abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63064709
Intresse in een oude stereotoren incl. platenspeler? Hij staat in Roosendaal NB, verzendkosten wil ik wel op me nemen.

Ow uhh, even niet bij nagedacht dat 't ook handig zou zijn dat ik de speakers ook opzend, dan wordt het mij eerlijk gezegd iets te gortig qua verzendkosten . Ik ga even kijken of er iets anders te regelen is en of ik nog meer heb...

[ Bericht 59% gewijzigd door Gutz op 08-11-2008 23:41:33 ]
  zondag 9 november 2008 @ 00:00:36 #127
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_63065434
Geweldig deze actie!! Hulde aan alle mensen die hier aan mee hebben geholpen!! Jammer genoeg heb ik zelf niks om aan te bieden (ben net verhuist dus alle overbodige spullen zijn al weg).
.......
pi_63065691
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:21 schreef Gutz het volgende:
Intresse in een oude stereotoren incl. platenspeler? Hij staat in Roosendaal NB, verzendkosten wil ik wel op me nemen.

Ow uhh, even niet bij nagedacht dat 't ook handig zou zijn dat ik de speakers ook opzend, dan wordt het mij eerlijk gezegd iets te gortig qua verzendkosten . Ik ga even kijken of er iets anders te regelen is en of ik nog meer heb...
Ik heb nog geen radio inderdaad (zelfs ook nog geen televisie, maar als het goed is komt die van ikke40). Versturen zou ik inderdaad niet doen, want dat kan best flink oplopen.
Lees anders even een stukje terug naar boven, want ik denk dat er wel iets valt te regelen qua vervoer
Wel super dat je eraan dacht
pi_63065976
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 09:38 schreef SHE het volgende:
Het slaat wellicht nergens op; maar ik heb een Weber BBQ voor je in de aanbieding; incl gasfles
Kan je met de kids barbeknoeien komende zomer

Verder komt er een wasmachine vrij, en een staande lamp ( strak design wit met rvs )
Ik woon echter in Utrecht, dus als je ze wil hebben, dan hoop ik op de aanhanger van een welwillende Fokker.
Ik kom kan langs Utrecht rijden inc aanhanger als ik richting papabear moet.
pi_63066042
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:25 schreef QuasaR78 het volgende:
Ik heb de hulp nodig van een mede-fokker (in omgeving almere of omgeving Papabear) die een auto met trekhaak met aanhanger heeft zodat er een bank vervoerd kan worden ?
Het gaat om de bank uit dit topic : [TK] Goeie 2 zits bank
De kosten van de bank en eventueel benzine neem ik dan wel voor mijn rekening.
Papabear en QuasaR78: is het bovenstaande nog van toepassing?
Een aanhanger heb ik zelf niet, maar die zou ik evt kunnen huren, kost E 15,= voor een dag.

Als Papabear nou de aanhanger betaalt en QuasaR78 de diesel wil ik wel de moeite nemen om die bank in Almere op te halen en naar Hensbroek te brengen (ritje van totaal 200-250km) Helaas kan ik je financieel niet meer bieden omdat ik zelf ook nog ontiegelijk veel huishoudelijke spullen moet hebben, ik ga binnen 2mnd op mezelf. Dus als er hier nog mensen spullen in de aanbieding hebben die jij al hebt... (stofzuiger, meubelen, beddengoed etc. etc. etc.)

Laat even weten of die bank nog vervoerd moet worden

-edit-
sorry vind 't niet zo gepast .

[ Bericht 14% gewijzigd door NanKing op 09-11-2008 01:06:39 ]
pi_63066215
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
Hoe handig ben je?
Ik niet maar ik heb een kapotte nintendo ds, daar heb ik al wel spullen voor om hem te repareren, nieuw schermpje (touchscreen) en een schroevendraaiertje. ( ) Je hebt er skills voor nodig. Ik wil je alles wel opsturen maar dan moet je hem zelf fixen voor de kinderen. Ik zorg ook wel voor de spelletjes als je zegt wat ze graag willen spelen. Laat maar weten, misschien hebben ze ook allang wel een ds en die zijn makkelijk mee te nemen elke keer natuurlijk.
De jongens hebben geen spelcomputer (ben een beetje ouderwets), maar de oudste (Patrick) heeft het er natuurlijk wel eens over, dus die vind dat prachtig Van ElisaB krijgen ze een playstation, die moet op de toekomstige televisie worden aangesloten, maar zo'n nintendo heeft dus een eigen schermpje begrijp ik Ja, ik ben wel redelijk handig op computergebied (ik werk in de ICT), maar van spelcomputers heb ik niet veel kaas gegeten.
Onze jongste zoon (Stefan) is autistisch en die vind de beelden en geluiden wel prachtig, maar echt spelletjes spelen zal hij niet doen. Hij kan b.v. wel urenlang kijken naar een lavalamp, of andere audiovisuele dingen.

Maar nu dwaal ik een beetje af. Misschien dat het toch beter is als Ferrari_Rood hem zou willen repareren, want het zou natuurlijk zonde zijn als het mij niet lukt. Ik ken het apparaat niet
  zondag 9 november 2008 @ 00:48:23 #132
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63066294
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:21 schreef Gutz het volgende:

Als jij de boel van Roosendaal naar Zevenbergen wilt brengen, dan stuur ik het wel op.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63066518
@TS: wat heb je nou eigenlijk allemaal nog nodig? Lijstje?
pi_63066563
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:55 schreef Papabear het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik dit onder mijn vaste account zou plaatsen, maar als kloon komt het de geloofwaardigheid ook niet ten goede, dus vooruit dan maar:

Na een huwelijk van bijna 12 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om uit elkaar te gaan. Gelukkig wel met goede verstandhouding, dus geen geruzie. Ik heb alle spullen achtergelaten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch, want wat ik meeneem pak ik ook van de kinderen af en dat wilde ik natuurlijk niet.

Inmiddels heb ik een leuk huisje gevonden waar ik sinds 3 weken woon, maar geld voor inboedel is er voorlopig niet i.v.m. de vele kosten. Wel is het huis grotendeels gemeubileerd, dus ik zit gelukkig niet op een tuinstoel met een aardappelkist als tafel Zo staat er een bankstel, maar dat zit onder de vlekken (2 x 1 en 1 x 2 zits). De salontafel ziet er nog knap uit, evenals de eethoek.

Alleen missen er nog zaken als beddegoed, handdoeken, tv, video/dvd, koffiezetapparaat, stapelbed, servies, glazen, theedoeken, planten, enz.
Daarom wil ik graag een beroep doen op jullie. Ik kan weinig betalen, dus ik vraag ook niet veel. Zolang het maar knap en schoon is. Ook speelgoed voor de jongens is van harte welkom. Ze zijn 9 en 11 jaar oud en komen hier om het weekend.

Ik heb een auto, dus ik kan het komen ophalen, maar als je in de buurt woont en het wilt komen brengen dan is dat ook prima. De koffie zal dan klaar staan (ouderwets met de hand gezet)
Woonplaats is Hensbroek
aww ziewlugggg
ach gottegot een man allone..
sniffffff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63066630
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

aww ziewlugggg
sniffffff
Sad sad.. gezien het tijdstip zullen we het maar op de alcohol houden of niet?
pi_63066659
Ontopic blijven graag ook de dronken mensen onder ons.
ijs_beer fan!
  zondag 9 november 2008 @ 01:10:43 #137
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_63066735
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:07 schreef NanKing het volgende:
Ontopic blijven graag ook de dronken mensen onder ons.
Posts van zhe kun je per definitie overslaan.
  zondag 9 november 2008 @ 01:12:10 #138
72002 M-unit
Ajax Amsterdam
pi_63066766
deze topic stemt mij goed over nederland. Papabear succes!
pi_63066770
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

aww ziewlugggg
sniffffff
Bedankt voor je "medelijden"

Een beetje humor kan ik ook wel waarderen hoor, zolang het maar geen slowchat wordt

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 01:13:49 ]
pi_63066835
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:05 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Sad sad.. gezien het tijdstip zullen we het maar op de alcohol houden of niet?
Nou ja zeg ik ben eens een keer serieus en dan krijg je dit!
Jullie mensen willen alleen leugens lezen tsssss
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63066846
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Posts van zhe kun je per definitie overslaan.
pi_63067231
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef JK1982 het volgende:
@TS: wat heb je nou eigenlijk allemaal nog nodig? Lijstje?
Goede vraag, ik denk niet zoveel meer eigenlijk. Maar ik moet nodig gaan inventariseren
Bankstel moet nog (huidige is een 2-zitter + 2 x 1 zits)
Televisie + kastje, maar die komen als het goed is van ikke40
Bestek heb ik nog niet zoveel, maar ook dat komt van ikke40
Kinderkleding (jongen) maat 158/160 is zeer welkom

Het bankstel is geel van kleur (echt geel, gemengt met rokersgeel) en de vloerbedekking en gordijnen zijn rood. En verder is er veel geel terug te vinden in de inboedel. Ik zal morgen wat foto's maken met m'n telefoon, zodat er een goed beeld is van hoe het eruit ziet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 01:45:15 ]
pi_63067369
Als het repareren van de Nintendo DS niet lukt, mag je die van mij hebben. Inclusief spelletjes en beschermcase. Ik heb ook nog een Sony mp3-speler die ik zelden gebruik. Maar die is wel in een meisjeskleur, ik geloof dat jongens van die leeftijd dat niet leuk vinden.
Lezen je zoons graag? Ik kan ook wel wat boeken opsturen. Geef dan even het Avi-niveau en genre (voetbal, ridders, spanning, etc.) op.

En heb je alle keukenbenodigdheden al? Je zult ongetwijfeld wat dingen nog niet hebben: dunschiller, garde, ovenwanten, tafelkleed, kookwekker, kurkentrekker, blikopener etc.?

Laat maar weten wat je nog niet hebt, ik gooi voor een dag mijn pm open.

Ik moet het ook zeggen: wat een lieve mensen! Hartverwarmend.
  zondag 9 november 2008 @ 01:51:23 #144
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63067375
Ik heb vandaag nog theelepels gescoord voor je

Ow ja, en een snijplank, aardappelschilmesjes, pollepels, schuursponsjes, vaatdoekjes, een bus voor je senseo-pads en een citruspers.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63067766
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:50 schreef wyccie het volgende:
Als het repareren van de Nintendo DS niet lukt, mag je die van mij hebben. Inclusief spelletjes en beschermcase. Ik heb ook nog een Sony mp3-speler die ik zelden gebruik. Maar die is wel in een meisjeskleur, ik geloof dat jongens van die leeftijd dat niet leuk vinden.
Lezen je zoons graag? Ik kan ook wel wat boeken opsturen. Geef dan even het Avi-niveau en genre (voetbal, ridders, spanning, etc.) op.

En heb je alle keukenbenodigdheden al? Je zult ongetwijfeld wat dingen nog niet hebben: dunschiller, garde, ovenwanten, tafelkleed, kookwekker, kurkentrekker, blikopener etc.?

Laat maar weten wat je nog niet hebt, ik gooi voor een dag mijn pm open.

Ik moet het ook zeggen: wat een lieve mensen! Hartverwarmend.
Dit is echt geweldig he? Computerspelletjes zijn natuurlijk erg mooi, maar het gaat natuurlijk vooral om de alledaagse benodigdheden. Een dunschiller heb ik inderdaad niet, maar met zo'n ding heb ik nog nooit overweg gekund Garde is aanwezig, tafelkleed ook, evenals kurkentrekker en blikopener

De oudste (Patrick) mag wel graag lezen en dan voornamelijk in de wat lagere klasse (achterstand, adhd). Dus het moet niet al te moeilijk zijn. De jongste (Stefan) kan niet lezen, want die leeft in zijn eigen wereldje (autistisch) en hij is gek op audio-visuele dingen en dat mag iets heel simpels zijn, daar is hij uren mee zoet

En verder ben ik het natuurlijk met alle reacties eens. Dit is werkelijk ongelofelijk wat er in de afgelopen dagen is gebeurd en ik zal ongetwijfeld wat berichten hebben gemist, maar ik ga het hele topic morgenochtend op m'n gemak nog eens doornemen.
Ik ben iedereen enorm dankbaar, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik ga zo toch echt slapen. Met een ontzettend goed gevoel, daar is geen twijfel over mogelijk
pi_63067856
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:32 schreef Wisheh het volgende:

[..]

Ik kom kan langs Utrecht rijden inc aanhanger als ik richting papabear moet.
Van de week maar even kijken of het nodig is. Lord_Vetinari is volgens mij ook al druk bezig met die route
En nu ga ik echt slapen. Morgen weer een dag

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 02:37:00 ]
pi_63068041
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb vandaag nog theelepels gescoord voor je

Ow ja, en een snijplank, aardappelschilmesjes, pollepels, schuursponsjes, vaatdoekjes, een bus voor je senseo-pads en een citruspers.
Doe je ook aan mindreading ofzo? Op de vaatdoekjes na heb ik dat allemaal ook nog niet
Nu ga ik echt een paar uurtjes
  zondag 9 november 2008 @ 03:46:34 #148
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_63068298
wat gaaf dit!
Ik heb al een boek.
pi_63068407
Voor de mensen hier! Heb zelf als student niet zoveel 'over'...
quote:
Op zondag 9 november 2008 02:24 schreef Papabear het volgende:
De oudste (Patrick) mag wel graag lezen en dan voornamelijk in de wat lagere klasse (achterstand, adhd). Dus het moet niet al te moeilijk zijn. De jongste (Stefan) kan niet lezen, want die leeft in zijn eigen wereldje (autistisch)
Ik vind je wel een beetje neerbuigend over je kinderen .
pi_63069231
Als je nog wat nodig hebt op pc gebied laat het me weten, 19" lcd scherm of nieuw pc ik hoor het wel
Netwerken, is het Net als Werken ! nix doen hmmmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')