Arme Stella

zere billen is niet fijn

. Hopelijk knapt ze snel op Guus!
De foto ziet er trouwens wel

uit.
Ik vind het echt zo leuk om de ontwikkelingen van alle kindjes te lezen en te zien! Thomas die al staat wauw

. En kijk hem eens trots kijken
Hoewel ik aan de ene kant wil dat Jasja voor altijd mijn kleine poppetje blijft kan ik ook echt uitzien naar alle nieuwe dingen die gaan komen.
Gisteren was ze precies 3 maanden en waren we op het CB, helemaal goedgekeurd met 5790 gram en 63 centimeter. Voor en na mij waren ook meisjes van 3 maanden, die wogen allebei 6700 gram maar dat waren ook echte spekkies, Jasja is redelijk tenger geloof ik. Maar goed, dat was ik vroeger ook dus op de lange termijn zegt dat helemaal niets

. De prikjes vielen ook mee, later op de dag had ze er wel wat last van maar een paracetamol bracht verlichting en ze heeft lekker van twaalf tot half acht geslapen

.
Op het KDV gaat het heel goed, ze heeft het erg naar haar zin maar als papa haar komt ophalen krijgt hij ook een stralende lach. En thuis valt ze gelijk in slaap

.
Donderdag hebben mijn ouders voor het eerst opgepast, ze komen de komende maanden elke donderdag. En ze hebben zo genoten! Ik vind dat het echt zo leuk om te zien. Ik denk dat ze lange tijd gedacht hebben dat ze nooit opa en oma gingen worden (mijn oudere zus wil geen kinderen en bij ons was het maar de vraag of het ging lukken) en ze vinden het nu zoveel geweldiger dan ze verwacht hebben. Mijn vader schijnt echt alleen nog maar over zijn kleindochter te kunnen praten, mijn moeder moet zelfs af en toe even ingrijpen

.