Laatste post van mij...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef Ticootje het volgende:
Het is maar net wat je ze leert. Soms moet iets wel 10x aanbieden voordat ze het waarderen. Dus volgende keer krijgt ze het gewoon weer hoor.
Ik welquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:28 schreef freecell het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit geitenkaas.
Ook nooit baby's trouwens...
Babytenenkaasquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik snoep ook wel eens aan Jen. Vooral de voetjes zijn erg lekker.
Hier al grommen gehad (die vind ze erg leuk, blijft ook terugkomen), nephoesten en sinds vorige week ook *godhoelegikdatuit* niet lachen door ha ha te doen, maar door de lucht in te zuigen dat je zo'n rare keelklank krijgtquote:Op woensdag 5 november 2008 09:45 schreef Webkim het volgende:
Knappe Sasha!
Maken alle babies zo'n raar keelschraap-geluid als Thomas. Hij doet dat echt voortdurend, ik denk gewoon omdat -ie het leuk vindt om zichzelf te horen.
Keelschrapen heeft Finn nooit gedaan, maar tandenknarsen wel. Dat vond ie gewoon een mooi geluidje blijkbaar. Ging ook vanzelf weer over trouwens, kennelijk was de lol er op een gegeven moment wel vanaf.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:45 schreef Webkim het volgende:
Maken alle babies zo'n raar keelschraap-geluid als Thomas. Hij doet dat echt voortdurend, ik denk gewoon omdat -ie het leuk vindt om zichzelf te horen.
Nou dat! Dat bedoel ik met keelschrapen denk ik. Zo'n door de keel he-he-he of ha-ha-ha geluid.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier al grommen gehad (die vind ze erg leuk, blijft ook terugkomen), nephoesten en sinds vorige week ook *godhoelegikdatuit* niet lachen door ha ha te doen, maar door de lucht in te zuigen dat je zo'n rare keelklank krijgt. En dat vind ze inderdaad erg leuk om te doen!
tand 4 is door en haar verkoudheid is over, daarbij had ze echt veel gegeten met avondeten, dus het zal de combinatie wel geweest zijn. Hoedanook..zelfs al was het maar 1 nachtje, toch ben ik er blij meequote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef Ticootje het volgende:
Maneki, hoe doe je dat? Ik wil ook wat meer slapen.
Nee, dat is eigenlijk nog het ergste van het verhaal. We hebben al wel 4 artsen versleten daar, maar de arts die er nu bijgeroepen werd hadden we de vorige keer ook. Die liet ons toen ook op stel en sprong een heupfoto maken omdat de andere artsen daar overheen gekeken hadden. Ik heb het toen ook nog aangekaart, maar ik denk dat ze te druk met die heupen was om er genoeg aandacht aan te besteden.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef E.T. het volgende:
knap dat je je zo hebt ingehouden
Was dit nu een andere arts als die je normaal hebt? Anders had ze vorige keer toch al die doorverwijzing moeten geven? (wij gaan tenminste om en om bij het CB, ene keer wvk, andere keer arts)
Gelukkig zijn daar de meningen ook over verdeeldquote:Op donderdag 6 november 2008 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Tot hoe oud heeft een helmpje eigenlijk zin?
Dat was het achterhoofd. Bij scheve afplatting schijnt dat niet zo te werken. Je ziet het niet zo goed bij Lilah, maar als haar haar nat is kan je ook zien dat als je een lijn van oor naar oor trekt, het ene oor een stuk verder naar voren staat. Er is geen sprake meer van "slechts" een afplatting, haar hoofd is gewoon asymmetrischquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Ticootje het volgende:
Dennis had ook een heel plat hoofd, dat is toch zonder helm aardig recht getrokken...
We zijn na mijn ontploffing ("Laat zn haar maar groeien dan zie je er niks van") ook doorgestuurd naar kinderfysio en naar de kinderarts, er is een foto van zijn schedel gemaakt om te kijken of een helm nog nut had, maar zijn fontanel was al bijna gesloten met 7 maanden (toen luisterde ze eindelijk pas eens) dus dat had eigenlijk geen nut meer... dus hij heeft alleen fysio gehad.. Zijn hoofd was echt enorm scheef, als hij een brilletje had gemoeten had hij een lang en een kort pootje nodigquote:Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef k_i_m het volgende:
Moussy, wat hebben ze bij Cas precies gedaan om het te corrigeren?
Oja, dat kindje had ook zo'n sterke voorkeurshouding! Kennelijk is alleen naar de chriropractor toch niet genoeg bij een hele sterke voorkeurshouding, want ze constateerde nog steeds wel wat sporen van voorkeur, terwijl alle blokkades weg zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
de klootzakken! Echt, die mensen zouden je moeten begeleiden en serieus nemen. Als je had gedacht 'het zal wel' dan loopt ze de rest van haar leven met een scheef hoofd *briest*
Goed dat je actie hebt ondernomen kim!
Ik zal m`n zus ook eens de sporen gaan geven om naar haar dochter te laten kijken want haar hoofd heeft de vorm van een driehoek, met de neus aan een van de schuine kanten
Mja de keren dat hij er ligt valt ie meestal in slaapquote:Op donderdag 6 november 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
LovelyLady... de enige manier dat hij het zal leren is door hem toch af en toe te laten liggen.Mss niet leuk, maar het gaat niet anders.
Vind hij het wel leuk als je hem op zijn buik ligt?
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn meisje stond vanmiddag op handen en knietjes in de box. Ik helemaal zo vanen zei van
Daarna heeft ze het niet meer gedaan
![]()
Stella al staan joh, wat een rappe!
Ja, helaas wel, maar inmiddels slaap ik net zo goed met Leander in bed gelukkig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef mrien het volgende:
Fijn Freecell, een lekker ritme!
Slaapt Leander 's nachts nog bij jullie in bed?
Neehoor. Ik vond het moeilijker om elke keer maar weer af te wachten en niks te doen. Ik heb zelf namelijk nooit het idee gehad dat het uit zichzelf goed zou komen. Maarja, omdat ik er geen verstand van heb heb ik me ook zolang laten afschepen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef mrien het volgende:
Fijn dat het zo snel gaat Kim!
Kun je het zelf allemaal wel verwerken nu het zo snel gaat ? Lijkt me voor jezelf toch ook best moeilijk dat ze zo'n helmpje moet
Oh, ik dacht dat ik hier al gepost hadquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:22 schreef E.T. het volgende:
Hoe was het bij de KA, kim?
Hee, hier heb ik helemaal overheen gelezen. Wat goed zeg, komt dat doordat het CB wel een beetje aan het opletten was?quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn nichtje krijgt over 2 weekjes d`rhelm. Een superzoete met vlindertjes
1000 euro is wel een beetje veel om voor te schieten ja
toen annika 3 maanden was ben ik naar de kinderfysio gegaan en daar volop aan de slag gegaan met alle tips enzo. ik deed alles al. voor het cb deed ik haar al in zo een kussen waar ze op de zij lag.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:22 schreef k_i_m het volgende:
Waarom hebben jullie ervoor gekozen om het niet te doen? Was het van jullie zelf uit, of door het advies wat jullie gekregen hebben?
Nee want volgens hun viel het wel mee, en de huisarts vond de osteopaat te heftig voor haar voorkeurshouding en een kinderarts was niet nodig enzovoorts..quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, hier heb ik helemaal overheen gelezen. Wat goed zeg, komt dat doordat het CB wel een beetje aan het opletten was?
Ach jeetje maneki, 'tis toch ook watquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Madam is weer vreselijk aan het spoken, ze geeft de afgelopen 2 nachten naast me geslapen terwijl ze m`n hand vasthield. Heel ergmaar ook zo sneu! Bij de jongens volstond het om naast hun bedje te gaan zitten en ze zo weer in slaap te laten vallen maar als ik dat bij saar probeer gaat ze bijna over haar nek van woede, met als gevolg de jongens ook weer wakker.
Dus dan maar bij me in bed, ik weet het anders ook niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |