Laatste post van mij...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef Ticootje het volgende:
Het is maar net wat je ze leert. Soms moet iets wel 10x aanbieden voordat ze het waarderen. Dus volgende keer krijgt ze het gewoon weer hoor.
Ik welquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:28 schreef freecell het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit geitenkaas.
Ook nooit baby's trouwens...
Babytenenkaasquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik snoep ook wel eens aan Jen. Vooral de voetjes zijn erg lekker.
Hier al grommen gehad (die vind ze erg leuk, blijft ook terugkomen), nephoesten en sinds vorige week ook *godhoelegikdatuit* niet lachen door ha ha te doen, maar door de lucht in te zuigen dat je zo'n rare keelklank krijgtquote:Op woensdag 5 november 2008 09:45 schreef Webkim het volgende:
Knappe Sasha!
Maken alle babies zo'n raar keelschraap-geluid als Thomas. Hij doet dat echt voortdurend, ik denk gewoon omdat -ie het leuk vindt om zichzelf te horen.
Keelschrapen heeft Finn nooit gedaan, maar tandenknarsen wel. Dat vond ie gewoon een mooi geluidje blijkbaar. Ging ook vanzelf weer over trouwens, kennelijk was de lol er op een gegeven moment wel vanaf.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:45 schreef Webkim het volgende:
Maken alle babies zo'n raar keelschraap-geluid als Thomas. Hij doet dat echt voortdurend, ik denk gewoon omdat -ie het leuk vindt om zichzelf te horen.
Nou dat! Dat bedoel ik met keelschrapen denk ik. Zo'n door de keel he-he-he of ha-ha-ha geluid.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier al grommen gehad (die vind ze erg leuk, blijft ook terugkomen), nephoesten en sinds vorige week ook *godhoelegikdatuit* niet lachen door ha ha te doen, maar door de lucht in te zuigen dat je zo'n rare keelklank krijgt. En dat vind ze inderdaad erg leuk om te doen!
tand 4 is door en haar verkoudheid is over, daarbij had ze echt veel gegeten met avondeten, dus het zal de combinatie wel geweest zijn. Hoedanook..zelfs al was het maar 1 nachtje, toch ben ik er blij meequote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef Ticootje het volgende:
Maneki, hoe doe je dat? Ik wil ook wat meer slapen.
Nee, dat is eigenlijk nog het ergste van het verhaal. We hebben al wel 4 artsen versleten daar, maar de arts die er nu bijgeroepen werd hadden we de vorige keer ook. Die liet ons toen ook op stel en sprong een heupfoto maken omdat de andere artsen daar overheen gekeken hadden. Ik heb het toen ook nog aangekaart, maar ik denk dat ze te druk met die heupen was om er genoeg aandacht aan te besteden.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef E.T. het volgende:
knap dat je je zo hebt ingehouden
Was dit nu een andere arts als die je normaal hebt? Anders had ze vorige keer toch al die doorverwijzing moeten geven? (wij gaan tenminste om en om bij het CB, ene keer wvk, andere keer arts)
Gelukkig zijn daar de meningen ook over verdeeldquote:Op donderdag 6 november 2008 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Tot hoe oud heeft een helmpje eigenlijk zin?
Dat was het achterhoofd. Bij scheve afplatting schijnt dat niet zo te werken. Je ziet het niet zo goed bij Lilah, maar als haar haar nat is kan je ook zien dat als je een lijn van oor naar oor trekt, het ene oor een stuk verder naar voren staat. Er is geen sprake meer van "slechts" een afplatting, haar hoofd is gewoon asymmetrischquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Dennis had ook een heel plat hoofd, dat is toch zonder helm aardig recht getrokken...
We zijn na mijn ontploffing ("Laat zn haar maar groeien dan zie je er niks van") ook doorgestuurd naar kinderfysio en naar de kinderarts, er is een foto van zijn schedel gemaakt om te kijken of een helm nog nut had, maar zijn fontanel was al bijna gesloten met 7 maanden (toen luisterde ze eindelijk pas eens) dus dat had eigenlijk geen nut meer... dus hij heeft alleen fysio gehad.. Zijn hoofd was echt enorm scheef, als hij een brilletje had gemoeten had hij een lang en een kort pootje nodigquote:Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Moussy, wat hebben ze bij Cas precies gedaan om het te corrigeren?
Oja, dat kindje had ook zo'n sterke voorkeurshouding! Kennelijk is alleen naar de chriropractor toch niet genoeg bij een hele sterke voorkeurshouding, want ze constateerde nog steeds wel wat sporen van voorkeur, terwijl alle blokkades weg zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
de klootzakken! Echt, die mensen zouden je moeten begeleiden en serieus nemen. Als je had gedacht 'het zal wel' dan loopt ze de rest van haar leven met een scheef hoofd *briest*
Goed dat je actie hebt ondernomen kim!
Ik zal m`n zus ook eens de sporen gaan geven om naar haar dochter te laten kijken want haar hoofd heeft de vorm van een driehoek, met de neus aan een van de schuine kanten
Mja de keren dat hij er ligt valt ie meestal in slaapquote:Op donderdag 6 november 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
LovelyLady... de enige manier dat hij het zal leren is door hem toch af en toe te laten liggen.Mss niet leuk, maar het gaat niet anders.
Vind hij het wel leuk als je hem op zijn buik ligt?
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn meisje stond vanmiddag op handen en knietjes in de box. Ik helemaal zo vanen zei van
Daarna heeft ze het niet meer gedaan
![]()
Stella al staan joh, wat een rappe!
Ja, helaas wel, maar inmiddels slaap ik net zo goed met Leander in bed gelukkig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef mrien het volgende:
Fijn Freecell, een lekker ritme!
Slaapt Leander 's nachts nog bij jullie in bed?
Neehoor. Ik vond het moeilijker om elke keer maar weer af te wachten en niks te doen. Ik heb zelf namelijk nooit het idee gehad dat het uit zichzelf goed zou komen. Maarja, omdat ik er geen verstand van heb heb ik me ook zolang laten afschepen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef mrien het volgende:
Fijn dat het zo snel gaat Kim!
Kun je het zelf allemaal wel verwerken nu het zo snel gaat ? Lijkt me voor jezelf toch ook best moeilijk dat ze zo'n helmpje moet
Oh, ik dacht dat ik hier al gepost hadquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:22 schreef E.T. het volgende:
Hoe was het bij de KA, kim?
Hee, hier heb ik helemaal overheen gelezen. Wat goed zeg, komt dat doordat het CB wel een beetje aan het opletten was?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn nichtje krijgt over 2 weekjes d`rhelm. Een superzoete met vlindertjes
1000 euro is wel een beetje veel om voor te schieten ja
toen annika 3 maanden was ben ik naar de kinderfysio gegaan en daar volop aan de slag gegaan met alle tips enzo. ik deed alles al. voor het cb deed ik haar al in zo een kussen waar ze op de zij lag.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:22 schreef k_i_m het volgende:
Waarom hebben jullie ervoor gekozen om het niet te doen? Was het van jullie zelf uit, of door het advies wat jullie gekregen hebben?
Nee want volgens hun viel het wel mee, en de huisarts vond de osteopaat te heftig voor haar voorkeurshouding en een kinderarts was niet nodig enzovoorts..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, hier heb ik helemaal overheen gelezen. Wat goed zeg, komt dat doordat het CB wel een beetje aan het opletten was?
Ach jeetje maneki, 'tis toch ook watquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Madam is weer vreselijk aan het spoken, ze geeft de afgelopen 2 nachten naast me geslapen terwijl ze m`n hand vasthield. Heel ergmaar ook zo sneu! Bij de jongens volstond het om naast hun bedje te gaan zitten en ze zo weer in slaap te laten vallen maar als ik dat bij saar probeer gaat ze bijna over haar nek van woede, met als gevolg de jongens ook weer wakker.
Dus dan maar bij me in bed, ik weet het anders ook niet..
