yep geloof het welquote:Op woensdag 5 november 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hey WLvandaag minder druk gozer??? Ik wel in ieder geval
denk ik.
rond 10.00 uurquote:Op woensdag 5 november 2008 08:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe laat komt die collega eigenlijk en waarom in godsnaam?
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
rond 10.00 uur
omdat ik niet naar haar toe wou komen ha ha en zij vind dat we elkaar maar weer eens moeten zien
9 van de 10 keer is het echt onzin
is diegene waarvoor ik nog wel eens naar ermelo ging
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:54 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaal, naja ik hoop dat voor jullie een betere morgen is dan voor mij want ik ben namelijk ziekjes , en zit op kantoor
, ff kijken hoe lang ik het kan vol houden
lo senor sgelequote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deze reactie was nou ook niet zo verrassend, dat ik er spontaan recht van ga kijken Beller
Goedemorgen allen![]()
Meuning WLquote:
bonjour monsieur Bellerophonquote:
ja maar dat was in het weekendquote:Op woensdag 5 november 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]je bent toch pas ziek geweest?
ach ja ik laat d'r maar d'r gang gaanquote:Op woensdag 5 november 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]das wel minders. Wat moet je toch met zulke mensen
wat zei je? Laat me lekker met rust
O ja nu maar ff de schade inhalen?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ik laat d'r maar d'r gang gaan
en ik wil meestal toch wel 0900 uur mn bed uit zijn
dan ronja uitlaten en ff die werkplek in orde maken
kan ik helaas niet hier buurten
How's life?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bonjour monsieur Bellerophon
hoofdpijn , misselijk , kapotte keel , etc , maar ben wel op het werk dus , geen sprake van schade inhalenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja nu maar ff de schade inhalen?
Nou uuuh jammersnotterse, kotse, diareese weet ik veel wat je hebt
als ze mn kop niet te moe heeft gemaakt zal ik dat zeker ook doenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]nou als ze dan weg is moet je nog maar even komen buurten
Ligt eraan hoe lang je het volhoudt hequote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
[..]
hoofdpijn , misselijk , kapotte keel , etc , maar ben wel op het werk dus , geen sprake van schade inhalen
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ze mn kop niet te moe heeft gemaakt zal ik dat zeker ook doen
ergens hoop ik gewoon dat citrix weer vast loopt
idd beterschapquote:Op woensdag 5 november 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
[..]
hoofdpijn , misselijk , kapotte keel , etc , maar ben wel op het werk dus , geen sprake van schade inhalen
dank uquote:Op woensdag 5 november 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je het volhoudt hemaar beterschap in ieder geval. Niet mij aansteken! Want ik ga dit weekend leuke dingen doen. Volgende week mag wel weer
Stoppen met grote neg.... nee laat maarquote:
Hooooiiquote:Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stoppen met grote neg.... nee laat maar
Mogguh Runx!![]()
Z'n kids zijn Harry Potter fansquote:Op woensdag 5 november 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
Gelukwensen Balkenende aan Obamaalsof die Obama op onze harry zit te wachten
Ach asperientje nemen en dan gaat het vanmiddag vast beter. 's morgens en 's avonds voel je je meestal het naarst, verder gaat het vaak welquote:
en toch moest ik lachenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stoppen met grote neg.... nee laat maar
Mogguh Runx!![]()
kapotte keel...negers...grote geslachtsdelen...do the mathquote:Op woensdag 5 november 2008 09:02 schreef Runx het volgende:
[..]
Hooooiisgele , wat wou je zeggen neger
gaat goed hequote:Op woensdag 5 november 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toch moest ik lachen
alweer deze ochtend
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en toch moest ik lachen
alweer deze ochtend
aha dank u voor u adviesquote:Op woensdag 5 november 2008 09:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach asperientje nemen en dan gaat het vanmiddag vast beter. 's morgens en 's avonds voel je je meestal het naarst, verder gaat het vaak wel
ik moest aan obama denkenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
kapotte keel...negers...grote geslachtsdelen...do the math
tja een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:
M'n koffiequote:
Jij zit gewoon naakt te fokken?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
en nu ben ik echt aankleden en ronja uitlaten
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
Ow Ik lees net dat ze niet tot leven is gebracht, maar gewoon is gekloond.
Dikke FAIL
[ afbeelding ]
Da's inderdaad koud jaquote:Op woensdag 5 november 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor
heb nog een pyjama aan, maar da;s wel koud om daarin ronja uit te laten
woo ziek , wel vet , ik ga mijn schapen en me zelf ook laten invriezenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)A-832B-FC011B3C021B}
IT's ALIVE..ALIVEben ff google news aan het lezen
met geslachtsroom?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
[..]
toevallig drink ik mijn koffie zwart![]()
ja maar als je dus leest ben jij gewoon straks nog dood, maar loopt er een kloon van jou rondtquote:Op woensdag 5 november 2008 09:08 schreef Runx het volgende:
[..]
woo ziek , wel vet , ik ga mijn schapen en me zelf ook laten invriezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |