abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:41:19 #101
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63049273
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, dan kom je er langs.

Ik zit in hartje centrum; Springweg/oudegracht. ( Andreasklooster )
Ha ha. Dan kom je er dus niet langs. Ik ga echt niet vanaf de A2 even Utrecht in op een zaterdagochtend. Dan ben ik niet voor 3 uur waar ik wezen moet. Met 'erlangs komen' bedoel ik even een afslagje pikken, 500 meter door een buitenwijk en dan de snelweg weer op.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:43:23 #102
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63049299
Ik dacht dat je bedoelde of je langs Utrecht zou komen

Maar snuitebolletje ging volgens mij ook die kant op.
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:44:21 #103
66444 Lord_Vetinari
pi_63049320
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:43 schreef SHE het volgende:
Schatteboutje, ik weet heus wel dat de A2 langs Utrecht loopt, hoor
pi_63049398
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:43 schreef SHE het volgende:

Maar snuitebolletje ging volgens mij ook die kant op.
ik weet nog niet zeker of ik kan komend weekend (ertussen zit ik in zeeland) ik heb het gewoon te druk
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:51:24 #105
66444 Lord_Vetinari
pi_63049436
We kunnen natuurlijk wel afspreken dat SHE op een bepaalde tijd op een punt vlakbij de A2 is en dat ik m daar even oppik

Alles om SHE eindelijk eens live te zien
pi_63050319
Hoe handig ben je?
Ik niet maar ik heb een kapotte nintendo ds, daar heb ik al wel spullen voor om hem te repareren, nieuw schermpje (touchscreen) en een schroevendraaiertje. ( ) Je hebt er skills voor nodig. Ik wil je alles wel opsturen maar dan moet je hem zelf fixen voor de kinderen. Ik zorg ook wel voor de spelletjes als je zegt wat ze graag willen spelen. Laat maar weten, misschien hebben ze ook allang wel een ds en die zijn makkelijk mee te nemen elke keer natuurlijk.
Go hard or go home
pi_63053017
mocht papabear niet zo handig zijn. Kan mijn vader er wel naar kijken die is wel handig. En volgens mij woont noekje in braboland of had ik dat mis?
pi_63053558
ik heb nog een salontafel en eetkamertafel in de schuur staan, maar die heb je al d8 ik?
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_63053945
Ik heb een bestelbus als het nodig is
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:34:01 #110
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63055475
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Gereserveerd voor meneer:

- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler

Namens mijn betere helft ( Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
RVS Senseo terminaal na ontkalken: check
RVS Senseo door ElisaB opengemaakt: check
RVS Senseo door ElisaB van binnen ook ontkalkt: check
Probleem daarmee verholpen door ElisaB: nope

Ergo: nieuwe Senseo, inclusief kopjes gereserveerd voor meneer
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63055508
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

nee!

hoe schetig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:10:49 #112
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63056158
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee!
Vrouwen en techniek

Het was overigens wel heel spannend; de eerste keer dat ik 'm terug in elkaar gezet had, liep vervolgens het water aan alle kanten het reservoir uit en de Senseo in. Dat heb ik verholpen; hij heeft nog nooit zo weinig gelekt als nu

Maar de terugslagklepjes zijn overleden en daardoor werkt het driewegventiel niet meer. Het water gaat dus niet het kopje in, maar wordt linearecta terug het resevoir in gespoten (het laatste deel is waar, de rest is gelul in de ruimte; teveel reparatieverslagen gelezen).
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63056392
SHE, ik heb een heel erg kapotte wasmachine die alleen met koud water nog wast
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63060107
Ik ben weer thuis na een dagje Groningen bij Parapono. Een onwijs lieve en gezellige babbelkont Ik heb veel, heel veel van haar gekregen:

Handdoeken, theedoeken, wat kop en schotels, stapel melkbekers, kussenslopen, 1-pers. hoeslakens, dienbladen, keukenklokje, strijkplank en strijkbout (nooit verwacht dat ik daar ooit nog blij mee zou zijn ), afwasteil, 2 dienbladen, div. speelgoed (knuffeldingen, waterverf, kleurpotloden, kinderverrekijkers), steelpan, pan met stoomding, een eee-pc (mini-computer) voor de oudste, die bewaar ik als kerstcadeau.

Maar het grootste komt nog: Een spiksplinternieuw stapelbed met lattenbodems, matrassen en kussens. Zo nieuw zelfs, dat ik dat allemaal zelf nog mag ophalen bij een IKEA naar keuze
Die ga ik volgende week samen met de jongens ophalen en natuurlijk in elkaar zetten, waar we natuurlijk ook foto's van zullen gaan maken. Ontzettend bedankt voor dit alles Parapono en ik heb je gelukkig ook persoonlijk kunnen bedanken
Ik ga zo alle spulletjes opbergen, want het staat nu nog uitgestald op de eettafel
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En hier nog zo'n gek mens, maar minstens net zo lief En je weet nu in ieder geval als geen ander hoe zo'n apparaat er van binnen uitziet. Ik denk dat ik de komende tijd bij elk bakkie aan een sleutelende ElisaB zal denken
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:27:48 #115
190066 Dumpiej
I just don't care!
pi_63060518
Je zou bijna denken dat je ook een nieuwe liefde hebt gevonden joh!
Mind your own bitchness
pi_63060601
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:27 schreef Dumpiej het volgende:
Je zou bijna denken dat je ook een nieuwe liefde hebt gevonden joh!
Nee hoor, ik ben gewoon gek op Senseo
pi_63060753
Papabear, als je nog spullen zoekt kun je ook terecht bij HVO 'Hergebruik voor Ontwikkelingswerk', Umbriėllaan 1-3 Heerhugowaard (tegenover Horizoncollege bij NS Station) iedere zaterdag van 12:00-15:00. Prijzen zijn erg laag, voor mensen die door omstandigheden zonder inboedel zitten zijn ze zelfs gratis (misschien eerst even bellen: 072 5714495). Niet ver daarvandaan op het industrieterrein aan de andere kant van het spoor zit Rataplan, een heel grote kringloopwinkel die iets minder spotgoedkoop is, maar een groter en vaak beter aanbod heeft. Zie site voor adres en openingstijden.
pi_63060907
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:35 schreef dvr het volgende:
Papabear, als je nog spullen zoekt kun je ook terecht bij HVO 'Hergebruik voor Ontwikkelingswerk', Umbriėllaan 1-3 Heerhugowaard (tegenover Horizoncollege bij NS Station) iedere zaterdag van 12:00-15:00. Prijzen zijn erg laag, voor mensen die door omstandigheden zonder inboedel zitten zijn ze zelfs gratis (misschien eerst even bellen: 072 5714495). Niet ver daarvandaan op het industrieterrein aan de andere kant van het spoor zit Rataplan, een heel grote kringloopwinkel die iets minder spotgoedkoop is, maar een groter en vaak beter aanbod heeft. Zie site voor adres en openingstijden.
Dat is een geweldige tip, dvr. Ik heb zelfs nog bij dat Horizoncollege gewerkt, een paar jaar geleden, dus ik weet het te vinden. Alleen nooit geweten dat daar zo'n 'HVO' zat, maar die had ik destijds ook niet nodig natuurlijk

edit: Ik heb nog aardig wat benzine(geld) over om eventueel een retourtje Utrecht te kunnen rijden. Misschien dat er ook iets met ikke40 kan worden geregeld (confilct evt. met zijn bestelbus?). Met die spulletjes erbij denk ik dat ik al aardig verzadigt begin te raken (het huis dan)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2008 20:52:26 ]
pi_63061213
Heb hier een 1 persoons matras liggen die as. week bij grof vuil gaat. Ben te lui om het te verkopen, dus je mag hem op komen halen. Het is een erg goed matras (en was ook heel duur lol) en ziet er nog goed uit (en is schoon). Heb helaas geen auto om het te komen brengen.
pi_63061549
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef witte_fantasie het volgende:
Heb hier een 1 persoons matras liggen die as. week bij grof vuil gaat. Ben te lui om het te verkopen, dus je mag hem op komen halen. Het is een erg goed matras (en was ook heel duur lol) en ziet er nog goed uit (en is schoon). Heb helaas geen auto om het te komen brengen.
Ik heb hem niet (meer) nodig, maar ik hoop niet dat je hem weggooit. Open een topic en je bent hem zo kwijt denk ik

En verder denk ik dat ik qua huishoudelijke spullen even niets meer nodig heb (er van uit gaande dat ik nog krijg wat er loopt, o.a. van ikke40 en SHE).
Ja, een kerstboom of andere kerstspullen misschien nog

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2008 21:03:11 ]
pi_63061802
Okay no problemo . Gaat alsnog bij grofvuil, anders staat het hier in de gang een beetje in de weg te staan .
pi_63061828
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We kunnen natuurlijk wel afspreken dat SHE op een bepaalde tijd op een punt vlakbij de A2 is en dat ik m daar even oppik

Alles om SHE eindelijk eens live te zien
buitenkansje
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:15:01 #123
202014 JJH
Knetter. O+
pi_63061860
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:14 schreef Papabear het volgende:
Ik ben weer thuis na een dagje Groningen bij Parapono. Een onwijs lieve en gezellige babbelkont Ik heb veel, heel veel van haar gekregen:

Handdoeken, theedoeken, wat kop en schotels, stapel melkbekers, kussenslopen, 1-pers. hoeslakens, dienbladen, keukenklokje, strijkplank en strijkbout (nooit verwacht dat ik daar ooit nog blij mee zou zijn ), afwasteil, 2 dienbladen, div. speelgoed (knuffeldingen, waterverf, kleurpotloden, kinderverrekijkers), steelpan, pan met stoomding, een eee-pc (mini-computer) voor de oudste, die bewaar ik als kerstcadeau.

Maar het grootste komt nog: Een spiksplinternieuw stapelbed met lattenbodems, matrassen en kussens. Zo nieuw zelfs, dat ik dat allemaal zelf nog mag ophalen bij een IKEA naar keuze
Die ga ik volgende week samen met de jongens ophalen en natuurlijk in elkaar zetten, waar we natuurlijk ook foto's van zullen gaan maken. Ontzettend bedankt voor dit alles Parapono en ik heb je gelukkig ook persoonlijk kunnen bedanken
Ik ga zo alle spulletjes opbergen, want het staat nu nog uitgestald op de eettafel
[..]

En hier nog zo'n gek mens, maar minstens net zo lief En je weet nu in ieder geval als geen ander hoe zo'n apparaat er van binnen uitziet. Ik denk dat ik de komende tijd bij elk bakkie aan een sleutelende ElisaB zal denken
Hier is iemand een standbeeld aan het verdienen!
pi_63061934
Geweldig topic inderdaad, maar helaas niks aan te bieden. Wens je nog wel veel succes btw
pi_63064707
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:15 schreef JJH het volgende:

[..]

Hier is iemand een standbeeld aan het verdienen!
Niet slechts 1 iemand, maar meerderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')