Pricelessquote:
Helpt zo'n ostheopaat ook tegen migraine???quote:Op woensdag 5 november 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ostheopaat, is iemand die niet alleen naar een kwaal kijkt maar naar je algehele lichaam en veel met drukpunten werkt
Scherp en alert zo op de vroege ochtendquote:
maakt je spieren enzo losquote:
Ja dat kan toch niet..het is nog veeuul te vroegquote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp en alert zo op de vroege ochtend
daarvoor zit ik er nuquote:Op woensdag 5 november 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helpt zo'n ostheopaat ook tegen migraine???word er gek van.
Ooow maar ik ga vrijdag naar zo'n spa en dan word ik ook gemasseerd en hot stone en weet ik hetquote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
maakt je spieren enzo los
was wel een lekkere dame
schrok wel even toen ze me vroeg om even uit te kleden tot m`n boxer
Mwah nu ben ik nog scherp en alert... vanmiddag wat minderquote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat kan toch niet..het is nog veeuul te vroeg
niet verwacht achter jouquote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scherp en alert zo op de vroege ochtend
Handdoek om je hoofd heen, dan zie je er niks vanquote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow maar ik ga vrijdag naar zo'n spa en dan word ik ook gemasseerd en hot stone en weet ik het
wat ik allemaal krijg o ja en sauna's natuurlijkOMG dan moet ik ook zo bloot
Ja maar ik heb bijvoorbeeld nu ook geen migraine, maar ik krijg gewoon aanvallen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daarvoor zit ik er nu
hoewel t niet echt meer migraine is
hoofdpijn die kan duren van 2 dagen tot 3 weken
Dat hoor ik wel vakerquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Handdoek om je hoofd heen, dan zie je er niks van
hahaquote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow maar ik ga vrijdag naar zo'n spa en dan word ik ook gemasseerd en hot stone en weet ik het
kan die gaat wel op zoek naar de oorzaak vanquote:Op woensdag 5 november 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helpt zo'n ostheopaat ook tegen migraine???word er gek van.
Sorryquote:Op woensdag 5 november 2008 08:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahaha ik moest lachen..daar ging me thee
mja, bij mij drukkende hoofdpijn op de ogen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb bijvoorbeeld nu ook geen migraine, maar ik krijg gewoon aanvallen.
Hoofdpijn kan ik wel mee leven alhoewel ik dat vaker wel heb dan niet.
Ben al een x helemaal doorgelicht, omdat ik dacht dat ik een tumor in me hoofd had want
me hoofdpijnen ging toen niet meer wegmaar ik had niks
stond ik ff voor lul.
ja baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan die gaat wel op zoek naar de oorzaak van
je kan het altijd proberen
da;s ook fijn wil ik ook weer eens heen!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik altijd.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja, bij mij drukkende hoofdpijn op de ogen.
heb ook al 2 extreme aanvallen gehad.
1tje was ik tijdelijk blind
en de 2e was ook in die richting met overgeven en alles erbij
ja ik ga naar die ene..je weet wel..vlakbij onsquote:Op woensdag 5 november 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da;s ook fijn wil ik ook weer eens heen!
ik moest lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Handdoek om je hoofd heen, dan zie je er niks van
die ben ik juist nog nooit geweest ben wel benieuwd hoe die isquote:Op woensdag 5 november 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik ga naar die ene..je weet wel..vlakbij ons
Hij schijnt erg goed te zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die ben ik juist nog nooit geweest ben wel benieuwd hoe die is
Hey WLquote:
Helleuwquote:
ja is goedquote:Op woensdag 5 november 2008 08:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij schijnt erg goed te zijnmaar ik laat het je dan wel even weten hoe het daar is
Ben er ook nog nooit geweest.
Lees: Hoop ikquote:Op woensdag 5 november 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey WLvandaag minder druk gozer??? Ik wel in ieder geval
denk ik.
Was geeneens de bedoelingquote:
ja dat jaquote:
Maar ben blij om te horen dat het je amuseerdequote:
Zou wel lekker zijn voor jequote:Op woensdag 5 november 2008 08:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja dat janou ja 1 ding scheelt, me collega is er niet die over me schouder meekijkt dus
Hoop ook niet dat hij komt..maar hij zei tot donderdag tegen me. Dus ik zeg nee tot morgen, want toevallig
werk ik morgen wel. Zegt hij nee tot donderdag want ik ben er morgen niet, dus ik ga er vanuit
dat hij niet ineens hier op kantoor staat straks.
OOOW WAT EEN RUST
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar ben blij om te horen dat het je amuseerde
Hoe laat komt die collega eigenlijk en waarom in godsnaam?quote:
Deze reactie was nou ook niet zo verrassend, dat ik er spontaan recht van ga kijken Bellerquote:
yep geloof het welquote:Op woensdag 5 november 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey WLvandaag minder druk gozer??? Ik wel in ieder geval
denk ik.
rond 10.00 uurquote:Op woensdag 5 november 2008 08:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe laat komt die collega eigenlijk en waarom in godsnaam?
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
rond 10.00 uur
omdat ik niet naar haar toe wou komen ha ha en zij vind dat we elkaar maar weer eens moeten zien
9 van de 10 keer is het echt onzin
is diegene waarvoor ik nog wel eens naar ermelo ging
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:54 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaal, naja ik hoop dat voor jullie een betere morgen is dan voor mij want ik ben namelijk ziekjes , en zit op kantoor
, ff kijken hoe lang ik het kan vol houden
lo senor sgelequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deze reactie was nou ook niet zo verrassend, dat ik er spontaan recht van ga kijken Beller
Goedemorgen allen![]()
Meuning WLquote:
bonjour monsieur Bellerophonquote:
ja maar dat was in het weekendquote:Op woensdag 5 november 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]je bent toch pas ziek geweest?
ach ja ik laat d'r maar d'r gang gaanquote:Op woensdag 5 november 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]das wel minders. Wat moet je toch met zulke mensen
wat zei je? Laat me lekker met rust
O ja nu maar ff de schade inhalen?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ik laat d'r maar d'r gang gaan
en ik wil meestal toch wel 0900 uur mn bed uit zijn
dan ronja uitlaten en ff die werkplek in orde maken
kan ik helaas niet hier buurten
How's life?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bonjour monsieur Bellerophon
hoofdpijn , misselijk , kapotte keel , etc , maar ben wel op het werk dus , geen sprake van schade inhalenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja nu maar ff de schade inhalen?
Nou uuuh jammersnotterse, kotse, diareese weet ik veel wat je hebt
als ze mn kop niet te moe heeft gemaakt zal ik dat zeker ook doenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nou als ze dan weg is moet je nog maar even komen buurten
Ligt eraan hoe lang je het volhoudt hequote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
[..]
hoofdpijn , misselijk , kapotte keel , etc , maar ben wel op het werk dus , geen sprake van schade inhalen
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ze mn kop niet te moe heeft gemaakt zal ik dat zeker ook doen
ergens hoop ik gewoon dat citrix weer vast loopt
idd beterschapquote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
[..]
hoofdpijn , misselijk , kapotte keel , etc , maar ben wel op het werk dus , geen sprake van schade inhalen
dank uquote:Op woensdag 5 november 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je het volhoudt hemaar beterschap in ieder geval. Niet mij aansteken! Want ik ga dit weekend leuke dingen doen. Volgende week mag wel weer
Stoppen met grote neg.... nee laat maarquote:
Hooooiiquote:Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stoppen met grote neg.... nee laat maar
Mogguh Runx!![]()
Z'n kids zijn Harry Potter fansquote:Op woensdag 5 november 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
Gelukwensen Balkenende aan Obamaalsof die Obama op onze harry zit te wachten
Ach asperientje nemen en dan gaat het vanmiddag vast beter. 's morgens en 's avonds voel je je meestal het naarst, verder gaat het vaak welquote:
en toch moest ik lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stoppen met grote neg.... nee laat maar
Mogguh Runx!![]()
kapotte keel...negers...grote geslachtsdelen...do the mathquote:Op woensdag 5 november 2008 09:02 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooooiisgele , wat wou je zeggen neger
gaat goed hequote:Op woensdag 5 november 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toch moest ik lachen
alweer deze ochtend
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toch moest ik lachen
alweer deze ochtend
aha dank u voor u adviesquote:Op woensdag 5 november 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach asperientje nemen en dan gaat het vanmiddag vast beter. 's morgens en 's avonds voel je je meestal het naarst, verder gaat het vaak wel
ik moest aan obama denkenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
kapotte keel...negers...grote geslachtsdelen...do the math
tja een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:
M'n koffiequote:
Jij zit gewoon naakt te fokken?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
en nu ben ik echt aankleden en ronja uitlaten
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
Ow Ik lees net dat ze niet tot leven is gebracht, maar gewoon is gekloond.
Dikke FAIL
[ afbeelding ]
Da's inderdaad koud jaquote:Op woensdag 5 november 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor
heb nog een pyjama aan, maar da;s wel koud om daarin ronja uit te laten
woo ziek , wel vet , ik ga mijn schapen en me zelf ook laten invriezenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)A-832B-FC011B3C021B}
IT's ALIVE..ALIVEben ff google news aan het lezen
met geslachtsroom?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
[..]
toevallig drink ik mijn koffie zwart![]()
ja maar als je dus leest ben jij gewoon straks nog dood, maar loopt er een kloon van jou rondtquote:Op woensdag 5 november 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
[..]
woo ziek , wel vet , ik ga mijn schapen en me zelf ook laten invriezen![]()
hard voor weinig, nooit sjacherijnigquote:
No shit, Sherlockquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hard voor weinig, nooit sjacherijnig
Hahahaquote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hard voor weinig, nooit sjacherijnig
Thanks my dear Watsonquote:Op woensdag 5 november 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
No shit, Sherlock
[ afbeelding ]
Hij zou geen slecht figuur slaan met een kogelgat in z'n voorhoofdquote:Op woensdag 5 november 2008 09:11 schreef debbie_19 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)echter__.html?p=31,1
Houd het dan nooit op met onze lieve Joran?
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Hey Crazy-M jij had het gisteravond over een spel...dacht ik of niet?
Zag ik gister volgens mij ineens reclame van..moest gelijk aan je denken.
Jeweetschquote:
Agreequote:Op woensdag 5 november 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij zou geen slecht figuur slaan met een kogelgat in z'n voorhoofd
oja , had de tweede alinea nog niet gelezen , ik hoop niet dat ze dna van dinosauriër hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar als je dus leest ben jij gewoon straks nog dood, maar loopt er een kloon van jou rondtdus je merkt er weinig van vrees is
je vriendin... HEM klonen?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga mijn overleden vriendin(schaap hanna ) ook daar aangeven en dan kunnen ze hem klonen
quote:
* debbie pakt een mes en snijdt haar polsen door...niet dwars maar zoals het hoort..in de lengtequote:Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
oja , had de tweede alinea nog niet gelezen , ik hoop niet dat ze dna van dinosauriër hebben, ik ga mijn overleden vriendin(schaap hanna ) ook daar aangeven en dan kunnen ze hem klonen
zou wat zijn als er klonen van mij rond liepenen dan ook op fok kwamen
![]()
Whahaha dat had ik nog niet eens gezienquote:
* Sgele pakt gauw het mes af en snijdt Runx z'n strot doorquote:Op woensdag 5 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie pakt een mes en snijdt haar polsen door...niet dwars maar zoals het hoort..in de lengte
Ja maar straks klonen ze em alsnogquote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele pakt gauw het mes af en snijdt Runx z'n strot door
Sorry Runx..(dit is ook een soort ritueel slachten toch?
)
Scherpquote:
Ik heb een erg eenzame baan vandaagquote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen zonder sociaal leven of met een eenzame baan
Takes one to know one!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
netjes dan ben ik toch halal geslacht ofzo ?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele pakt gauw het mes af en snijdt Runx z'n strot door
Sorry Runx..(dit is ook een soort ritueel slachten toch?
)
hooooIIiquote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dat moet jij toch weten? wat ben jij voor nep allochtoonquote:Op woensdag 5 november 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
netjes dan ben ik toch halal geslacht ofzo ?
Geen idee hoe ze dat noemenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
netjes dan ben ik toch halal geslacht ofzo ?
Volgens mij is hij geen moslim toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten? wat ben jij voor nep allochtoon
maar zou je karakter , gedrag ook precies het zelfde zijn ? denk het toch niet ?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar straks klonen ze em alsnog
nee idd ,quote:Op woensdag 5 november 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen moslim toch?
Gewoon goed dood?quote:
What would we do without Bellerquote:
Owquote:Op woensdag 5 november 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen moslim toch?
Dat bedoel ik maar evenquote:
Godverquote:
Ja maar wij zijn al heul lang wakkerquote:Op woensdag 5 november 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus niet zo snel!ben net wakker
Al voor dat we opstondenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn al heul lang wakker
ik merk het...quote:Op woensdag 5 november 2008 09:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn al heul lang wakker
Droogheid galorequote:
Por que?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik merk het...pfff its gonna be a long day!
super!!! deze is leuk!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droogheid galore
Over godver gesproken
[ afbeelding ]
Whehe die sneeuwquote:Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droogheid galore
Over godver gesproken
[ afbeelding ]
Die linker moet gewoon een man zijnquote:
Speciaal voor jou danquote:Op woensdag 5 november 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tetten!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Schande!!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:ik ben blij dat ik de pic niet kon zien
Voor als een gesprek dreigt dood te bloedenquote:
Succes manquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:45 schreef Runx het volgende:
[..]
en iraanse allochtoon , nee ben geen moslim , ik heb mijn eigen geloof , ik gloof wel dat er wat bestaat na de dood maar verder ook niet , en als je bid moet het uit je hart komen niet ui zon stomme boek(no offence) en bepaal zelf wel wat ik eet etc. ik ben verder vrij westers opgegroeid
volgens mij is dit de slimste reactie die hier ooit geplaatst is
Lijkt precies toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef debbie_19 het volgende:
OMGhet zal je gebeuren als je een tattoo laat zetten
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef Runx het volgende:
Even wat uit de oude doos , dit zei ik een keer en onthoud dat nou eens , ik ben geen moslim
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 5 november 2008 09:36 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ben je dat helemaal gaan opzoeken?
zoooo goed gelukt zegquote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef debbie_19 het volgende:
OMGhet zal je gebeuren als je een tattoo laat zetten
![]()
[ afbeelding ]
Sarcasmquote:
ik had deze reactie eigenlijk van Sgele verwachtquote:
Godsamme! Planeten!!quote:
Ik denk dat Sgele em heeft gezet die tattooquote:Op woensdag 5 november 2008 09:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had deze reactie eigenlijk van Sgele verwacht
Hij heeft een vergadering, dus dan post ik hem maar evenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:39 schreef Runx het volgende:
[..]
ik had deze reactie eigenlijk van Sgele verwacht
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sgele em heeft gezet die tattoo
ahaquote:Op woensdag 5 november 2008 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij heeft een vergadering, dus dan post ik hem maar even
Of op z'n voorhoofd in plaats van z'n arm / beenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
[..]![]()
nee dan had die hem wel twee keer gezet
Sociaal van mij hequote:
ja en behulpzaam , en je toont eigen initiatief als mensen weg gaan voor hun te posten , erg goed van jouquote:
Nog even en ik word minister presidentquote:Op woensdag 5 november 2008 09:43 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en behulpzaam , en je toont eigen initiatief als mensen weg gaan voor hun te posten , erg goed van jou
geloof mij dat wil je niet wordenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en ik word minister president
RunX.. goedemorgenquote:
nee volgens lijd Grtdojw topic ook onder de financiële crisesquote:
Neuh, ik zou er niet aan moeten denkenquote:
Hooooioquote:Op woensdag 5 november 2008 09:45 schreef renedis het volgende:
[..]
RunX.. goedemorgen![]()
heb jij mijn PS3 bericht nog ontvangen? ik ben er al achter gekomen hoe het moet!
Jah omdat mensen nu ineens moeten gaan werkenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee volgens lijd Grtdojw topic ook onder de financiële crises
ja want nu moet je een zwarte kont gaan likken in plaats van de witte van Bush als je ministerpresident wordtquote:Op woensdag 5 november 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh, ik zou er niet aan moeten denken
Dude je bent net zo'n oversexte puberquote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik doe er ook nog even eentje voor de liefheid
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
my dickquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
my dick
nee maar dit is toch nep ? kan toch niet
Dat jij dergelijke dingen in je vrije tijd doet wil nog niet zeggen dat de rest dat ook doet hequote:Op woensdag 5 november 2008 09:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja want nu moet je een zwarte kont gaan likken in plaats van de witte van Bush als je ministerpresident wordt
sexyquote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
yessss.. vanavond even?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooooio![]()
ja ike een hele bericht terug sturennaja je hebt het al gevonden mooi , kunnen samen gaan baggeren in gta
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |