Oh, ik dacht dat ik hier al gepost hadquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:22 schreef E.T. het volgende:
Hoe was het bij de KA, kim?
Hee, hier heb ik helemaal overheen gelezen. Wat goed zeg, komt dat doordat het CB wel een beetje aan het opletten was?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn nichtje krijgt over 2 weekjes d`rhelm. Een superzoete met vlindertjes
1000 euro is wel een beetje veel om voor te schieten ja
toen annika 3 maanden was ben ik naar de kinderfysio gegaan en daar volop aan de slag gegaan met alle tips enzo. ik deed alles al. voor het cb deed ik haar al in zo een kussen waar ze op de zij lag.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:22 schreef k_i_m het volgende:
Waarom hebben jullie ervoor gekozen om het niet te doen? Was het van jullie zelf uit, of door het advies wat jullie gekregen hebben?
Nee want volgens hun viel het wel mee, en de huisarts vond de osteopaat te heftig voor haar voorkeurshouding en een kinderarts was niet nodig enzovoorts..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, hier heb ik helemaal overheen gelezen. Wat goed zeg, komt dat doordat het CB wel een beetje aan het opletten was?
Ach jeetje maneki, 'tis toch ook watquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Madam is weer vreselijk aan het spoken, ze geeft de afgelopen 2 nachten naast me geslapen terwijl ze m`n hand vasthield. Heel ergmaar ook zo sneu! Bij de jongens volstond het om naast hun bedje te gaan zitten en ze zo weer in slaap te laten vallen maar als ik dat bij saar probeer gaat ze bijna over haar nek van woede, met als gevolg de jongens ook weer wakker.
Dus dan maar bij me in bed, ik weet het anders ook niet..
Hij heeft 40 minuten daar geslapenquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Jaaaa, Leander, je kunt het vent!![]()
Stella kruipt hier in de blote billetjes rond, vanwege pijnlijk rode billetjes, zo zielig. En als oplossing voor de blote knietjes bij het kruipen ed.... mama's grote sokken
.
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Echt goed!
En uit zichzelf in slaap gevallen daar?
Jazeker welquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:34 schreef Webkim het volgende:
[..]Creatief. En lief.
En zie ik daar het vosjesrompertje van de Hema?)
Ze vindt het cool staan. Ze denkt dat het beenwarmers zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Guuzewuus: zielig van de billetjes, maar het ziet er wel heel schattig uit zo met die sokken
Wat vindt ze er zelf van?
Goed manquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Webkim het volgende:
Thomas heeft een ochtenddut van twee uur gedaan.En nu doet hij een middagdut.
En hij stond zowat.
En hij heeft frambozen op.
![]()
Het is een dag vol firsts.
Goed!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Webkim het volgende:
En hij stond zowat.
![]()
Whehequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:37 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ze vindt het cool staan. Ze denkt dat het beenwarmers zijn.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft 40 minuten daar geslapenWoehoe! Begin is er!
Hij ligt nu zijn slaapje hier bij mij af te maken
Begon wel heel verward te huilen toen hij wakker werd, echt zo van: waar ben ik nu weer
Wow Thomas!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Webkim het volgende:
En hij stond zowat.
![]()
ik zou het wel doen! Ik pak zelf ook niet pas paracetamol als ik hoge koorts hebquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef Guuzewuus het volgende:
En ze heeft 38 graden, en begint soms ineens te huilen, met een heel zielig hees stemmetje en grote dikke tranen. Ik zie gewoon dat ze echt pijn heeft. Moet ik nou een zetpil geven, of doe je dat pas als er echt hoge koorts is enzo?
Het kan bijdragen aan het voorkomen van luieruitslag. Maar als je dacht melk op de billetjes te doen; dat lijkt me niet zo'n goed idee. Luieruitslag geneest het best door drooghouden. (Maizena kan of fohnen [niet te heet uiteraard: altijd een hand erbij zodat je voelt wat je doet].) Melk gaat broeien denk ik en dat wil je echt niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef Ticootje het volgende:
(Moedermelk is zo'n wonderlijk goedje, zou het ook helpen bij luieruitslag?)
Lekker he, de tijd hebben voor je uk. Ik vind het ook zoooo lekker. En ja snotteren/ziekjes/griepjes etc dat heerst op het moment.quote:Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef freecell het volgende:
Zwemmen lijkt me zo lollig met zo'n uk
Leander is wat zielig en heeft alweer een regeldag. Maar gelukkig heb ik alle tijd voor hem, dus het wil allemaal welHij is wat snotterig en heeft wat verhoging en ik ben snotterig en zere keel en oren, dus dat zal hij ook wel hebben.
Dankquote:Op zondag 9 november 2008 19:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben je al met haar bij de huisarts geweest? Zou ik toch even doen, ze klinkt echt wel heel beroerd ja! Beterschap voor Stellalief
3?quote:Op zondag 9 november 2008 16:25 schreef tinny het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Gabi extra drinken moet geven (diksap of water ofkoude thee) ze is nu 6 maand en 1 week en ze begint steeds meer buiten de fles om te eten (1 grote fruithap en een grote avondhap en een halve liga... ) en ze zit inmiddels ook op 3 flesjes... en dus vraga ik me af krijgt ze wel genoeg vocht binnen?
Ik heb een tuitbeker met wat dun diksap aan haar gegeven maar dat was meer speelgoed... toen het diksap overggegoten in normale fles maar ook daar werd alleen op gekauwd...
betekent dit nu dat ze geen dorst heeft of dat ze gewoon geen raad weet met iets anders dan melk als vloeistof?
met z'n allen eten klinkt zo gezelligquote:Op zondag 9 november 2008 22:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gewoon nog iets te eten geven. Als hij bedelt dan heeft hij trek, en eten met z`n allen is wel zo gezellig
Saar krijgt hier vaak nog een boterham als ze haar prakje al op heeft maar wij zitten nog te eten.
Waarom koop je het dan?quote:Op maandag 10 november 2008 09:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik had wel witlof gekocht, maar ik heb het weggegooid...
Met het oog op, Jen moet alles proeven. M. vindt witlof wel heel lekker. Maar het lag na een week nog in de koelkast, mede omdat M. het druk heeft met het afmaken van Jen haar kamer en dat ik moet koken. Ik weet niet hoe je witlof moet klaarmaken. Dus na een week heb ik het maar weggegooit.quote:Op maandag 10 november 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom koop je het dan?
En je kan nu ook nog wel dingen leren eten hoorGewoon beginnen met varieren met dingen die je wel lust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |