abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63188189
Volgende week donderdag gaan wij uit eten. En dus moet er een oppas voor Maarten komen en gelukkig kan z'n oma opassen.
Maar wat zie ik er tegenop
Allereerste keer dat iemand anders hem naar bed zal brengen 's avonds.
Maak mij zorgen om van alles.
Maar gelukkig heb ik ook momenten dat ik het positief zie en dat ik er zin in krijg maar toch
pi_63188407
oe ik kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet ja. En zin hebben in het avondje op zich staat natuurlijk los van je mannetje die bij oma blijft logeren.
Ik hoop dat je een leuke avond hebt in elk geval.
pi_63188544
Dankje
1 groot pluspunt is dat oma bij ons komt logeren dus Maarten is lekker thuis.
En het is ook niet een hele dag enz enz maar toch het is de eerste keer.
Beetje een emo-moment
pi_63188550
Mijn mams heeft Jen ook al een paar keer naar bed gebracht, terwijl ik er wel gewoon was. Maar dat was meer het feit dat ik van Jen de kamer niet uit mocht lopen en mijn moeder wel. Dus het werd een succes als oma haar op bed legde en een ramp als ik dat deed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63188607
Mrien begint met groente en BlaBla, jij bent begonnen met fruit.

Maakt het nog uit als je gaat bijvoeden of je dan begint met fruit of groente?
  donderdag 13 november 2008 @ 13:25:49 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_63188673
Ik heb daar gelukkig geen last van. Toen Ruben een paar weken was hadden we een etentje voor de verjaardag van Berts oma en is Ruben bij een oom en tante in de buurt van het etentje geweest. Ok, toen sliep hij gewoon altijd nog naast het voeden enzo en was het niet heel bijzonder en we konden er op elk moment naar toe als we wilden.

Verder heb ik gewoon het grote geluk dat als mijn moeder hier is of wij daar zijn dat mijn moeder regelmatig Ruben naar bed brengt of dat we het samen doen, waardoor Ruben dat ook gewend is Dat is weer erg handig als mijn moeder een keer hier oppast (onlansg een keer ;s avonds, maar ook wel eens overdag als het echt niet anders kan (en dat is al tof, want daar rijdt ze behoorlijk wat kilometers voor, maar meestal blijft ze dan ook gezellig slapen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 13 november 2008 @ 13:27:36 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_63188725
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien begint met groente en BlaBla, jij bent begonnen met fruit.

Maakt het nog uit als je gaat bijvoeden of je dan begint met fruit of groente?
Wij zijn begonnen met groenten, omdat dat minder zoet is. Ik had gehoord dat als je met fruit begon dat de groente dan tegen kon vallen qua zoetheid. Maar hier werd al vrij snel alles gewoon gegeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63189239
Op het CB adviseerde ze met fruit te beginnen, minder kans op allergische reactie geloof ik.
pi_63189282
Wij zijn begonnen met fruit, maar ook groente gaan zonder problemen naar binnen. Zelfs spruiten
  donderdag 13 november 2008 @ 13:58:27 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_63189652
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Op het CB adviseerde ze met fruit te beginnen, minder kans op allergische reactie geloof ik.
Op het CB adviseren wel meer rare dingen

Gewoon doen waar je je zelf het prettigst bij voelt

Hier heeft meneer voor de zoveelste keer zand zitten eten. Had de plant al weggezet, maar Bert heeft de plant teruggezet. Bah bah bah
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63189707
Ah, het schuurt de maag.
  donderdag 13 november 2008 @ 14:02:32 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_63189777
Ja, maar het is het zand van de ficus en straks eet ie ook stukken ficus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63189833
Nee, ik zeg niet dat het smakelijk is....

(Wat is een fiscus?)
pi_63190056
fiscus is geloof ik niet zo goed voor mensen en baby's.

gisteren naar het Cb bureau geweest en meneer is 75 cm lang en weeg 10,2 kilo. Ze was erg tevreden met zowel gewicht als ;lengte duikt hij nu iets naar beneden, zit nu nog maar op de +1 geloof ik.
Vroeg ze of ie een blokje van de ene hand in de andere hand kon doen, ik zeg ja hoor, en meneer weigert gewoon!! gelukkig probeerde meneer later een puisje van de tafel te pakken met duim/wijsvinger en dat ging goed , Ook natuurlijk even demonstreren dat je goed los kan staan natuurlijk, en dan is de verpleegkundige helemaal van de kaart af. al met al is ie dus weer goedgekeurt
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_63190088
zolang het geen giftige plant is, is t extra bladgroente troel

Ze adviseren idd vast wel meer vreemde dingen daar maargoed, er is zoveeeeeel verschillende en tegenstrijdige info...pff soms weet je gewoon niet meer wat je moet geloven.
Dus idd maar een beetje doen waar je je t prettigst bij voelt en wat je gevoel je zegt.
pi_63191174
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Volgende week donderdag gaan wij uit eten. En dus moet er een oppas voor Maarten komen en gelukkig kan z'n oma opassen.
Maar wat zie ik er tegenop
Allereerste keer dat iemand anders hem naar bed zal brengen 's avonds.
Maak mij zorgen om van alles.
Maar gelukkig heb ik ook momenten dat ik het positief zie en dat ik er zin in krijg maar toch
Komt wel goed . Ben is ook bij oma uit logeren geweest (toen wij onze huwelijksverjaardag gingen vieren). En het was even raar om hem achter te laten, maar oma's zijn zoooooooo gek op hun kleine (b)engeltjes dat ze ze lekker verwennen! En jij zal er ook zeker van genieten!

Ben drinkt sinds gisterennacht zonder tepelhoedje . Zalig! En zo weinig geknoei (en er niet meer uit moeten 's nachts om telkens het hoedje te wassen, of altijd te zien dat je het bij hebt of ...).

Verder begint hij hier nu met regelmaat nachtjes van 6-7 uur slaap te maken, maar echt 8 uur zoals bij Leander en 't kleintje van Devilschase zit er toch nog niet in precies . En ritme? Welk ritme?
Maar overdag is hij wel lekker makkelijk. Na het eten is hij altijd nog ongeveer een uurtje wakker en dan gaat hij lekker tukken tot aan de volgende voeding.
Wel raar: als hij huil tis hij meestel meer getroost door hem in z'n relax te zetten of in zijn park te leggen (en de mobiel op te zetten) dan dat ik 'm op schoot neem. Dat vind ik niet leuk , doe ik iets verkeerd dan?
pi_63195677
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:49 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Komt wel goed . Ben is ook bij oma uit logeren geweest (toen wij onze huwelijksverjaardag gingen vieren). En het was even raar om hem achter te laten, maar oma's zijn zoooooooo gek op hun kleine (b)engeltjes dat ze ze lekker verwennen! En jij zal er ook zeker van genieten!

Ben drinkt sinds gisterennacht zonder tepelhoedje . Zalig! En zo weinig geknoei (en er niet meer uit moeten 's nachts om telkens het hoedje te wassen, of altijd te zien dat je het bij hebt of ...).

Verder begint hij hier nu met regelmaat nachtjes van 6-7 uur slaap te maken, maar echt 8 uur zoals bij Leander en 't kleintje van Devilschase zit er toch nog niet in precies . En ritme? Welk ritme?
Maar overdag is hij wel lekker makkelijk. Na het eten is hij altijd nog ongeveer een uurtje wakker en dan gaat hij lekker tukken tot aan de volgende voeding.
Heeft hij dan ook echt honger als hij weer wakker wordt? Want Leander heb ik op ritme gekregen door als hij wakker werd eerst eens te kijken of hij niet gewoon wakker was ipv hongerig Maar Leander is ook wel heerlijk vroeg op ritme hoor! Sommige ukken doen daar veel langer over!

Wel lekker dat het zonder tepelhoedje gaat!
quote:
Wel raar: als hij huil tis hij meestel meer getroost door hem in z'n relax te zetten of in zijn park te leggen (en de mobiel op te zetten) dan dat ik 'm op schoot neem. Dat vind ik niet leuk , doe ik iets verkeerd dan?
Leander is ook beter te troosten in zijn wipstoel dan op schoot, ik word daar ook wel eens verdrietig van inderdaad
En bij anderen vindt hij lang op schoot zitten soms wél leuk, dan baal ik echt.
Ik denk niet dat we iets verkeerd doen hoor (al helemaal niet als we het allebei hebben!) , ik denk dat ze gewoon liever naar ons kijken dan op ons zitten?
pi_63195792
natuurlijk doe je niks verkeerd liza! Maar jij vind het toch ook wel eens fijn om even iets voor jezelf te doen, met een boek op de bank of ff lekker internetten, mischien hebben sommige kindjes dat gevoel ook gewoon

Dana begint soms ook bij mij op schoot wat te zeuren en zodra ik dr op dr speelkleed of in dr stoeltje zet heeft ze de grootste lol!
pi_63195801
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik zeg niet dat het smakelijk is....

(Wat is een fiscus?)

En ze zijn er in alle maten, ik heb kleine in de vensterbank en een megaficus op de grond.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63195853
Amber heeft vandaag toch haar prikjes weer gehad, de verkoudheid lijkt nu een stuk minder gelukkig.
6865 gram @ 65 cm, onder de 7kg dus nog.
Qua gewicht was ze wat minder hard aangekomen, maar dat was prima omdat ze ook wel fors is.

Verder nog vragen gesteld over de vakantie, verbouwing e.d. waar ik rekening mee zou moeten houden, maar geen afwijkende dingen van wat ik zelf al dacht/wist.

In Januari mag ze weer terug.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 13 november 2008 @ 20:26:50 #246
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63200280
Eens effe lezen hoor ....

troost zoeken bij een wipstoel...
of toch op de schoot van een papa of mama ...
het wel of niet eten van een ficus...
het wel of niet eten van fruit vanaf 4,5 maanden...
het wel of niet eten van zand...
prikjes zijn weer geweest...
gewicht en lengte overal in orde ...
en Ben drinkt zonder tepelhoedje ...

ja, alle interessante verhalen weer op rijtje
Dan kan ik nu gaan douchen .
pi_63201048
Fijn hoor Guus dat jij bent bijgelezen .
Hoest met de billetjes van je kleine meiske?
  donderdag 13 november 2008 @ 21:10:13 #248
223453 Guuzewuus
pi_63201594
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:53 schreef Madelieve het volgende:
Fijn hoor Guus dat jij bent bijgelezen .
Hoest met de billetjes van je kleine meiske?
Hihi, sorry ben ballorig, komt door dat awardgebeuren . Normaal zou ik bij dit soort dingen dichtklappen en angstvallig op de achtergrond blijven, maar nu ... ik lijk wel een op hol geslagen paard . Ik blijf er zelfs voor op, normaal lig ik om 20.00uur in bed ik weet het, ik heb geen leven .

Stella is weer helemaal de oude, lief dat je ernaar vraagt .
  donderdag 13 november 2008 @ 21:12:00 #249
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63201658
Wat fijn Guus, wat heeft uiteindelijk bij haar geholpen? Bij Stijn blijven zijn billen ook de zwakke plek...ik zoek de geweldige oplossing.
Morgen ga ik weer met hem naar het CB, ik ben zo benieuwd hoe groot hij nu is.
Lekker douchen!
  donderdag 13 november 2008 @ 21:17:09 #250
223453 Guuzewuus
pi_63201911
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef sjak het volgende:
Wat fijn Guus, wat heeft uiteindelijk bij haar geholpen? Bij Stijn blijven zijn billen ook de zwakke plek...ik zoek de geweldige oplossing.
Morgen ga ik weer met hem naar het CB, ik ben zo benieuwd hoe groot hij nu is.
Zaterdagmiddag twee uur in der blote billen laten rondkruipen en zelf met tig handdoeken erachteraan om alle plasjes op te ruimen .
Verder héél vaak luier verschonen.
Twee, drie keer per dag even in badje. Zonder zeep en zonder er echt aan te komen.
Sudozalf.
Ik weet niet of er iets en wat er dan gewerkt heeft, maar uiteindelijk waren de billen weer de oude op maandag. Vrijdag ervoor was het begonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')