Wij zijn begonnen met groenten, omdat dat minder zoet is. Ik had gehoord dat als je met fruit begon dat de groente dan tegen kon vallen qua zoetheid. Maar hier werd al vrij snel alles gewoon gegetenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien begint met groente en BlaBla, jij bent begonnen met fruit.
Maakt het nog uit als je gaat bijvoeden of je dan begint met fruit of groente?
Op het CB adviseren wel meer rare dingenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Op het CB adviseerde ze met fruit te beginnen, minder kans op allergische reactie geloof ik.
Komt wel goedquote:Op donderdag 13 november 2008 13:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Volgende week donderdag gaan wij uit eten. En dus moet er een oppas voor Maarten komen en gelukkig kan z'n oma opassen.
Maar wat zie ik er tegenop![]()
Allereerste keer dat iemand anders hem naar bed zal brengen 's avonds.
Maak mij zorgen om van alles.
Maar gelukkig heb ik ook momenten dat ik het positief zie en dat ik er zin in krijg maar toch
Heeft hij dan ook echt honger als hij weer wakker wordt? Want Leander heb ik op ritme gekregen door als hij wakker werd eerst eens te kijken of hij niet gewoon wakker was ipv hongerigquote:Op donderdag 13 november 2008 14:49 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ben is ook bij oma uit logeren geweest (toen wij onze huwelijksverjaardag gingen vieren). En het was even raar om hem achter te laten, maar oma's zijn zoooooooo gek op hun kleine (b)engeltjes dat ze ze lekker verwennen! En jij zal er ook zeker van genieten!
Ben drinkt sinds gisterennacht zonder tepelhoedje. Zalig! En zo weinig geknoei (en er niet meer uit moeten 's nachts om telkens het hoedje te wassen, of altijd te zien dat je het bij hebt of ...).
Verder begint hij hier nu met regelmaat nachtjes van 6-7 uur slaap te maken, maar echt 8 uur zoals bij Leander en 't kleintje van Devilschase zit er toch nog niet in precies. En ritme? Welk ritme?
Maar overdag is hij wel lekker makkelijk. Na het eten is hij altijd nog ongeveer een uurtje wakker en dan gaat hij lekker tukken tot aan de volgende voeding.
Leander is ook beter te troosten in zijn wipstoel dan op schoot, ik word daar ook wel eens verdrietig van inderdaadquote:Wel raar: als hij huil tis hij meestel meer getroost door hem in z'n relax te zetten of in zijn park te leggen (en de mobiel op te zetten) dan dat ik 'm op schoot neem. Dat vind ik niet leuk, doe ik iets verkeerd dan?
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Nee, ik zeg niet dat het smakelijk is....
(Wat is een fiscus?)
Hihi, sorry ben ballorig, komt door dat awardgebeurenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:53 schreef Madelieve het volgende:
Fijn hoor Guus dat jij bent bijgelezen.
Hoest met de billetjes van je kleine meiske?
Zaterdagmiddag twee uur in der blote billen laten rondkruipen en zelf met tig handdoeken erachteraan om alle plasjes op te ruimenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef sjak het volgende:
Wat fijn Guus, wat heeft uiteindelijk bij haar geholpen? Bij Stijn blijven zijn billen ook de zwakke plek...ik zoek de geweldige oplossing.
Morgen ga ik weer met hem naar het CB, ik ben zo benieuwd hoe groot hij nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |