abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:17:34 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63053938
Jaaaaaaaa Leander! Goed zo knul!
pi_63054019
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:17 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaa Leander! Goed zo knul!
Hij heeft 40 minuten daar geslapen Woehoe! Begin is er!
Hij ligt nu zijn slaapje hier bij mij af te maken
Begon wel heel verward te huilen toen hij wakker werd, echt zo van: waar ben ik nu weer
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:24:18 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63054058
Echt goed!
En uit zichzelf in slaap gevallen daar?
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:32:45 #104
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63054218
Jaaaa, Leander, je kunt het vent!

Stella kruipt hier in de blote billetjes rond, vanwege pijnlijk rode billetjes, zo zielig . En als oplossing voor de blote knietjes bij het kruipen ed.... mama's grote sokken .

pi_63054254
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:32 schreef Guuzewuus het volgende:
Jaaaa, Leander, je kunt het vent!

Stella kruipt hier in de blote billetjes rond, vanwege pijnlijk rode billetjes, zo zielig . En als oplossing voor de blote knietjes bij het kruipen ed.... mama's grote sokken .

[ afbeelding ]
Creatief. En lief.
En zie ik daar het vosjesrompertje van de Hema?)
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:34:19 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63054256
Wat ziet dat er schattig uit zeg!
Maar wel zielig idd.
pi_63054292
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Echt goed!
En uit zichzelf in slaap gevallen daar?
Bijna Hij werd heel suf aan de borst en toen heb ik hem half slapend weggelegd. Hij sliep zeg maar binnen 15 seconden

Guuzewuus: zielig van de billetjes, maar het ziet er wel heel schattig uit zo met die sokken
Wat vindt ze er zelf van?
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:35:59 #108
223453 Guuzewuus
pi_63054294
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:34 schreef Webkim het volgende:

[..]

Creatief. En lief.
En zie ik daar het vosjesrompertje van de Hema?)
Jazeker wel . Ik herkende hem laatst ook al bij je grote zoon .
En het is hier heerlijk warm in huis, pffff .
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:37:30 #109
223453 Guuzewuus
pi_63054328
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Guuzewuus: zielig van de billetjes, maar het ziet er wel heel schattig uit zo met die sokken
Wat vindt ze er zelf van?
Ze vindt het cool staan. Ze denkt dat het beenwarmers zijn .
pi_63054357
Thomas heeft een ochtenddut van twee uur gedaan. En nu doet hij een middagdut. En hij stond zowat. En hij heeft frambozen op.
Het is een dag vol firsts.
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:40:17 #111
223453 Guuzewuus
pi_63054383
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Webkim het volgende:
Thomas heeft een ochtenddut van twee uur gedaan. En nu doet hij een middagdut. En hij stond zowat. En hij heeft frambozen op.
Goed man .
pi_63054417
quote:
Goed! Gaat lekker!
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:37 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Ze vindt het cool staan. Ze denkt dat het beenwarmers zijn .
Whehe
pi_63055148
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij heeft 40 minuten daar geslapen Woehoe! Begin is er!
Hij ligt nu zijn slaapje hier bij mij af te maken
Begon wel heel verward te huilen toen hij wakker werd, echt zo van: waar ben ik nu weer

Goed zo Leander!!
quote:
Wow Thomas!!

Wat doe je veel nieuwe dingen ineens!

Ik vind Stella haar beenwarmers erg mooi staan
Wel zielig van de uitslag!
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:34:04 #114
223453 Guuzewuus
pi_63055477
En ze heeft 38 graden, en begint soms ineens te huilen, met een heel zielig hees stemmetje en grote dikke tranen. Ik zie gewoon dat ze echt pijn heeft . Moet ik nou een zetpil geven, of doe je dat pas als er echt hoge koorts is enzo?
pi_63055710
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:34 schreef Guuzewuus het volgende:
En ze heeft 38 graden, en begint soms ineens te huilen, met een heel zielig hees stemmetje en grote dikke tranen. Ik zie gewoon dat ze echt pijn heeft . Moet ik nou een zetpil geven, of doe je dat pas als er echt hoge koorts is enzo?
ik zou het wel doen! Ik pak zelf ook niet pas paracetamol als ik hoge koorts heb
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:50:52 #116
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63056937
Ik zou dat ook gewoon doen hoor Guus. Dat kan echt niet zo veel kwaad. Ik vond haar maar een klein hoopje mens gisteren. Beterschap Stellaatje!
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:51:55 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63056959
Ik zou het ook doen Guuzewuus. Pijn is pijn.
Was een tijdje terug bij de ha en die zei dat Sasha wel rode oortjes had, maar dat het geen ontsteking was.
Desalniettemin kon hij er best pijn van hebben en dan mocht ik ook echt wel een paracetamol geven. Zelf zou je dat nl. ook slikken als je echt pijn had.
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:24:46 #118
223453 Guuzewuus
pi_63057598
Dank voor jullie adviezen . Ze heeft net een uurtje extra geslapen op een zetpil. Ze lijkt nu weer wat rustiger, maar haar billen zien er niet goed uit . Ze heeft vanmiddag twee uur in de blote billen rondgekropen, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Vorige keer leken het wel brandwonden en die kant lijkt het nu weer op te gaan.

Vannacht heeft ze wel van 1900 tot 700uur geslapen, maar ja, ik heb toch liever een meisje zonder pijn .

Nou, ze ligt in ieder geval lekker te spelen nu, in een pyjamaatje met een bodywarmer eroverheen . Morgen de hele dag feest en druk, dus hoop echt dat ze vannacht verder opknapt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Guuzewuus op 08-11-2008 18:30:48 ]
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:30:23 #119
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63057699
Ach, vervelend is dat zeg! Hopelijk gaat het snel beter!
pi_63059001

Hardloper.
IG @webkim
pi_63059376
Webkim! Thomas! Goed zeg!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63059509
Ik zie dat Thomas staat! Goed hoor.

Stella met kapotte billen... Jen heeft nu ook last van uitslag. Ik gebruikte de laatste tijd billendoekjes van de Liddl, maar die heb ik nu mooi weer weggekieperd. Ze heeft nooit uitslag gehad, en nu opeens wel. Dus gewoon weer doekjes van de pampers.

(Moedermelk is zo'n wonderlijk goedje, zou het ook helpen bij luieruitslag?)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63059727
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:53 schreef Ticootje het volgende:
(Moedermelk is zo'n wonderlijk goedje, zou het ook helpen bij luieruitslag?)
Het kan bijdragen aan het voorkomen van luieruitslag. Maar als je dacht melk op de billetjes te doen; dat lijkt me niet zo'n goed idee. Luieruitslag geneest het best door drooghouden. (Maizena kan of fohnen [niet te heet uiteraard: altijd een hand erbij zodat je voelt wat je doet].) Melk gaat broeien denk ik en dat wil je echt niet.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63059825
Arme Stella zere billen is niet fijn . Hopelijk knapt ze snel op Guus!
De foto ziet er trouwens wel uit.
Ik vind het echt zo leuk om de ontwikkelingen van alle kindjes te lezen en te zien! Thomas die al staat wauw . En kijk hem eens trots kijken
Hoewel ik aan de ene kant wil dat Jasja voor altijd mijn kleine poppetje blijft kan ik ook echt uitzien naar alle nieuwe dingen die gaan komen.

Gisteren was ze precies 3 maanden en waren we op het CB, helemaal goedgekeurd met 5790 gram en 63 centimeter. Voor en na mij waren ook meisjes van 3 maanden, die wogen allebei 6700 gram maar dat waren ook echte spekkies, Jasja is redelijk tenger geloof ik. Maar goed, dat was ik vroeger ook dus op de lange termijn zegt dat helemaal niets . De prikjes vielen ook mee, later op de dag had ze er wel wat last van maar een paracetamol bracht verlichting en ze heeft lekker van twaalf tot half acht geslapen .
Op het KDV gaat het heel goed, ze heeft het erg naar haar zin maar als papa haar komt ophalen krijgt hij ook een stralende lach. En thuis valt ze gelijk in slaap .
Donderdag hebben mijn ouders voor het eerst opgepast, ze komen de komende maanden elke donderdag. En ze hebben zo genoten! Ik vind dat het echt zo leuk om te zien. Ik denk dat ze lange tijd gedacht hebben dat ze nooit opa en oma gingen worden (mijn oudere zus wil geen kinderen en bij ons was het maar de vraag of het ging lukken) en ze vinden het nu zoveel geweldiger dan ze verwacht hebben. Mijn vader schijnt echt alleen nog maar over zijn kleindochter te kunnen praten, mijn moeder moet zelfs af en toe even ingrijpen .
pi_63059828
Ja, maar wat melk erop en aan de lucht laten drogen?

Ach, de uitslag is al een stuk minder, het niet open, maar wel flink schraal. Ik doe er een dun laagje luierzalf op, en ik verschoon iets vaker dan normaal.

Jen draait op haar buik in bed. Vandaag ging ik (zoals altijd) even kijken hoe ze lag en ze sliep dus op haar buik met Pip als kussen. Ik haalde snel mijn man om het te laten zien, helaas werd ze meteen wakker...

Ik vind het doodeng, maar er is weinig dat ik er tegen kan doen. Ik leg haar in een slaapzak op haar rug weg. Omdraaien in haar slaap is geen doen, dan wordt ze wakker. Ik ga toch bijna elke 5 minuten kijken, dus ik laat het maar. Ze ziet er trouwens wel heel leif uit zo op haar buikje. En ze heeft het niet van een vreemde, mama is ook een buikslaper.

[ Bericht 57% gewijzigd door Ticootje op 08-11-2008 20:21:03 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')