tvkast meubel? Salontafel? Bank? en er was nog iets maar dat weet ik zo snel even niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef Papabear het volgende:
DrukVout: Leuk tv'tje voor een mooie prijsHensbroek ligt tegen Heerhugowaard aan, vlak voor Alkmaar. Het zou dus fijn zijn als er wat Fok!kers uit deze omgeving iets voor me zouden hebben. Purmerend en Zaandam is ook nog wel te doen, maar liever niet veel verder.
Dit kan toch niet waar zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef parapono het volgende:
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloosquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Gereserveerd voor meneer:
- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler
Namens mijn betere helft (Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
Vergeet je niet even je adres te PM-men?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Papabear het volgende:
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloos
Ja, het is echt ongelofelijk wat ik zomaar even krijg aangeboden. Zo ontzettend lief. Je schaamt je in eerste instantie om uberhaubt zo'n bericht te plaatsen, maar als je dan de reacties leest, zo mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:30 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een gaaf topic is dit! Ik raak er zelfs lichtelijk ontroerd van...
Sterkte en succes papabear!
Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Perenijsje het volgende:
Als er nog meer Fokkers mee willen doen, ben ik wel bereid een Ikea-pas (zo'n kaart waar je een x-bedrag op kunt zetten om aan iemand kado te doen) aan te vragen zodat je die zelf kunt gebruiken om wat servies, glazen en dergelijke mee aan te schaffen. Als iedereen afzonderlijk kopjes, borden en glazen gaat sturen - wordt het een vrij bonte kermis. Dat laatste kan wel gezellig zijn.
Geld opsturen doe ik dan weer net niet..
Mocht iemand geïnteresseerd zijn (gewoon een redelijk bedrag per persoon), laat het even weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |