Ha ha. Dan kom je er dus niet langs. Ik ga echt niet vanaf de A2 even Utrecht in op een zaterdagochtend. Dan ben ik niet voor 3 uur waar ik wezen moet. Met 'erlangs komen' bedoel ik even een afslagje pikken, 500 meter door een buitenwijk en dan de snelweg weer op.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er langs.
Ik zit in hartje centrum; Springweg/oudegracht. ( Andreasklooster )
Schatteboutje, ik weet heus wel dat de A2 langs Utrecht loopt, hoorquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:43 schreef SHE het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde of je langs Utrecht zou komen![]()
ik weet nog niet zeker of ik kan komend weekend (ertussen zit ik in zeeland) ik heb het gewoon te drukquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:43 schreef SHE het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde of je langs Utrecht zou komen![]()
Maar snuitebolletje ging volgens mij ook die kant op.
RVS Senseo terminaal na ontkalken: checkquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Gereserveerd voor meneer:
- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler
Namens mijn betere helft (Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
RVS Senseo terminaal na ontkalken: check
RVS Senseo door ElisaB opengemaakt: check
RVS Senseo door ElisaB van binnen ook ontkalkt: check
Probleem daarmee verholpen door ElisaB: nope
Ergo: nieuwe Senseo, inclusief kopjes gereserveerd voor meneer
Vrouwen en techniekquote:
En hier nog zo'n gek mens, maar minstens net zo liefquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
RVS Senseo terminaal na ontkalken: check
RVS Senseo door ElisaB opengemaakt: check
RVS Senseo door ElisaB van binnen ook ontkalkt: check
Probleem daarmee verholpen door ElisaB: nope
Ergo: nieuwe Senseo, inclusief kopjes gereserveerd voor meneer
Nee hoor, ik ben gewoon gek op Senseoquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef Dumpiej het volgende:
Je zou bijna denken dat je ook een nieuwe liefde hebt gevonden joh!
Dat is een geweldige tip, dvr. Ik heb zelfs nog bij dat Horizoncollege gewerkt, een paar jaar geleden, dus ik weet het te vinden. Alleen nooit geweten dat daar zo'n 'HVO' zat, maar die had ik destijds ook niet nodig natuurlijkquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:35 schreef dvr het volgende:
Papabear, als je nog spullen zoekt kun je ook terecht bij HVO 'Hergebruik voor Ontwikkelingswerk', Umbriėllaan 1-3 Heerhugowaard (tegenover Horizoncollege bij NS Station) iedere zaterdag van 12:00-15:00. Prijzen zijn erg laag, voor mensen die door omstandigheden zonder inboedel zitten zijn ze zelfs gratis (misschien eerst even bellen: 072 5714495). Niet ver daarvandaan op het industrieterrein aan de andere kant van het spoor zit Rataplan, een heel grote kringloopwinkel die iets minder spotgoedkoop is, maar een groter en vaak beter aanbod heeft. Zie site voor adres en openingstijden.
Ik heb hem niet (meer) nodig, maar ik hoop niet dat je hem weggooit. Open een topic en je bent hem zo kwijt denk ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef witte_fantasie het volgende:
Heb hier een 1 persoons matras liggen die as. week bij grof vuil gaat. Ben te lui om het te verkopen, dus je mag hem op komen halen. Het is een erg goed matras (en was ook heel duur lol) en ziet er nog goed uit (en is schoon). Heb helaas geen auto om het te komen brengen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We kunnen natuurlijk wel afspreken dat SHE op een bepaalde tijd op een punt vlakbij de A2 is en dat ik m daar even oppik
Alles om SHE eindelijk eens live te zien![]()
Hier is iemand een standbeeld aan het verdienen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:14 schreef Papabear het volgende:
Ik ben weer thuis na een dagje Groningen bij Parapono. Een onwijs lieve en gezellige babbelkontIk heb veel, heel veel van haar gekregen:
Handdoeken, theedoeken, wat kop en schotels, stapel melkbekers, kussenslopen, 1-pers. hoeslakens, dienbladen, keukenklokje, strijkplank en strijkbout (nooit verwacht dat ik daar ooit nog blij mee zou zijn), afwasteil, 2 dienbladen, div. speelgoed (knuffeldingen, waterverf, kleurpotloden, kinderverrekijkers), steelpan, pan met stoomding, een eee-pc (mini-computer) voor de oudste, die bewaar ik als kerstcadeau.
Maar het grootste komt nog: Een spiksplinternieuw stapelbed met lattenbodems, matrassen en kussens. Zo nieuw zelfs, dat ik dat allemaal zelf nog mag ophalen bij een IKEA naar keuze![]()
![]()
Die ga ik volgende week samen met de jongens ophalen en natuurlijk in elkaar zetten, waar we natuurlijk ook foto's van zullen gaan maken. Ontzettend bedankt voor dit alles Parapono en ik heb je gelukkig ook persoonlijk kunnen bedanken![]()
Ik ga zo alle spulletjes opbergen, want het staat nu nog uitgestald op de eettafel
[..]
En hier nog zo'n gek mens, maar minstens net zo liefEn je weet nu in ieder geval als geen ander hoe zo'n apparaat er van binnen uitziet. Ik denk dat ik de komende tijd bij elk bakkie aan een sleutelende ElisaB zal denken
Niet slechts 1 iemand, maar meerderenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier is iemand een standbeeld aan het verdienen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |