Voor mij is het ook nog steeds een beetje onwerkelijk hoor, maar zo geweldig mooi inderdaadquote:Op zondag 9 november 2008 19:26 schreef Maaike_20 het volgende:
Papabear en alle andere gulle gevers,
Ik heb hier niet veel woorden voor, ik wist niet dat er nog mensen waren die dit over hebben voor anderen.
Van de week wilde ik eigenlijk al een topic openen voor mijn vrijwilligersstichting, misschien ga ik dit alsnog doen.
Maar ff ontopic; ook ik heb nog wel wat spulletjes waarmee ik je misschien blij kan maken.
Het lijkt me verstandig papabear dat je even op papier zet wat je nog kan gebruiken.
Dan kijk ik of ik het bij elkaar kan scharrelen.
Groeten,
Maaike

Ik werk op een outletcentrum(bijbaan) daar is net bestekwinkel Sola geopend.quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Voor mij is het ook nog steeds een beetje onwerkelijk hoor, maar zo geweldig mooi inderdaadIk denk niet dat ik nog veel nodig heb, al is het vooral in de keuken wat lastig om een lijstje te maken (ben niet zo'n keukenprins), want ik weet simpelweg niet wat er nog ontbreekt. Eigenlijk zou er even een kok(kin) langs moeten komen om te inventariseren
![]()
En terwijl ik dit schrijf moet ik opeens aan messen denken! Ik heb in totaal 3 messen (waar je ook je brood mee smeert) en 2 aardappelschilmesjes. Verder niets.
Ik zal zo nog even een rondje maken en hopen dat er nog wat te binnen schiet

Leuk spul. Alleen heb ik hier geen koperdraad van KPN in huis, dat wil ik later ooit nog eens gaan aanvragen. Kabel-tv is centraal en we internetten via een aantal wi-fi hotspots. Vaak doen die dingen het ook niet, dus dan doe ik het via de mobielquote:Op zondag 9 november 2008 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh ja, ik heb nog wel [TK] Profoon Vaste Lijn Telefoon set (basis + 3 handsets) Eventueel indien belangstelling kan ik die wel meenemen.

Wow, dat gaat spannend worden!quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef Gutz het volgende:
over 3 a 4 dagen komt er een stereosetje Hensbroek binnen rijden!
[ afbeelding ]

Ik vroeg om afdankertjes, maar iedereen komt maar met nieuw aanquote:Op zondag 9 november 2008 19:46 schreef Maaike_20 het volgende:
[..]
Ik werk op een outletcentrum(bijbaan) daar is net bestekwinkel Sola geopend.
Kan wel even kijken of er mooie sets bijzitten.
Dan krijg je een nieuwe set van me.
Leuk voor de sinterklaastijd![]()

In dat geval kan ik je over een paar dagen mijn oude computer gevenquote:Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tja, wij kopen te economisch (lees: pas iets nieuws als iets kapot gaat) dus alles wat ik heb staan gebruiken we zelf of is zo goed als antiek (PC's met monochrome beeldschermen en 5,25" drives en zo) Ik heb rondgekeken hier in huis, maar heb eigenlijk niks over...

Neuh, dank je. Krijg ik ruzie en zit ik binnenkort in dezelfde situatie als jijquote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
In dat geval kan ik je over een paar dagen mijn oude computer geven

quote:Op zondag 9 november 2008 20:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Neuh, dank je. Krijg ik ruzie en zit ik binnenkort in dezelfde situatie als jij

Het is alleen een kwestie van een schermpje maar dat schijnt nogal gevoelig te zijn binnen zo'n ds-je.quote:Op zondag 9 november 2008 00:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
De jongens hebben geen spelcomputer (ben een beetje ouderwets), maar de oudste (Patrick) heeft het er natuurlijk wel eens over, dus die vind dat prachtigVan ElisaB krijgen ze een playstation, die moet op de toekomstige televisie worden aangesloten, maar zo'n nintendo heeft dus een eigen schermpje begrijp ik
Ja, ik ben wel redelijk handig op computergebied (ik werk in de ICT), maar van spelcomputers heb ik niet veel kaas gegeten.
Onze jongste zoon (Stefan) is autistisch en die vind de beelden en geluiden wel prachtig, maar echt spelletjes spelen zal hij niet doen. Hij kan b.v. wel urenlang kijken naar een lavalamp, of andere audiovisuele dingen.
Maar nu dwaal ik een beetje af. Misschien dat het toch beter is als Ferrari_Rood hem zou willen repareren, want het zou natuurlijk zonde zijn als het mij niet lukt. Ik ken het apparaat niet

Hoi lennart! Ik moest ook even terug lezen, maar de playstation van ElisaB is een playstation 2 en de xbox 1 heb ik volgens mij afgeslagen, omdat ik bang ben dat ze anders teveel computerspellen krijgenquote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat een prachtig topic
Ik las in het schouderklopjes topic dat je nu ook een playstation en xbox hebt? Gaat het om een PS1, 2 of 3 en xbox1 of 360?
Afhankelijk waarvan heb ik heel misschien nog wel een leeftijds gepast spel voor je, ben bang van niet want ik heb vooral bloederige dingen maar ik zal even kijken morgen

http://messages.fok.nl/ daar op klikken.quote:Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,
De mailbox gaat mij niet lukken. Heb er ook geen verstand van. Ik heb wel een mailadres die ik hierna weg kan doen. Dus mail maar naar dit adres, dan kunnen we verder iets afspreken.
groetjes Ikke40
doe-mij-die-maar@hotmail.com

Ik verwacht natuurlijk wel een fototje van je nieuwe aanwinst en een blije papabearquote:Op zondag 9 november 2008 19:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wow, dat gaat spannend worden!![]()
![]()
Superbedankt Gutz

Dat gaat dan ook zeer zeker gebeuren! Sterker nog, ik zit zelfs te denken aan een foto-topic van alle spulletjes en dan ook met de jongens erbij natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2008 23:22 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk wel een fototje van je nieuwe aanwinst en een blije papabear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |