Hoezo is VGP hier de boosdoener? VGP zal het best wel op transport hebben gedaan lijkt me (zoals ze ook zelf aangeven).quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:01 schreef Scrivs het volgende:
Ik vind dit erg jammer van VGP want dit ben ik niet van ze gewend.
Ik wacht ook al zo'n drie dagen te lang op een binnenlandse game, maar n.a.v de stakingen is het niet helemaal in orde daar bij TNT volgens mij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Scrivs het volgende:
Het is nu dus alweer meer dan 3 weken geleden dat VGP m'n order heeft opgestuurd en ik heb hem nog steeds niet ontvangen... dat zal dus ook wel niet meer gebeuren dan.
Ik heb ze vanmorgen dus maar een mailtje gestuurd met de vraag wat er nu moet gebeuren, ik hoop dat ze niet te moeilijk zullen doen dat ik nog de douane moet bellen of iets dergelijks want ik heb geen idee hoe ik dat dan moet doenIk hoop dat ze gewoon bereid zijn om mij een nieuwe toe te sturen.
Al snap ik wel dat ze dat niet altijd zomaar kunnen doen omdat mensen er anders gemakkelijk misbruik van zouden kunnen maken maarja, bij mij lijkt het me toch wel duidelijk.
Ik heb gisteren wel nog even de klantenservice van TNT gebeld maar die konden me niet helpen, ze zeiden dat ze nergens een pakketje over hadden dat aan mij gericht was dus zij hadden ook geen idee waar hij dan kan zijn. Ze zeiden wel dat de barcode van het pakketje mogelijk niet klopte en dat het daarom niet naar mij getraceerd kon worden zegmaar... als dit het geval is dan zou het dus goed mogelijk kunnen zijn dat hij waar dan ook tijdens de verzenden gewoon kwijt is geraakt omdat er niet achterhaald kon worden waar hij heen moest volgens TNT.
Maar of dit ook echt het geval is weet ik niet natuurlijk.
Wat denken jullie? Zullen ze nu na 3 weken gewoon een nieuwe toesturen of moet ik eerst nog met een of ander bewijs komen dat ik hem echt niet heb of dat hij echt kwijt is?
Ehhuuh...? Ik snap je even niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef rubje het volgende:
Hey vraagje: die games die jullie importeren,hebben sommigen netzo als bijvoorbeeld dvd's ook van de special edition versies en geef eens wat visuele voorbeelden en wat er dan zo anders aan die versie van het spel is dan een normale versie. (extra levels of geheime missies?)
Laten we het hopen ja ;-)quote:Ik wacht ook al zo'n drie dagen te lang op een binnenlandse game, maar n.a.v de stakingen is het niet helemaal in orde daar bij TNT volgens mij.
Ik neem wel aan dat VGP hierin wel coulant zal zijn en je een nieuw exemplaar zal versturen. Dat is toch meestal zo bij buitenlandse webshops.
Dat zijn meestal de games met een art-boek, soundtrack, figurine of een code voor extra characters, outfits of af en toe een extra level.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef rubje het volgende:
Hey vraagje: die games die jullie importeren,hebben sommigen netzo als bijvoorbeeld dvd's ook van de special edition versies en geef eens wat visuele voorbeelden en wat er dan zo anders aan die versie van het spel is dan een normale versie. (extra levels of geheime missies?)
Ik volgde zijn vraag ook niet helemaal maar posten van wat voorbeelden lukt wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef msnk het volgende:
Maar ik snap niet wat dit met importeren te maken heeft, speciale edities en whatnot hebben wij ook in Nederland (al is het vaak verschillend en beter).
Gamewinkels in mijn buurt lijken wel zwaar winst te maken vergelijken met de prijs van import, er gaat echt een nieuw wereld voor mij openquote:Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef Klonk het volgende:
Ja, ikke, ik koop in Nederland een enkele hier iets via FOK! of de budgetbak maar als ik een nieuwe game koop dan koop ik die uitsluitend via import.
Sneu voor de gamewinkels hier in de buurt, maar als ik bij een site als gamehubs 2 spellen voor de prijs van 1 spel kan krijgen (nah, bijna 2 voor de prijs + een paar euro extra) dan denk ik fijn aan mijzelf.
Alles is duurder in Nederland, dat moet je inmiddels toch wel doorhebben?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef Xu het volgende:
Hea?
http://www.videogamesplus(...)88&products_id=18018
Als ik zo kijk, bespaar ik al 15 euro aan de controller alleen!
Dit klinkt te mooi om waar te zijn, zijn er hier mensen die alleen maar importeren? Omdat het zoveel goedkoper is?
Met hardware wel opletten dat het compatibel met Nederland isquote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef Xu het volgende:
Hea?
http://www.videogamesplus(...)88&products_id=18018
Als ik zo kijk, bespaar ik al 15 euro aan de controller alleen!
Dit klinkt te mooi om waar te zijn, zijn er hier mensen die alleen maar importeren? Omdat het zoveel goedkoper is?
Wij worden in Nederland zondermeer al genaaid als het om games gaat: prijzen zijn hier veel hoger dan buiten Nederland. Maar het zijn helaas niet de gamewinkels die hier van profiteren... die krijgen de prijs zo goed als opgedrongen door de leveranciers (en op basis van hoeveelheid die ze afnemen mogen ze een beetje spelen met de prijs).quote:Op woensdag 17 november 2010 20:55 schreef Xu het volgende:
[..]
Gamewinkels in mijn buurt lijken wel zwaar winst te maken vergelijken met de prijs van import, er gaat echt een nieuw wereld voor mij open
Denk t niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Xu het volgende:
CoD BO en GOW 1+2 collection besteld, shipped op maandag.
Ik hoop hem morgen binnen te krijgen
Ik heb nog een pakje van 3 feb wat nog niet binnen is gekomen van Axelmusic...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik zit nu ook al twee weken te wachten op een bestelling via VGP... Dragon Quest VI is 14 feb verzonden en nu nog niet binnen...
Geen douanekostenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe is Axelmusic met douanekosten? Wordt het vanuit EU verzonden?
Ik wil misschien Mortal Kombat LE (PS3) uit de US halen, maar heb geen zin in extra kosten omdat hij al vrij duur is...
Heb je Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel Premium Edition al besteld?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:50 schreef msnk het volgende:
Maar ik snap niet wat dit met importeren te maken heeft, speciale edities en whatnot hebben wij ook in Nederland (al is het vaak verschillend en beter).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |