quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:28 schreef Ticootje het volgende:
Iksje, geven jullie tot een jaar ook geen producten die gemaakt zijn van koemelk, zoals kaas?
Ik weet echt niet of je dat op die manier nou echt kan voorkomen. Persoonlijk ben ik van mening dat je dan beter 'met mate' kunt laten snoepen dan helemaal niet. Dat is nu nog niet van toepassing maar op latere leeftijd zeker welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef Iksje het volgende:
Ik ben ook van mening, wat ze niet kennen, kunnen ze niet missen. Daarom heb ik ook liever niet dat Liande te snoepen krijgt, al vinden zelfs mijn vriend en opa (die oppast) dat 'af en toe' moet kunnen. Af en toe is voor hen om de paar dagen confituur (jam), een koekje, chocomelk etc.
Terwijl ik net wil voorkomen dat ze net zo snoepgek wordt als ik.
en dat is maar goed ook! Wat een schatjequote:
Wij hebben het er ook al over gehad om eerste kerstdag daarvoor te nemen; echter zitten we dan op Tenerife; dus weet niet of dat handig is voor het geval het niet helemaal goed bevalt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:00 schreef mrien het volgende:
Als ik dit zo allemaal lees ben ik blij dat Lotte nog zo klein is en dat ik me er nu nog niet in hoef te verdiepen![]()
Weet best dat dat over een tijdje wel zal moeten, maar voorlopig krijgt ze pas met 6 maanden iets van fruit/groente hap. M'n man vond 1e kerstdag wel een mooie dag, 3 dagen later is ze een half jaar oud. Tot die tijd, alleen maar borstvoeding voor haar.
Owja, nog vergeten!
Gisteren voor de heupecho geweest en alles zag er gelukkig goed uit!![]()
Yep; snoepen an sich heb ikzelf ook geen problemen mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of je dat op die manier nou echt kan voorkomen. Persoonlijk ben ik van mening dat je dan beter 'met mate' kunt laten snoepen dan helemaal niet. Dat is nu nog niet van toepassing maar op latere leeftijd zeker wel
Juistquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:00 schreef Llewella het volgende:
Als je dingen teveel aandacht geeft; middels tegenhouden of juist aanmoedigen kan het nog weleens een averechts effect hebben. Gewoon normaal doen en zelf het goede voorbeeld geven op een ongedwongen manier helpt dan beter.
Inderdaad, met mate. Maar 'met mate' is voor mij in elk geval niet om de 2-3 dagenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik weet echt niet of je dat op die manier nou echt kan voorkomen. Persoonlijk ben ik van mening dat je dan beter 'met mate' kunt laten snoepen dan helemaal niet. Dat is nu nog niet van toepassing maar op latere leeftijd zeker wel
Nopes, geen blauwe plekken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben andere kindjes van ong. Sasha's leeftijd (Ruben, Maarten etc.) ook regelmatig blauwe knietjes?
Ik vind het er zo naar uit zien.En het is net of hij heel vaak op zijn knietjes valt ofzo, terwijl hij toch echt voornamelijk kruipt...
Inmiddels is ze niet meer van die leeftijd maar Ronja had (en heeft) ook altijd een hoop blauwe plekken. Blijkbaar lijkt ze op mij, ik kleur ook altijd snel als ik me ergens stoot.quote:foto Op woensdag 22 oktober 2008 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben andere kindjes van ong. Sasha's leeftijd (Ruben, Maarten etc.) ook regelmatig blauwe knietjes?
Ik vind het er zo naar uit zien.En het is net of hij heel vaak op zijn knietjes valt ofzo, terwijl hij toch echt voornamelijk kruipt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop