abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63027391
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
pi_63027589
parapono
ijs_beer fan!
pi_63027915
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:34 schreef Papabear het volgende:
DrukVout: Leuk tv'tje voor een mooie prijs Hensbroek ligt tegen Heerhugowaard aan, vlak voor Alkmaar. Het zou dus fijn zijn als er wat Fok!kers uit deze omgeving iets voor me zouden hebben. Purmerend en Zaandam is ook nog wel te doen, maar liever niet veel verder.
tvkast meubel? Salontafel? Bank? en er was nog iets maar dat weet ik zo snel even niet.
Ik weet nog 2 mensen die dit hebben, mocht je interesse hebben pm even!
Op te halen voor klein prijsje in Alkmaar.
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:55:49 #24
195247 MaikelS
Living each day!
pi_63028079
Je mag bij me gratis een tv meubel en een bureau/eettafel komen halen... De fotos van de eettafel: http://www.megaupload.com/?d=3M1QTVW5 ..

Van de tv meubel geen echte foto maar het lijkt op dit: http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/image/image2/345.jpg (ziet er ook als nieuw uit)

Het glas is echter donker en aan de zijkant kunnen dvd's eventueel.

Ook heb ik nog wel een goede CRT monitor staan die je mag meenemen. Iiyama 1451 19" CRT.

Owja; alles staat in Tilburg.
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_63028140
Wou zeggen heb hier ook nog wel een klein TVtje waar ik niet vanaf kom Moet ik natuurlijk wel even erbij vermelden dat zo'n TVtje niet 2 uur rijden waard is
Ik zou zeggen probeer marktplaats ook eens, er is zoveel grut waar mensen wel vanaf willen en wat anders toch naar de kringloop gaat. Heb ook eens een mooie Flatron beeldscherm van een duur merk geruild voor een zakje drop.

Sterkte ermee iig!
pi_63028702
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 12:30 schreef parapono het volgende:
ook nog n xyrion tvtje met dvd speler , fiets en nog meer. Dan wordt versturen lastig en zou je naar Groningen moeten rijden, dan is de benzine voor mijn rekening. Waarom? Ooit had ik hulp nodig en die kwam toen ook. Nu is het mijn beurt. Vandaar. Mvg parapono
Dit kan toch niet waar zijn? Ik durf hier amper op te reageren omdat het dan weer inhalig lijkt
Ik zal je een PB sturen, ben nog even sprakeloos verder

MaikelS, bedankt voor je aanbod Ik wacht nog even of er nog reacties uit mijn omgeving komen. Computerspullen heb ik niet nodig, ik heb een prima werkende

Bastoenie, dat is een beetje te gek inderdaad, maar het gebaar waardeer ik wel degelijk

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 13:28:23 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:01:57 #27
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63029834
Gereserveerd voor meneer:

- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler

Namens mijn betere helft ( Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63029835
TVP
pi_63029974
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Gereserveerd voor meneer:

- RVS Senseo, inclusief kopjes
- Sony DVD-speler

Namens mijn betere helft ( Pokkehontas rules big time) mag ik je ook de Playstation 2 aanbieden, met controler. Hij speelt geen gekopieerde spellen, maar verder is ie helemaal oke. Spellen die gemist kunnen worden, komen mee
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloos
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:09:56 #30
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63030063
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:06 schreef Papabear het volgende:
Damn, hier krijg ik echt tranen van. Dat zal Patrick (de oudste) helemaal super vinden. Sprakeloos
Vergeet je niet even je adres te PM-men?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_63030073
Kijk ook eens op www.gratisoptehalen.nl.
Sterkte en succes.
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:30:41 #32
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_63030534
Wat een gaaf topic is dit! Ik raak er zelfs lichtelijk ontroerd van...

Sterkte en succes papabear!
pi_63030686
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:30 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een gaaf topic is dit! Ik raak er zelfs lichtelijk ontroerd van...

Sterkte en succes papabear!
Ja, het is echt ongelofelijk wat ik zomaar even krijg aangeboden. Zo ontzettend lief. Je schaamt je in eerste instantie om uberhaubt zo'n bericht te plaatsen, maar als je dan de reacties leest, zo mooi
pi_63030747
Als er nog meer Fokkers mee willen doen, ben ik wel bereid een Ikea-pas (zo'n kaart waar je een x-bedrag op kunt zetten om aan iemand kado te doen) aan te vragen zodat je die zelf kunt gebruiken om wat servies, glazen en dergelijke mee aan te schaffen. Als iedereen afzonderlijk kopjes, borden en glazen gaat sturen - wordt het een vrij bonte kermis. Dat laatste kan wel gezellig zijn.

Geld opsturen doe ik dan weer net niet..

Mocht iemand geïnteresseerd zijn (gewoon een redelijk bedrag per persoon), laat het even weten.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_63031192
Wat wil je nu eigenlijk nog hebben? Zoek je nog iets?
pi_63031242
Ik heb trouwens nog een Xbox 1 voor je, als je die wil hebben. Volgens mij kan je die ook voor weinig krijgen mocht het nodig zijn
pi_63031453
Ik heb een nieuwe pannenset en messenset. Misschien heb je nog wat aan oude pannen en messen van moin. Ik heb evt. ook een tweede koffiezetapparaat welke ik maar twice per week gebruik. Die mag je zolang wel even in bruikleen.
Ik heb ook borden (avond, ontbijt/lunch en toeschaaltjes, maar die heb ik geerft dus wil ik ook niet echt geven, kan ze wel voorlopig lenen als je er zuinig op bent.
Die dvd speler waar je alleen legale hoogkwaliteitsdvd's op kunt kijken is zeker niet zo boeiend voor je? We hebben iig een nieuwe dvd speler nu waar we wel alles op kunnen kijken dus die eerste heb ik over.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_63031588
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Perenijsje het volgende:
Als er nog meer Fokkers mee willen doen, ben ik wel bereid een Ikea-pas (zo'n kaart waar je een x-bedrag op kunt zetten om aan iemand kado te doen) aan te vragen zodat je die zelf kunt gebruiken om wat servies, glazen en dergelijke mee aan te schaffen. Als iedereen afzonderlijk kopjes, borden en glazen gaat sturen - wordt het een vrij bonte kermis. Dat laatste kan wel gezellig zijn.

Geld opsturen doe ik dan weer net niet..

Mocht iemand geïnteresseerd zijn (gewoon een redelijk bedrag per persoon), laat het even weten.
Dat is een geweldig gebaar, maar dat kan ik echt niet aannemen en is ook niet echt de bedoeling hoor. Ik ben al enorm blij met spulletjes die niet meer gebruikt worden

Scorpie: Xbox is ook een spelletjescomputer kreeg ik zojuist te horen. Prachtig aanbod, maar er is al zoiets onderweg, dus wel bedankt

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 15:20:55 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:18:30 #39
190066 Dumpiej
I just don't care!
pi_63031621
Zou je nog een keer kunnen opsommen wat je nu nog nodig hebt na alle aanbiedingen, dan ga ik ook eens de oude dozen binnenstebuiten keren. Onwijs leuk topic is dit trouwens. Ik heb nog een all-in-one printer in de aanbieding HP 1205 (ofzo).

[ Bericht 14% gewijzigd door Dumpiej op 07-11-2008 15:22:45 (printer bijgevoegd) ]
Mind your own bitchness
pi_63031721
Ik had een jaartje of 2 een stel handdoeken van de HEMA ( ) in plastic (nieuw dus) hier in de kast liggen, maar ik heb ze net een maandje geleden aan de broer van m'n vriendin gegeven die op zichzelf ging wonen. Helaas!
Maar ik zal wel ff kijken of er nog iets staat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')