abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62988601
Ik zat te twijfelen of ik dit onder mijn vaste account zou plaatsen, maar als kloon komt het de geloofwaardigheid ook niet ten goede, dus vooruit dan maar:

Na een huwelijk van bijna 12 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om uit elkaar te gaan. Gelukkig wel met goede verstandhouding, dus geen geruzie. Ik heb alle spullen achtergelaten en dat lijkt me ook niet meer dan logisch, want wat ik meeneem pak ik ook van de kinderen af en dat wilde ik natuurlijk niet.

Inmiddels heb ik een leuk huisje gevonden waar ik sinds 3 weken woon, maar geld voor inboedel is er voorlopig niet i.v.m. de vele kosten. Wel is het huis grotendeels gemeubileerd, dus ik zit gelukkig niet op een tuinstoel met een aardappelkist als tafel Zo staat er een bankstel, maar dat zit onder de vlekken (2 x 1 en 1 x 2 zits). De salontafel ziet er nog knap uit, evenals de eethoek.

Alleen missen er nog zaken als beddegoed, handdoeken, tv, video/dvd, koffiezetapparaat, stapelbed, servies, glazen, theedoeken, planten, enz.
Daarom wil ik graag een beroep doen op jullie. Ik kan weinig betalen, dus ik vraag ook niet veel. Zolang het maar knap en schoon is. Ook speelgoed voor de jongens is van harte welkom. Ze zijn 9 en 11 jaar oud en komen hier om het weekend.

Ik heb een auto, dus ik kan het komen ophalen, maar als je in de buurt woont en het wilt komen brengen dan is dat ook prima. De koffie zal dan klaar staan (ouderwets met de hand gezet)
Woonplaats is Hensbroek

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2008 00:57:14 ]
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2008 @ 00:59:00 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62988645
Had even 4 maanden eerder gescheiden, ik heb mn hele inboedel weggeven.
pi_62988691
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:59 schreef SunChaser het volgende:
Had even 4 maanden eerder gescheiden, ik heb mn hele inboedel weggeven.
Je hebt me in ieder geval een glimlach bezorgd Sun, thnx!
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2008 @ 01:09:51 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62988763
YW. ALs ik wat kan vinden laat ik t je weten. Sterkte.
pi_62988830
quote:
Op donderdag 6 november 2008 01:09 schreef SunChaser het volgende:
YW. ALs ik wat kan vinden laat ik t je weten. Sterkte.
Dank je!
En als er vragen zijn omtrent afmetingen, vraag gerust
Zojuist via de e-mail een stofzuiger aangeboden, maar die heb ik al. Wel bedankt voor het aanbod
pi_62989200
Danny, heb jij nog wat "rommel" staan? Je kent me vast nog wel als elektrieker Damn, wat was het koud toen daar in Zwolle met die klote-kachel die niet aan wou

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2008 02:04:00 ]
pi_62989255
Arme Papabear ...

Ooit gehoord van een 'kringloopcentrum' ? Of 'het leger des Heils' ? Bel anders alle oude-van-dagen huizen af en je heb ZO alles. Echt waar.

Succes ! Ik zou veel electronica voor je hebben, maar heb geen zin om het te versjouwen. Magnetron, TV, video, DVD, PC-monitors en wat andere zooi.

Neem mijn tips van harte. Die instanties hebben alles te over.
pi_62989302
quote:
Op donderdag 6 november 2008 02:10 schreef Apollyon het volgende:
Arme Papabear ...

Ooit gehoord van een 'kringloopcentrum' ? Of 'het leger des Heils' ? Bel anders alle oude-van-dagen huizen af en je heb ZO alles. Echt waar.

Succes ! Ik zou veel electronica voor je hebben, maar heb geen zin om het te versjouwen. Magnetron, TV, video, DVD, PC-monitors en wat andere zooi.

Neem mijn tips van harte. Die instanties hebben alles te over.
Nounou Leger des Heils, daar noem je wat zeg. Ik heb het gevoel dat ik daarvoor nog te "rijk" ben. Ik sta immers niet op straat, maar voorlopig kan ik even niets kopen i.v.m. dubbele kosten totdat alles rond is. En dat wordt pas na het nieuwe jaar.
Een magnetron zit trouwens in m'n keuken ingebouwd, maar ik heb nog geen tv en video of dvd speler.

Met die instanties wil ik nog even wachten. Geen idee of die hier uberhaubt wel zitten trouwens
Verder bedankt voor je goede tips Apollyon
pi_62989401
quote:
Op donderdag 6 november 2008 02:27 schreef Papabear het volgende:
Met die instanties wil ik nog even wachten. Geen idee of die hier uberhaubt wel zitten trouwens
Verder bedankt voor je goede tips Apollyon
Bel een kringloopcentrum in je buurt en je hebt alles voor een habbekrats; bijna nieuw en goedkoop.
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2008 @ 03:16:12 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62989405
Een kringloop is dus echt niet zo goedkoop. Hier op FOK! heb je meer kans dat je gratis aan spullen komt.
pi_62989450
quote:
Op donderdag 6 november 2008 03:16 schreef SunChaser het volgende:
Een kringloop is dus echt niet zo goedkoop. Hier op FOK! heb je meer kans dat je gratis aan spullen komt.
Ga toch weg; ooit gehoord van 'benzinekosten' ? En van 'een koop' ?

Jij bent geen handelaar, maar een sukkeltje.
  donderdag 6 november 2008 @ 05:43:24 #12
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62989529
quote:
Op donderdag 6 november 2008 04:06 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Zo goedkoop is de kringloop niet hoor .

Aan je reactie te merken ben je er kind aan huis dus zal je verder niet tegenspreken
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62989758
Ik was vorige week even bij de kringloop hier in Zwolle voor een stuk metaal met gaatjes (wel eens te vinden daar uit ouwe kasten), stond een pentium één (toch al, wat, een jaartje of twintig oud ondertussen?) inclusief 14" kleurenmonitor en plotterprinter voor maar... 75 euro! Was zélfs al voorzien van het oerdegelijke Windows 95...

Stond overigens op een computermeubel van de Leenbakker waar ze "maar" 5 tientjes voor wilden (nieuwprijs: 55 euro!)

Ik heb hier eventueel een (vrijwel complete) set glazen van IKEA voor je (die oude variant met ringetjes) in drie maten. Mag je gratisch en voor niets ophalen, ik woon in Zwolle. Of door iemand laten aanpikken op de weg naar je toe ofzo

Overigens, IKEA kan je prima uit de brand helpen met missende zaken zonder een fortuin te kosten. Geen wereldspul maar een stapelbed zal waarschijnlijk maar om het weekeind gebruikt worden.

Succes in ieder geval!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_62989979
Heb je nog een computermeubeltje nodig? Want die heb ik nog wel over, voor een tientje ofzo.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_62989982
Ik heb niets om aan te bieden, behalve een bankje waar ook vlekken in zitten, maar wilde je even een dikke knuffel geven Heel veel sterkte en als je langs komt voor een kopje koffie mag je het apparaat mee terug nemen (ik drink eigenlijk nooit koffie)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62989994
Oh wacht, er staat nog een senseo in de kelder van mijn ex! Nou ja, mijn kelder en de senseo is eigenlijk van de ex, maar dat ding staat er nu al meer dan een jaar, dus als je die wilt: no problem
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage donderdag 6 november 2008 @ 08:28:09 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62990270
quote:
Op donderdag 6 november 2008 04:06 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen t verkopen van je dvd boxen of een spelcomputer of een medefokker uit de brand helpen met spulletjes waarbij je toch geen reet meer doet.

Die dingen die hij nodig heeft kosten bij de Xenos allemaal niet veel maar bij elkaar toch ook weer wel en de feestdagen komen er aan.
pi_62991772
[TK] Grundig TV + Standaard
Heb ik nog te koop staan. Maar ik heb geen idee waar Hensbroek ligt.
Misschien dat er ook nog een bank is. Moet ik even navragen.
pi_62994357
quote:
Op donderdag 6 november 2008 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niets om aan te bieden, behalve een bankje waar ook vlekken in zitten, maar wilde je even een dikke knuffel geven Heel veel sterkte en als je langs komt voor een kopje koffie mag je het apparaat mee terug nemen (ik drink eigenlijk nooit koffie)
Ik zie het al helemaal voor me: Koffie zetten en daarna hup, de doos in Hoogeveen is helaas een behoorlijk eind rijden, maar wel hartstikke bedankt voor je lieve aanbod Isa

SadKingBilly: Als ik wat beter in de slappe was zit zal ik ook zeker een bezoekje brengen aan IKEA. Ik ben er wel eens geweest in Haarlem. Daar zal ik dan ook gaan kijken voor een stapelbed.
Die computer bij de kringloop was inderdaad wel een mega aanbod

Innepin: Een computermeubel kan ik hier niet kwijt. Ik heb een klein pc'tje op de eettafel staan, dat neemt niet zoveel ruimte in beslag en kan ik ook zo weer weghalen als het nodig is.

DrukVout: Leuk tv'tje voor een mooie prijs Hensbroek ligt tegen Heerhugowaard aan, vlak voor Alkmaar. Het zou dus fijn zijn als er wat Fok!kers uit deze omgeving iets voor me zouden hebben. Purmerend en Zaandam is ook nog wel te doen, maar liever niet veel verder.

En net wat Sun zegt, alles bij elkaar kan het toch flink oplopen. Het hoeft echt niet allemaal voor niks, maar ik heb weinig te besteden, dus als het dan een beetje in de buurt is scheelt het me ook in de reiskosten. Dat geld kan ik dan weer voor de feestdagen gebruiken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2008 11:36:05 ]
pi_63026622
hai volgens mij heb ik nog wel beddegoed, handdoeken, knuffels blokken enz. Voorstel pm me je mailadres, dan maak ik n lijstje en mail dat. Datgene wat je gebruiken kan stuur ik per tnt naar je op. Kosten zijn voor mijn rekening in dit geval. Laat t maar even weten. Mvg parapono
pi_63027391
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
pi_63027589
parapono
ijs_beer fan!
pi_63027915
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef Papabear het volgende:
DrukVout: Leuk tv'tje voor een mooie prijs Hensbroek ligt tegen Heerhugowaard aan, vlak voor Alkmaar. Het zou dus fijn zijn als er wat Fok!kers uit deze omgeving iets voor me zouden hebben. Purmerend en Zaandam is ook nog wel te doen, maar liever niet veel verder.
tvkast meubel? Salontafel? Bank? en er was nog iets maar dat weet ik zo snel even niet.
Ik weet nog 2 mensen die dit hebben, mocht je interesse hebben pm even!
Op te halen voor klein prijsje in Alkmaar.
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:55:49 #24
195247 MaikelS
Living each day!
pi_63028079
Je mag bij me gratis een tv meubel en een bureau/eettafel komen halen... De fotos van de eettafel: http://www.megaupload.com/?d=3M1QTVW5 ..

Van de tv meubel geen echte foto maar het lijkt op dit: http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/image2/345.jpg (ziet er ook als nieuw uit)

Het glas is echter donker en aan de zijkant kunnen dvd's eventueel.

Ook heb ik nog wel een goede CRT monitor staan die je mag meenemen. Iiyama 1451 19" CRT.

Owja; alles staat in Tilburg.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_63028140
Wou zeggen heb hier ook nog wel een klein TVtje waar ik niet vanaf kom Moet ik natuurlijk wel even erbij vermelden dat zo'n TVtje niet 2 uur rijden waard is
Ik zou zeggen probeer marktplaats ook eens, er is zoveel grut waar mensen wel vanaf willen en wat anders toch naar de kringloop gaat. Heb ook eens een mooie Flatron beeldscherm van een duur merk geruild voor een zakje drop.

Sterkte ermee iig!
pi_63028702
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef parapono het volgende:
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
Dit kan toch niet waar zijn? Ik durf hier amper op te reageren omdat het dan weer inhalig lijkt
Ik zal je een PB sturen, ben nog even sprakeloos verder

MaikelS, bedankt voor je aanbod Ik wacht nog even of er nog reacties uit mijn omgeving komen. Computerspullen heb ik niet nodig, ik heb een prima werkende

Bastoenie, dat is een beetje te gek inderdaad, maar het gebaar waardeer ik wel degelijk

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 13:28:23 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:01:57 #27
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63029834
Gereserveerd voor meneer:

- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler

Namens mijn betere helft ( Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63029835
TVP
pi_63029974
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Gereserveerd voor meneer:

- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler

Namens mijn betere helft ( Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloos
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:09:56 #30
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63030063
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Papabear het volgende:
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloos
Vergeet je niet even je adres te PM-men?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63030073
Kijk ook eens op www.gratisoptehalen.nl.
Sterkte en succes.
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:30:41 #32
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_63030534
Wat een gaaf topic is dit! Ik raak er zelfs lichtelijk ontroerd van...

Sterkte en succes papabear!
pi_63030686
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:30 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een gaaf topic is dit! Ik raak er zelfs lichtelijk ontroerd van...

Sterkte en succes papabear!
Ja, het is echt ongelofelijk wat ik zomaar even krijg aangeboden. Zo ontzettend lief. Je schaamt je in eerste instantie om uberhaubt zo'n bericht te plaatsen, maar als je dan de reacties leest, zo mooi
pi_63030747
Als er nog meer Fokkers mee willen doen, ben ik wel bereid een Ikea-pas (zo'n kaart waar je een x-bedrag op kunt zetten om aan iemand kado te doen) aan te vragen zodat je die zelf kunt gebruiken om wat servies, glazen en dergelijke mee aan te schaffen. Als iedereen afzonderlijk kopjes, borden en glazen gaat sturen - wordt het een vrij bonte kermis. Dat laatste kan wel gezellig zijn.

Geld opsturen doe ik dan weer net niet..

Mocht iemand geïnteresseerd zijn (gewoon een redelijk bedrag per persoon), laat het even weten.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_63031192
Wat wil je nu eigenlijk nog hebben? Zoek je nog iets?
pi_63031242
Ik heb trouwens nog een Xbox 1 voor je, als je die wil hebben. Volgens mij kan je die ook voor weinig krijgen mocht het nodig zijn
pi_63031453
Ik heb een nieuwe pannenset en messenset. Misschien heb je nog wat aan oude pannen en messen van moin. Ik heb evt. ook een tweede koffiezetapparaat welke ik maar twice per week gebruik. Die mag je zolang wel even in bruikleen.
Ik heb ook borden (avond, ontbijt/lunch en toeschaaltjes, maar die heb ik geerft dus wil ik ook niet echt geven, kan ze wel voorlopig lenen als je er zuinig op bent.
Die dvd speler waar je alleen legale hoogkwaliteitsdvd's op kunt kijken is zeker niet zo boeiend voor je? We hebben iig een nieuwe dvd speler nu waar we wel alles op kunnen kijken dus die eerste heb ik over.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_63031588
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Perenijsje het volgende:
Als er nog meer Fokkers mee willen doen, ben ik wel bereid een Ikea-pas (zo'n kaart waar je een x-bedrag op kunt zetten om aan iemand kado te doen) aan te vragen zodat je die zelf kunt gebruiken om wat servies, glazen en dergelijke mee aan te schaffen. Als iedereen afzonderlijk kopjes, borden en glazen gaat sturen - wordt het een vrij bonte kermis. Dat laatste kan wel gezellig zijn.

Geld opsturen doe ik dan weer net niet..

Mocht iemand geïnteresseerd zijn (gewoon een redelijk bedrag per persoon), laat het even weten.
Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt worden

Scorpie: Xbox is ook een spelletjescomputer kreeg ik zojuist te horen. Prachtig aanbod, maar er is al zoiets onderweg, dus wel bedankt

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 15:20:55 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:18:30 #39
190066 Dumpiej
I just don't care!
pi_63031621
Zou je nog een keer kunnen opsommen wat je nu nog nodig hebt na alle aanbiedingen, dan ga ik ook eens de oude dozen binnenstebuiten keren. Onwijs leuk topic is dit trouwens. Ik heb nog een all-in-one printer in de aanbieding HP 1205 (ofzo).

[ Bericht 14% gewijzigd door Dumpiej op 07-11-2008 15:22:45 (printer bijgevoegd) ]
Mind your own bitchness
pi_63031721
Ik had een jaartje of 2 een stel handdoeken van de HEMA ( ) in plastic (nieuw dus) hier in de kast liggen, maar ik heb ze net een maandje geleden aan de broer van m'n vriendin gegeven die op zichzelf ging wonen. Helaas!
Maar ik zal wel ff kijken of er nog iets staat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63031755
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt worden

Scorpie: Xbox is ook een spelletjescomputer kreeg ik zojuist te horen. Prachtig aanbod, maar er is al zoiets onderweg, dus wel bedankt
Oke, als je nog iets zoekt (mobieltje, 15' tftje, eventueel computer onderdelen) neem ff contact op.
pi_63031800
Ik heb de hulp nodig van een mede-fokker (in omgeving almere of omgeving Papabear) die een auto met trekhaak met aanhanger heeft zodat er een bank vervoerd kan worden ?
Het gaat om de bank uit dit topic : [TK] Goeie 2 zits bank
De kosten van de bank en eventueel benzine neem ik dan wel voor mijn rekening.

[ Bericht 2% gewijzigd door QuasaR78 op 07-11-2008 15:38:13 ]
pi_63031871
Mooi topic. En waarom ook niet..

Ik kan je ivm afstand en zelf amper spullen niets aanbieden.
pi_63031899
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef Dumpiej het volgende:
Zou je nog een keer kunnen opsommen wat je nu nog nodig hebt na alle aanbiedingen, dan ga ik ook eens de oude dozen binnenstebuiten keren. Onwijs leuk topic is dit trouwens. Ik heb nog een all-in-one printer in de aanbieding HP 1205 (ofzo).
Dat lijkt me een uitstekend idee, want ik begin inmiddels het overzicht kwijt te raken En er komt ook nog een lijstje van parapono natuurlijk.
Ik ga even de tijd nemen om alles even rustig te bekijken. Dit begint een beetje een bizar topic te worden, maar dan wel in de goede zin van het woord

Causa: Lief van je. Ik ben van de week wel weer bij je in de buurt als ik naar de kids ga. Goed moment om weer es een bakkie te doen, vind je ook niet? Servies durf ik niet aan te nemen, want ik laat nog wel es wat vallen

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 15:36:14 ]
pi_63032056
Ik heb een zwikkie koffiefilterzakjes
Ik gebruik ze niet meer i.v.m. aanschaf Senseo
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_63032083
Het is dat ik geen spullen over heb en te ver weg woon. Maar wat een hulp, geweldig om te lezen dat er nog zulke mee-denkende mensen bestaan!
pi_63032255
Hoi,

Mijn vriend en ik gaan samenwonen. Wij hebben bijna alles dubbel.
Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten en weet hoe moeilijk of het is. Ik kan de benzine niet vergoeden. Maar je mag alles meenemen.

Hoekbank donkerbruin leder
servicegoed bestek, glazen, bekers, pannen, beddengoed, bed voor kids, waterbed 2 persoons, tv plus tvkast bij passend, handdoeken, lampen, kasten, eettafel plus stoelen, spullen en spellen voor kids.
Dus heel veel.

Laat even weten of je belangstelling hebt. Wij gaan deze week inpakken, dus het is handig om te weten of ik iets appart moet houden.
Het staat in nijmegen.

Veel geluk, groetjes ikke
pi_63032385
Best lastig nog om een lijstje te maken van spullen die je nodig hebt. Ik moet nu na 14 jaar opeens gaan bedenken wat we allemaal in huis hadden.
Strijkplank en strijkijzer, iemand?
pi_63032468
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:29 schreef Papabear het volgende:
Causa: Lief van je. Ik ben van de week wel weer bij je in de buurt als ik naar de kids ga. Goed moment om weer es een bakkie te doen, vind je ook niet? Servies durf ik niet aan te nemen, want ik laat nog wel es wat vallen
Dat is goed (tof zelfs!)
Misschien vinden we nog wat bende dat jij ontberen moet momenteel. (En ik heb "de film" klaar, dus heb nog zowat 2 uurtjes film kijken in de aanbieding )

ohja! lunch/ontbijtbordjes zijn niet van wijlen oma! rest servies wel.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_63032590
ik heb een wandsteun voor een kleine tv en dvd speler over, als je die per ongeluk nodig hebt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63032769
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef ikke40 het volgende:
Hoi,

Mijn vriend en ik gaan samenwonen. Wij hebben bijna alles dubbel.
Ik heb ook in dezelfde situatie gezeten en weet hoe moeilijk of het is. Ik kan de benzine niet vergoeden. Maar je mag alles meenemen.

Hoekbank donkerbruin leder
servicegoed bestek, glazen, bekers, pannen, beddengoed, bed voor kids, waterbed 2 persoons, tv plus tvkast bij passend, handdoeken, lampen, kasten, eettafel plus stoelen, spullen en spellen voor kids.
Dus heel veel.

Laat even weten of je belangstelling hebt. Wij gaan deze week inpakken, dus het is handig om te weten of ik iets appart moet houden.
Het staat in nijmegen.

Nog zo'n fantastisch aanbod. Nu nog een logistiek medewerker gezocht Een waterbed is heerlijk (jarenlang gehad), maar dat durf ik hier met een houten vloer niet aan (chalet)
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:24:50 #52
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_63033420
Ik heb een strijkplank en strijkijzer voor je Papabear! Die hebben wij over nu we zijn gaan samenwonen.

Alleen woon ik in het wonderschone Twente, dat is nogal heel ver weg... Het kan mee tot aan Nieuwegein, daar werkt mijn vriend. Ik hoop dat je daar iets voor kan regelen, ik zou het super vinden wanneer ik ook een bijdrage kan leveren namelijk!

En als je naar Nieuwegein zou kunnen komen om die strijkplank te halen, dan zal ik eens kijken of we nog meer hebben waar je eventueel iets aan zou hebben.

Nogmaals: wat een super topic!
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:43:29 #53
159428 M_13
Dial M for M_13
pi_63033944
Ik ga een Philips breedbeeld tv weggooien i.v.m. overbodig. Hij staat nu in mijn schuur, laatste keer dat ik hem probeerde werkte hij nog gewoon. Afstandbediening is een universele (originele is kapot) als ik die nog kan vinden. Interesse, of weggooien?
pi_63034066
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:24 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb een strijkplank en strijkijzer voor je Papabear! Die hebben wij over nu we zijn gaan samenwonen.

Alleen woon ik in het wonderschone Twente, dat is nogal heel ver weg... Het kan mee tot aan Nieuwegein, daar werkt mijn vriend. Ik hoop dat je daar iets voor kan regelen, ik zou het super vinden wanneer ik ook een bijdrage kan leveren namelijk!

En als je naar Nieuwegein zou kunnen komen om die strijkplank te halen, dan zal ik eens kijken of we nog meer hebben waar je eventueel iets aan zou hebben.

Nogmaals: wat een super topic!
Die bijdrage heb je bij deze sowieso al geleverd hoor, ook al zou het me niet gaan lukken

Zojuist heb ik Parapono aan de telefoon gehad. Zo'n lief mens Als het goed is ga ik morgen helemaal naar Groningen!, maar straks eerst kijken of ik het nog ga redden met de benzine
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:48:14 #55
195247 MaikelS
Living each day!
pi_63034096
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:47 schreef Papabear het volgende:

[..]

Die bijdrage heb je bij deze sowieso al geleverd hoor, ook al zou het me niet gaan lukken

Zojuist heb ik Parapono aan de telefoon gehad. Zo'n lief mens Als het goed is ga ik morgen helemaal naar Groningen!, maar straks eerst kijken of ik het nog ga redden met de benzine
Welke bank heb je?
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_63034134
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:43 schreef M_13 het volgende:
Ik ga een Philips breedbeeld tv weggooien i.v.m. overbodig. Hij staat nu in mijn schuur, laatste keer dat ik hem probeerde werkte hij nog gewoon. Afstandbediening is een universele (originele is kapot) als ik die nog kan vinden. Interesse, of weggooien?
Den Haag is te ver, dus je mag de jongens van de recycledienst blij gaan maken. Wel bedankt voor je aanbod
pi_63034213
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:48 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Welke bank heb je?
Een geel verkleurde tweezitter Nee, zonder gekheid. Geld wil ik niet. Ik kan anders wel een weekje wachten.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:53:10 #58
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63034252
Ik moet volgende week zaterdag van Oss naar Nieuw Vennep. Als er dingen zijn die vanuit het zuiden mee moeten, kan ik die meenemen. Voor papabear is Hensbroek - Nieuw Vennep wel te doen, denk ik. Ik heb een redelijk grote auto (C5 break) dus kan best e.e.a. meenemen. Evt. ook nog een aanhanger ter beschikking, dus kom maar op.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:55:32 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_63034304
Oh ja, als NV inderdaad te doen is voor papabear, kan ik zijn oproep ook op het C5 forum plaatsen. We hebben namelijk volgende week een meeting in NV, dus misschien zijn er mensen daar die bij papabear in de buurt wonen en eventueel de spullen vanuit NV mee kunnen nemen of zelf nog iets over hebben.
pi_63034706
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:52 schreef Papabear het volgende:

[..]

Een geel verkleurde tweezitter Nee, zonder gekheid. Geld wil ik niet. Ik kan anders wel een weekje wachten.
Ook dit is inmiddels opgelost
pi_63034819
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik moet volgende week zaterdag van Oss naar Nieuw Vennep. Als er dingen zijn die vanuit het zuiden mee moeten, kan ik die meenemen. Voor papabear is Hensbroek - Nieuw Vennep wel te doen, denk ik. Ik heb een redelijk grote auto (C5 break) dus kan best e.e.a. meenemen. Evt. ook nog een aanhanger ter beschikking, dus kom maar op.
Ik denk dat dat best nog wel een organisatie zal worden met zoveel adressen. Er komt nu opeens zoveel op me af dat ik niet meer weet waar te beginnen
Mijn auto is een Mazda 121 (bolhoedje) zonder trekhaak. Ik ga straks na het eten eerst even lijstjes maken van al het aangebodene, want zoveel hulp had ik nooit verwacht.
Dat kan ook alleen maar hier op Fok!
pi_63035156
Perenijsje je hebt n pm! Mvg parapono
pi_63035238
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:49 schreef lynda het volgende:

[..]

tvkast meubel? Salontafel? Bank? en er was nog iets maar dat weet ik zo snel even niet.
Ik weet nog 2 mensen die dit hebben, mocht je interesse hebben pm even!
Op te halen voor klein prijsje in Alkmaar.
O ook nog een bureau.. Dartbord?
Zooi boeken? Ben aan verhuizen van 1e verdieping naar zolder dus ik kom heeeeeel veel tegen
Maak eens een lijstje
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:42:56 #64
66444 Lord_Vetinari
pi_63035331
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:20 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik denk dat dat best nog wel een organisatie zal worden met zoveel adressen. Er komt nu opeens zoveel op me af dat ik niet meer weet waar te beginnen
Mijn auto is een Mazda 121 (bolhoedje) zonder trekhaak. Ik ga straks na het eten eerst even lijstjes maken van al het aangebodene, want zoveel hulp had ik nooit verwacht.
Dat kan ook alleen maar hier op Fok!
Ach, tegen kleine vergoeding van diesel rij ik het spul na de meeting ook nog wel even naar je huis, hoor
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:39:09 #65
190066 Dumpiej
I just don't care!
pi_63036530
Hoe groot is je chalet dat al deze spullen erin passen? Ik heb nog een vrouw in de aanbieding! (En nee, ik heet geen Joran)
Mind your own bitchness
pi_63036867
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:39 schreef Dumpiej het volgende:
Hoe groot is je chalet dat al deze spullen erin passen? Ik heb nog een vrouw in de aanbieding! (En nee, ik heet geen Joran)
14 bij 4 meter ongeveer. Ik heb geen ruimte voor (meer) kasten, maar het tv-kastje wordt b.v. bij elkaar gehouden zolang de deurtjes dicht zijn (achterkant is eruit)
Is het een beetje een leuke vrouw? Ze moet wel bij de rest van de inboedel passen natuurlijk

M'n huisje

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 19:22:35 ]
pi_63036975
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ach, tegen kleine vergoeding van diesel rij ik het spul na de meeting ook nog wel even naar je huis, hoor
Vanavond heb ik van 1 van de Fok!kers een bedrag gekregen om de reis naar Groningen te bekostigen en ik denk wel dat er genoeg overblijft voor jouw onkosten. Weet het eigenlijk wel zeker. Iedereen is van harte welkom
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:26:57 #68
66444 Lord_Vetinari
pi_63037718
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:58 schreef Papabear het volgende:

[..]

Vanavond heb ik van 1 van de Fok!kers een bedrag gekregen om de reis naar Groningen te bekostigen en ik denk wel dat er genoeg overblijft voor jouw onkosten. Weet het eigenlijk wel zeker. Iedereen is van harte welkom
Nou, mocht het nodig ziijn... En anders is er wellicht wel een clublid dat jouw kant op moet die de boel ook kan meenemen. Voorlopig even afwachten hoeveel er vanuit deze hoek mee moet naar Nieuw Vennep...
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:14:22 #69
190066 Dumpiej
I just don't care!
pi_63038914
Ik woon in de omgeving Gouda, is er nog iemand die jouw kant op komt vanuit deze buurt waaraan ik de multi funky dunky printer copier scanner mee kan geven? Ze is niet zo leuk anders zou ik dr niet weggeven he! Ze is wel van

Zo'n chalet gaat trouwens tegenwoordig ook door voor woonwagen zag ik op het kamp... Woonwagen zonder wielen = chalet?
Mind your own bitchness
pi_63039506
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:14 schreef Dumpiej het volgende:
Ik woon in de omgeving Gouda, is er nog iemand die jouw kant op komt vanuit deze buurt waaraan ik de multi funky dunky printer copier scanner mee kan geven? Ze is niet zo leuk anders zou ik dr niet weggeven he! Ze is wel van

Zo'n chalet gaat trouwens tegenwoordig ook door voor woonwagen zag ik op het kamp... Woonwagen zonder wielen = chalet?
Printen doe ik voornamelijk op m'n werk, maar voor oude foto's te scannen is hij wel mooi
Dit is toch echt een chalet (type Pelikaan) en staat niet op een woonwagenkamp. Het is een chaletpark pal naast camping holiday. Ik denk ook niet dat deze uberhaubt op wielen kunnen staan, maar verder heb ik er ook niet zoveel verstand van.
Er zitten wel 2 slaapkamers in, dus voorlopig is het groot genoeg voor mij en om de week de kids erbij
pi_63039557
Ik woon in midden gelderland en ben wel bereid eenmalig met me auto en aanhanger naar Hensbroek te rijden. Spullen heb ik niet echt aangezien ik zelf nog thuis woon maar mochten er spullen moeten worden vervoerd dan wil ik dat wel doen.Hieraan zijn geen kosten verbonden uiteraard.
pi_63040272
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:40 schreef Wisheh het volgende:
Ik woon in midden gelderland en ben wel bereid eenmalig met me auto en aanhanger naar Hensbroek te rijden. Spullen heb ik niet echt aangezien ik zelf nog thuis woon maar mochten er spullen moeten worden vervoerd dan wil ik dat wel doen.Hieraan zijn geen kosten verbonden uiteraard.
Geweldig joh, bedankt voor je aanbod! Ik weet niet zeker of het nog nodig is, want ik wil je natuurlijk ook niet zomaar laten rijden. Ik denk dat ik na morgen eerst ga inventariseren

Tot zover iedereen die iets heeft aangeboden of al heeft gegeven, alvast (of nogmaals) enorm bedankt
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:10:37 #73
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63040323
Jeetje wat een onwijs lief topic is dit zeg!
Ik woon in Maastricht en heb geen auto dus spulletjes uitzoeken heeft helaas weinig zin, maar ik wil je onwijs veel succes wensen en zeggen dat ik het echt onwijs top vind dat zoveel mensen je zo onwijs goed op weg helpen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:22:45 #74
202014 JJH
Knetter. O+
pi_63040678
Ik word hier een beetje stil van....
Wat een ge-wel-dig topic is dit! Werkelijk waar fantastisch. Ik heb helaas niks dubbel danwel over, omdat ik ook pas kort op mezelf woon, maar desnoods had ik een bankstel in de trein meegenomen!

Schouderklopjes aan iedereen die hier op zo'n geweldige wijze de helpende hand toesteekt!
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:02:34 #75
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_63041893
Heb nog een hele stapel foto lijstjes en een xbox 1 over, mag je hebben!
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:14:11 #76
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_63042215
Ik ga morgen effe in m'n bergruimte kijken wat ik allemaal heb staan.

Zal geen stapelbed zijn. Maar als er iets bruikbaars bij zit zal ik het melden.
pi_63042538
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:02 schreef kevin33 het volgende:
Heb nog een hele stapel foto lijstjes en een xbox 1 over, mag je hebben!
Fotolijstjes, nooit bij stil gestaan nog Alleen is het versturen daarvan volgens mij duurder dan nieuw kopen? De jongens krijgen van ElisaB al een playstation, dus ik denk dat een xbox een beetje overkill wordt, al weet ik om eerlijk te zijn het verschil tussen die 2 niet echt.
En straks zijn ze niet meer bij de tv weg te slaan, dus ik denk dat je misschien beter iemand anders blij kunt maken. Gelukkig kunnen die 2 nog niet lezen
pi_63043556
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef ikke40 het volgende:

servicegoed
bestek
glazen
bekers
beddengoed
tv plus tvkast bij passend
handdoeken
spullen en spellen voor kids.

Het staat in nijmegen.

Zou je het bovenstaande voor me apart willen houden? Ik denk dat je ons daar heel blij mee maakt
Ik moet nog wel even kijken of het kan worden meegenomen of dat ik het zelf ophaal, maar dat wordt de komende dagen wel duidelijk
pi_63046168
Wordt dat chalet gehuurd, of heb je die gekocht?

[ Bericht 36% gewijzigd door mar1m op 08-11-2008 01:22:32 ]
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_63046169
had je nog interesse in de wandsteunen voor een kleine tv, en een dvd speler?

en anders kan ik altijd nog versgebakken taart/gebak aanbieden, als je in de buurt bent
pi_63046510
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:11 schreef mar1m het volgende:
Wordt dat chalet gehuurd, of heb je die gekocht?
Ik heb hem gehuurd voor een half jaar (dat is ook de minimale huurperiode) en daarna kan het worden verlengd voor wederom een half jaar of langer. Ook is er de mogelijkheid tot kopen. Dat is dan inclusief grond (200 M2).
Ik woon hier nu net 3 weken, dus ik wil eerst kijken of het bevalt. Tot nu toe ben ik wel positief, want vrijwel iedereen woont hier permanent (sommigen al meer dan 30 jaar) en het is echt een leuke buurt, mede omdat het allemaal particuliere eigenaren zijn en er is ook een VVE (Vereniging Van Eigenaren).

Het is wel enorm wennen als je je hele leven in een eengezinswoning hebt gewoond, want ik grapte nog naar mijn ouders dat ik "zigeuner" ben geworden Maar aan de andere kant geeft het ook wel een soort van permanent vakantiegevoel

Verder heb ik voor Hensbroek gekozen vanwege de afstand tot mijn werk en mijn ex-vrouw en kinderen. Ik woon nu centraal, want het is 27 km. tot mijn werk en 30 km. tot vrouw en kids

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2008 02:07:23 ]
pi_63046572
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
had je nog interesse in de wandsteunen voor een kleine tv, en een dvd speler?

en anders kan ik altijd nog versgebakken taart/gebak aanbieden, als je in de buurt bent
Ik durf geen zware dingen aan de muur te schroeven Missy. En een dvd-speler is al onderweg!

Maar een vers gebakje van een paparazzisletje kan niemand afslaan natuurlijk
Edit: Ik moet nodig gaan slapen, maar dat wil nog niet erg lukken

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2008 01:38:32 ]
pi_63046716
Ik heb hier nog een Senseo staan. We hebben van de DE-punten net een nieuwe.
Wilde deze voor feestjes achter de hand houden maar als je wilt mag jem Hebben.

Staat in Boxmeer.
Carpe Diem
pi_63046764
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:45 schreef Wouzer het volgende:
Ik heb hier nog een Senseo staan. We hebben van de DE-punten net een nieuwe.
Wilde deze voor feestjes achter de hand houden maar als je wilt mag jem Hebben.

Staat in Boxmeer.
Fantastich Wouzer, maar er is al een Senseo onderweg, dus je kunt hem inzetten voor het eerstvolgende feest
pi_63047082
Ik ga nu echt afsluiten, morgen een lange rit voor de boeg naar Groningen Mijn dank gaat hiervoor uit naar QuasaR78, want zonder hem zou dit niet door zijn gegaan
Tot straks Parapono! Ik hou jullie op de hoogte

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2008 02:31:06 ]
pi_63047399
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:36 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik durf geen zware dingen aan de muur te schroeven Missy. En een dvd-speler is al onderweg!

Maar een vers gebakje van een paparazzisletje kan niemand afslaan natuurlijk
Edit: Ik moet nodig gaan slapen, maar dat wil nog niet erg lukken
hihi
pi_63048463
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 01:48 schreef Papabear het volgende:

[..]

Fantastich Wouzer, maar er is al een Senseo onderweg, dus je kunt hem inzetten voor het eerstvolgende feest
In ieder geval succes met alles.
Carpe Diem
pi_63048499
Dank je wel!
Goedemorgen
  zaterdag 8 november 2008 @ 09:38:33 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63048579
Het slaat wellicht nergens op; maar ik heb een Weber BBQ voor je in de aanbieding; incl gasfles
Kan je met de kids barbeknoeien komende zomer

Verder komt er een wasmachine vrij, en een staande lamp ( strak design wit met rvs )
Ik woon echter in Utrecht, dus als je ze wil hebben, dan hoop ik op de aanhanger van een welwillende Fokker.
pi_63048640
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 09:38 schreef SHE het volgende:
Het slaat wellicht nergens op; maar ik heb een Weber BBQ voor je in de aanbieding; incl gasfles
Hoezo zomer? Winterweberen
quote:
Verder komt er een wasmachine vrij, en een staande lamp ( strak design wit met rvs )
Ik woon echter in Utrecht, dus als je ze wil hebben, dan hoop ik op de aanhanger van een welwillende Fokker.
Een wasmachine kan ik hier helaas niet kwijt. Volgende week krijg ik een campingwasmachine voor de wintermaanden en vanaf maart tot oktober kan ik gebruik maken van de wasserette op de camping hiernaast
pi_63048651
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door NanKing op 08-11-2008 11:10:55 (Doe eens niet) ]
pi_63048729
-reactie op edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door NanKing op 08-11-2008 11:11:14 ]
pi_63048739
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 09:38 schreef SHE het volgende:

Oe, een Weber BBQ? die wil ik eventueel ook wel kopen. (woon zelf in Utrecht). Helaas heb ik niet zo een grote auto (peugeot 207) maar ik wil wel een keer een rit wagen vanuit Utrecht jouw kant op.
pi_63048905
Het is natuurlijk wel een leuk idee om van de zomer iedereen voor een BBQ uit te nodigen die me zo ontzettend goed en lief hebben geholpen

Het bakkie nescafé is op trouwens, dus ik ga aanstalten maken om naar het hoge noorden af te reizen. Tot straks parapono

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2008 10:18:38 ]
pi_63048940
hehe, 200m2, dan heb je de ruimte en het is gas zie ik net, dan hoef ik hem niet.. kolen! ftw!
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:23:24 #96
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63049015
Kolen is alleen maar gedoe; de BBQ experts zeggen : geen enkel verschil

Maar hij is bedoeld voor de liefdadigheid natuurlijk; dus als iemand richting TS gaat; stop dan ff in Utrecht en neem de BBQ mit.
Ik heb er ook een koffer met BBQ gear bij

Heb je de sta lamp nog nodig?
pi_63049089
mannen houden van gedoe en zwarte handen! (vanavond weer een bbq!) volgend weekend kan ik wel een ritje die kant op wagen denk ik.
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:28:56 #98
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63049097

Mijn vader zweert er idd bij, die voelt zich helemaal oer!

Maar is goed; ik hoor het wel!
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:35:30 #99
66444 Lord_Vetinari
pi_63049182
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:23 schreef SHE het volgende:
Kolen is alleen maar gedoe; de BBQ experts zeggen : geen enkel verschil

Maar hij is bedoeld voor de liefdadigheid natuurlijk; dus als iemand richting TS gaat; stop dan ff in Utrecht en neem de BBQ mit.
Ik heb er ook een koffer met BBQ gear bij

Heb je de sta lamp nog nodig?
Waar in Utrecht? Ik volg de A2 volgende week, kom ik dan in de buurt?
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:39:31 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63049245
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waar in Utrecht? Ik volg de A2 volgende week, kom ik dan in de buurt?
Ja, dan kom je er langs.

Ik zit in hartje centrum; Springweg/oudegracht. ( Andreasklooster )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')