Hij heeft 40 minuten daar geslapenquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Jaaaa, Leander, je kunt het vent!![]()
Stella kruipt hier in de blote billetjes rond, vanwege pijnlijk rode billetjes, zo zielig. En als oplossing voor de blote knietjes bij het kruipen ed.... mama's grote sokken
.
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Echt goed!
En uit zichzelf in slaap gevallen daar?
Jazeker welquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:34 schreef Webkim het volgende:
[..]Creatief. En lief.
En zie ik daar het vosjesrompertje van de Hema?)
Ze vindt het cool staan. Ze denkt dat het beenwarmers zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Guuzewuus: zielig van de billetjes, maar het ziet er wel heel schattig uit zo met die sokken
Wat vindt ze er zelf van?
Goed manquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Webkim het volgende:
Thomas heeft een ochtenddut van twee uur gedaan.En nu doet hij een middagdut.
En hij stond zowat.
En hij heeft frambozen op.
![]()
Het is een dag vol firsts.
Goed!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Webkim het volgende:
En hij stond zowat.
![]()
Whehequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:37 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ze vindt het cool staan. Ze denkt dat het beenwarmers zijn.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft 40 minuten daar geslapenWoehoe! Begin is er!
Hij ligt nu zijn slaapje hier bij mij af te maken
Begon wel heel verward te huilen toen hij wakker werd, echt zo van: waar ben ik nu weer
Wow Thomas!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Webkim het volgende:
En hij stond zowat.
![]()
ik zou het wel doen! Ik pak zelf ook niet pas paracetamol als ik hoge koorts hebquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef Guuzewuus het volgende:
En ze heeft 38 graden, en begint soms ineens te huilen, met een heel zielig hees stemmetje en grote dikke tranen. Ik zie gewoon dat ze echt pijn heeft. Moet ik nou een zetpil geven, of doe je dat pas als er echt hoge koorts is enzo?
Het kan bijdragen aan het voorkomen van luieruitslag. Maar als je dacht melk op de billetjes te doen; dat lijkt me niet zo'n goed idee. Luieruitslag geneest het best door drooghouden. (Maizena kan of fohnen [niet te heet uiteraard: altijd een hand erbij zodat je voelt wat je doet].) Melk gaat broeien denk ik en dat wil je echt niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef Ticootje het volgende:
(Moedermelk is zo'n wonderlijk goedje, zou het ook helpen bij luieruitslag?)
Lekker he, de tijd hebben voor je uk. Ik vind het ook zoooo lekker. En ja snotteren/ziekjes/griepjes etc dat heerst op het moment.quote:Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef freecell het volgende:
Zwemmen lijkt me zo lollig met zo'n uk
Leander is wat zielig en heeft alweer een regeldag. Maar gelukkig heb ik alle tijd voor hem, dus het wil allemaal welHij is wat snotterig en heeft wat verhoging en ik ben snotterig en zere keel en oren, dus dat zal hij ook wel hebben.
Dankquote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben je al met haar bij de huisarts geweest? Zou ik toch even doen, ze klinkt echt wel heel beroerd ja! Beterschap voor Stellalief
3?quote:Op zondag 9 november 2008 16:25 schreef tinny het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Gabi extra drinken moet geven (diksap of water ofkoude thee) ze is nu 6 maand en 1 week en ze begint steeds meer buiten de fles om te eten (1 grote fruithap en een grote avondhap en een halve liga... ) en ze zit inmiddels ook op 3 flesjes... en dus vraga ik me af krijgt ze wel genoeg vocht binnen?
Ik heb een tuitbeker met wat dun diksap aan haar gegeven maar dat was meer speelgoed... toen het diksap overggegoten in normale fles maar ook daar werd alleen op gekauwd...
betekent dit nu dat ze geen dorst heeft of dat ze gewoon geen raad weet met iets anders dan melk als vloeistof?
met z'n allen eten klinkt zo gezelligquote:Op zondag 9 november 2008 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gewoon nog iets te eten geven. Als hij bedelt dan heeft hij trek, en eten met z`n allen is wel zo gezellig
Saar krijgt hier vaak nog een boterham als ze haar prakje al op heeft maar wij zitten nog te eten.
