Ik ga een Philips breedbeeld tv weggooien i.v.m. overbodig. Hij staat nu in mijn schuur, laatste keer dat ik hem probeerde werkte hij nog gewoon. Afstandbediening is een universele (originele is kapot) als ik die nog kan vinden. Interesse, of weggooien?
Een geel verkleurde tweezitterquote:
Ook dit is inmiddels opgelostquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een geel verkleurde tweezitterNee, zonder gekheid. Geld wil ik niet. Ik kan anders wel een weekje wachten.
Ik denk dat dat best nog wel een organisatie zal worden met zoveel adressen. Er komt nu opeens zoveel op me af dat ik niet meer weet waar te beginnenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik moet volgende week zaterdag van Oss naar Nieuw Vennep. Als er dingen zijn die vanuit het zuiden mee moeten, kan ik die meenemen. Voor papabear is Hensbroek - Nieuw Vennep wel te doen, denk ik. Ik heb een redelijk grote auto (C5 break) dus kan best e.e.a. meenemen. Evt. ook nog een aanhanger ter beschikking, dus kom maar op.
O ook nog een bureau.. Dartbord?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:49 schreef lynda het volgende:
[..]
tvkast meubel? Salontafel? Bank? en er was nog iets maar dat weet ik zo snel even niet.
Ik weet nog 2 mensen die dit hebben, mocht je interesse hebben pm even!
Op te halen voor klein prijsje in Alkmaar.
Ach, tegen kleine vergoeding van diesel rij ik het spul na de meeting ook nog wel even naar je huis, hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best nog wel een organisatie zal worden met zoveel adressen. Er komt nu opeens zoveel op me af dat ik niet meer weet waar te beginnen
Mijn auto is een Mazda 121 (bolhoedje) zonder trekhaak. Ik ga straks na het eten eerst even lijstjes maken van al het aangebodene, want zoveel hulp had ik nooit verwacht.
Dat kan ook alleen maar hier op Fok!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:39 schreef Dumpiej het volgende:
Hoe groot is je chalet dat al deze spullen erin passen? Ik heb nog een vrouw in de aanbieding! (En nee, ik heet geen Joran)
Vanavond heb ik van 1 van de Fok!kers een bedrag gekregen om de reis naar Groningen te bekostigen en ik denk wel dat er genoeg overblijft voor jouw onkosten. Weet het eigenlijk wel zeker. Iedereen is van harte welkomquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ach, tegen kleine vergoeding van diesel rij ik het spul na de meeting ook nog wel even naar je huis, hoor
Nou, mocht het nodig ziijn... En anders is er wellicht wel een clublid dat jouw kant op moet die de boel ook kan meenemen. Voorlopig even afwachten hoeveel er vanuit deze hoek mee moet naar Nieuw Vennep...quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vanavond heb ik van 1 van de Fok!kers een bedrag gekregen om de reis naar Groningen te bekostigen en ik denk wel dat er genoeg overblijft voor jouw onkosten. Weet het eigenlijk wel zeker. Iedereen is van harte welkom
Printen doe ik voornamelijk op m'n werk, maar voor oude foto's te scannen is hij wel mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:14 schreef Dumpiej het volgende:
Ik woon in de omgeving Gouda, is er nog iemand die jouw kant op komt vanuit deze buurt waaraan ik de multi funky dunky printer copier scanner mee kan geven? Ze is niet zo leuk anders zou ik dr niet weggeven he! Ze is wel van![]()
Zo'n chalet gaat trouwens tegenwoordig ook door voor woonwagen zag ik op het kamp... Woonwagen zonder wielen = chalet?
Geweldig joh, bedankt voor je aanbod! Ik weet niet zeker of het nog nodig is, want ik wil je natuurlijk ook niet zomaar laten rijden. Ik denk dat ik na morgen eerst ga inventariserenquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:40 schreef Wisheh het volgende:
Ik woon in midden gelderland en ben wel bereid eenmalig met me auto en aanhanger naar Hensbroek te rijden. Spullen heb ik niet echt aangezien ik zelf nog thuis woon maar mochten er spullen moeten worden vervoerd dan wil ik dat wel doen.Hieraan zijn geen kosten verbonden uiteraard.
Fotolijstjes, nooit bij stil gestaan nogquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:02 schreef kevin33 het volgende:
Heb nog een hele stapel foto lijstjes en een xbox 1 over, mag je hebben!
Zou je het bovenstaande voor me apart willen houden? Ik denk dat je ons daar heel blij mee maaktquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef ikke40 het volgende:
servicegoed
bestek
glazen
bekers
beddengoed
tv plus tvkast bij passend
handdoeken
spullen en spellen voor kids.
Laat even weten of je belangstelling hebt. Wij gaan deze week inpakken, dus het is handig om te weten of ik iets appart moet houden.
Het staat in nijmegen.
Veel geluk, groetjes ikke
Ik heb hem gehuurd voor een half jaar (dat is ook de minimale huurperiode) en daarna kan het worden verlengd voor wederom een half jaar of langer. Ook is er de mogelijkheid tot kopen. Dat is dan inclusief grond (200 M2).quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:11 schreef mar1m het volgende:
Wordt dat chalet gehuurd, of heb je die gekocht?
Ik durf geen zware dingen aan de muur te schroeven Missy. En een dvd-speler is al onderweg!quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
had je nog interesse in de wandsteunen voor een kleine tv, en een dvd speler?
en anders kan ik altijd nog versgebakken taart/gebak aanbieden, als je in de buurt bent
Fantastich Wouzer, maar er is al een Senseo onderweg, dus je kunt hem inzetten voor het eerstvolgende feestquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:45 schreef Wouzer het volgende:
Ik heb hier nog een Senseo staan. We hebben van de DE-punten net een nieuwe.
Wilde deze voor feestjes achter de hand houden maar als je wilt mag jem Hebben.
Staat in Boxmeer.
hihiquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik durf geen zware dingen aan de muur te schroeven Missy. En een dvd-speler is al onderweg!
Maar een vers gebakje van een paparazzisletje kan niemand afslaan natuurlijk![]()
Edit: Ik moet nodig gaan slapen, maar dat wil nog niet erg lukken![]()
In ieder geval succes met alles.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Fantastich Wouzer, maar er is al een Senseo onderweg, dus je kunt hem inzetten voor het eerstvolgende feest
Hoezo zomer? Winterweberenquote:Op zaterdag 8 november 2008 09:38 schreef SHE het volgende:
Het slaat wellicht nergens op; maar ik heb een Weber BBQ voor je in de aanbieding; incl gasfles
Kan je met de kids barbeknoeien komende zomer
Een wasmachine kan ik hier helaas niet kwijt. Volgende week krijg ik een campingwasmachine voor de wintermaanden en vanaf maart tot oktober kan ik gebruik maken van de wasserette op de camping hiernaastquote:Verder komt er een wasmachine vrij, en een staande lamp ( strak design wit met rvs )
Ik woon echter in Utrecht, dus als je ze wil hebben, dan hoop ik op de aanhanger van een welwillende Fokker.
Oe, een Weber BBQ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:38 schreef SHE het volgende:
Het slaat wellicht nergens op; maar ik heb een Weber BBQ voor je in de aanbieding; incl gasfles
Verder komt er een wasmachine vrij, en een staande lamp ( strak design wit met rvs )
Ik woon echter in Utrecht, dus als je ze wil hebben, dan hoop ik op de aanhanger van een welwillende Fokker.
Waar in Utrecht? Ik volg de A2 volgende week, kom ik dan in de buurt?quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
Kolen is alleen maar gedoe; de BBQ experts zeggen : geen enkel verschil
Maar hij is bedoeld voor de liefdadigheid natuurlijk; dus als iemand richting TS gaat; stop dan ff in Utrecht en neem de BBQ mit.
Ik heb er ook een koffer met BBQ gear bij![]()
Heb je de sta lamp nog nodig?
Ja, dan kom je er langs.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? Ik volg de A2 volgende week, kom ik dan in de buurt?
Ha ha. Dan kom je er dus niet langs. Ik ga echt niet vanaf de A2 even Utrecht in op een zaterdagochtend. Dan ben ik niet voor 3 uur waar ik wezen moet. Met 'erlangs komen' bedoel ik even een afslagje pikken, 500 meter door een buitenwijk en dan de snelweg weer op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er langs.
Ik zit in hartje centrum; Springweg/oudegracht. ( Andreasklooster )
Schatteboutje, ik weet heus wel dat de A2 langs Utrecht loopt, hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:43 schreef SHE het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde of je langs Utrecht zou komen![]()
ik weet nog niet zeker of ik kan komend weekend (ertussen zit ik in zeeland) ik heb het gewoon te drukquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:43 schreef SHE het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde of je langs Utrecht zou komen![]()
Maar snuitebolletje ging volgens mij ook die kant op.
RVS Senseo terminaal na ontkalken: checkquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Gereserveerd voor meneer:
- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler
Namens mijn betere helft (Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
RVS Senseo terminaal na ontkalken: check
RVS Senseo door ElisaB opengemaakt: check
RVS Senseo door ElisaB van binnen ook ontkalkt: check
Probleem daarmee verholpen door ElisaB: nope
Ergo: nieuwe Senseo, inclusief kopjes gereserveerd voor meneer
Vrouwen en techniekquote:
En hier nog zo'n gek mens, maar minstens net zo liefquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
RVS Senseo terminaal na ontkalken: check
RVS Senseo door ElisaB opengemaakt: check
RVS Senseo door ElisaB van binnen ook ontkalkt: check
Probleem daarmee verholpen door ElisaB: nope
Ergo: nieuwe Senseo, inclusief kopjes gereserveerd voor meneer
Nee hoor, ik ben gewoon gek op Senseoquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef Dumpiej het volgende:
Je zou bijna denken dat je ook een nieuwe liefde hebt gevonden joh!
Dat is een geweldige tip, dvr. Ik heb zelfs nog bij dat Horizoncollege gewerkt, een paar jaar geleden, dus ik weet het te vinden. Alleen nooit geweten dat daar zo'n 'HVO' zat, maar die had ik destijds ook niet nodig natuurlijkquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:35 schreef dvr het volgende:
Papabear, als je nog spullen zoekt kun je ook terecht bij HVO 'Hergebruik voor Ontwikkelingswerk', Umbriëllaan 1-3 Heerhugowaard (tegenover Horizoncollege bij NS Station) iedere zaterdag van 12:00-15:00. Prijzen zijn erg laag, voor mensen die door omstandigheden zonder inboedel zitten zijn ze zelfs gratis (misschien eerst even bellen: 072 5714495). Niet ver daarvandaan op het industrieterrein aan de andere kant van het spoor zit Rataplan, een heel grote kringloopwinkel die iets minder spotgoedkoop is, maar een groter en vaak beter aanbod heeft. Zie site voor adres en openingstijden.
Ik heb hem niet (meer) nodig, maar ik hoop niet dat je hem weggooit. Open een topic en je bent hem zo kwijt denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef witte_fantasie het volgende:
Heb hier een 1 persoons matras liggen die as. week bij grof vuil gaat. Ben te lui om het te verkopen, dus je mag hem op komen halen. Het is een erg goed matras (en was ook heel duur lol) en ziet er nog goed uit (en is schoon). Heb helaas geen auto om het te komen brengen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We kunnen natuurlijk wel afspreken dat SHE op een bepaalde tijd op een punt vlakbij de A2 is en dat ik m daar even oppik
Alles om SHE eindelijk eens live te zien![]()
Hier is iemand een standbeeld aan het verdienen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:14 schreef Papabear het volgende:
Ik ben weer thuis na een dagje Groningen bij Parapono. Een onwijs lieve en gezellige babbelkontIk heb veel, heel veel van haar gekregen:
Handdoeken, theedoeken, wat kop en schotels, stapel melkbekers, kussenslopen, 1-pers. hoeslakens, dienbladen, keukenklokje, strijkplank en strijkbout (nooit verwacht dat ik daar ooit nog blij mee zou zijn), afwasteil, 2 dienbladen, div. speelgoed (knuffeldingen, waterverf, kleurpotloden, kinderverrekijkers), steelpan, pan met stoomding, een eee-pc (mini-computer) voor de oudste, die bewaar ik als kerstcadeau.
Maar het grootste komt nog: Een spiksplinternieuw stapelbed met lattenbodems, matrassen en kussens. Zo nieuw zelfs, dat ik dat allemaal zelf nog mag ophalen bij een IKEA naar keuze![]()
![]()
Die ga ik volgende week samen met de jongens ophalen en natuurlijk in elkaar zetten, waar we natuurlijk ook foto's van zullen gaan maken. Ontzettend bedankt voor dit alles Parapono en ik heb je gelukkig ook persoonlijk kunnen bedanken![]()
Ik ga zo alle spulletjes opbergen, want het staat nu nog uitgestald op de eettafel
[..]
En hier nog zo'n gek mens, maar minstens net zo liefEn je weet nu in ieder geval als geen ander hoe zo'n apparaat er van binnen uitziet. Ik denk dat ik de komende tijd bij elk bakkie aan een sleutelende ElisaB zal denken
Niet slechts 1 iemand, maar meerderenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier is iemand een standbeeld aan het verdienen!
Ik heb nog geen radio inderdaad (zelfs ook nog geen televisie, maar als het goed is komt die van ikke40). Versturen zou ik inderdaad niet doen, want dat kan best flink oplopen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:21 schreef Gutz het volgende:
Intresse in een oude stereotoren incl. platenspeler? Hij staat in Roosendaal NB, verzendkosten wil ik wel op me nemen.
Ow uhh, even niet bij nagedacht dat 't ook handig zou zijn dat ik de speakers ook opzend, dan wordt het mij eerlijk gezegd iets te gortig qua verzendkosten. Ik ga even kijken of er iets anders te regelen is en of ik nog meer heb...
Ik kom kan langs Utrecht rijden inc aanhanger als ik richting papabear moet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 09:38 schreef SHE het volgende:
Verder komt er een wasmachine vrij, en een staande lamp ( strak design wit met rvs )
Papabear en QuasaR78: is het bovenstaande nog van toepassing?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef QuasaR78 het volgende:
Ik heb de hulp nodig van een mede-fokker (in omgeving almere of omgeving Papabear) die een auto met trekhaak met aanhanger heeft zodat er een bank vervoerd kan worden ?
Het gaat om de bank uit dit topic : [TK] Goeie 2 zits bank
De kosten van de bank en eventueel benzine neem ik dan wel voor mijn rekening.
De jongens hebben geen spelcomputer (ben een beetje ouderwets), maar de oudste (Patrick) heeft het er natuurlijk wel eens over, dus die vind dat prachtigquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
Hoe handig ben je?
Ik niet maar ik heb een kapotte nintendo ds, daar heb ik al wel spullen voor om hem te repareren, nieuw schermpje (touchscreen) en een schroevendraaiertje. () Je hebt er skills voor nodig. Ik wil je alles wel opsturen maar dan moet je hem zelf fixen voor de kinderen. Ik zorg ook wel voor de spelletjes als je zegt wat ze graag willen spelen. Laat maar weten, misschien hebben ze ook allang wel een ds en die zijn makkelijk mee te nemen elke keer natuurlijk.
Als jij de boel van Roosendaal naar Zevenbergen wilt brengen, dan stuur ik het wel op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:21 schreef Gutz het volgende:
Intresse in een oude stereotoren incl. platenspeler? Hij staat in Roosendaal NB, verzendkosten wil ik wel op me nemen.
Ow uhh, even niet bij nagedacht dat 't ook handig zou zijn dat ik de speakers ook opzend, dan wordt het mij eerlijk gezegd iets te gortig qua verzendkosten. Ik ga even kijken of er iets anders te regelen is en of ik nog meer heb...
aww ziewluggggquote:Op donderdag 6 november 2008 00:55 schreef Papabear het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit onder mijn vaste account zou plaatsen, maar als kloon komt het de geloofwaardigheid ook niet ten goede, dus vooruit dan maar:
Na een huwelijk van bijna 12 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om uit elkaar te gaan. Gelukkig wel met goede verstandhouding, dus geen geruzie. Ik heb alle spullen achtergelaten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch, want wat ik meeneem pak ik ook van de kinderen af en dat wilde ik natuurlijk niet.
Inmiddels heb ik een leuk huisje gevonden waar ik sinds 3 weken woon, maar geld voor inboedel is er voorlopig niet i.v.m. de vele kosten. Wel is het huis grotendeels gemeubileerd, dus ik zit gelukkig niet op een tuinstoel met een aardappelkist als tafelZo staat er een bankstel, maar dat zit onder de vlekken (2 x 1 en 1 x 2 zits). De salontafel ziet er nog knap uit, evenals de eethoek.
Alleen missen er nog zaken als beddegoed, handdoeken, tv, video/dvd, koffiezetapparaat, stapelbed, servies, glazen, theedoeken, planten, enz.
Daarom wil ik graag een beroep doen op jullie. Ik kan weinig betalen, dus ik vraag ook niet veel. Zolang het maar knap en schoon is. Ook speelgoed voor de jongens is van harte welkom. Ze zijn 9 en 11 jaar oud en komen hier om het weekend.
Ik heb een auto, dus ik kan het komen ophalen, maar als je in de buurt woont en het wilt komen brengen dan is dat ook prima. De koffie zal dan klaar staan (ouderwets met de hand gezet)![]()
Woonplaats is Hensbroek
quote:Op zondag 9 november 2008 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
aww ziewlugggg
ach gottegot een man allone..
sniffffff
Posts van zhe kun je per definitie overslaan.quote:Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef NanKing het volgende:
Ontopic blijven graag ook de dronken mensen onder ons.
quote:Op zondag 9 november 2008 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
aww ziewlugggg
ach gottegot een man allone..
sniffffff
Nou ja zeg ik ben eens een keer serieus en dan krijg je dit!quote:Op zondag 9 november 2008 01:05 schreef Bastoenie het volgende:
[..]Sad sad.. gezien het tijdstip zullen we het maar op de alcohol houden of niet?
quote:Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Posts van zhe kun je per definitie overslaan.
Goede vraag, ik denk niet zoveel meer eigenlijk. Maar ik moet nodig gaan inventariserenquote:Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef JK1982 het volgende:
@TS: wat heb je nou eigenlijk allemaal nog nodig? Lijstje?
Dit is echt geweldig he? Computerspelletjes zijn natuurlijk erg mooi, maar het gaat natuurlijk vooral om de alledaagse benodigdheden. Een dunschiller heb ik inderdaad niet, maar met zo'n ding heb ik nog nooit overweg gekundquote:Op zondag 9 november 2008 01:50 schreef wyccie het volgende:
Als het repareren van de Nintendo DS niet lukt, mag je die van mij hebben. Inclusief spelletjes en beschermcase. Ik heb ook nog een Sony mp3-speler die ik zelden gebruik. Maar die is wel in een meisjeskleur, ik geloof dat jongens van die leeftijd dat niet leuk vinden.![]()
Lezen je zoons graag? Ik kan ook wel wat boeken opsturen. Geef dan even het Avi-niveau en genre (voetbal, ridders, spanning, etc.) op.
En heb je alle keukenbenodigdheden al? Je zult ongetwijfeld wat dingen nog niet hebben: dunschiller, garde, ovenwanten, tafelkleed, kookwekker, kurkentrekker, blikopener etc.?
Laat maar weten wat je nog niet hebt, ik gooi voor een dag mijn pm open.
Ik moet het ook zeggen: wat een lieve mensen! Hartverwarmend.
quote:Op zondag 9 november 2008 00:32 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ik kom kan langs Utrecht rijden inc aanhanger als ik richting papabear moet.
Doe je ook aan mindreading ofzo? Op de vaatdoekjes na heb ik dat allemaal ook nog nietquote:Op zondag 9 november 2008 01:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb vandaag nog theelepels gescoord voor je
Ow ja, en een snijplank, aardappelschilmesjes, pollepels, schuursponsjes, vaatdoekjes, een bus voor je senseo-pads en een citruspers.
Ik vind je wel een beetje neerbuigend over je kinderenquote:Op zondag 9 november 2008 02:24 schreef Papabear het volgende:
De oudste (Patrick) mag wel graag lezen en dan voornamelijk in de wat lagere klasse (achterstand, adhd). Dus het moet niet al te moeilijk zijn. De jongste (Stefan) kan niet lezen, want die leeft in zijn eigen wereldje (autistisch)
Bedankt, maar ik ben er net achter gekomen dat die stereo het niet meer doet. heeft iemand het adres van Papbear, zodat de bezorger van kijkshop deze week een nieuw stereosetje langs kan brengen.quote:Op zondag 9 november 2008 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij de boel van Roosendaal naar Zevenbergen wilt brengen, dan stuur ik het wel op.
quote:Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef Gutz het volgende:
Bedankt, maar ik ben er net achter gekomen dat die stereo het niet meer doet. heeft iemand het adres van Papbear, zodat de bezorger van kijkshop deze week een nieuw stereosetje langs kan brengen.
quote:Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef Gutz het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik ben er net achter gekomen dat die stereo het niet meer doet. heeft iemand het adres van Papbear, zodat de bezorger van kijkshop deze week een nieuw stereosetje langs kan brengen.
Wil je de mijne hebben?quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:23 schreef Isabeau het volgende:
SHE, ik heb een heel erg kapotte wasmachine die alleen met koud water nog wast
Ik eigenlijk ook wel, nu ik het terug lees, maar zo was het niet bedoeld natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2008 04:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik vind je wel een beetje neerbuigend over je kinderen.
quote:Op zondag 9 november 2008 09:16 schreef hsnijder het volgende:
Als je nog wat nodig hebt op pc gebied laat het me weten, 19" lcd scherm of nieuw pc ik hoor het wel
Misschien nog wel, ik hoop nog wat van ikke40 te horen (haar mailbox staat niet aan), want die heeft best veel spulletjes als het goed isquote:Op zondag 9 november 2008 10:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volgens mij is mijn rit vanuit het zuiden niet meer nodig. Maar ik moet nog steeds naar Nieuw Vennep komende week, dus mocht het toch nodig / handig zijn, dan hoor ik het wel.
Net wakker en nu alweer ontroerdquote:Op zondag 9 november 2008 12:04 schreef Gutz het volgende:
[..]
Zeker weten!quote:Op zondag 9 november 2008 12:37 schreef parapono het volgende:
Wat een mooi weekend! Mvg parapono
Ik ben in staat om straks die kant op te komenquote:Op zondag 9 november 2008 13:16 schreef SHE het volgende:
Wie kwam er nou langs Utrecht en wanneer ?
Dan weet ik wanneer ik de BBQ klaar moet zetten ( moet nog flink schoonmaken nl).
En dan heb ik nog wat praktische huisraad voor je:
een tefal tafelgrill voor de feestdagen met de jongens ofzo. Een palmplant incl pot ( wit ) , fleurt je huis een beetje op, en een zooi keukengerei. Wat je dubbel hebt moet jij op jouw beurt maar weggeven aan iemand die het hard nodig heeft.
Bierquote:Op zondag 9 november 2008 13:18 schreef Gutz het volgende:
Ik heb net nog een beertender en een tafelfondueset gevonden. Niet echt een primaire behoefte maar mocht je ze alsnog willen geef dan een gil....
Open deur: Fok!quote:Op zondag 9 november 2008 14:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lees je graag en zo ja, wat? Ik heb hier nog een paar uitpuilende kasten staan, waar evt. wel wat uit kan...
Wow!!quote:Op zondag 9 november 2008 14:51 schreef Papabear het volgende:
En verder kan ik het niet laten om te melden dat er een splinternieuwe computer deze kant op komt!![]()
![]()
Ik leef echt in een roes op dit moment![]()
Echt veel verder dan dat kwam ik ook niet, maar het is al bevestigd. Het kan niet gekker denk je dan, maar het kan dus wel degelijk...quote:
Hmm, daar kan ik je niet aan helpen. Wel wat Fantasy en SF- spul.quote:Op zondag 9 november 2008 14:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Open deur: Fok!![]()
John Grisham is toch wel 1 van m'n favorieten, dus thrillers hou ik wel van
Geeft niks, aan lezen kom ik voorlopig nog niet even toe denk ikquote:Op zondag 9 november 2008 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik je niet aan helpen. Wel wat Fantasy en SF- spul.
Daar moet ik straks inderdaad serieus over na gaan denkenquote:Op zondag 9 november 2008 15:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Pas maar op dat je straks geen ruimte te kort komt Papabear!
Er komt vast nog wel iemand die een huis over heeft, ergensquote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar moet ik straks inderdaad serieus over na gaan denken
Of een mooie cruise naar de caraïbenquote:Op zondag 9 november 2008 15:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel iemand die een huis over heeft, ergens
Als ik het goed gelezen heb heeft hij al een stapelbed, maar hou me tegoede...quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,
Ik moet even kijken hoe ik die mailbox aan krijg. Geen idee hoe dat weer werkt.
[..] Ik probeer om de mailbox aan de praat te krijgen.
Groetjes ikke40
quote:Op zondag 9 november 2008 00:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Papabear en QuasaR78: is het bovenstaande nog van toepassing?
Een aanhanger heb ik zelf niet, maar die zou ik evt kunnen huren, kost E 15,= voor een dag.
Als Papabear nou de aanhanger betaalt en QuasaR78 de diesel wil ik wel de moeite nemen om die bank in Almere op te halen en naar Hensbroek te brengen (ritje van totaal 200-250km) Helaas kan ik je financieel niet meer bieden omdat ik zelf ook nog ontiegelijk veel huishoudelijke spullen moet hebben, ik ga binnen 2mnd op mezelf. Dus als er hier nog mensen spullen in de aanbieding hebben die jij al hebt... (stofzuiger, meubelen, beddengoed etc. etc. etc.)
Laat even weten of die bank nog vervoerd moet worden
-edit-
sorry vind 't niet zo gepast.
Ik ben weer thuisquote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,
Ik moet even kijken hoe ik die mailbox aan krijg. Geen idee hoe dat weer werkt.
Ik heb in iedergeval gelezen wat je wil hebben en dat houden wij appart. De tv is geen lcd maar nog niet zo oud, een sony
Wij hebben samen spullen die goed onderhouden zijn. Dus geen oude troep.
Ook een kinderbureau en eigenlijk bijna een complete indoedel.
Verder heb ik het volgende. Ik ben zelf nog bezig om de boel op de rit te krijgen. Dus financieel is het nog geen vet pot. Toch willen wij helpen. Ik heb hier een splinternieuw stapelbed van metaal met een uitval beveiliging. Deze is voor de dochter van mijn vriend en ze heeft hier een paar keer in geslapen. Nu wil ze een bedbank en die hebben wij gezien op marktplaats voor 60 euro. Ik heb haar vertelt dat zij die mag hebben als ik het stapelbed op marktplaats heb gezet. Dit bedrag krijg ik makkelijk voor het stapelbed. Ik hoef er geen cent meer voor, maar ik heb haar beloofd dat zij die bedbank kan hebben.
Dus ik weet dat je geen kosten kan maken, maar wou toch even zeggen dat ik dit bed heb. Het is namelijk niet veel geld voor dit bed.
ik hoor wel wat je ermee wil en kan. Ik probeer om de mailbox aan de praat te krijgen.
Groetjes ikke40
quote:Op zondag 9 november 2008 15:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel iemand die een huis over heeft, ergens
Voor mij is het ook nog steeds een beetje onwerkelijk hoor, maar zo geweldig mooi inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 19:26 schreef Maaike_20 het volgende:
Papabear en alle andere gulle gevers,
Ik heb hier niet veel woorden voor, ik wist niet dat er nog mensen waren die dit over hebben voor anderen.
Van de week wilde ik eigenlijk al een topic openen voor mijn vrijwilligersstichting, misschien ga ik dit alsnog doen.
Maar ff ontopic; ook ik heb nog wel wat spulletjes waarmee ik je misschien blij kan maken.
Het lijkt me verstandig papabear dat je even op papier zet wat je nog kan gebruiken.
Dan kijk ik of ik het bij elkaar kan scharrelen.
Groeten,
Maaike
Ik werk op een outletcentrum(bijbaan) daar is net bestekwinkel Sola geopend.quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Voor mij is het ook nog steeds een beetje onwerkelijk hoor, maar zo geweldig mooi inderdaadIk denk niet dat ik nog veel nodig heb, al is het vooral in de keuken wat lastig om een lijstje te maken (ben niet zo'n keukenprins), want ik weet simpelweg niet wat er nog ontbreekt. Eigenlijk zou er even een kok(kin) langs moeten komen om te inventariseren
![]()
En terwijl ik dit schrijf moet ik opeens aan messen denken! Ik heb in totaal 3 messen (waar je ook je brood mee smeert) en 2 aardappelschilmesjes. Verder niets.
Ik zal zo nog even een rondje maken en hopen dat er nog wat te binnen schiet
Leuk spul. Alleen heb ik hier geen koperdraad van KPN in huis, dat wil ik later ooit nog eens gaan aanvragen. Kabel-tv is centraal en we internetten via een aantal wi-fi hotspots. Vaak doen die dingen het ook niet, dus dan doe ik het via de mobielquote:Op zondag 9 november 2008 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh ja, ik heb nog wel [TK] Profoon Vaste Lijn Telefoon set (basis + 3 handsets) Eventueel indien belangstelling kan ik die wel meenemen.
Wow, dat gaat spannend worden!quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef Gutz het volgende:
over 3 a 4 dagen komt er een stereosetje Hensbroek binnen rijden!
[ afbeelding ]
Ik vroeg om afdankertjes, maar iedereen komt maar met nieuw aanquote:Op zondag 9 november 2008 19:46 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Ik werk op een outletcentrum(bijbaan) daar is net bestekwinkel Sola geopend.
Kan wel even kijken of er mooie sets bijzitten.
Dan krijg je een nieuwe set van me.
Leuk voor de sinterklaastijd![]()
In dat geval kan ik je over een paar dagen mijn oude computer gevenquote:Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja, wij kopen te economisch (lees: pas iets nieuws als iets kapot gaat) dus alles wat ik heb staan gebruiken we zelf of is zo goed als antiek (PC's met monochrome beeldschermen en 5,25" drives en zo) Ik heb rondgekeken hier in huis, maar heb eigenlijk niks over...
Neuh, dank je. Krijg ik ruzie en zit ik binnenkort in dezelfde situatie als jijquote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
In dat geval kan ik je over een paar dagen mijn oude computer geven
quote:Op zondag 9 november 2008 20:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Neuh, dank je. Krijg ik ruzie en zit ik binnenkort in dezelfde situatie als jij
Het is alleen een kwestie van een schermpje maar dat schijnt nogal gevoelig te zijn binnen zo'n ds-je.quote:Op zondag 9 november 2008 00:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
De jongens hebben geen spelcomputer (ben een beetje ouderwets), maar de oudste (Patrick) heeft het er natuurlijk wel eens over, dus die vind dat prachtigVan ElisaB krijgen ze een playstation, die moet op de toekomstige televisie worden aangesloten, maar zo'n nintendo heeft dus een eigen schermpje begrijp ik
Ja, ik ben wel redelijk handig op computergebied (ik werk in de ICT), maar van spelcomputers heb ik niet veel kaas gegeten.
Onze jongste zoon (Stefan) is autistisch en die vind de beelden en geluiden wel prachtig, maar echt spelletjes spelen zal hij niet doen. Hij kan b.v. wel urenlang kijken naar een lavalamp, of andere audiovisuele dingen.
Maar nu dwaal ik een beetje af. Misschien dat het toch beter is als Ferrari_Rood hem zou willen repareren, want het zou natuurlijk zonde zijn als het mij niet lukt. Ik ken het apparaat niet
Hoi lennart! Ik moest ook even terug lezen, maar de playstation van ElisaB is een playstation 2 en de xbox 1 heb ik volgens mij afgeslagen, omdat ik bang ben dat ze anders teveel computerspellen krijgenquote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat een prachtig topic
Ik las in het schouderklopjes topic dat je nu ook een playstation en xbox hebt? Gaat het om een PS1, 2 of 3 en xbox1 of 360?
Afhankelijk waarvan heb ik heel misschien nog wel een leeftijds gepast spel voor je, ben bang van niet want ik heb vooral bloederige dingen maar ik zal even kijken morgen
http://messages.fok.nl/ daar op klikken.quote:Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,
De mailbox gaat mij niet lukken. Heb er ook geen verstand van. Ik heb wel een mailadres die ik hierna weg kan doen. Dus mail maar naar dit adres, dan kunnen we verder iets afspreken.
groetjes Ikke40
doe-mij-die-maar@hotmail.com
Ik verwacht natuurlijk wel een fototje van je nieuwe aanwinst en een blije papabearquote:Op zondag 9 november 2008 19:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wow, dat gaat spannend worden!![]()
![]()
Superbedankt Gutz
Dat gaat dan ook zeer zeker gebeuren! Sterker nog, ik zit zelfs te denken aan een foto-topic van alle spulletjes en dan ook met de jongens erbij natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk wel een fototje van je nieuwe aanwinst en een blije papabear
Wil het met julie ook lukken, NanKing en ikke40?quote:Op zondag 9 november 2008 23:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/ daar op klikken.
Ik stuur je even een berichtje als 't goed is dan is het inschakelen daarna heel makkelijk
Ah oké, zal ik doen. Ik dacht heel even dat die ge-edit was, maar dat is dus het juiste e-mailadresquote:Op zondag 9 november 2008 23:33 schreef NanKing het volgende:
Ze heeft mijn berichtje nog niet gelezen en is nu ook offline.
Ik denk dat 't beste is als je haar even mailt op het adres wat ze zojuist gaf.
Tis een PS 2 (degene vóór de two).quote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat een prachtig topic
Ik las in het schouderklopjes topic dat je nu ook een playstation en xbox hebt? Gaat het om een PS1, 2 of 3 en xbox1 of 360?
Afhankelijk waarvan heb ik heel misschien nog wel een leeftijds gepast spel voor je, ben bang van niet want ik heb vooral bloederige dingen maar ik zal even kijken morgen
Top idee!quote:Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:
even een domme vraag misschien... maar ehm...
Hoe zit je in het beddengoed?
Super de Boer heeft nu een spaaractie voor dekbedden... als we met wat fokkers de koppen bij elkaar steken is dat zo geregeld volgens mij....
Domme vragen bestaan niet. Ik vind het zelfs een goede vraagquote:Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:
even een domme vraag misschien... maar ehm...
Hoe zit je in het beddengoed?
Super de Boer heeft nu een spaaractie voor dekbedden... als we met wat fokkers de koppen bij elkaar steken is dat zo geregeld volgens mij....
quote:Op zondag 9 november 2008 19:23 schreef Papabear het volgende:
Waar ik nog om sta te springen, zonder al te hebberig te worden: Een knap 2-pers. matras, want waar ik nu op lig is zo'n ding met metalen veren die je 's nachts kunt tellen in je rug. De afmeting is 140x200 en ligt op een soort van spiraalbodem.
En toen ik zojuist bij de kinderen was, vertelde Patrick dat hij zijn bouwboekje van K'nex kwijt is, dus mocht iemand zo'n boekje hebben liggen en daar van af willen, dan is die van harte welkom
Eigenlijk vind ik dat jij al meer dan genoeg hebt gedaanquote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Top idee!
I'm in!
(ik zie alleen nergens staan dat SdB een actie heeft met dekbedden, maar misschien loop ik gewoon achter)
Zegeltjes sparen voor gratis kadootjes kost niets. En het is zo heerlijk Hollandsquote:Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef Papabear het volgende:
Eigenlijk vind ik dat jij al meer dan genoeg hebt gedaan
quote:Op maandag 10 november 2008 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zegeltjes sparen voor gratis kadootjes kost niets. En het is zo heerlijk Hollands
Zo gaan hulp en liefde rond.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef parapono het volgende:
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
Wij hebben een tweepersoons dekbed voor je; synthetisch. Ligt al twee jaar in de kastquote:Op maandag 10 november 2008 00:08 schreef Papabear het volgende:
Domme vragen bestaan niet. Ik vind het zelfs een goede vraagIk heb voor mezelf ons oude dekbed van huis meegenomen. Ik wist niet meer waarom we destijds een nieuwe hadden gekocht, maar sinds ik hier slaap herinner ik me het opeens weer. Het ding is van dons en daar ben ik allergisch voor (huisstof, mijt, astma).
Daarom slaap ik nu onder een dubbele deken met een dekbed-overtrek en het dekbed had ik voor de jongens gereserveerd.
Zeker weten! Parapono had alleen de tv/dvd al eerder aan een vriendin uitgeleend, dus die is natuurlijk niet mee gegaan. En dat bewijst maar hoe goed ze is voor anderen en intussen zijn er al een televisie en dvd-speler naar me onderweg. Zo superquote:
Hou jij nou echt nooit op?quote:Op maandag 10 november 2008 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben een tweepersoons dekbed voor je; synthetisch. Ligt al twee jaar in de kast
Jazeker. Ik heb een Nokia N95, die maakt best wel mooie foto's vind ikquote:Op maandag 10 november 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
Heb je al een fotocamera (voor de mooie momenten met je kinderen)?
Jawel, zo ongeveer nuquote:
Ik heb er net zoveel verstand van, maar het is inderdaad een 5MP en flitsen doet dat gekke ding ook, dus dat is goed genoeg hoorquote:Op maandag 10 november 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van de telefoontjes van tegenwoordig. :p
Haha, ik zie dat die Nokia evenveel megapixels heeft als mijn oude camera, en ook nog een goede lens. Maar goed, mocht je toch een losse camera willen (5MP, 4x opt. zoom), dan heb ik er dus eentje over.
Ik heb nu al medelijden met de TNT bezorger, maar ik zal hem opwachten en een handje helpenquote:Op maandag 10 november 2008 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel, zo ongeveer nu
Morgen alles verpakken en versturen. Zou het dinsdag aan moeten komen
Deze reactie raakt mij ook wel, vooral dat stukje over het missen en ontbreken, maar dat heeft wellicht ook wel met het tijdstip te maken. Ik mis m'n jongens en die ontbreken nu op dit moment. En ja, die wonen in West-Friesland, net als ik (nog net)quote:Op maandag 10 november 2008 00:54 schreef Kees22 het volgende:
Maar:
missende delen
en
typisch hollands
zitten me wel dwars.
Missen betekent: constateren dat er iets ontbreekt.
Ontbreken betekent: niet aanwezig zijn.
Holland bestaat uit de provincies Noord- en Zuid-Holland (waarbij Noord-Holland voor een deel ook West-Friesland omvat!)
Nederland omvat het hele grondgebied van het koninkrijk der Nederlanden.
Tenslotte: ik woon ver weg van je, maar de naam Pappabeer en je verdere omstandigheden raken me wel.
Zou ik hem aan mijn (bijna) ex mogen geven? Zij heeft geen camera op haar telefoon en moet het nog met fotorolletjes doen. Ik wil je haar adres ook wel geven via PM, zodat het rechtstreeks kan.quote:Op maandag 10 november 2008 00:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van de telefoontjes van tegenwoordig. :p
Haha, ik zie dat die Nokia evenveel megapixels heeft als mijn oude camera, en ook nog een goede lens. Maar goed, mocht je toch een losse camera willen (5MP, 4x opt. zoom), dan heb ik er dus eentje over.
Ik zat bij Icesave....quote:
Als Papabear de bank nog wil neem ik de kosten op mij. Zal het wel even overleggen met Papabear zodra hij online is. Alvast bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 9 november 2008 00:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Papabear en QuasaR78: is het bovenstaande nog van toepassing?
Een aanhanger heb ik zelf niet, maar die zou ik evt kunnen huren, kost E 15,= voor een dag.
Als Papabear nou de aanhanger betaalt en QuasaR78 de diesel wil ik wel de moeite nemen om die bank in Almere op te halen en naar Hensbroek te brengen (ritje van totaal 200-250km) Helaas kan ik je financieel niet meer bieden omdat ik zelf ook nog ontiegelijk veel huishoudelijke spullen moet hebben, ik ga binnen 2mnd op mezelf. Dus als er hier nog mensen spullen in de aanbieding hebben die jij al hebt... (stofzuiger, meubelen, beddengoed etc. etc. etc.)
Laat even weten of die bank nog vervoerd moet worden
-edit-
sorry vind 't niet zo gepast.
Ik eigenlijk ook wel een beetjequote:Op maandag 10 november 2008 00:58 schreef Papabear het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de TNT bezorger, maar ik zal hem opwachten en een handje helpen
Nou en of ik die heel graag wil, maar ook jij hebt al zoveel gegeven. Daar ben ik je ontzettend dankbaar voor en er is zelfs nog wat van over. Toen ik gisteren bij de jongens op visite was herinnerden ze mij eraan dat het morgen St. Maarten is (soort Halloween/lampionnenfeest in Noord-Holland), dus ik ga daar een deel van gebruiken om wat voor de kinderen te halenquote:Op maandag 10 november 2008 09:21 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Als Papabear de bank nog wil neem ik de kosten op mij. Zal het wel even overleggen met Papabear zodra hij online is. Alvast bedankt voor het aanbod
Hoeveel en wat iemand al gegeven heeft doet er niet toe.quote:Op maandag 10 november 2008 12:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou en of ik die heel graag wil, maar ook jij hebt al zoveel gegeven. Daar ben ik je ontzettend dankbaar voor en er is zelfs nog wat van over. Toen ik gisteren bij de jongens op visite was herinnerden ze mij eraan dat het morgen St. Maarten is (soort Halloween/lampionnenfeest in Noord-Holland), dus ik ga daar een deel van gebruiken om wat voor de kinderen te halen
Tegen zoveel overmacht kan ik niet opquote:Op maandag 10 november 2008 13:17 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Hoeveel en wat iemand al gegeven heeft doet er niet toe.
Ik heb al contact opgenomen (via pm) met de eigenaar van de bank en het een en ander uitgelegt dus als alles een beetje meezit staat die bank binnenkort gewoon bij jou in je huiskamertje.
[edit]
zow, bank is geregeld, nu nog ff wachten op JK1982
[/edit]
Fantastischquote:Op maandag 10 november 2008 14:41 schreef parapono het volgende:
Nog vergeten; 2-pers dekbedovertrek met slopen, al ingepakt. Papabear pm me nog even je adres;-) ;-) xxx parapono
quote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef Gutz het volgende:
Maaruh, we verwachten straks wel een partij fototjes van jouw en al je nieuwe spullen he
quote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook zeer zeker gebeuren! Sterker nog, ik zit zelfs te denken aan een foto-topic van alle spulletjes en dan ook met de jongens erbij natuurlijk
Dat dus..quote:Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
Sodeju wat een topic zeg![]()
Ik heb zelf niks weg te geven helaas. Maar wat hier gebeurt vind ik dus heel relaxed!
Die senseo blijft het nu doen? Mijn aanbod blijft staan mocht die senseo toch nog problemen geven dan kan die van mij naar papabear.quote:
Ik heb een nieuwe gekochtquote:Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef Wouzer het volgende:
Die senseo blijft het nu doen? Mijn aanbod blijft staan mocht die senseo toch nog problemen geven dan kan die van mij naar papabear.
wel.
Boefjequote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Ik installeer voor mijn werk kassa's en pin's bij winkels en dus ook SdB dus als er intresse is in die dekbedden of handdoeken bij de SdB spaar actie laat het me ff weten want dan neem ik zon rol met zegels mee naar huisZo heb ik ook voor mezelf ook alle ballen 'gespaard" bij de EK actie toen bij SdB
quote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Ik installeer voor mijn werk kassa's en pin's bij winkels en dus ook SdB dus als er intresse is in die dekbedden of handdoeken bij de SdB spaar actie laat het me ff weten want dan neem ik zon rol met zegels mee naar huisZo heb ik ook voor mezelf ook alle ballen 'gespaard" bij de EK actie toen bij SdB
Robin Hoodquote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Enfin... sta ik dus van de week bij de Marskramer met wat Rocks-vijfjes, nemen ze ze daar niet aanquote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Het is niet veel, maar ik heb een mini (echt mini) kerstboom voor je die over 8-10 jaar uitgegroeid is tot een boom van flink formaat!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef Papabear het volgende:
Ja, een kerstboom of andere kerstspullen misschien nog
Zoiets had ik al begrepen inderdaad. Helemaal geweldigquote:
Volgens mij zit er bij de televisie van ikke40 een bijpassend meubel, maar voor de zekerheid wil je die misschien apart houden?quote:Op maandag 10 november 2008 16:03 schreef Logician het volgende:
Heb je nog iets aan:
Borden?
Pannen?
Tv meubel van ikea <-- Misschien
1 pers. dekbed?
Handdoeken?
Tosti apparaat?
Kinderboeken?
Er is een splinternieuwe pc van hsnijder onderweg. Ik ben nog wel op zoek naar een campingwasmachine. Een normale wasmachine kan ik hier niet kwijt namelijk.quote:Op maandag 10 november 2008 16:39 schreef rival het volgende:
wat kan je allemaal nog gebruiken papabeer?
ik kan bv wel een "oud" pctje voor je regelen.
of andere electrische apparaten....
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden. Ik blijf ook nog steeds met m'n ogen knipperen van verbazingquote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Dat is helemaal super. Geweldig.![]()
Hulde voor iedereen die helpt
Deze is al vaak gequote, maar voor de duidelijkheid: Als je dat maar uit je hoofd laat!quote:Op maandag 10 november 2008 17:26 schreef Wisheh het volgende:
Geen probleem, die downl... koop ik met de tijd dan wel eensquote:Op maandag 10 november 2008 18:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Papabear: Sorry maar ik heb geen gepaste games kunnen vinden.
Krik en pompwagen: Check!quote:
Daar noem je wat op... eierlepels, maiskolfprikkers, klutsersquote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
(blikopener, appelboor, klutser, mixer, pannenkoekenpan, maiskolfprikkertjes, eierlepeltjes, theepot, je kent het wel).
Ik zal beginnen; ons Rocks-vijfje gaat morgen op de post
Klutser, jeweetsquote:Op maandag 10 november 2008 19:19 schreef Papabear het volgende:
Daar noem je wat op... eierlepels, maiskolfprikkers, klutsersDat zijn toch gewoon theelepels, cocktailprikkers en vorken?
owquote:
Nee mopje, een klutser!quote:
Op het plaatje staat toch echt dat het een garde is.quote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef ElisaB het volgende:
Nee mopje, een klutser!
klut-ser, de; v(m) klutsers 1 roede, stok 2 keukeninstrument voor het kloppen van room enz.
klut·ser de; v(m) -s (lijf)wacht: de oude ~ personen die de ideeën en tradities van vroeger vasthouden
Ze weten niet beter dank ikquote:Op maandag 10 november 2008 19:37 schreef wyccie het volgende:
Op het plaatje staat toch echt dat het een garde is.
een klutuser?quote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mopje, een klutser!
klut-ser, de; v(m) klutsers 1 roede, stok 2 keukeninstrument voor het kloppen van room enz.
klut·ser de; v(m) -s (lijf)wacht: de oude ~ personen die de ideeën en tradities van vroeger vasthouden
Die past beter bij je als je klutser blijft gebruiken ipv gardequote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mopje, een klutser!
en... beddengoed zegels plakkenquote:Op maandag 10 november 2008 19:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies; Rocks-vijfje pikken en op de post doen
Daarmee kan ik ook helpen, heb er nog een hele zooiquote:Op maandag 10 november 2008 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enfin... sta ik dus van de week bij de Marskramer met wat Rocks-vijfjes, nemen ze ze daar niet aanIk kreeg wel ineens een briljant goed idee...
Als we nou allemaal een Rocks-vijfje uit de keukenla trekken (of die van moeder, buurvrouw, oma, tante), dan kan papabear daarmee naar Blokker (want daar nemen ze ze wel) om de laatste idiote spulletjes voor de keuken te kopen (blikopener, appelboor, klutser, mixer, pannenkoekenpan, maiskolfprikkertjes, eierlepeltjes, theepot, je kent het wel).
Ik zal beginnen; ons Rocks-vijfje gaat morgen op de post
Een tv-kast komt eraan en voor de zekerheid ook nog eentje gereserveerd, dus ik denk niet dat het nodig is. Ik weet ook van geen enkele hoe ze eruit zien natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2008 19:51 schreef jaeuh het volgende:
@ Papabear:
Ik heb hier ook nog een goed bureau staan, net als een TV kast (op wieltjes)
Beide beuken, mag je gratis afhalen. (woon dichtbij)
Videospullen heb ik liever niet meer. Die gasten komen bijna om in de dvd'squote:Op maandag 10 november 2008 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oe, ik heb nog wat gevonden (als je een videorecorder / afspeler hebt tenminste): Twee dubbele verzamelbanden Tom & Jerry-filmpjes. Misschien in een hoekje (in geval van nood) ook nog wel een niet meer in gebruik zijnde video.
Ik wacht op de eerste reactie van 'ondankbare....'quote:Op maandag 10 november 2008 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Videospullen heb ik liever niet meer. Die gasten komen bijna om in de dvd's
Kijk, nu praten we!quote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef Wisheh het volgende:
Daarmee kan ik ook helpen, heb er nog een hele zooi![]()
Ik spaar alles behalve me geld
![]()
Je roept maar als je wat nodig hebt! O en je hebt pm!quote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een tv-kast komt eraan en voor de zekerheid ook nog eentje gereserveerd, dus ik denk niet dat het nodig is. Ik weet ook van geen enkele hoe ze eruit zien natuurlijk
En een bureau kan ik hier echt niet kwijt, daarvoor is het te krap hier. Thuis hebben de jongens allebei een nieuw bureau, dus zelfs daar kan ik ze niet kwijt.
Maar als je echt zo dichtbij woont, kom es een bakkie doen
Zucht...quote:Op maandag 10 november 2008 20:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Videospullen heb ik liever niet meer. Die gasten komen bijna om in de dvd's
Alleen het moet wel op de volgende manier en en dat is denk ik niet zo makkelijk:quote:
Huh, zomaar punten bijschrijven?quote:Op maandag 10 november 2008 20:40 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Alleen het moet wel op de volgende manier en en dat is denk ik niet zo makkelijk:
Ik kan punten bijschrijven op de pasjes, ik zet bij mezelf altijd 219 punten erbij en ga dan tanken bij de lokale texaco en krijg een rocks vijfje. Hoe meer pasje hoe meer vijfjes maar ja ik kan niet met 20 pasjes aankomen bij de texaco
Mooie stoelenquote:Op maandag 10 november 2008 21:04 schreef Flaccid het volgende:
Wij hebben hier nog 4 keukenstoelen staan, kleur geel.
[ afbeelding ]
PM maar
Hier hebben al heel wat tranen gevloeid, maar ik zit dan ook aan de andere kant natuurlijk. En nu kom jij met een weekend Vlielandquote:Op maandag 10 november 2008 21:08 schreef DakDuuf het volgende:
Wat een helden topic.
Nog net geen trainen over mijn wangen van ontroering.
Het is dat het geen kerst is, anders was dit de ideale kerst gedachte.
Wil je nog een keertje met je jongens naar vlieland toe? Voor een wkndje?
Laat het me maar weten, ga ik kijken of ons huisje vrij is.
Heel veel sterkte, van een ietwat ontroerde DakDuuf
Tsja... daar kom je nu mee!quote:Op maandag 10 november 2008 09:21 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Als Papabear de bank nog wil neem ik de kosten op mij. Zal het wel even overleggen met Papabear zodra hij online is. Alvast bedankt voor het aanbod
Misschien is dit wat?quote:Op maandag 10 november 2008 17:58 schreef rudedeltadude het volgende:
die bank uit Almere naar Noord Holland?
Ik werk bij een bedrijf dat ook in huurauto's doet, daar zitten ook verhuiswagentjes tussen...
Als ik nou eens lief naar mijn baas kijk, kan ik misschien een bus een avondje gratis meenemen.
Laat maar even weten!
Patrick is 11 (maat 158/160) en Stefan is 9 jaar (maat 134/140). Ik denk niet dat jij zo'n klein maatje hebtquote:Op maandag 10 november 2008 21:18 schreef Omnifacer het volgende:
TS, hoe oud zijn je zoons? Ik ga binnenkort mijn kledingkast uitruimen want een hoop past niet meer. Kan zijn dat het dan nog te groot is natuurlijk, maar anders mag je wat ik niet meer aandoe hebben. Anders pleur ik het namelijk toch in zo'n groene bak tegenover de Albert Heijn
Edit: het zal denk ik gaan om enkele spijkerbroeken, wat shirts (oa van gsus, quick en hilfiger) en een enkel voetbalshirt. Houden ze van voetbal trouwens?
Geeft niks hoor. Je hebt in ieder geval al moeite gedaan om uberhaubt iets te willen doen en dat verdient al een schouderklopje. Ik zal rudedeltadude straks een PB sturen inderdaad. En mocht dat onverhoopt niet lukken, dan verzinnen we wel watquote:Op maandag 10 november 2008 21:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja... daar kom je nu mee!![]()
Aangezien ik verder helemaal geen reactie van TS kreeg op mijn voorstel heb ik inmiddels andere plannen voor donderdag gemaakt. En verder zie ik voorlopig ook geen andere mogelijkheid.
[..]
Misschien is dit wat?
Heb al een pm gestuurd naar rude.quote:Op maandag 10 november 2008 21:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Je hebt in ieder geval al moeite gedaan om uberhaubt iets te willen doen en dat verdient al een schouderklopje. Ik zal rudedeltadude straks een PB sturen inderdaad. En mocht dat onverhoopt niet lukken, dan verzinnen we wel wat
Ergens had ik al zo'n vaag vermoedenquote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Heb al een pm gestuurd naar rude.
Hoelang ben jij, welke maat heb je?quote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Patrick is 11 (maat 158/160) en Stefan is 9 jaar (maat 134/140). Ik denk niet dat jij zo'n klein maatje hebtMisschien kan ik het zelf wel aan
![]()
Patrick zit sinds een paar maanden op voetbal (KGB)
PM terugquote:Op maandag 10 november 2008 21:36 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Heb al een pm gestuurd naar rude.
ehm, 1.82, maat L van boven en broeken volgens mij 33/34 (taille/lengte)quote:Op maandag 10 november 2008 21:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoelang ben jij, welke maat heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |