hard voor weinig, nooit sjacherijnigquote:
No shit, Sherlockquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hard voor weinig, nooit sjacherijnig
Hahahaquote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hard voor weinig, nooit sjacherijnig
Thanks my dear Watsonquote:Op woensdag 5 november 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
No shit, Sherlock
[ afbeelding ]
Hij zou geen slecht figuur slaan met een kogelgat in z'n voorhoofdquote:Op woensdag 5 november 2008 09:11 schreef debbie_19 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)echter__.html?p=31,1
Houd het dan nooit op met onze lieve Joran?
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:04 schreef debbie_19 het volgende:
Hey Crazy-M jij had het gisteravond over een spel...dacht ik of niet?
Zag ik gister volgens mij ineens reclame van..moest gelijk aan je denken.
Jeweetschquote:
Agreequote:Op woensdag 5 november 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij zou geen slecht figuur slaan met een kogelgat in z'n voorhoofd
oja , had de tweede alinea nog niet gelezen , ik hoop niet dat ze dna van dinosauriėr hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja maar als je dus leest ben jij gewoon straks nog dood, maar loopt er een kloon van jou rondtdus je merkt er weinig van vrees is
je vriendin... HEM klonen?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga mijn overleden vriendin(schaap hanna ) ook daar aangeven en dan kunnen ze hem klonen
quote:
* debbie pakt een mes en snijdt haar polsen door...niet dwars maar zoals het hoort..in de lengtequote:Op woensdag 5 november 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
oja , had de tweede alinea nog niet gelezen , ik hoop niet dat ze dna van dinosauriėr hebben, ik ga mijn overleden vriendin(schaap hanna ) ook daar aangeven en dan kunnen ze hem klonen
zou wat zijn als er klonen van mij rond liepenen dan ook op fok kwamen
![]()
Whahaha dat had ik nog niet eens gezienquote:
* Sgele pakt gauw het mes af en snijdt Runx z'n strot doorquote:Op woensdag 5 november 2008 09:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie pakt een mes en snijdt haar polsen door...niet dwars maar zoals het hoort..in de lengte
Ja maar straks klonen ze em alsnogquote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele pakt gauw het mes af en snijdt Runx z'n strot door
Sorry Runx..(dit is ook een soort ritueel slachten toch?
)
Scherpquote:
Ik heb een erg eenzame baan vandaagquote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen zonder sociaal leven of met een eenzame baan
Takes one to know one!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
netjes dan ben ik toch halal geslacht ofzo ?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele pakt gauw het mes af en snijdt Runx z'n strot door
Sorry Runx..(dit is ook een soort ritueel slachten toch?
)
hooooIIiquote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dat moet jij toch weten? wat ben jij voor nep allochtoonquote:Op woensdag 5 november 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
netjes dan ben ik toch halal geslacht ofzo ?
Geen idee hoe ze dat noemenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
netjes dan ben ik toch halal geslacht ofzo ?
Volgens mij is hij geen moslim toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten? wat ben jij voor nep allochtoon
maar zou je karakter , gedrag ook precies het zelfde zijn ? denk het toch niet ?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar straks klonen ze em alsnog
nee idd ,quote:Op woensdag 5 november 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen moslim toch?
Gewoon goed dood?quote:
What would we do without Bellerquote:
Owquote:Op woensdag 5 november 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen moslim toch?
Dat bedoel ik maar evenquote:
Godverquote:
Ja maar wij zijn al heul lang wakkerquote:Op woensdag 5 november 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus niet zo snel!ben net wakker
Al voor dat we opstondenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn al heul lang wakker
ik merk het...quote:Op woensdag 5 november 2008 09:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn al heul lang wakker
Droogheid galorequote:
Por que?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik merk het...pfff its gonna be a long day!
super!!! deze is leuk!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droogheid galore
Over godver gesproken
[ afbeelding ]
Whehe die sneeuwquote:Op woensdag 5 november 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droogheid galore
Over godver gesproken
[ afbeelding ]
Die linker moet gewoon een man zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |