abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:56:53 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63032671
Jeutje k_i_m! Wat goed dat je doorgepakt hebt. En wat heerlijk dat het nu zo snel kan allemaal. De verzekering dwars is ff wat minder, maar dat gaat ook wel goedkomen toch?
Mijn neefje heeft ook zo'n scheef hoofd. Hij is echt een soort schol waar zijn ogen ook gewoon verplaatst zijn in zijn hoofd en hij nu hij bijna 6 is nog raar doet met zijn evenwicht.(vind ik hè) Ik heb al vanaf dat ie twee weken was lopen aandringen op maatregelen. Maar schoonzus wilde er niet aan en het consultatiebureau gaf haar gelijk.
Nou ja, zelf weten natuurlijk ik vind het sneu voor het kind.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63039065
Mijn nichtje krijgt over 2 weekjes d`rhelm. Een superzoete met vlindertjes
1000 euro is wel een beetje veel om voor te schieten ja
Saartje
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:22:16 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63039135
Hoe was het bij de KA, kim?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63039196
Dat zij geen leuke bedragen kim... Wij moesten ook hoge bedragen voorschieten bij de ivf behandelingen. Ja je krijgt het terug, maar het is wel vreselijk vervelend!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:30:06 #85
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63039325
Goh Kim.... Omdat ik eigenlijk nooit lees in het babietjestopic (sorry, het is allemaal zó veel...) wist ik helemaal niet dat Lilah zo'n sterke voorkeurshouding heeft en dat je er blijkbaar al zo lang mee loopt te leuren. Jeetje zeg...
Tnx Webkim voor de update!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:07:43 #86
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63040262
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:22 schreef E.T. het volgende:
Hoe was het bij de KA, kim?
Oh, ik dacht dat ik hier al gepost had .

De kinderarts heeft zonder al te veel problemen de doorverwijzing naar het orthopedisch centrum gegeven. Ook hebben we nu papieren om het met de verzekering te regelen. Maar maandag gaan ze dus opmeten, geen idee hoe snel dat ding daarna klaar is.

De man zei trouwens ook dat hij niet echt wist of zo'n ding nou wel nodig was, want hij had nog nooit een volwassene gezien met een plat hoofd. Toen wilde ik eigenlijk zeggen dat ie dat over 20 jaar nog maar eens moet roepen, aangezien er nu juist heel veel kinderen met een schedelvervorming zijn doordat ze op de rug moeten liggen. Maar dat heb ik maar niet gedaan.

Mijn wederhelft maakte nog een foutje door te zeggen dat hij al een afspraak had bij het orthopedisch centrum. Hierop reageerde de arts; "maar wat nou als ik geen verwijzing had gegeven?"

Waarop wij in koor brulden: "Dan hadden we de afspraak weer afgebeld" Dat vond ie toch niet zo tof geloof ik .

Moonah, ik post hier ook niet frequent en heb het hier niet zo uitgebreid gemeld als dat ik nu doe, dus je hebt niks gemist .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63040531
Kim ik wil mijn zusje wel even uitlenen hoor. Die heeft een scheef voorhoofd en als ze een staart in heeft zie je dat de ene kant van haar hoofd platter is dan de andere... behalve dat je het ziet heeft ze er geen last van
Goed hoor dat je er zo bovenop zit.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 7 november 2008 @ 23:49:35 #88
14746 k_i_m
pi_63044386
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn nichtje krijgt over 2 weekjes d`rhelm. Een superzoete met vlindertjes
1000 euro is wel een beetje veel om voor te schieten ja
Hee, hier heb ik helemaal overheen gelezen. Wat goed zeg, komt dat doordat het CB wel een beetje aan het opletten was?

Er is eindelijk een last van mijn schouders gevallen. Niet meer spastisch opletten dat alle speeltjes altijd aan haar goede kant staan, altijd maar onthouden dat je alle handelingen om en om doet en niet meer midden in de nacht -als ik toch al wakker lag- mijn nest uit om te kijken of ik haar hoofd nog de andere kant op kan draaien .
In my life
Why do I smile
pi_63044500
Laat maar ik las iets verkeerd..tijd om te gaan slapen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63044515
2x

[ Bericht 100% gewijzigd door TearSong op 07-11-2008 23:54:21 ]
It's all up to you
pi_63044980
kim wat fijn dat het toch zo snel geregeld kon worden. moeilijk bijbenen he, succes maandag

nu er zo over het helmpje geschreven word. begin ik toch weer te twijfelen of wij wel goed aangedaan hebben om het niet te doen.
mama van 3 kids!
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:22:33 #92
14746 k_i_m
pi_63045176
Waarom hebben jullie ervoor gekozen om het niet te doen? Was het van jullie zelf uit, of door het advies wat jullie gekregen hebben?
In my life
Why do I smile
pi_63045504
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 00:22 schreef k_i_m het volgende:
Waarom hebben jullie ervoor gekozen om het niet te doen? Was het van jullie zelf uit, of door het advies wat jullie gekregen hebben?
toen annika 3 maanden was ben ik naar de kinderfysio gegaan en daar volop aan de slag gegaan met alle tips enzo. ik deed alles al. voor het cb deed ik haar al in zo een kussen waar ze op de zij lag.

als ze 5 maanden zijn doen ze bij de kinderfysio het meten en ze kwam in het catagorie van wel of niet doen maar niet weten of het zin heeft. dat heeft de kinderfysio ons ook gezegd we zaten net tegen het randje.

maar helemaal mooi recht krijgen en het oor scheefstand kregen we er niet mee weg. daardoor hebben wij besloten om het gefrunnik aan haar niet meer te doen.
we doen gewoon de oefeningen enzo. de kinderarts zei het ook al dat het voor haar misschien ook geen zin had. doordat de kinderarts en het de kinderfysio die elkaar niet kennen het zeiden hebben wij zoiets van ja oke we doen het niet. maar soms denk ik echt schiet ik haar niet te kort.
mama van 3 kids!
  zaterdag 8 november 2008 @ 00:55:36 #94
14746 k_i_m
pi_63045823
Dat is lastig ja. Alhoewel ik wel het idee heb dat ze dat nogal snel zeggen, na mijn eigen kruistocht. Je kan het nu nog wel doen als je twijfelt, Annika is nog een week jonger dan Lilah. Ik heb inmiddels al verhalen gelezen van mensen die met ruim een jaar tegen al het advies in toch nog een helm hebben laten maken en dat het nog verschil heeft gemaakt. Dat stelde mij ook weer gerust omdat wij er toch "laat" bijzijn.
In my life
Why do I smile
pi_63046120
nou het ging ook meer om de oor scheefstand dat is duidelijk te zien van boven af maar het scheve aan 1 kant vind ik steeds beter eruit zien. ik heb nu een paar behandelingen bij de osteopaat gehad kijken hoe dat gaat. he gats nu twijfel ik weer. ik ga eens flink denken en morgen eens een foto van haar hoofd nemen.
morgen komt mijn dame weer thuis na bijna 2 weken bij oma en opa
mama van 3 kids!
  zaterdag 8 november 2008 @ 08:33:18 #96
156412 hestria
erg gastvrij
pi_63048218
Even snel wand de vorigfe topics heb ik nog net weer doorgelezen,

KIm goed dat je hebt doorgezet!! Dennis had idd alleen maar een plat achterhoofd, en aan zijn aangezicht was niks te zien, Hij is dus ook geen vergelijkmateriaal voor andere kindjes (bedoel ik niet negatief hoor! maar zag dat dennis zijn hoofd weer vas gevallen en daar moet je mee oppassen want geen 1 kindje is hetzelfde)
Maar fijn dat alles zo snel gaat.

en saartje een tandje!

en wat een heerlijke foto van sasha!!

en heb nu vast wel dingen overgeslagen.

Hier weer terug van een heerlijke vakantie. De dag voordat we vertrokken en de eerste dagen had michelle griep, en lag dat arme kind met 40+ op de bank. gelukkig krabbelde ze snel op en hebben we heerlijk van de vakantie genoten!
Dennis had moeite met slapen en in slaap blijven hij werd elke keer wakker als er iemand ook maar geluid maakte.
Ook had hij elke dag een luier van zijn enkels tot aan zijn nek, maar tandje 9 is een feit
Meneer heeft iedereen verbaast om tewijl ie aan tafel stond heel druk te spelen met sleutels en vervolgens een minuut!!! los te staan om vervolgens erachter te komen en heel hard ten gronde te gaan terwijl je hoofd langs de tafel schuift en je dus naast het blauwe oog van eerder die week er nog een hebt.
Meneer gaat steeds meer mama zeggen alleen geen idee of ie het bewust zegt?
en hij kan op zijn knietjes gaan zitten enz ich zo in evenwicht houden.

verder lekker veel gezommen met dennis en michelle en met michelle ook nog regelmatig in de sauna gegaan.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_63048993
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hee, hier heb ik helemaal overheen gelezen. Wat goed zeg, komt dat doordat het CB wel een beetje aan het opletten was?
Nee want volgens hun viel het wel mee, en de huisarts vond de osteopaat te heftig voor haar voorkeurshouding en een kinderarts was niet nodig enzovoorts..
Ik ben er op blijven hameren dat ze aktie moest ondernemen, desnoods zou ik het voor ze betalen. Ze heeft gelukkig geluisterd en overal net zo lang aan de bel getrokken tot ze verwijzingen kreeg.
Is dat eigenwijs zijn van haar toch nog ergens goed voor geweest

Madam is weer vreselijk aan het spoken, ze geeft de afgelopen 2 nachten naast me geslapen terwijl ze m`n hand vasthield. Heel erg maar ook zo sneu! Bij de jongens volstond het om naast hun bedje te gaan zitten en ze zo weer in slaap te laten vallen maar als ik dat bij saar probeer gaat ze bijna over haar nek van woede, met als gevolg de jongens ook weer wakker.
Dus dan maar bij me in bed, ik weet het anders ook niet..
Saartje
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:23:41 #98
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63049021
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:21 schreef Maneki.Neko het volgende:

Madam is weer vreselijk aan het spoken, ze geeft de afgelopen 2 nachten naast me geslapen terwijl ze m`n hand vasthield. Heel erg maar ook zo sneu! Bij de jongens volstond het om naast hun bedje te gaan zitten en ze zo weer in slaap te laten vallen maar als ik dat bij saar probeer gaat ze bijna over haar nek van woede, met als gevolg de jongens ook weer wakker.
Dus dan maar bij me in bed, ik weet het anders ook niet..
Ach jeetje maneki, 'tis toch ook wat .
pi_63049999
Ik geniet er wel van hoor, ze zijn maar zo kort zo klein maar m`n rug en nek beginnen te protesteren Misschien ga ik eens bij Ikea kijken voor een ledikantje waar ik 1 kant van af laat, zodat ik het aan kan schuiven. Dan kan ik ook weer eens breeduit liggen
Saartje
pi_63053187

En dat nu al 10 minuten
* freecell is benieuwd hoe lang het duurt

Vandaag ook een regeldagje geloof ik! Vanmorgen was hij een half uur eerder voor de voeding van 11 uur waar ik hem normaal wakker voor moet maken en net weer een half uur eerder voor de voeding van 3 uur (daar kwam hij dus om 2 uur voor ) Nuja, dan maar regelen, kan er niet mee zitten Ik voer hem vanavond wel een keer vaker om toch op de laatste om 23:00 uit te komen
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:17:34 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63053938
Jaaaaaaaa Leander! Goed zo knul!
pi_63054019
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaa Leander! Goed zo knul!
Hij heeft 40 minuten daar geslapen Woehoe! Begin is er!
Hij ligt nu zijn slaapje hier bij mij af te maken
Begon wel heel verward te huilen toen hij wakker werd, echt zo van: waar ben ik nu weer
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:24:18 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63054058
Echt goed!
En uit zichzelf in slaap gevallen daar?
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:32:45 #104
223453 Guuzewuus
pi_63054218
Jaaaa, Leander, je kunt het vent!

Stella kruipt hier in de blote billetjes rond, vanwege pijnlijk rode billetjes, zo zielig . En als oplossing voor de blote knietjes bij het kruipen ed.... mama's grote sokken .

pi_63054254
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Jaaaa, Leander, je kunt het vent!

Stella kruipt hier in de blote billetjes rond, vanwege pijnlijk rode billetjes, zo zielig . En als oplossing voor de blote knietjes bij het kruipen ed.... mama's grote sokken .

[ afbeelding ]
Creatief. En lief.
En zie ik daar het vosjesrompertje van de Hema?)
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:34:19 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63054256
Wat ziet dat er schattig uit zeg!
Maar wel zielig idd.
pi_63054292
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Echt goed!
En uit zichzelf in slaap gevallen daar?
Bijna Hij werd heel suf aan de borst en toen heb ik hem half slapend weggelegd. Hij sliep zeg maar binnen 15 seconden

Guuzewuus: zielig van de billetjes, maar het ziet er wel heel schattig uit zo met die sokken
Wat vindt ze er zelf van?
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:35:59 #108
223453 Guuzewuus
pi_63054294
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:34 schreef Webkim het volgende:

[..]

Creatief. En lief.
En zie ik daar het vosjesrompertje van de Hema?)
Jazeker wel . Ik herkende hem laatst ook al bij je grote zoon .
En het is hier heerlijk warm in huis, pffff .
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:37:30 #109
223453 Guuzewuus
pi_63054328
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Guuzewuus: zielig van de billetjes, maar het ziet er wel heel schattig uit zo met die sokken
Wat vindt ze er zelf van?
Ze vindt het cool staan. Ze denkt dat het beenwarmers zijn .
pi_63054357
Thomas heeft een ochtenddut van twee uur gedaan. En nu doet hij een middagdut. En hij stond zowat. En hij heeft frambozen op.
Het is een dag vol firsts.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:40:17 #111
223453 Guuzewuus
pi_63054383
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Webkim het volgende:
Thomas heeft een ochtenddut van twee uur gedaan. En nu doet hij een middagdut. En hij stond zowat. En hij heeft frambozen op.
Goed man .
pi_63054417
quote:
Goed! Gaat lekker!
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:37 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Ze vindt het cool staan. Ze denkt dat het beenwarmers zijn .
Whehe
pi_63055148
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij heeft 40 minuten daar geslapen Woehoe! Begin is er!
Hij ligt nu zijn slaapje hier bij mij af te maken
Begon wel heel verward te huilen toen hij wakker werd, echt zo van: waar ben ik nu weer

Goed zo Leander!!
quote:
Wow Thomas!!

Wat doe je veel nieuwe dingen ineens!

Ik vind Stella haar beenwarmers erg mooi staan
Wel zielig van de uitslag!
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:34:04 #114
223453 Guuzewuus
pi_63055477
En ze heeft 38 graden, en begint soms ineens te huilen, met een heel zielig hees stemmetje en grote dikke tranen. Ik zie gewoon dat ze echt pijn heeft . Moet ik nou een zetpil geven, of doe je dat pas als er echt hoge koorts is enzo?
pi_63055710
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef Guuzewuus het volgende:
En ze heeft 38 graden, en begint soms ineens te huilen, met een heel zielig hees stemmetje en grote dikke tranen. Ik zie gewoon dat ze echt pijn heeft . Moet ik nou een zetpil geven, of doe je dat pas als er echt hoge koorts is enzo?
ik zou het wel doen! Ik pak zelf ook niet pas paracetamol als ik hoge koorts heb
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:50:52 #116
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63056937
Ik zou dat ook gewoon doen hoor Guus. Dat kan echt niet zo veel kwaad. Ik vond haar maar een klein hoopje mens gisteren. Beterschap Stellaatje!
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:51:55 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63056959
Ik zou het ook doen Guuzewuus. Pijn is pijn.
Was een tijdje terug bij de ha en die zei dat Sasha wel rode oortjes had, maar dat het geen ontsteking was.
Desalniettemin kon hij er best pijn van hebben en dan mocht ik ook echt wel een paracetamol geven. Zelf zou je dat nl. ook slikken als je echt pijn had.
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:24:46 #118
223453 Guuzewuus
pi_63057598
Dank voor jullie adviezen . Ze heeft net een uurtje extra geslapen op een zetpil. Ze lijkt nu weer wat rustiger, maar haar billen zien er niet goed uit . Ze heeft vanmiddag twee uur in de blote billen rondgekropen, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Vorige keer leken het wel brandwonden en die kant lijkt het nu weer op te gaan.

Vannacht heeft ze wel van 1900 tot 700uur geslapen, maar ja, ik heb toch liever een meisje zonder pijn .

Nou, ze ligt in ieder geval lekker te spelen nu, in een pyjamaatje met een bodywarmer eroverheen . Morgen de hele dag feest en druk, dus hoop echt dat ze vannacht verder opknapt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Guuzewuus op 08-11-2008 18:30:48 ]
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:30:23 #119
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63057699
Ach, vervelend is dat zeg! Hopelijk gaat het snel beter!
pi_63059001

Hardloper.
IG @webkim
pi_63059376
Webkim! Thomas! Goed zeg!
It's all up to you
pi_63059509
Ik zie dat Thomas staat! Goed hoor.

Stella met kapotte billen... Jen heeft nu ook last van uitslag. Ik gebruikte de laatste tijd billendoekjes van de Liddl, maar die heb ik nu mooi weer weggekieperd. Ze heeft nooit uitslag gehad, en nu opeens wel. Dus gewoon weer doekjes van de pampers.

(Moedermelk is zo'n wonderlijk goedje, zou het ook helpen bij luieruitslag?)
pi_63059727
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef Ticootje het volgende:
(Moedermelk is zo'n wonderlijk goedje, zou het ook helpen bij luieruitslag?)
Het kan bijdragen aan het voorkomen van luieruitslag. Maar als je dacht melk op de billetjes te doen; dat lijkt me niet zo'n goed idee. Luieruitslag geneest het best door drooghouden. (Maizena kan of fohnen [niet te heet uiteraard: altijd een hand erbij zodat je voelt wat je doet].) Melk gaat broeien denk ik en dat wil je echt niet.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63059825
Arme Stella zere billen is niet fijn . Hopelijk knapt ze snel op Guus!
De foto ziet er trouwens wel uit.
Ik vind het echt zo leuk om de ontwikkelingen van alle kindjes te lezen en te zien! Thomas die al staat wauw . En kijk hem eens trots kijken
Hoewel ik aan de ene kant wil dat Jasja voor altijd mijn kleine poppetje blijft kan ik ook echt uitzien naar alle nieuwe dingen die gaan komen.

Gisteren was ze precies 3 maanden en waren we op het CB, helemaal goedgekeurd met 5790 gram en 63 centimeter. Voor en na mij waren ook meisjes van 3 maanden, die wogen allebei 6700 gram maar dat waren ook echte spekkies, Jasja is redelijk tenger geloof ik. Maar goed, dat was ik vroeger ook dus op de lange termijn zegt dat helemaal niets . De prikjes vielen ook mee, later op de dag had ze er wel wat last van maar een paracetamol bracht verlichting en ze heeft lekker van twaalf tot half acht geslapen .
Op het KDV gaat het heel goed, ze heeft het erg naar haar zin maar als papa haar komt ophalen krijgt hij ook een stralende lach. En thuis valt ze gelijk in slaap .
Donderdag hebben mijn ouders voor het eerst opgepast, ze komen de komende maanden elke donderdag. En ze hebben zo genoten! Ik vind dat het echt zo leuk om te zien. Ik denk dat ze lange tijd gedacht hebben dat ze nooit opa en oma gingen worden (mijn oudere zus wil geen kinderen en bij ons was het maar de vraag of het ging lukken) en ze vinden het nu zoveel geweldiger dan ze verwacht hebben. Mijn vader schijnt echt alleen nog maar over zijn kleindochter te kunnen praten, mijn moeder moet zelfs af en toe even ingrijpen .
pi_63059828
Ja, maar wat melk erop en aan de lucht laten drogen?

Ach, de uitslag is al een stuk minder, het niet open, maar wel flink schraal. Ik doe er een dun laagje luierzalf op, en ik verschoon iets vaker dan normaal.

Jen draait op haar buik in bed. Vandaag ging ik (zoals altijd) even kijken hoe ze lag en ze sliep dus op haar buik met Pip als kussen. Ik haalde snel mijn man om het te laten zien, helaas werd ze meteen wakker...

Ik vind het doodeng, maar er is weinig dat ik er tegen kan doen. Ik leg haar in een slaapzak op haar rug weg. Omdraaien in haar slaap is geen doen, dan wordt ze wakker. Ik ga toch bijna elke 5 minuten kijken, dus ik laat het maar. Ze ziet er trouwens wel heel leif uit zo op haar buikje. En ze heeft het niet van een vreemde, mama is ook een buikslaper.

[ Bericht 57% gewijzigd door Ticootje op 08-11-2008 20:21:03 ]
  zondag 9 november 2008 @ 13:45:08 #126
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63072742
Met luieruitslag is het altijd maar afwachten wat er voor jouw kind werkt, volgens mij. Mijn oudste had altijd vreselijk veel last van luieruitslag, met het doorkomen van de tandjes was dat tot bloedens toe. Welke zalf ik ook probeerde (sudocrem, zinkzalf en nog andere die ik niet meer weet), het ging nooit helemaal weg.
Totdat ik doodgewone Vaseline gebruikte.
Voor nummer 2 dus alleen vaseline in huis gehaald. Gelukkig had zij niet zoveel last van luieruitslag, maar als ze het had, ging het van de vaseline niet weg. Vervolgens Bepanthen gebruikt, dat hielp iets beter.
Maar het ging pas echt weg met... sudocrem.

Marlien heeft gelukkig nog geen erge luieruitslag gehad, maar ik heb in elk geval sudocrem en vaseline in huis (en dan zul je zien dat zij nog weer wat anders nodig heeft ).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zondag 9 november 2008 @ 15:36:27 #127
3011 E.T.
pi_63075698
Hier bij drie kinderen Natusan Zalf voor de rode billen. Normaal doe ik niets op de billen, maar rode plekken heel dun deppen met zalf (het smeert niet zo makkelijk) en de volgende ochtend is alles weer mooi babyroze

Nenke is nieuwe dingen van de box aan het ontdekken.. "als ik m'n arm tussen spijl 2 en 3 doorsteek.. hoe krijg k het dan voor elkaar om 'm tussen spijl 3 en 4 terug te steken?" "of hoe zuig ik op m'n duim als m'n hand buitenboord ligt?" "kan ik mezelf omhoog trekken aan de bovenrand?" "kan k dat ook als ik de spijlen hoog vastpak?"

Meestal vindt ze de box niks meer aan, maar nu lijkt het wel weer even grappig (vooral voor mama, die dat gestuntel heel leuk vind om naar te kijken )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63077358
Ik zit te twijfelen of ik Gabi extra drinken moet geven (diksap of water ofkoude thee) ze is nu 6 maand en 1 week en ze begint steeds meer buiten de fles om te eten (1 grote fruithap en een grote avondhap en een halve liga... ) en ze zit inmiddels ook op 3 flesjes... en dus vraga ik me af krijgt ze wel genoeg vocht binnen?

Ik heb een tuitbeker met wat dun diksap aan haar gegeven maar dat was meer speelgoed... toen het diksap overggegoten in normale fles maar ook daar werd alleen op gekauwd...

betekent dit nu dat ze geen dorst heeft of dat ze gewoon geen raad weet met iets anders dan melk als vloeistof?
pi_63077871
Leander wat goed dat je lekker in je eigen bedje geslapen hebt!
Thomas die staat, wat ontzettend mans!
Stella die zere billen heeft (kan me nog wel herinneren van Sander, arme billetjes. potjes met sudocreme vlogen er doorheen in die tijd) Echt niet tof!

Jen, buikslapertje! Het ziet er wel schattig uit, doet ze dan ook haar kont omhoog (zoals vele kindjes). De kans op wiegendood maakt dat dan toch ook stukken minder als ze zelf van rig naar buik en terug kunnen?

Wij hebben vandaag gezwommen!!!!!!! En Koen die vond het maar wat mooi In zo'n zwembandje met broekje en rugleuning .
Ik heb genoten (foto's binnenkort in het fototopic hoop ik)
Toen ie aangekleed was en ik nog even op een stoel wachtte op Sander en Jeroen viel hij in slaap. Tis ook best pittig in zo'n groot bad.
pi_63081597
Zwemmen lijkt me zo lollig met zo'n uk!
En Thomas kan zomaar staan!

Leander is wat zielig en heeft alweer een regeldag. Maar gelukkig heb ik alle tijd voor hem, dus het wil allemaal wel Hij is wat snotterig en heeft wat verhoging en ik ben snotterig en zere keel en oren, dus dat zal hij ook wel hebben.
pi_63081636
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef freecell het volgende:
Zwemmen lijkt me zo lollig met zo'n uk

Leander is wat zielig en heeft alweer een regeldag. Maar gelukkig heb ik alle tijd voor hem, dus het wil allemaal wel Hij is wat snotterig en heeft wat verhoging en ik ben snotterig en zere keel en oren, dus dat zal hij ook wel hebben.
Lekker he, de tijd hebben voor je uk. Ik vind het ook zoooo lekker. En ja snotteren/ziekjes/griepjes etc dat heerst op het moment.
  zondag 9 november 2008 @ 19:49:55 #132
223453 Guuzewuus
pi_63082243
Nou, ze is echt zo zielig , huilen (zonder geluid want zo hees), verdrietig kijken van ellende, slecht eten, veel slapen, en ernstig rode plekken op de billen en schaamlipjes. Ik vind dit tien keer niks .

Echt koorts heeft ze gelukkig niet (37.8), maar ze voelt zich zo naar.
pi_63082337
Ben je al met haar bij de huisarts geweest? Zou ik toch even doen, ze klinkt echt wel heel beroerd ja! Beterschap voor Stellalief
Saartje
  zondag 9 november 2008 @ 19:59:08 #134
223453 Guuzewuus
pi_63082498
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben je al met haar bij de huisarts geweest? Zou ik toch even doen, ze klinkt echt wel heel beroerd ja! Beterschap voor Stellalief
Dank . Nee nog niet bij huisarts geweest, het is pas sinds vrijdagavond. En 's ochtends valt het eigenlijk steeds wel mee. het begint om een uur of twee, de ellende. Kijken hoe het vannacht gaat en dan morgen inderdaad maar eens even stappen ondernemen (ook al moet ik werken en zitten ze er vast niet op te wachten dat moeders hier afmeldt, maar ja, mijn meisje gaat me toch echt voor alles, daar hoef ik geen twee keer over na te denken)
  zondag 9 november 2008 @ 20:10:32 #135
14746 k_i_m
pi_63082871
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:25 schreef tinny het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Gabi extra drinken moet geven (diksap of water ofkoude thee) ze is nu 6 maand en 1 week en ze begint steeds meer buiten de fles om te eten (1 grote fruithap en een grote avondhap en een halve liga... ) en ze zit inmiddels ook op 3 flesjes... en dus vraga ik me af krijgt ze wel genoeg vocht binnen?

Ik heb een tuitbeker met wat dun diksap aan haar gegeven maar dat was meer speelgoed... toen het diksap overggegoten in normale fles maar ook daar werd alleen op gekauwd...

betekent dit nu dat ze geen dorst heeft of dat ze gewoon geen raad weet met iets anders dan melk als vloeistof?
3? . Ik probeer Lilah nog steeds 5 flessen erbij te geven omdat ze anders lastiger gaat poepen en ik dat zielig vind .
In my life
Why do I smile
  zondag 9 november 2008 @ 20:12:52 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63082952
Wat sneu dat ze zo ziek is Guuzewuus...

Wat doen anderen trouwens met 'bedelende' kindjes? Als jullie die al hebben natuurlijk.
Sasha eet veel vroeger dan wij, maar is vaak nog wel wakker als wij eten. En tegenwoord komt hij dan superschattig bij je staan en gaat dan luid staan smakken. Echt heel erg cute en voor ons vaak echt onweerstaanbaar. Ik vind het er ook echt zo lief uit zijn als hij lekker aan het 'meesnoepen' is.
Maar ik bedacht me net dat het natuurlijk eigenlijk niet goed is. Dat hij ook gewoon moet leren dat de dag een aantal vaste eet-momenten kent.
Zijn er mensen die dit herkennen? Hoe doen jullie dit?
  zondag 9 november 2008 @ 20:13:52 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63082993
Tinny, heb je geen voedingsadvies meegekregen van het cb? Daar staat vaak ook wel het eea op over voeding en vocht.
  zondag 9 november 2008 @ 20:15:04 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_63083029
Ruben loopt achter een stoel

Het gaat hard
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 9 november 2008 @ 20:18:27 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63083132
TOf is dat he! Go Ruben!
Hier wordt alles gebruikt, stoel, blokkenkar, speeltafel etc. etc.
  zondag 9 november 2008 @ 20:22:34 #140
3011 E.T.
pi_63083285
BE, met z'n allen aan tafel zitten, Sasha in z'n eigen stoel en dan ook een beetje in een bakje om mee spelen/snoepen

Ik geef trouwens de avondmaaltijd altijd tegelijk met onze maaltijd. Dan zitten we dus met z'n allen aan tafel. Als dat te laat wordt, geef ik als k begin met koken een stukje soepstengel of een stukje komkommer ofzo terwijl de kinderstoel dan even in de keuken staat om de tijd te overbruggen totdat we gaan eten.
pi_63083414
tinny, het advies is zo'n 800-1000cc vocht, dus je mag best nog een flesje diksap geven. En anders gewoon water of kabouterthee.

BE, eten jullie zo laat dan, of sasha vroeg? Chris at al snel mee rond onze tijd, 6 uur.
Maar als jullie eten, zou ik hem er gewoon bijzetten in de kinderstoel, en gewoon mee laten snoepen, dan went hij ook aan jullie smaak..
  zondag 9 november 2008 @ 20:31:36 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63083591
Sasha eet om half 6, 6 uur. Wijzelf pas tegen zeven en vandaag bijv pas half 8.
Dat is geen doen om hem zo lang te laten wachten, maar ons eigen eten om 6 uur klaar hebben zie ik ook niet snel gebeuren. Door de weeks is F. sowieso pas om half 7 thuis of zo.
pi_63083718
be, je kan ook het toetje bewaren voor als jullie eten.
pi_63083787
Dan zou ik hem gewoon aanschuiven, en wat kleine dingetjes laten proberen. Lekker spelen met een stukje groente ofzo. Of zijn toetje wat later geven?
Of juist het toetje eerder, om half 6, zodat hij dan om half 7 met jullie kan eten..
  zondag 9 november 2008 @ 20:40:44 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63083907
Ja, dat had ik idd ook zitten bedenken daarstraks. Dat hij dan de yoghurt krijgt idd.
pi_63087207
Gewoon nog iets te eten geven. Als hij bedelt dan heeft hij trek, en eten met z`n allen is wel zo gezellig
Saar krijgt hier vaak nog een boterham als ze haar prakje al op heeft maar wij zitten nog te eten.
Saartje
pi_63087519
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gewoon nog iets te eten geven. Als hij bedelt dan heeft hij trek, en eten met z`n allen is wel zo gezellig
Saar krijgt hier vaak nog een boterham als ze haar prakje al op heeft maar wij zitten nog te eten.
met z'n allen eten klinkt zo gezellig
  zondag 9 november 2008 @ 22:13:34 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63087643
Ik vind het ook echt zo lief klinken, dat gesmak!
  † In Memoriam † zondag 9 november 2008 @ 23:00:59 #149
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63089608
Wat gaan die kinders hier hard! Thomas staan, Ruben lopen, Stella rode knietjes van het kruipen!
Maja kruipt sinds eergisteren achteruit. En wat ik zo lief en slim vind, ze is er helemaal niet gefrustreerd over maar gaat gewoon achteruit op haar doel af en draait er dan naar toe.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63091082
Wat slim van Maja!
Saar staat de laatste week steeds vaker op handen en knietjes, ze zou bij mij de eerste zijn die gaat kruipen vóór het lopen Of ze moet nu ineens heel snel gaan lopen maar dat betwijfel ik, ze is nog zo slap als een pudding
Saartje
pi_63091436
Samen eten lijkt me ook gezellig, we hebben al een kinderstoel gekocht (was in de aanbieding bij het Kruidvat) maar we wachten nog maar even met opzetten .
Ik hoop trouwens wel dat het met Jasja met eten beter gaat dan nu met de melk. Gisteren en vandaag is het weer niks, ze heeft maar zo'n 550 ml gedronken .
Mijn moeder vertelde dat ik vroeger echt een lastige eter was. Als ze de tafel ging dekken (en dan wist ik nog geeneens wat we gingen eten) begon ik al te roepen "hoefe niet, hoefe niet eten". Arme mama, lijkt me behoorlijk ontmoedigend. Ik moet toegeven dat ik nog steeds een lastige eter ben trouwens . Ik heb echt alles moeten eten vroeger maar bij de meeste dingen geldt: wat ik op mijn 4e niet lustte, lust ik nu nog steeds niet. Maar lief (en ik ben het daar ook wel mee eens) vindt dat Jasja alles voorgeschoteld moet krijgen en ik dus ook alles zal moeten eten. Vorige week heb ik dus heel dapper witlof gegeten. En ik vond het zowaar lekker! Lief had het gecarameliseerd en volgens mij leek het qua smaak geeneens meer op witlof maar volgens hem wel. Zou het dan toch waar zijn dat de smaak van witlof tegenwoordig minder bitter is dan vroeger?
pi_63091620
madelieve, je smaak kan ook echt veranderen hoor! juist daarom is 't belangrijk om regelmatig dingen te blijven proeven.
  maandag 10 november 2008 @ 08:40:21 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63094894
Ik was vroeger ook echt geen fan van witlof maar nu is het een van mijn favoriete gerechten!
pi_63095208
Ik had wel witlof gekocht, maar ik heb het weggegooid... Ik durf er niet aan. Ik weet nog dat ik zat te kokhalzen aan tafel van witlof.

Ik heb wel spruiten klaar liggen...
pi_63095367
Leandertje is nog steeds wat ziekig: chagrijnig, verhoging, spugen en hoesten. Best sneu inmiddels. Gelukkig zit zijn neus niet heel vol, dat lijkt me zo onhandig met drinken.

Ik was vroeger een makkelijke eter en nog steeds trouwens, ik had een goed voorbeeld 5 oudere broers (en daarboven nog een zus) die allemaal gek op eten waren.
Als je grote broers zo ongeveer juichend aan tafel gaan doe je wel mee
pi_63095693
Ik kan het niet verkopen aan mijn kinderen dat zij wel van alles moeten proeven, ook al lusten ze het niet, en het dan zelf niet doen. Vind ik.
Mijn kinders lusten bijna alles. Ze hebben wel een paar dingetjes die ze echt heel erg smerig vinden en dat mag ook, hoewel ik het wel gewoon op tafel zet. Ze hoeven dan maar een paar hapjes en mogen dan een boterham. Geen stress

Bep heeft vannacht weer uit de kunst geslapen! Ging er om 19.00 in, kwam om 00.30 voor een voeding en toen pas om 6 uur weer.
Hoop dat ze dit zo vol gaat houden want we hebben eind deze week een feest waar ik heel graag mee heen zou gaan en ik durf haar niet aan een oppas over te laten als ze zo`n beetje de hele avond wakker en aan het krijsen is.
Saartje
pi_63095804
Jen eet daarom ook mee met haar vader en zus. Die eten bijna alles.

Ik probeer wel wat mee te eten, maar ik ben gewoon verpest. Ik lust gewoon niets.
pi_63096137
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik had wel witlof gekocht, maar ik heb het weggegooid...
Waarom koop je het dan?
En je kan nu ook nog wel dingen leren eten hoor Gewoon beginnen met varieren met dingen die je wel lust!
pi_63096250
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarom koop je het dan?
En je kan nu ook nog wel dingen leren eten hoor Gewoon beginnen met varieren met dingen die je wel lust!
Met het oog op, Jen moet alles proeven. M. vindt witlof wel heel lekker. Maar het lag na een week nog in de koelkast, mede omdat M. het druk heeft met het afmaken van Jen haar kamer en dat ik moet koken. Ik weet niet hoe je witlof moet klaarmaken. Dus na een week heb ik het maar weggegooit.
pi_63096454
Zo kijk eens, 2 minuten googlen
http://www.webchef.nl/recept/groenten/witlof/
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')