Waarom koop je het dan?quote:Op maandag 10 november 2008 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik had wel witlof gekocht, maar ik heb het weggegooid...
Met het oog op, Jen moet alles proeven. M. vindt witlof wel heel lekker. Maar het lag na een week nog in de koelkast, mede omdat M. het druk heeft met het afmaken van Jen haar kamer en dat ik moet koken. Ik weet niet hoe je witlof moet klaarmaken. Dus na een week heb ik het maar weggegooit.quote:Op maandag 10 november 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan?
En je kan nu ook nog wel dingen leren eten hoorGewoon beginnen met varieren met dingen die je wel lust!
M. wilde iets van een ovenschotel makenquote:Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo kijk eens, 2 minuten googlen
http://www.webchef.nl/recept/groenten/witlof/
Nee wel wat advies over bijvoeding gekregen maar daar stond niks in over vocht...eigenlijk alleen over vast voedsel en zo ...quote:Op zondag 9 november 2008 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
Tinny, heb je geen voedingsadvies meegekregen van het cb? Daar staat vaak ook wel het eea op over voeding en vocht.
Kinderen tussen 6 maanden en een jaar moeten een 0,5 liter tot een liter vocht binnenkrijgen. Voor de opvolgmelk geldt inderdaad een minimum van een 0,5 liter in verband met de voedingsstoffen. Voor een kind van 8 maanden geldt een richtlijn van 600 ml opvolgmelk.quote:Op maandag 10 november 2008 11:19 schreef tinny het volgende:
[..]
Nee wel wat advies over bijvoeding gekregen maar daar stond niks in over vocht...eigenlijk alleen over vast voedsel en zo ...
Nou dan gaat er iets niet goed want het enige vocht wat Gabi nu binnen krijgt (6 mnd) zijn drie opvolgmelk flessen van 200/220 ml...Buiten het vocht wat in het fruithapje of avondprakje zit....quote:Op maandag 10 november 2008 11:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kinderen tussen 6 maanden en een jaar moeten een 0,5 liter tot een liter vocht binnenkrijgen. Voor de opvolgmelk geldt inderdaad een minimum van een 0,5 liter in verband met de voedingsstoffen. Voor een kind van 8 maanden geldt een richtlijn van 600 ml opvolgmelk.
Het drinkgedrag van kinderen verschilt. Voldoende drinken is belangrijk, maar te veel drinken kan de eetlust verminderen.
Let er op dat u niet te veel melk geeft, de aanbevolen hoeveelheid is voldoende. Geef tevens niet teveel suikerhoudende dranken, want dit geeft een grote kans op cariës. Geschikte dranken zijn kraanwater, mineraal- en bronwater zonder koolzuur, thee zonder suiker, vruchtensap, groentesap en limonade(siroop).
Natuurlijk tel je die erbij. Als je nu 3 flessen van 200ml geeft dan heeft ze in principe genoeg, maar ze mag meer.quote:Op maandag 10 november 2008 12:08 schreef tinny het volgende:
[..]
ohhh ligt er een beetje aan of je die opvolgmelk bij die 0,5 tot 1 liter mag tellen??
check!quote:Op maandag 10 november 2008 12:27 schreef senesta het volgende:
Ticootje?
Zou je even in je PM box willen kijken?
quote:Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef E.T. het volgende:
dus....
[ afbeelding ]
Ik kan de inbus van de box niet vinden!![]()
Nee, blijkbaar niet. Ik vroeg ook zoiets (ben zelf ook eigenlijk nooit ziek, dus vind dat mijn ziektedagen dan wel opgenomen mogen worden voor Stella, of zoietsquote:Op maandag 10 november 2008 18:11 schreef freecell het volgende:
Pfff Guuzewuus, ik zou er ook behoorlijkvan worden hoor!
Heb je geen zorgverlof regeling op je werk?
Dat vind ik ook echt gemeen trouwensquote:Op maandag 10 november 2008 18:20 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet. Ik vroeg ook zoiets (ben zelf ook eigenlijk nooit ziek, dus vind dat mijn ziektedagen dan wel opgenomen mogen worden voor Stella, of zoiets), maar toen maakte de bazin even de vergelijking met een collega wiens man op sterven lag. Dan voel je je nog lulliger zeg maar...
Van postbus51 site:quote:Op maandag 10 november 2008 18:02 schreef Guuzewuus het volgende:
Nienke, goed zo vrouwke, lekker rechtop.
Hier is het nog steeds niet best. Heb Stella vandaag moeten ophalen van het kdv, en net bij de huisarts bleek een oorontsteking in beide oortjes en een keelontsteking. Alsof rode billen nog niet genoeg was. En nu ben ik zelf ook verdrietig omdat ik op mijn werk merk (onderwijs) dat ze het echt niet de bedoeling vinden dat ik daarvoor naar huis ga en dat ik maar back-up moet regelen. Met mijn ouders op Aruba, vriendinnen die werken, broer die werkt, enz, enz. wordt dat toch knap moeilijk
. En nu voel ik me echt een beetje naar ervan, van het feit dat ik met zoveel belangen te maken heb en niet zomaar gewoon heel simpel en puur voor mijn eigen kindje mag en kan kiezen
![]()
![]()
.
Oh, en Stella en ik hebben al twee nachten slecht geslapen, dus vandaar wellicht de vele-smileys. Bahbah.
Sorry voor deze post. Meestal ben ik opgewekt en vrolijk![]()
.
Beterschap met Stella!quote:Calamiteitenverlof is verlof dat u kunt opnemen als u onverwachts direct vrij moet nemen. Bijvoorbeeld als uw waterleiding is gesprongen, of uw kind plotseling ziek wordt.
Situaties waarin u gebruik kunt maken van calamiteitenverlof: U moet snel een oppas vinden of verzorging regelen voor een ziek familielid.
U kunt kortdurend zorgverlof opnemen als u een thuiswonend ziek kind, uw partner waar u mee samenwoont of uw ouders moet verzorgen. U moet dan wel de enige zijn die de zieke op dat moment kan verzorgen.
Hoeveel kortdurend zorgverlof u kunt opnemen, is afhankelijk van het aantal uren dat u werkt. Per twaalf maanden kunt u opnemen: maximaal tweemaal het aantal uren dat u in een week werkt. Als u bijvoorbeeld 36 uur per week werkt, kunt u per twaalf maanden 72 uur kortdurend zorgverlof opnemen.
Als uw kind, partner of ouder plotseling ziek wordt en u dus onverwacht direct vrij moet nemen, hoeft u geen kortdurend zorgverlof op te nemen. U kunt dan gebruikmaken van een andere vorm van verlof, het calamiteitenverlof. Dit eindigt na één dag. Het kortdurend zorgverlof gaat dan de tweede dag in.
Uw werkgever kan het kortdurend zorgverlof alleen weigeren als door uw verlof het bedrijf of de organisatie in ernstige problemen zou komen.
Bij mij hebben ze er nog niets over gezegd. Koen is nu 4,5 maand...quote:Op donderdag 13 november 2008 09:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mrien kreeg jij ook t advies om te starten met fruithapjes?
Wij zijn begonnen met groenten, omdat dat minder zoet is. Ik had gehoord dat als je met fruit begon dat de groente dan tegen kon vallen qua zoetheid. Maar hier werd al vrij snel alles gewoon gegetenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien begint met groente en BlaBla, jij bent begonnen met fruit.
Maakt het nog uit als je gaat bijvoeden of je dan begint met fruit of groente?
Op het CB adviseren wel meer rare dingenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Op het CB adviseerde ze met fruit te beginnen, minder kans op allergische reactie geloof ik.
Komt wel goedquote:Op donderdag 13 november 2008 13:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Volgende week donderdag gaan wij uit eten. En dus moet er een oppas voor Maarten komen en gelukkig kan z'n oma opassen.
Maar wat zie ik er tegenop![]()
Allereerste keer dat iemand anders hem naar bed zal brengen 's avonds.
Maak mij zorgen om van alles.
Maar gelukkig heb ik ook momenten dat ik het positief zie en dat ik er zin in krijg maar toch
Heeft hij dan ook echt honger als hij weer wakker wordt? Want Leander heb ik op ritme gekregen door als hij wakker werd eerst eens te kijken of hij niet gewoon wakker was ipv hongerigquote:Op donderdag 13 november 2008 14:49 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ben is ook bij oma uit logeren geweest (toen wij onze huwelijksverjaardag gingen vieren). En het was even raar om hem achter te laten, maar oma's zijn zoooooooo gek op hun kleine (b)engeltjes dat ze ze lekker verwennen! En jij zal er ook zeker van genieten!
Ben drinkt sinds gisterennacht zonder tepelhoedje. Zalig! En zo weinig geknoei (en er niet meer uit moeten 's nachts om telkens het hoedje te wassen, of altijd te zien dat je het bij hebt of ...).
Verder begint hij hier nu met regelmaat nachtjes van 6-7 uur slaap te maken, maar echt 8 uur zoals bij Leander en 't kleintje van Devilschase zit er toch nog niet in precies. En ritme? Welk ritme?
Maar overdag is hij wel lekker makkelijk. Na het eten is hij altijd nog ongeveer een uurtje wakker en dan gaat hij lekker tukken tot aan de volgende voeding.
Leander is ook beter te troosten in zijn wipstoel dan op schoot, ik word daar ook wel eens verdrietig van inderdaadquote:Wel raar: als hij huil tis hij meestel meer getroost door hem in z'n relax te zetten of in zijn park te leggen (en de mobiel op te zetten) dan dat ik 'm op schoot neem. Dat vind ik niet leuk, doe ik iets verkeerd dan?
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik zeg niet dat het smakelijk is....
(Wat is een fiscus?)
Hihi, sorry ben ballorig, komt door dat awardgebeurenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:53 schreef Madelieve het volgende:
Fijn hoor Guus dat jij bent bijgelezen.
Hoest met de billetjes van je kleine meiske?
Zaterdagmiddag twee uur in der blote billen laten rondkruipen en zelf met tig handdoeken erachteraan om alle plasjes op te ruimenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef sjak het volgende:
Wat fijn Guus, wat heeft uiteindelijk bij haar geholpen? Bij Stijn blijven zijn billen ook de zwakke plek...ik zoek de geweldige oplossing.
Morgen ga ik weer met hem naar het CB, ik ben zo benieuwd hoe groot hij nu is.
Nee, toch niet?quote:
Leander is ook geen meisjequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:57 schreef Llewella het volgende:
[..]
Nee, toch niet?Voor meisjes en Ruben dan
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vanmorgen even heel blij met Sasha. Ja, meestal wel hoor.
Wauw, wat goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vanmorgen even heel blij met Sasha. Ja, meestal wel hoor.
Hij werd om half 6 wakker, en dat is de laatste tijd vaker en dan nemen we hem bij ons in bed. Deze keer hebben we hem gewoon even laten huilen en 10 minuutjes later sliep hij weer. TOen werd hij om half 7 wakker, fles pap gekregen en toen om kwart over 7 weer bij mij in bed in slaap gevallen, tot 9 uur!![]()
![]()
Heerlijk!
En dan hoeft hij dus vanochtend geen slaapje meer, zo maar even shoppen en dan vanmiddag een lange tuk van 2 uur. Althans, zo ging het afgelopen weekend ook de keren dat hij uitgeslapen heeft. Lekker hoor! Wij ook uitslapen!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef Madelieve het volgende:
(Is dat een rokje en maillot ineen?
Fotoooo!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:32 schreef Madelieve het volgende:
Ah inderdaad hetzelfde! Ze past het rokje/maillotje nu al, daar heeft ze dan een groen truitje bij aan met een rode en een roze mouw. Mijn kleine kaboutertje. Ik heb het geleend van een vriendinnetje, die haar dochter stond het ook al zo geweldig.
Hoezee!quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
updateze werd om 00.30 wakker voor een voeding en
sliep
vervolgens
door
tot
8 uur
meer hoezee!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:52 schreef Ticootje het volgende:
jen is vannacht maar 1x wakker geweest. Nu ben ik gaar.
Stoere meid!quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:58 schreef Mibos2 het volgende:
Go Saartje, go Saartje en go Jen, go Jen...
Tico kon je zelf ook niet meer rustig slapen omdat je Jen verwachtte?
Hier afgelopen donderdag met Eva naar het bureau geweest en ondanks dat madammeke 5 weken te vroeg was en nog steeds 10 keer een kleine voeding per dag drinkt weegt ze:
5520 gram en is ze 59 cm schoon aan de haak. Met andere woorden ze doet het afgezien het eten prima...
Met de prikken keek ze alleen vreselijk boos maar gaf geen kik...
Gouden tip!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:15 schreef freecell het volgende:
Heeft hij dan ook echt honger als hij weer wakker wordt? Want Leander heb ik op ritme gekregen door als hij wakker werd eerst eens te kijken of hij niet gewoon wakker was ipv hongerigMaar Leander is ook wel heerlijk vroeg op ritme hoor! Sommige ukken doen daar veel langer over!
Heb je nou wat meer ritme?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Gouden tip!
En goed nieuws dat Leander nu zo goed in z'n bedje wil slapen!
En we zijn hier toch weer aan het tepelhoeden, zonder had ik een voortdurend loslatende, kwade, krijsende, onvoldane baby en mijn productie begon er zelfs van achteruit te gaan
.
Whehequote:Op zaterdag 15 november 2008 16:37 schreef Mibos2 het volgende:
Ja echt blikken hadden kunnen doden dan had de wvk nu tussen 6 plankjes gelegen
Een liedje wat ik altijd voor hem zing in het Groningsquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:40 schreef Webkim het volgende:
Leander, doe eens rustig aan, je bent nog veel te klein om te staan!
(Maar ik vind het wel heel knap!)
Wat staat er voor tekst op dat schilderijtje met die beestjes erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee he?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Freecell. Dat ziet er echt niet uit
.
Neequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:12 schreef Madelieve het volgende:
Leander!
En ik was al trots op Jasja die van buik op haar rug rolde maar dat doet hij dan zeker allang?
Vrees dat het daarvoor iets te rommelig geweest is voor Ben de laatste dagen (zo zonder tepelhoedje). Wel zit er nu overdag meer tijd tussen dan de 2-3 uur van de dagen ervoor. Dus ik hoop dat nu met het tepelhoedje en de tip om 'm niet altijd eten te geven als hij weent wel in orde komtquote:
Bij oei ik groei staat het idd nog niet, wel het gaan zitten, maar leander kan al héél goed zitten (als ik hem in evenwicht houd) en zichzelf tot zit trekken, dus die spelletjes zijn niet meer boeiendquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Wow Leander!
In het oei-ik-groei-boek staan zitten-en-staan-met-hulp-oefeningetjes beschreven voor deze leeftijd, maar dit is wel ongelofelijk extreem sterk van hem!
Hoppa! En dan ontdek je vanzelf enige regelmaat! Tenminste wij regen dezelfde tip en dat werkte hier wel zo!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:19 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Vrees dat het daarvoor iets te rommelig geweest is voor Ben de laatste dagen (zo zonder tepelhoedje). Wel zit er nu overdag meer tijd tussen dan de 2-3 uur van de dagen ervoor. Dus ik hoop dat nu met het tepelhoedje en de tip om 'm niet altijd eten te geven als hij weent wel in orde komt.
Wat bizar en grappig zeg, je zou denken dat omrollen minder kracht en moeite kost dan staanquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef freecell het volgende:
[..]
NeeWat goed van Jasja!
Dat kan hij echt nog láng niet volgens mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |