abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2008 @ 21:26:07 #251
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63202342
OK, ik ga volgende keer vaseline proberen en als het weer open ligt maizena. Ik zal mijn bevinden ook posten.
Lekker douchen!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:07:45 #252
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63212478
Wat goed dat Ben zonder tepelhoedje drinkt Liza

En open billetjes zijn zielig Hopelijk zijn ze snel weer dicht.

Wij moesten gisteren ook naar het CB. Isis is nu 4310 gram en 53 cm. Proppig ukkie dus Verder vond de arts dat ze het prima deed en gaf ze aan dat als we afspraken wilden overslaan, dat dat gewoon kon (omdat we al zoveel instanties af moeten). Isis heeft ook de eerste prikken gekregen. Gelukkig in 2 injecties, want ik was bang dat ze vanwege de Hepatitis B die ze extra krijgt, er 3 zou moeten hebben, maar dat viel mee. Ze reageert er alleen wel op, gisteren de hele dag en avond zowat alleen maar geslapen, bijna niks zelf gedronken en lichte verhoging (38.x). Gelukkig lijkt ze er verder niet onder te lijden.

Zijn hier trouwens meer babies die vanzelf verschuiven? Isis wiebelt zichzelf dus 's nachts helemaal onder d'r dekentje uit Ik dek haar tot d'r schoudertjes toe en 's ochtends ligt ze dus nog maar tot aan de onderkant van d'r shirtje onder het dekentje. Gisteren in de box lag ze ook al helemaal met d'r neus tussen de knuffels Echt apart, kan me dat van Finn niet herinneren.
pi_63214408
Isis gaat lekker! Wordt het nu ook allemaal al wat makkelijker Jojo?
Leander gaat ook omhoog in bedje!

Hier goed nieuws. Leander ligt nu te pitten in zijn bedje, het gaat perfect met de voedingen en het gaat steeds beter met slapen.
Gisteren om 19:00 gedronken, om 20:30 in bed gestopt, huilen, huilen, huilen, dus er maar weer uit. Was hij nog helemaal niet moe genoeg
Om 21:30 weer er in en toen moest ik hem wakker maken voor de voeding van 23:00 !

En zonet huilde hij heel hard van moeheid en werd pas rustig in zijn bedje en ligt nu dus alweer 45 minuten te pitten

Gisteren heeft hij dus in totaal maar een uurtje in de doek geslapen (2 halve slaapjes omdat hij halverwege wakker werd en écht niet meer in bed wilde slapen)

Ik geloof dat we het probleem dus grotendeels hebben opgelost!
pi_63214496
Wat fijn Freecell!!
Het lijkt wel alsof Leander ook aan wat meer normale slaaprust toe is dus!

Wat fijn dat Isis weer zo goed gegroeid is Jojo!
Lotte kroop ook d'r hele bed door, en eindigde met haar hoofd tegen de spijlen en werd daardoor midden in de nacht wakker terwijl ze dan nog heel moe was
Sindsdien ligt ze in een Safe-t-sleep slaapwikkel, dus vast in bedje. Ideaal voor ons!
pi_63214679
Amber ging ook d'r hele wiegje door; en dan was het boem snachts met d'r hoofd tegen de zijkanten of hoofdeinde. Dus wiegje ingeruild voor ledikant, maar blijkt dat ze laatst al een keer 180 gedraaid lag toen vriendlief ging checken (hoofd waar voeten lagen en andersom).

Misschien echt iets voor meisjes?

Fijn dat Isis zo lekker door groeit! En dat Leander eindelijk een beetje toe lijkt te zijn aan een normalere nachtrust!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:46:22 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63214784
Fijn dat Isis zo goed gaat!

En freecell, wat lekker dat Leander nu zo fijn in zijn eigen bedje slaapt zeg!

Ik was vanmorgen even heel blij met Sasha. Ja, meestal wel hoor.
Hij werd om half 6 wakker, en dat is de laatste tijd vaker en dan nemen we hem bij ons in bed. Deze keer hebben we hem gewoon even laten huilen en 10 minuutjes later sliep hij weer. TOen werd hij om half 7 wakker, fles pap gekregen en toen om kwart over 7 weer bij mij in bed in slaap gevallen, tot 9 uur!
Heerlijk!
En dan hoeft hij dus vanochtend geen slaapje meer, zo maar even shoppen en dan vanmiddag een lange tuk van 2 uur. Althans, zo ging het afgelopen weekend ook de keren dat hij uitgeslapen heeft. Lekker hoor! Wij ook uitslapen!
pi_63214876
Wat lekker BE!
Half 6 is wel vroeg zeg
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:54:42 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_63215025
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Llewella het volgende:
Misschien echt iets voor meisjes?
Ruben is geen meisje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63215097
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:54 schreef Troel het volgende:

[..]

Ruben is geen meisje
Nee, toch niet? Voor meisjes en Ruben dan
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63217980
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:57 schreef Llewella het volgende:

[..]

Nee, toch niet? Voor meisjes en Ruben dan
Leander is ook geen meisje

Wat heerlijk BE! Lekker genieten zoiets!
pi_63219584
Heerlijk uitslapen, hier vandaag voor het eerst tot 8 uur!!!! Beide koters... wat een genot
pi_63219634
Lekker hoor BE, zo eens even uitslapen.

Fijn dat Stella weer de oude is

En hier ook een meisje die dr bed door kroop, nu doet ze dat nog maar zelden
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:40:02 #263
156412 hestria
erg gastvrij
pi_63219729
* hestria kijkt jaloers, afgelopen nachten om 1:00 fles en om 5:00 beide klaarwakker
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:07:51 #264
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63220451
Isis aan de wandel 's nachts Stijn krioelt vanaf het begin ook al zijn hele bed door. De eerste keer dat ik hem andersom tegenkwam dacht ik dat Schanul hem per ongeluk verkeerd om in bed had gelegd. De dag daarna was het weer Sindsdien durf ik dus geen dekentjes meer te gebruiken...

Vandaag even bij het CB langsgegaan. Ons babietje is: 8565 gram en 74 cm, wat een beer he!
Lekker douchen!
pi_63220660
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Brighteyes het volgende:

Wat een positieve verhalen allemaal, kindjes die goed groeien en slapen, helemaal goed !
Jasja wurmde zich 's nachts ook naar boven en als ik het dan doorhad was ze best koud geworden. Ze ligt nu in een slaapzakje die aan de onderkant onder het matrasje zit ingestopt en daarmee is dat opgelost, ze ligt nu ook stiller en is daardoor minder onrustig.
pi_63220842
Yara wiebelt ook al vanaf dat ze een paar weken oud was haar wieg door (en nu het ledikant ook overigens)
's ochtends was het altijd weer de vraag hoe ze nu zou liggen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:31:06 #267
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63230178
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
Hij werd om half 6 wakker, en dat is de laatste tijd vaker en dan nemen we hem bij ons in bed. Deze keer hebben we hem gewoon even laten huilen en 10 minuutjes later sliep hij weer. TOen werd hij om half 7 wakker, fles pap gekregen en toen om kwart over 7 weer bij mij in bed in slaap gevallen, tot 9 uur!
Heerlijk!
En dan hoeft hij dus vanochtend geen slaapje meer, zo maar even shoppen en dan vanmiddag een lange tuk van 2 uur. Althans, zo ging het afgelopen weekend ook de keren dat hij uitgeslapen heeft. Lekker hoor! Wij ook uitslapen!
Wauw, wat goed . Lekker is dat hè saampjes in bed .
pi_63235402
Ik ben op goed geluk gewoon een avondje weg geweest en madam slaapt nu nog normaal wordt ze om 22.00 wel weer wakker.
Ik moet vaker weg, blijkbaar
Saartje
pi_63239857
update ze werd om 00.30 wakker voor een voeding en sliep vervolgens door tot 8 uur
Saartje
pi_63240085
Lekker Maneki ! Yo Beppie !
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:16:27 #271
223453 Guuzewuus
pi_63240483
Oooooh Maneki, wat heerlijk voor je . Kan jij zelf nu ook meteen doorslapen? Ik lag dan wakker te wachten tot ze kwam .

Effe showen nog ... (en dat dus nu de hele dag door hè , en dan telkens na een minuut of drie keihard op je bek gaan )

En ik voelde vrijdag een kartelrandje in haar mond (nr 1) , en ze zegt mama .
pi_63240606
Geweldig Guus, met van die lekkere klapknietjes .
(Is dat een rokje en maillot ineen? Lijkt verdacht veel op exemplaar dat ik hier ook in de kast heb liggen )
O ja, ik heb nu trouwens wel een lichtelijk verrekte nek van het schuin kijken .

Zojuist hier ook een momentje . Jasja lag op de grond op haar buik zich vreselijk druk te maken om vooruit te komen en ineens lag ze op haar rug .
Ze ligt nu even in de box bij te komen van dat avontuur .
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:30:05 #273
223453 Guuzewuus
pi_63240649
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef Madelieve het volgende:

(Is dat een rokje en maillot ineen?
, is een legging met een rokje eraan. Maatje 62 (eigenlijk te klein, maar omdat ze vrij tenger is kan het nog wel )en een beetje verkleurd, maar ik ben er verliefd op . Ze is er echt heel lief en stoer meisjesachtig in. Jasja straks ook, denk ik .

En wat goed, dat gedraai, steeds weer wat nieuws doen ze hè. Elke keer weer even geweldig .
pi_63240682
Ah inderdaad hetzelfde! Ze past het rokje/maillotje nu al, daar heeft ze dan een groen truitje bij aan met een rode en een roze mouw. Mijn kleine kaboutertje . Ik heb het geleend van een vriendinnetje, die haar dochter stond het ook al zo geweldig.
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:34:50 #275
223453 Guuzewuus
pi_63240714
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 11:32 schreef Madelieve het volgende:
Ah inderdaad hetzelfde! Ze past het rokje/maillotje nu al, daar heeft ze dan een groen truitje bij aan met een rode en een roze mouw. Mijn kleine kaboutertje . Ik heb het geleend van een vriendinnetje, die haar dochter stond het ook al zo geweldig.
Fotoooo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')