abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63104688
Nienke stop! Je bent een baby, geen peuter
Wat ziet ze er wijs uit zeg
Saartje
pi_63104920
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef E.T. het volgende:
dus....

[ afbeelding ]

Ik kan de inbus van de box niet vinden!

wow!
  maandag 10 november 2008 @ 16:20:00 #178
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63105166
Inbus gevonden.. box staat nu een stand lager

voelt toch wat veiliger Nu is ze boos dat het niet meer lukt, aan verticale spijlen is het toch moeilijker optrekken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † maandag 10 november 2008 @ 16:25:05 #179
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63105277
Wel erg leuk dat je er nog even een foto van hebt gemaakt, E.T. Ze heeft zo'n lekker trots lachebekkie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 10 november 2008 @ 16:27:55 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63105332
Nienke, jij stoere meid! Wat ga je hard joh!

[ Bericht 73% gewijzigd door BE op 10-11-2008 17:19:03 ]
  maandag 10 november 2008 @ 18:02:30 #181
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63107529
Nienke, goed zo vrouwke, lekker rechtop .

Hier is het nog steeds niet best. Heb Stella vandaag moeten ophalen van het kdv, en net bij de huisarts bleek een oorontsteking in beide oortjes en een keelontsteking . Alsof rode billen nog niet genoeg was. En nu ben ik zelf ook verdrietig omdat ik op mijn werk merk (onderwijs) dat ze het echt niet de bedoeling vinden dat ik daarvoor naar huis ga en dat ik maar back-up moet regelen. Met mijn ouders op Aruba, vriendinnen die werken, broer die werkt, enz, enz. wordt dat toch knap moeilijk . En nu voel ik me echt een beetje naar ervan, van het feit dat ik met zoveel belangen te maken heb en niet zomaar gewoon heel simpel en puur voor mijn eigen kindje mag en kan kiezen .

Oh, en Stella en ik hebben al twee nachten slecht geslapen, dus vandaar wellicht de vele -smileys. Bahbah.

Sorry voor deze post. Meestal ben ik opgewekt en vrolijk .
  maandag 10 november 2008 @ 18:10:33 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63107716
Aggos, wat sneu dat ze zo ziek is...

En wat rot dat het op je werk dan niet makkelijk of geaccepteerd is om weg te gaan.
Het is natuurlijk wel het nadeel dat er een hele klas van jou afhankelijk is ipv bijv. een klant die op een factuur wacht, maar het is wel balen hoor. Zeker als je niet een echt heel erg uitgebreid vangnet is voor dit soort dingen.
En slaapgebrek helpt dan natuurlijk ook niet mee voorhet gevoel dat je erover hebt.

Sterkte ermee!
pi_63107725
Pfff Guuzewuus, ik zou er ook behoorlijk van worden hoor!
Heb je geen zorgverlof regeling op je werk?
  maandag 10 november 2008 @ 18:14:27 #184
223453 Guuzewuus
pi_63107779
Dank voor je lieve reactie BE. Doet toch goed, ook al ken ik je niet
  maandag 10 november 2008 @ 18:20:03 #185
223453 Guuzewuus
pi_63107905
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:11 schreef freecell het volgende:
Pfff Guuzewuus, ik zou er ook behoorlijk van worden hoor!
Heb je geen zorgverlof regeling op je werk?
Nee, blijkbaar niet. Ik vroeg ook zoiets (ben zelf ook eigenlijk nooit ziek, dus vind dat mijn ziektedagen dan wel opgenomen mogen worden voor Stella, of zoiets ), maar toen maakte de bazin even de vergelijking met een collega wiens man op sterven lag. Dan voel je je nog lulliger zeg maar...
pi_63108053
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:20 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Nee, blijkbaar niet. Ik vroeg ook zoiets (ben zelf ook eigenlijk nooit ziek, dus vind dat mijn ziektedagen dan wel opgenomen mogen worden voor Stella, of zoiets ), maar toen maakte de bazin even de vergelijking met een collega wiens man op sterven lag. Dan voel je je nog lulliger zeg maar...
Dat vind ik ook echt gemeen trouwens Dat is heel kut voor je collega, maar jouw situatie wordt er niet anders van en Stella wordt er niet beter van.
Het enige resultaat van zo'n opmerking is dat jij je kut voelt. Vraag haar anders of zij een andere oplossing heeft! En dan écht vragen, niet zo van: weet jij iets beters dan? Los het maar op!' maar meer van: 'ik zou het graag anders willen regelen, weet jij misschien een andere oplossing?' Als mensen op die manier worden gedwongen om mee te denken krijgen ze vaak meer begrip voor de situatie!

Zorgverlof zou in je CAO moeten staan volgens mij? En anders meld je je ziek op basis van geestelijke spanning

In ieder geval heel veel succes, sterkte en beterschap voor jou en Stella!
  maandag 10 november 2008 @ 18:28:57 #187
223453 Guuzewuus
pi_63108127
Dankjewel, lief .

Maar nu ga ik ophouden met mijn kleine verdrietjes en me richten op een goede nacht voor ons beidjes. En wie weet wat de dag van morgen weer brengt, misschien is dan alweer stukken beter. Ik heb per slot van rekening wel een heel sterk lief klein meisje hier .
  maandag 10 november 2008 @ 18:35:24 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_63108293
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:02 schreef Guuzewuus het volgende:
Nienke, goed zo vrouwke, lekker rechtop .

Hier is het nog steeds niet best. Heb Stella vandaag moeten ophalen van het kdv, en net bij de huisarts bleek een oorontsteking in beide oortjes en een keelontsteking . Alsof rode billen nog niet genoeg was. En nu ben ik zelf ook verdrietig omdat ik op mijn werk merk (onderwijs) dat ze het echt niet de bedoeling vinden dat ik daarvoor naar huis ga en dat ik maar back-up moet regelen. Met mijn ouders op Aruba, vriendinnen die werken, broer die werkt, enz, enz. wordt dat toch knap moeilijk . En nu voel ik me echt een beetje naar ervan, van het feit dat ik met zoveel belangen te maken heb en niet zomaar gewoon heel simpel en puur voor mijn eigen kindje mag en kan kiezen .

Oh, en Stella en ik hebben al twee nachten slecht geslapen, dus vandaar wellicht de vele -smileys. Bahbah.

Sorry voor deze post. Meestal ben ik opgewekt en vrolijk .
Van postbus51 site:
quote:
Calamiteitenverlof is verlof dat u kunt opnemen als u onverwachts direct vrij moet nemen. Bijvoorbeeld als uw waterleiding is gesprongen, of uw kind plotseling ziek wordt.
Situaties waarin u gebruik kunt maken van calamiteitenverlof: U moet snel een oppas vinden of verzorging regelen voor een ziek familielid.

U kunt kortdurend zorgverlof opnemen als u een thuiswonend ziek kind, uw partner waar u mee samenwoont of uw ouders moet verzorgen. U moet dan wel de enige zijn die de zieke op dat moment kan verzorgen.
Hoeveel kortdurend zorgverlof u kunt opnemen, is afhankelijk van het aantal uren dat u werkt. Per twaalf maanden kunt u opnemen: maximaal tweemaal het aantal uren dat u in een week werkt. Als u bijvoorbeeld 36 uur per week werkt, kunt u per twaalf maanden 72 uur kortdurend zorgverlof opnemen.
Als uw kind, partner of ouder plotseling ziek wordt en u dus onverwacht direct vrij moet nemen, hoeft u geen kortdurend zorgverlof op te nemen. U kunt dan gebruikmaken van een andere vorm van verlof, het calamiteitenverlof. Dit eindigt na één dag. Het kortdurend zorgverlof gaat dan de tweede dag in.
Uw werkgever kan het kortdurend zorgverlof alleen weigeren als door uw verlof het bedrijf of de organisatie in ernstige problemen zou komen.
Beterschap met Stella!
pi_63108594
Oh Stella Ik zat me net af te vragen hoe het met haar was! Zielig dat ze zo ziek is!
Heel veel beterschap
Saartje
  maandag 10 november 2008 @ 19:14:38 #190
3011 E.T.
pi_63109318
Aggos, arme Stella

Zoals Asyniur hierboven al aanhaalt.. calamiteiten- en zorgverlof zijn wettelijk geregeld. Leuk dat je bazin daar anders over denkt en jou met een kutgevoel opzadelt, maar als het niet gaat, gaat het niet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63118612
Arme Stella, alsof het nog niet genoeg was

Lotte kan zich bijna omdraaien van rug naar buik
D'r kont en benen liggen al goed, nu het hoofd nog
En boos worden dat het niet lukte
pi_63122002
Ach guuzewuus. Ik zou je zo graag willen helpen. Wat vervelend dat het allemaal niet meezit.

En dat je baas je nu ook nog een schuldgevoel aanpraat vind ik gewoon een naaistreek van haar. Je hebt gewoon recht op zorgverlof. (En dan de vergelijking met een collega wiens man op sterven ligt vind ik ook een rare vergelijking.)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63122136
Arme Stelle, beterschap meisje

En Nienkje wat goed!!

Mrien leuk is dat he ik was gister tegen mijn moeder aan t vertellen dat Dana zich 1 keer zelf had omgedraaid en het daarna niet meer had gedaan en spontaan draait mevrouw zich om, en nog eens en nog eens whehe

Vanmorgen naar t CB geweest, alles was goed, mevrouw weegt 6260 gram en zat netjes op t lijntje. voorlopig de laatste keer spuitjes gehad....gelukkig.
En ook hier liet ze nog eens zien hoe goed ze kan omrollen whehe
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:23:55 #194
156412 hestria
erg gastvrij
pi_63122212
arme stella zo ziek! hopelijk voelt ze zich snel wat beter.

en nienke zo optrekken! knap hoor.

en alle omrollende baby's zo'n lief gezicht als ze dat proberen te doen!

Dennis heeft gisteren voor het eerst pizza op. Een lekkere fruit pizza en smullen dat hij deed, alleen de randjes kreeg hij niet zo goed weg.
hij gaat ook steeds vaker echt los staan en kan het dan ook langer volhouden.
Vanmiddag naar het consultatie bureau voor de 9 maanden controle ben benieuwt of hij is aangekomen, vind hem de laatste tijd er juist smaller uit gaan zien.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_63122313
hestria, als ze zo druk zijn met staan en lopen kan het inderdaad zo zijn dat het spek er een beetje afgaat. Bij Jen precies zo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:42:51 #196
3011 E.T.
pi_63129386
Gister hadden we natuurlijk al een moment..

Vandaag een moment:

Ze is dan wel niet helemaal zelf gaan staan, maar ze wilde echt nietnietniet liggen of zitten in de box. Gewoon je benen weigeren te buigen. Dan maar even geholpen tot staan en dat vond ze wel prima, ze stond op d'r dooie gemakkie met Tijn te kletsen en alles te bekijken.
Ze was daarna druk aan het oefenen om zelf zo ver te komen
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:14:28 #197
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63130272
Nienke Jeetje, wat een snelle heb je, E.T. Als ze zo doorgaat, loopt ze dik voor ze een jaar is

Guuzewuus, wat ontzettend lullig dat je baas zo reageert, dat is nou net wat je niet kan gebruiken op zo'n moment. Beterschap voor Stella

Hier is vanochtend de logopediste geweest om te kijken hoe Isis drinkt. Isis ging weer ontzettend lopen mutsen toen zij haar de fles gaf, dus ze had meteen een mooi voorbeeld van een slechte voeding Ze heeft alleen dus nog niet gezien hoe ze drinkt als het wél goed gaat, maar ze komt donderdag weer.
Ze wilde ook vanalles weten over het verloop tot nu toe, hoeveel voedingen, haar groei, ontlasting, plassen, spugen, etc. Alles dus.
We hebben afgesproken dat we haar nu 500 per dag gaan geven (i.p.v. 600) en dan de laatste 2 voedingen 's avonds 130 per keer en de andere voedingen, overdag, 60 per keer (4x is dat). Zo zou ze overdag langzaam meer honger moeten gaan krijgen.
Toch een soort van forceren dus, maar dan minder extreem dan we eerst van de kinderarts hadden gehoord. Ik ben er wel blij mee, want die 600 was naar mijn gevoel te veel voor haar en ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen hierop.
Ondertussen hebben we trouwens nog steeds spruw. Gisteren met de huisarts gebeld voor een herhalingsrecept voor de Daktarin en als het nu nog niet beter wordt, gaan we vrijdag weer langs (dan ben ik zelf ook alweer 2 weken met de nieuwe zalf aan het smeren). Bij mij wordt het ook nog niet beter dus ik vrees dat het dan een kuur voor mij gaat worden, waarbij ze m'n melk niet mag hebben. Niet leuk, maar als dat wel zou helpen, is dat het wel waard.
pi_63131101
Jojo, je kunt ook gentiaanviolet gebruiken tegen spruw. Ik heb er geen ervaring mee maar hoor er veel enthousiaste verhalen over.
spruw en gentiaanviolet
Je kunt dan gewoon je eigen melk blijven gebruiken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:20:55 #199
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63137056
Daar heb ik ook al naar zitten kijken Jelief, maar omdat ik eerst zelf niets had en toen ik stopte met smeren ineens wel verschijnselen bij mij zag (zonder nog mond-tepel contact gehad te hebben), vrees ik dat ik iets nodig heb dat inwendig werkt en dat doet gentiaanviolet volgens mij niet Dus ik vrees dat ik niet onder iets te slikken uitkom.
pi_63137173
jojo vraag alsjeblieft ook goed informatie bij een lactatiekundige ofzo, voordat je kostbare melk weggooit omdat je wat moet slikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')