Nienke

Jeetje, wat een snelle heb je, E.T. Als ze zo doorgaat, loopt ze dik voor ze een jaar is

Guuzewuus, wat ontzettend lullig dat je baas zo reageert, dat is nou net wat je niet kan gebruiken op zo'n moment. Beterschap voor Stella

Hier is vanochtend de logopediste geweest om te kijken hoe Isis drinkt. Isis ging weer ontzettend lopen mutsen toen zij haar de fles gaf, dus ze had meteen een mooi voorbeeld van een slechte voeding

Ze heeft alleen dus nog niet gezien hoe ze drinkt als het wél goed gaat, maar ze komt donderdag weer.
Ze wilde ook vanalles weten over het verloop tot nu toe, hoeveel voedingen, haar groei, ontlasting, plassen, spugen, etc. Alles dus.
We hebben afgesproken dat we haar nu 500 per dag gaan geven (i.p.v. 600) en dan de laatste 2 voedingen 's avonds 130 per keer en de andere voedingen, overdag, 60 per keer (4x is dat). Zo zou ze overdag langzaam meer honger moeten gaan krijgen.
Toch een soort van forceren dus, maar dan minder extreem dan we eerst van de kinderarts hadden gehoord. Ik ben er wel blij mee, want die 600 was naar mijn gevoel te veel voor haar en ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen hierop.
Ondertussen hebben we trouwens nog steeds spruw. Gisteren met de huisarts gebeld voor een herhalingsrecept voor de Daktarin en als het nu nog niet beter wordt, gaan we vrijdag weer langs (dan ben ik zelf ook alweer 2 weken met de nieuwe zalf aan het smeren). Bij mij wordt het ook nog niet beter dus ik vrees dat het dan een kuur voor mij gaat worden, waarbij ze m'n melk niet mag hebben. Niet leuk, maar als dat wel zou helpen, is dat het wel waard.