Wordt morgen verzonden en vrijdag ligt het op je deurmat. Het zit verpakt in een bubbelenvelop (al is dat misschien anders als die CE een grotere afmeting heeft dan een normale game)quote:Op maandag 3 november 2008 14:51 schreef Fallen het volgende:
Van het weekend voor het eerst iets besteld (Resistance 2 CE) bij VGP.ca
Ben benieuwd hoe lang het duurt en hoe het verpakt is etc. etc.
Een plopjes-envelop lijkt me sterk, zit ook nog een beeldje bij van Chimera...quote:Op maandag 3 november 2008 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt morgen verzonden en vrijdag ligt het op je deurmat. Het zit verpakt in een bubbelenvelop (al is dat misschien anders als die CE een grotere afmeting heeft dan een normale game)
¤66,30 incl. shipping... dus eigenlijk net zo duur als hier de gewone versie kost....quote:
Dat is meer jouw fout, kijk eens in de OPquote:Op maandag 3 november 2008 14:20 schreef emokid het volgende:
Laten we eens met elke tvp een goedkope gamestore posten. Ik ken er geen, jullie wel?
Begrijpend lezen.quote:Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is meer jouw fout, kijk eens in de OP![]()
Vandaag Far Cry 2 opgehaald bij Postkantoor via Gamehubs. Weer prima in orde.
dat is alleen met cc of niet?quote:Op maandag 3 november 2008 19:02 schreef Sackboy het volgende:
Nog maar even vermelden dat Fifa 09 (zowel X360 als PS3) momenteel ¤28 incl. kost bij Play.com
Hier ookquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:34 schreef RobbieT het volgende:
En gamehubs heeft Gears of War ook verstuurd
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:52 schreef Digixz het volgende:
Ik heb een poosje terug iets bij Gamehubs besteld en die is 24 oktober verzonden. Ondertussen nog steeds niks binnen. Zou dr iets fout gegaan zijn? Niet verzonden met UPS btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:21 schreef YOgamerYO het volgende:
Net Little Big Planet, Fable 2 en een dual shoch 3 besteld bij VGP.commijn laatste bestelling want ik ben verzadig met deze en de vorige(Socom, Far Cr2, SR2, Gears 2 en COD5)
weet iemand de meest voorkomende levertijd van VGP?
En ja ik weet dat het beter is om na 1 december te wachten...
Minder dan een weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was iets van maandag/dinsdag verstuurd en vrijdag binnen,
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Minder dan een weekWas iets van maandag/dinsdag verstuurd en vrijdag binnen,
maak je geen zorgen, de verzendtijden zijn nogal variabel, komt nog binnenquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:52 schreef Digixz het volgende:
Ik heb een poosje terug iets bij Gamehubs besteld en die is 24 oktober verzonden. Ondertussen nog steeds niks binnen. Zou dr iets fout gegaan zijn? Niet verzonden met UPS btw.
Oki, dan wacht ik nog ff.quote:Op zondag 9 november 2008 08:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, de verzendtijden zijn nogal variabel, komt nog binnen
Ze zijn duur.quote:Op woensdag 12 november 2008 00:27 schreef Niara het volgende:
http://www.dimensionplus.nl/ misschien iets voor de OT?
Wat snap je niet aan Games IMPORT Topic?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:27 schreef Niara het volgende:
http://www.dimensionplus.nl/ misschien iets voor de OT?
Fifa moet je dan ook altijd spelen op het platform waar die voor gemaakt is. Xbox 360.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Je moet die shit ook niet door de kamer gooien als je ge-loller-pwned wordt met fifa
misschien woont ie in Belgiëquote:Op woensdag 12 november 2008 18:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Games IMPORT Topic?
Nouja, ze doen bij DimPlus ook wel een beetje aan import. Ze hebben een echte import-sectie....quote:Op woensdag 12 november 2008 18:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan Games IMPORT Topic?
Dan is het voor ons dus geen import meer hequote:Op woensdag 12 november 2008 22:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja, ze doen bij DimPlus ook wel een beetje aan import. Ze hebben een echte import-sectie....
Zie OP.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef Klonk het volgende:
damn, hoe heette die ebay powerseller ook alweer, iets met progamer ofzo ?
Yep, de PS3 spellen zijn veel duurder en verder is gamehubs shit bezig omdat alles veel(serieus dingen al 2 maanden uitverkocht is gewoon debielquote:Op maandag 17 november 2008 10:21 schreef Slappy het volgende:
Is Gamehubs nu veel minder geworden?Ik zie telkens prijzen omhoog gaan,voor de zomer waren de meesten 32 Euro nu zie ik sommige games al voor 45
Ik bestel nooit met upsquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:34 schreef YOgamerYO het volgende:
ook nadat het gezeik met UPS kwam?
Nog 1 dag en dan LBP!!!!!!!!!!
midnightclub kun je beter hier bestellen: http://shop.ebay.nl/merchant/pro_gamer_shop88quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag kwam Resistance 2 goed aan van Gamehubs, ik zit te loeren op Midnight Club lOs Angels. maar die is telkens uitverkocht
Heel jammer dit,quote:Op maandag 1 december 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
midnightclub kun je beter hier bestellen: http://shop.ebay.nl/merchant/pro_gamer_shop88
heb ik ook gedaan
ja, en duurder vooral, gelukkig hebben we ebay nogquote:
die oplichter zat op Ebayquote:Op maandag 1 december 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, en duurder vooral, gelukkig hebben we ebay nog
Bedankt, Doen ze het spel gewoon door de brievenbus of bellen ze aan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:22 schreef wdn het volgende:
Mortde: [Centraal] Games Import Topic #2
Dat gaat over die website. 7 dagen vanaf dat ze zeggen dat het 'shipped' is. Nu 5x op rij dat ze dat is gelukt,
Brievenbus als het past.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef Mortde het volgende:
[..]
Bedankt, Doen ze het spel gewoon door de brievenbus of bellen ze aan?
ik zit daar ook te kijken maar dan voor PES 09quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:55 schreef Slappy het volgende:
Wie besteld er wel eens bij http://www.amazon.co.uk/ ?ik zie daar Fable 2 voor 20 Pond
Geen idee. is het versturen naar NL betrouwbaar dat wil ik eigenlijk wetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Is toch de grootste winkel store daar?
Een keer iets besteld en dat was in een weekje binnen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:21 schreef BIGGI het volgende:
Iemand ervaring met cdwow?
Die van mij kwam uit Hong Kong, in de originele verpakking, in een simpel doosje. Verder geen extra verpakking of schuim. Geen probleem volgens mij...quote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga binnenkort eens een PS 3 controller importen,.
iemand daar ervaring mee? Blijft het heel als het van de andere kant van de wereld komt?
De mijne komt uit hong kong via Yes-asia. Kwam in de originele verpakking maar denk er wel aan dat je er geen USB kabel bij krijgt. Maar dat was de keuze van Sony.quote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga binnenkort eens een PS 3 controller importen,.
iemand daar ervaring mee? Blijft het heel als het van de andere kant van de wereld komt?
Niemand met ervaring daar ?!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:53 schreef yes-yes het volgende:
[..]
Geen idee. is het versturen naar NL betrouwbaar dat wil ik eigenlijk weten
PS 3 is regio vrij.quote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Glennz het volgende:
Hoe zit het met een game die NTSC-J (Asia) is?
Ik wil namelijk Shaun White snowboarding kopen voor de PS3 (op gamehubs).
Daar vermelden ze het ookquote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef wdn het volgende:
Glennz: tot nu toe is de PS3 voor GAMES regiovrij. De PS3 kent namelijk wel regiocodes als het om PS3 games gaat maar daar heeft men nog niks mee gedaan. Bij VideoGamesPlus.ca wordt overal vermeld of de game regio vrij is (voor zowel xbox als ps3). Gamehubs weet ik niet van of ze dit vermelden trouwens.
yes yes: ik heb daar nog nooit wat gekocht
quote:Cancel / Change an Order
You are unable to change it to other game once your order has been placed. But you are able to cancel your order and get a refund. Therefore, a 5% administration fees will be charged for canceling order.
So you have to make sure the game you buy, is the game you really want.
If it is our fault such as release date delayed, restock date delayed, out of stock & game not compatible with your console, you will get a full refund without any administration charge.
Ik heb een groot geschil met een koper op Ebay.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:41 schreef Slappy het volgende:
Dat is op Ebay meestal ook zo
Ja klopt, spel was 2e hands en iets van 5 pond, goede prijs was dat, al iets ouder spel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:22 schreef Slappy het volgende:
Doen ze met opzet hoe hoger de verzendkosten hoe minder aan Ebay zelf te betalen.Dus meestal zijn games dan spotgoedkoop alleen verzendkosten weer heel hoog.
En als ik niet ga betalenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had je van te voren moeten overeenkomen, nu is het jammer voor Jorien
Dan krijg je negatieve feedback en dan wordt het lastiger om in de toekomst internationaal te kopen.quote:
Hij doet maarquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan krijg je negatieve feedback en dan wordt het lastiger om in de toekomst internationaal te kopen.
Is het nou zo moeilijk in te zien dat dit je eigen fout was?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij doet maar
Krijgt die ook een neg feedback
Wat is er student uit Hengeloquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:34 schreef emokid het volgende:
Het is een Feyenoorder zie dat dan. MarsNL, de xboxworld piraat.
God of War (PSP) is de 6e verzonden en vandaag afgeleverdquote:Op donderdag 11 december 2008 09:21 schreef motherflocker het volgende:
Weet iemand wat de verzendsduur van cd-wow is? heb ze voor 8 december betaald en zouden verstuurd zijn?
quote:Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
PENANG,
MY 11/12/2008 23:40 VERTREKSCAN
UTRECHT,
NL 11/12/2008 14:29 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
PENANG,
MY 11/12/2008 19:28 HERKOMSTSCAN
MY 11/12/2008 4:11 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 11/12/2008 13:52 ET
Owntquote:Op donderdag 11 december 2008 20:05 schreef YOgamerYO het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Mijnpakket
is
waarschijnlijk
opgepakt
door
de
douane
![]()
[..]
Hier staat dat mijn pakket in utrecht was en toen terug gestuurd
![]()
![]()
Betaal jij nou maar netjes je verzendskostenquote:
Je moet als je vanuit Nederland besteld de prijzen in Euro's zetten (rechtsbovenin geloof ik), anders kun je niet afrekenen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:19 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Bij play.com staat dat er automatisch in Euro's wordt afgerekend.
Bedoelen ze dan dat je de prijzen krijgt die je bij Euro kunt kiezen op hun site? Of worden de ponden gewoon omgerekend naar euro's. Want het scheelt wel een boel of je ponden of euro's kiest op hun site en ponden zijn dus voordeliger om te kiezen of gaat dat dus niet en wordt het automatisch gedaan?
waar zie je dattie terug gestuurd is dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:05 schreef YOgamerYO het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Mijnpakket
is
waarschijnlijk
opgepakt
door
de
douane
![]()
[..]
Hier staat dat mijn pakket in utrecht was en toen terug gestuurd
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb een groot geschil met een koper op Ebay.
Er stond verzending buitenland nader over een te komen, Meestal is dat 2/3 pound naar Nederland.
knip
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, spel was 2e hands en iets van 5 pond, goede prijs was dat, al iets ouder spel.
Maar hoe moet ik dit oplossen?
opgelost slotjequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja gedaan, lager dan 8 wil die niet gaan.
Gister ontvangen, zeer goeie levering dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:07 schreef yes-yes het volgende:
zojuist PES 09 bestelt voor 33 Euro incl bij amazon.co.uk
ben benieuwd hoe snel ik hem binnen heb
Hoe is het afgelopen met je ebay avontuur? Nog een prijs overeengekomen of alleen negatieve feedback gekregen?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik verwacht morgen Midnight weer hier
Jammer dat die eerst kapot was, en het week extra duurde
Bij play.com slaat het inderdaad nergens op. Je kan ook kijken op amazon.co.uk, of ebay, ik heb met beiden alleen maar heel goede ervaringen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef motherflocker het volgende:
Iemand tips voor eerlijke prijzen bij een engelse gameshop? Vind dat play.com echt belachelijke omwisselprijzen hanteerd momenteenl
duurt zeker een week!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:07 schreef Glennz het volgende:
Ik heb Little Big Planet 15 Dec 2008 besteld bij www.cdwow.nl.
Alleen ik heb nog niks binnen. Nu heb ik die site even goed bekeken en het lijkt erop dat het gewoon uit de US komt. Bij 'Mijn orders' staat dat hij 17 december verzonden is. Heeft iemand ervaringen met deze site, en krijg ik mijn exemplaar nog wel?
Maakt dat nou uit, mijne was 12 december verzonden en afgelopen zaterdag (20e) aangekomen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, thx. Maar weet je misschien ook waar het vandaan moet komen?
Singapore, Australië...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, thx. Maar weet je misschien ook waar het vandaan moet komen?
Dat maakt uit, omdat ik eerst dacht dat het gewoon uit nederland kwam. Maar ik zit er nu niet meer over in, omdat het bij jou ook goed gegaan is.quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, mijne was 12 december verzonden en afgelopen zaterdag (20e) aangekomen!
Thxquote:
Enige rare is dat LBP wel keurig is binnen gekomen, maar ik nog steeds aan het wachten ben op Uncharted... Terwijl deze tegelijkertijd met LBP is verzonden!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dat maakt uit, omdat ik eerst dacht dat het gewoon uit nederland kwam. Maar ik zit er nu niet meer over in, omdat het bij jou ook goed gegaan is.
[..]
Thx![]()
Hmm, dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Enige rare is dat LBP wel keurig is binnen gekomen, maar ik nog steeds aan het wachten ben op Uncharted... Terwijl deze tegelijkertijd met LBP is verzonden!
Bij www.play.com precies hetzelfde :s rainbow six vegas II en een jas besteld, alle 2 zelfde datum verzonden had maandag spel binnen maar jas is er nog steeds niet..
Jep jep, beide betrouwbare sites aangezien ik bij play.com al 5 tal games keurig op tijd heb gekregen wacht ik nog ff af met bellen.quote:
Dan krijg je ook niets nieuws toegestuurdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef BIGGI het volgende:
Verkeerde bluray binnen gehad van Cd-wow![]()
Ik had Reign over me besteld, Open Season ontvangen..
Formuliertje ingevuld op hun site, ben benieuwd hoe ze reageren.. (ik heb vriendelijk aangegeven dat ik niet van plan ben iets terug te sturen).
Hehe ok ja valt te verwachten, ik kon het altijd proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dan krijg je ook niets nieuws toegestuurd
Kleding ligt waarschijnlijk bij de douane. Die mag je niet zomaar importeren namelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Enige rare is dat LBP wel keurig is binnen gekomen, maar ik nog steeds aan het wachten ben op Uncharted... Terwijl deze tegelijkertijd met LBP is verzonden!
Bij www.play.com precies hetzelfde :s rainbow six vegas II en een jas besteld, alle 2 zelfde datum verzonden had maandag spel binnen maar jas is er nog steeds niet..
Niet waar, je mag binnen de EU wel kleding importeren!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kleding ligt waarschijnlijk bij de douane. Die mag je niet zomaar importeren namelijk.
thanks, kijk ik nog even verderquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Play kan het niet, ze verzenden niet naar niet-UK adressen als er in ponden afgerekend wordt. Bij andere sites betaal ik gewoon in de valuta die ze rekenen (USD op Play-Asia en CAD op VGP bijvoorbeeld).
waar zat je aan te denken dan? iDeal?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef DaveHarris het volgende:
Weet iemand een site waar ze goedkoop games aanbieden als bij amazon.co.uk en play.com maar waar je niet alleen maar met een creditcard kunt betalen maar waar ze meerdere opties hebben?
Paypal is wel handig.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:19 schreef Misan het volgende:
[..]
waar zat je aan te denken dan? iDeal?
Ik wist wel dat ze verschillende domeinen hadden, maar nooit opgevallen dat ze ook andere prijzen hanteren.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef Granaatappel het volgende:
Ik mis CD-WOW in de TS, echt een goede online shop en zeer goedkoop.
Het rare aan CD-WOW is dat ze verschillende site-domeinen hebben: .com, .us, .nl, .se, .com.au
Heb nu dus Call of Duty: World at War voor de PC besteld via de Australische site, die was het goedkoopst van allemaal. Het schilt letterlijk tien euro per domein-site van CD-WOW, terwijl ze allemaal vanuit Hong Kong worden verstuurd naar je adres. Op de Australische site staat hij omgerekend voor ¤28,-, gratis verzendkosten en binnen 7 dagen in huis.
Iemand anders ervaringen met CD-WOW?
Van Uncharted wel jammer, maar wel netjes bij LBP, ze leveren binnen 6 tot 8 dagen, dus 5 is wel mooi dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef motherflocker het volgende:
cd-wow 2x iets besteld: LBP en Uncharted.
LBP binnen 5 dagen in huis, Uncharted kon niet geleverd worden dus geld terug.
Sorry bedoelde 5 werkdagenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Van Uncharted wel jammer, maar wel netjes bij LBP, ze leveren binnen 6 tot 8 dagen, dus 5 is wel mooi dan.
Het probleem met GH is gewoon dat ze steeds duurder worden en dat dingen die je hebt gepreordered soms niet leverbaar zijn. Voor de rest is het wel ok. Verzending is ietwat traag maar wel gratis.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:55 schreef SuperFruitig het volgende:
x post:
hoe zit het nu met gamehubs? Ik hoor veel negatieve verhalen maar skate 2 kost maar 36 incl
http://gamehubs.com/PS3/skate-2.html
Doen niet doen wel doen?
5 werkdagen vind ik niet lang als iets gratis uit Maleisië komtquote:Op zondag 25 januari 2009 15:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het probleem met GH is gewoon dat ze steeds duurder worden en dat dingen die je hebt gepreordered soms niet leverbaar zijn. Voor de rest is het wel ok. Verzending is ietwat traag maar wel gratis.
Eeeeh, woon je soms bij hun naast de deur? Want bij mij duurde het vaak bijna 2 weken voordat het op de deurmat viel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
5 werkdagen vind ik niet lang als iets gratis uit Maleisië komt
Hier altijd precies 7 dagenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeh, woon je soms bij hun naast de deur? Want bij mij duurde het vaak bijna 2 weken voordat het op de deurmat viel.
Lage Pond en de recessiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens ik wil het e.e.a. bestellen:
Skate 2 37incl bij Gamehubs, lijkt me duidelijk (hopelijk gaat t een beetje rap)
En dan zag ik dit:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Killzone-2-PS3/dp/B000E69YHK/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1234007910&sr=8-3
K2 + RE5 voor 65pond? (75 euro). Hoe kan dat zo goedkoop zijn?
Wat betaal ik voor verzendkosten? En snappen ze mn pakketje bij de doane?
MYGAWD
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Lage Pond en de recessieOja, verzendkosten zijn 3 of 4 pond standard en 0,99 per item erbij. dus in totaal 5 of 6 pond, maar ik zie dat het samen met verzendkosten 65 pond is. Heel betrouwbare site, heb hier ook killzone 2 en halo wars gepreorder.
Een oude collega van me had ook zoiets met GoW 2. Hij vond het te lang duren dus hij besliste de bestelling te annuleren. Hij kreeg netjes zijn geld terug. Tot zijn verrassing viel een week later toch GoW 2 op zijn deurmatquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Heb inmiddels 4 emails van cdwow gekregen dat er een vertraging is met het leveren van FEAR 2. Ik heb dus maar eens een boze email gestuurd en een paar uur later had ik al antwoord. Hij zal waarschijnlijk op de 26ste (vandaag dus) wel bij hun binnenkomen en dit soort vertragingen zijn erg zeldzaam... Jaja, 't zal wel. Mijn eerste en waarschijnlijk ook laatste ervaring met cdwow...
Mwhahahaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Een oude collega van me had ook zoiets met GoW 2. Hij vond het te lang duren dus hij besliste de bestelling te annuleren. Hij kreeg netjes zijn geld terug. Tot zijn verrassing viel een week later toch GoW 2 op zijn deurmat
quote:We are pleased to confirm that your item has been shipped by CD WOW!
Ebayquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef Slappy het volgende:
Even zien dan ik erger me zo dood aan dat die Engelsen nooit Paypal accepteren
en met paypal, net ff een bestelling gedaanquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef Slappy het volgende:
Even zien dan ik erger me zo dood aan dat die Engelsen nooit Paypal accepteren
White knight toch de onderste?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tijdje geleden besteld bij PlayAsia, 1 week levertijd![]()
Heb die bon al weggegooid afdak, sorry
[ afbeelding ]
En vandaag binnen gekomen uit Japan![]()
[ afbeelding ]
Yupsquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
White knight toch de onderste?
Ok, dan sorry voor het delen van mijn ervaring. Ik dacht dat het wel degelijk buitenland is aangezien het pakketje door de douane gaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:14 schreef Strolie75 het volgende:
Play.com zijn gewoon Europese games. Dat wil ik geen Import noemen.
Ow, ik bedoelde het niet lullig hoor! Tuurlijk mag je er hier over praten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ok, dan sorry voor het delen van mijn ervaring. Ik dacht dat het wel degelijk buitenland is aangezien het pakketje door de douane gaat.
Ok dan no hard fealings hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, ik bedoelde het niet lullig hoor! Tuurlijk mag je er hier over praten.
Alleen is games kopen bij Play.com en Amazon.co.uk voor mij tegenwoordig zo vanzelfsprekend geworden dat ik het persoonlijk niet meer als Import beschouw.Regiovrije games via www.vgp.ca of Aziatische games via vage eBay verkopers of sites vind ik wel altijd nog spannend.
play.com is wel degelijk import omdat ze opereren vanuit Jersey, een eiland dat niet onder de EU valt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, ik bedoelde het niet lullig hoor! Tuurlijk mag je er hier over praten.
Alleen is games kopen bij Play.com en Amazon.co.uk voor mij tegenwoordig zo vanzelfsprekend geworden dat ik het persoonlijk niet meer als Import beschouw.Regiovrije games via www.vgp.ca of Aziatische games via vage eBay verkopers of sites vind ik wel altijd nog spannend.
Normaal gesproken vrij snel, binnen 5 werkdagen ongeveer. Maar ik heb al enkele maanden niets meer besteld daar.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:11 schreef Personan het volgende:
Weet iemand hoe lang het nu ongeveer duurt voordat een bestelling bij VGP je huis bereikt?
Dat zou je zeggen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Als hij bij de buren is afgeleverd moet je een briefje in je deur hebben van de bezorgservice, toch?
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:34 schreef Personan het volgende:
Ik dacht dat VGP gewoon door de brievenbus bezorgt? Als het er in past tenminste
Ik weet zeker dat zij niet jouw importkosten gaan betalen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:18 schreef msnk het volgende:
Dus kan ik dit het beste als een loze belofte zien?
dat dus, gewoon kleine bestellingen plaatsen, zo doe ik het ook vaker als ik meer tegelijkertijd bestelquote:Op maandag 20 september 2010 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat zij niet jouw importkosten gaan betalen.
Dat van het Frans en Engels wist ik niet, maar dat het buiten de EU hoort wel inderdaad. Vandaar ook de importkostenquote:Op maandag 20 september 2010 17:24 schreef Tain het volgende:
mymemory zit in Jersey wat ook het rare Engels kan verklaren. Ze spreken daar Frans en Engels. Jersey zit overigens niet bij de EU ondanks dat het bij het verenigd koninkrijk hoort
In dat gift ding trapt de douane ook al 2 jaar niet meerquote:Op maandag 20 september 2010 17:45 schreef Tain het volgende:
Gaat het trouwens om PS3 games?
Bij www.axelmusic.com verzenden ze vanuit de EU.
www.vgp.ca heeft een paar jaar geleden nog de optie gehad om iets als gift te laten versturen zodat je ook geen importrechten hoeft te betalen.
MyMemory is iets goedkoper dan shopto zie ik, helaas. En de Ebay winkels van The Hut en Zavvi hebben een zeer beperkte assortiment én duurdere prijzen dan bij hun online winkel zo te zienquote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef Tain het volgende:
www.shopto.net accepteert paypal en is ook niet zo duur
The hut en Zavvi zitten trouwens ook op ebay:
http://stores.ebay.nl/thehutoutlet
http://stores.ebay.nl/zavvioutlet
Hier wel hoor. heb dingen van 40+ besteld, nog nooit problemen mee gehad. dit jaar nog.quote:Op maandag 20 september 2010 18:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
In dat gift ding trapt de douane ook al 2 jaar niet meer
Uitzondering op de regelquote:Op maandag 20 september 2010 20:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hier wel hoor. heb dingen van 40+ besteld, nog nooit problemen mee gehad. dit jaar nog.
vgp.ca stuurt, volgens mij, games op persoonlijke titel als het in een envelop past want de laatste 3x kwam het pakket van ene "Steve" af.quote:Op maandag 20 september 2010 17:45 schreef Tain het volgende:
Gaat het trouwens om PS3 games?
Bij www.axelmusic.com verzenden ze vanuit de EU.
www.vgp.ca heeft een paar jaar geleden nog de optie gehad om iets als gift te laten versturen zodat je ook geen importrechten hoeft te betalen.
Hoelang duurde het bij jou dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef msnk het volgende:
De paar keren dat ik besteld heb bij VGP duurde het sowieso langer dan 4 dagen.
Wachten tot die 21 dagen om zijn. Het internationaal postverkeer is soms gewoon traag, incompleet en onzeker. Ik heb ook wel eens 3 weken moeten wachten op een pakketje uit UK, normaal gesproken was dat 5 dagen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:01 schreef Scrivs het volgende:
Het is inmiddels alweer meer dan 2 weken geleden dat Videogamesplus.ca de Ultimate Edition van Dragon Age: Origins naar mij heeft verstuurd en hij is nog steeds niet gearriveerd...
Ook vandaag zat hij weer niet bij de post dus eerlijk gezegd heb ik er nog weinig vertrouwen in.
[...]
Dusja, wat raden jullie mij aan te doen?
Volgens mij zit er niet veel meer op dan maar tot het einde van de week te wachten en ze dan nog maar is een mailtje te sturen...
Ik vind dit erg jammer van VGP want dit ben ik niet van ze gewend.
Hoezo is VGP hier de boosdoener? VGP zal het best wel op transport hebben gedaan lijkt me (zoals ze ook zelf aangeven).quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:01 schreef Scrivs het volgende:
Ik vind dit erg jammer van VGP want dit ben ik niet van ze gewend.
Ik wacht ook al zo'n drie dagen te lang op een binnenlandse game, maar n.a.v de stakingen is het niet helemaal in orde daar bij TNT volgens mij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Scrivs het volgende:
Het is nu dus alweer meer dan 3 weken geleden dat VGP m'n order heeft opgestuurd en ik heb hem nog steeds niet ontvangen... dat zal dus ook wel niet meer gebeuren dan.
Ik heb ze vanmorgen dus maar een mailtje gestuurd met de vraag wat er nu moet gebeuren, ik hoop dat ze niet te moeilijk zullen doen dat ik nog de douane moet bellen of iets dergelijks want ik heb geen idee hoe ik dat dan moet doenIk hoop dat ze gewoon bereid zijn om mij een nieuwe toe te sturen.
Al snap ik wel dat ze dat niet altijd zomaar kunnen doen omdat mensen er anders gemakkelijk misbruik van zouden kunnen maken maarja, bij mij lijkt het me toch wel duidelijk.
Ik heb gisteren wel nog even de klantenservice van TNT gebeld maar die konden me niet helpen, ze zeiden dat ze nergens een pakketje over hadden dat aan mij gericht was dus zij hadden ook geen idee waar hij dan kan zijn. Ze zeiden wel dat de barcode van het pakketje mogelijk niet klopte en dat het daarom niet naar mij getraceerd kon worden zegmaar... als dit het geval is dan zou het dus goed mogelijk kunnen zijn dat hij waar dan ook tijdens de verzenden gewoon kwijt is geraakt omdat er niet achterhaald kon worden waar hij heen moest volgens TNT.
Maar of dit ook echt het geval is weet ik niet natuurlijk.
Wat denken jullie? Zullen ze nu na 3 weken gewoon een nieuwe toesturen of moet ik eerst nog met een of ander bewijs komen dat ik hem echt niet heb of dat hij echt kwijt is?
Ehhuuh...? Ik snap je even niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef rubje het volgende:
Hey vraagje: die games die jullie importeren,hebben sommigen netzo als bijvoorbeeld dvd's ook van de special edition versies en geef eens wat visuele voorbeelden en wat er dan zo anders aan die versie van het spel is dan een normale versie. (extra levels of geheime missies?)
Laten we het hopen ja ;-)quote:Ik wacht ook al zo'n drie dagen te lang op een binnenlandse game, maar n.a.v de stakingen is het niet helemaal in orde daar bij TNT volgens mij.
Ik neem wel aan dat VGP hierin wel coulant zal zijn en je een nieuw exemplaar zal versturen. Dat is toch meestal zo bij buitenlandse webshops.
Dat zijn meestal de games met een art-boek, soundtrack, figurine of een code voor extra characters, outfits of af en toe een extra level.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef rubje het volgende:
Hey vraagje: die games die jullie importeren,hebben sommigen netzo als bijvoorbeeld dvd's ook van de special edition versies en geef eens wat visuele voorbeelden en wat er dan zo anders aan die versie van het spel is dan een normale versie. (extra levels of geheime missies?)
Ik volgde zijn vraag ook niet helemaal maar posten van wat voorbeelden lukt wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef msnk het volgende:
Maar ik snap niet wat dit met importeren te maken heeft, speciale edities en whatnot hebben wij ook in Nederland (al is het vaak verschillend en beter).
Gamewinkels in mijn buurt lijken wel zwaar winst te maken vergelijken met de prijs van import, er gaat echt een nieuw wereld voor mij openquote:Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef Klonk het volgende:
Ja, ikke, ik koop in Nederland een enkele hier iets via FOK! of de budgetbak maar als ik een nieuwe game koop dan koop ik die uitsluitend via import.
Sneu voor de gamewinkels hier in de buurt, maar als ik bij een site als gamehubs 2 spellen voor de prijs van 1 spel kan krijgen (nah, bijna 2 voor de prijs + een paar euro extra) dan denk ik fijn aan mijzelf.
Alles is duurder in Nederland, dat moet je inmiddels toch wel doorhebben?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef Xu het volgende:
Hea?
http://www.videogamesplus(...)88&products_id=18018
Als ik zo kijk, bespaar ik al 15 euro aan de controller alleen!
Dit klinkt te mooi om waar te zijn, zijn er hier mensen die alleen maar importeren? Omdat het zoveel goedkoper is?
Met hardware wel opletten dat het compatibel met Nederland isquote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef Xu het volgende:
Hea?
http://www.videogamesplus(...)88&products_id=18018
Als ik zo kijk, bespaar ik al 15 euro aan de controller alleen!
Dit klinkt te mooi om waar te zijn, zijn er hier mensen die alleen maar importeren? Omdat het zoveel goedkoper is?
Wij worden in Nederland zondermeer al genaaid als het om games gaat: prijzen zijn hier veel hoger dan buiten Nederland. Maar het zijn helaas niet de gamewinkels die hier van profiteren... die krijgen de prijs zo goed als opgedrongen door de leveranciers (en op basis van hoeveelheid die ze afnemen mogen ze een beetje spelen met de prijs).quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Xu het volgende:
[..]
Gamewinkels in mijn buurt lijken wel zwaar winst te maken vergelijken met de prijs van import, er gaat echt een nieuw wereld voor mij open
Denk t niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Xu het volgende:
CoD BO en GOW 1+2 collection besteld, shipped op maandag.
Ik hoop hem morgen binnen te krijgen
Ik heb nog een pakje van 3 feb wat nog niet binnen is gekomen van Axelmusic...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik zit nu ook al twee weken te wachten op een bestelling via VGP... Dragon Quest VI is 14 feb verzonden en nu nog niet binnen...
Geen douanekostenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is Axelmusic met douanekosten? Wordt het vanuit EU verzonden?
Ik wil misschien Mortal Kombat LE (PS3) uit de US halen, maar heb geen zin in extra kosten omdat hij al vrij duur is...
Heb je Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel Premium Edition al besteld?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef msnk het volgende:
Maar ik snap niet wat dit met importeren te maken heeft, speciale edities en whatnot hebben wij ook in Nederland (al is het vaak verschillend en beter).
Ga ik straks doen. VGP reageert alleen niet en 12 euro extra voor een kalender met kewl artwork is het ook niet helemaal waard... Of welquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel Premium Edition al besteld?
Okay. Nu bedenken of de game 85 euro waard isquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen douanekostenZe verschepen het eerst naar een distributiecentrum in Europa en versturen het daarna.
[ afbeelding ]
Gemiddelde verzendtijd is 4-5 werkdagen.
Dat pakketje van mij hierboven kwam precies op de 25e dag binnen
Moet ik daar antwoord op geven?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ga ik straks doen. VGP reageert alleen niet en 12 euro extra voor een kalender met kewl artwork is het ook niet helemaal waard... Of wel
Zit nu op mobiel jwz.
Heb ook deze besteldquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet ik daar antwoord op geven?
Order Information:
Products: 1 x Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel Premium Edition - PS3 [FIRST RUN ONLY] [includes an Artbook & Soundtrack CD] (Preorder) 44.51EUR
Sub-Total: 44.51EUR
Tax (0%): 0.00EUR
Country NL : 0.21 lb(s): 5.56EUR
Total: 50.06EUR
Wat een stel bazen toch eigenlijkquote:the game is bilingual so there is English and French text on the cover and I had an empolyee check and voices can be either english or japanese.. all the text (subtitles and menus) are english. As for Ar Tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel [Premium Edition] we are not sure as this game has not come out yet but it should be the same as Hyperdimension. Yes we can mark down the value of the parcel to help with customs.
Voor zover ik weet is de DSi wél region locked, als eerste Nintendo handheld. Mijn DS Lite is dat overigens niet. Maar ik ben er niet 100% zeker van hoor, misschien kun je het in het DS topic ook even vragen? [Nintendo DS #95]quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hoe zit het trouwens met een DSi die ik van VGP zou bestellen?
Is deze regiovrij?
Ik kan namelijk niet wat vinden, maar misschien dat jullie me kunnen helpen
Ok, thanks, zal dat eens proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb ook deze besteld![]()
Heb toch maar afgezien van de kalender versie omdat mensen die bij NIS America bestellen (alleen daar krijg je er dus ook nog de kalender bij) vaak wel geconfronteerd worden met belasting en dan betaal je ineens 25 euro(!!!) meer voor een klein kalendertje!! Nee dank je
En VGP gaf net (nadat ik al had besteld) antwoord:
[..]
Wat een stel bazen toch eigenlijk
Hopelijk leest de douane niet mee
[..]
Voor zover ik weet is de DSi wél region locked, als eerste Nintendo handheld. Mijn DS Lite is dat overigens niet. Maar ik ben er niet 100% zeker van hoor, misschien kun je het in het DS topic ook even vragen? [Nintendo DS #95]
Mocht je het op zeker willen weten: mail vgp.ca en vraag het.quote:
Heb er ook al een mailtje naar toe gestuurd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Mocht je het op zeker willen weten: mail vgp.ca en vraag het.
Ze zijn heel erg behulpzaam.
Vorige maand crashte de betaling tijdens bestellen: wel betaald maar geen bevestiging.
Voor ik er achter was hadden ze me gemaild dat er iets mis was gegaan en of ik even wilde nagaan wat ik besteld had. Kwam er maar niet achter (de game wel maar ik had nog wat anders besteld wat ik was vergeten). Toen hebben ze in hun database gezocht naar het verschil en kwamen toen met 2 mogelijks items die het konden zijn
Echt die gasten doen echt hun best voor de klant
Ik ben er zelfs van overtuigd dat enig probleem voortvloeiend uit een bestelling bij hun alleen maar bij de vervoerder kan liggen.
msnk: ik zeg je... daar staat straks "Steve" als naam en "Toy" als inhoud![]()
Kun je van Hyperdimension straks even zeggen of het goed is? Want het verhaal op de website vond ik niet al te best...
Mooi!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Heb er ook al een mailtje naar toe gestuurd.
Nu maar wachten
Maar het blijkt dat de DS games zo goed als altijd 'region free' zijn, dus opzich maakt het dan niet uit.
Zekersquote:
Hier is die binnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet ik daar antwoord op geven?
Order Information:
Products: 1 x Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel Premium Edition - PS3 [FIRST RUN ONLY] [includes an Artbook & Soundtrack CD] (Preorder) 44.51EUR
Sub-Total: 44.51EUR
Tax (0%): 0.00EUR
Country NL : 0.21 lb(s): 5.56EUR
Total: 50.06EUR
Waarom lastig? Daarnaast is het ook het eerste spel uit de series die ook regio-vrij is op de Xbox. Maar jij gaat sowieso voor de PS3 versie zo te zien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef Kn0x het volgende:
hmmm ik wil MLB The Show 2011 bestellen. Doen, niet doen, lastig.
Ik heb heul geen email ontvangenquote:Update: VideoGamesPlus.ca has begun emailing customers to inform them of the site's apparent security breach.
VGP admitted it was "currently investigating a security issue" in a generic email addressed to users, passed to Eurogamer this evening. The company recommends users change their passwords "as a safety precaution" and apologised "for any inconvenience caused".
Popular import retailer VideoGamesPlus.ca has reportedly been hacked, resulting in 21,000 of its customers' details being posted online.
A .rar file posted on RapidShare (since removed) apparently contained names, dates of birth, email addresses, phone numbers and encrypted passwords. Eurogamer readers have been in touch, claiming their details were found inside.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |