abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86642494
Ik zou er vanuit gaan dat als je voor 170 euro importeert je een behoorlijk risico loopt opdat de douane het onderschept ;( Opsturen in kleine pakketjes is wellicht een oplossing.

De meeste live-chats zijn verbonden met vage Indische goedkope kansarme werknemers. Vandaar het belabberde engels.
  maandag 20 september 2010 @ 17:18:16 #227
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86642619
Dus kan ik dit het beste als een loze belofte zien?
AFC AJAX
pi_86642716
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:18 schreef msnk het volgende:
Dus kan ik dit het beste als een loze belofte zien?
Ik weet zeker dat zij niet jouw importkosten gaan betalen.
  maandag 20 september 2010 @ 17:22:37 #229
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86642798
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat zij niet jouw importkosten gaan betalen.
dat dus, gewoon kleine bestellingen plaatsen, zo doe ik het ook vaker als ik meer tegelijkertijd bestel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 20 september 2010 @ 17:23:19 #230
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86642831
Oke bedankt O+

Bespaarde 'maar' 15 euro in totaal, is het risico niet waard.
AFC AJAX
pi_86642866
mymemory zit in Jersey wat ook het rare Engels kan verklaren. Ze spreken daar Frans en Engels. Jersey zit overigens niet bij de EU ondanks dat het bij het verenigd koninkrijk hoort
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 20 september 2010 @ 17:31:50 #232
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86643133
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:24 schreef Tain het volgende:
mymemory zit in Jersey wat ook het rare Engels kan verklaren. Ze spreken daar Frans en Engels. Jersey zit overigens niet bij de EU ondanks dat het bij het verenigd koninkrijk hoort
Dat van het Frans en Engels wist ik niet, maar dat het buiten de EU hoort wel inderdaad. Vandaar ook de importkosten :P
AFC AJAX
pi_86643647
Gaat het trouwens om PS3 games?
Bij www.axelmusic.com verzenden ze vanuit de EU.
www.vgp.ca heeft een paar jaar geleden nog de optie gehad om iets als gift te laten versturen zodat je ook geen importrechten hoeft te betalen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 20 september 2010 @ 17:50:15 #234
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86643774
Een mix van PS3 en X360 ;) Deze spellen zijn bij VGP echter veel te duur. Ik zal straks eens kijken hoe dat bij Axel zit.

Bij TheHut en Zavvi ben ik super goedkoop uit maar heb helaas geen CC ;(
AFC AJAX
pi_86643816
www.shopto.net accepteert paypal en is ook niet zo duur

The hut en Zavvi zitten trouwens ook op ebay:
http://stores.ebay.nl/thehutoutlet
http://stores.ebay.nl/zavvioutlet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86644140
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:45 schreef Tain het volgende:
www.vgp.ca heeft een paar jaar geleden nog de optie gehad om iets als gift te laten versturen zodat je ook geen importrechten hoeft te betalen.
In dat gift ding trapt de douane ook al 2 jaar niet meer ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2010 18:01:21 ]
pi_86644448
niet? ;(
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86644881
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:10 schreef Tain het volgende:
niet? ;(
nope :(
  maandag 20 september 2010 @ 19:32:20 #239
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_86647865
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef Tain het volgende:
www.shopto.net accepteert paypal en is ook niet zo duur

The hut en Zavvi zitten trouwens ook op ebay:
http://stores.ebay.nl/thehutoutlet
http://stores.ebay.nl/zavvioutlet
MyMemory is iets goedkoper dan shopto zie ik, helaas. En de Ebay winkels van The Hut en Zavvi hebben een zeer beperkte assortiment én duurdere prijzen dan bij hun online winkel zo te zien :'( Anders was dat echt top geweest.

Toch bedankt O+
AFC AJAX
pi_86651906
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:01 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

In dat gift ding trapt de douane ook al 2 jaar niet meer ;)
Hier wel hoor. heb dingen van 40+ besteld, nog nooit problemen mee gehad. dit jaar nog.
There are only 151 Pokémon.
pi_86652520
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:54 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Hier wel hoor. heb dingen van 40+ besteld, nog nooit problemen mee gehad. dit jaar nog.
Uitzondering op de regel ;)

Maar ik ga het niet meer riskeren iig.
pi_88287106
Hallo,

zijn er hier mensen die ervaring hebben met Videogamesplus.ca? Ik wil iets weten namelijk....

Ik heb hier nu 3x een spel besteld en ik was to zover zeer tevreden over deze webshop, klantenservice is top en levering was altijd zeer snel.

Mijn eerste 2 bestellingen hier zijn dus ook zeer goed verlopen, alleen ik heb vorige week mijn 3e bestelling gedaan en die laat toch wel erg lang op zich wachten dus ik begin mij een beetje zorgen te maken eerlijk gezegd...

Mijn eerste bestelling was de God Of War Collection voor de PS3, info:

Datum bestelling: Vrijdag 13 November 2009 (pre-order geloof ik)
Datum verzonden: Dinsdag 17 November 2009
Datum ontvangen: Zaterdag 21 November 2009
4 dagen dus.

Mijn 2e bestelling hier was Demon's Souls, weer voor de PS3, info:

Datum bestelling: Maandag 11 Januari 2010
Datum verzonden: Maandag 11 Januari 2010
Datum ontvangen: Vrijdag 15 Januari 2010
Weer 4 dagen dus.

Mijn 3e bestelling is de Ultimate Edition van Dragon Age: Origins, alweer voor de PS3, info:

Datum bestelling: Zaterdag 23 Oktober 2010 (pre-order)
Datum verzonden: Maandag 25 Oktober 2010
Datum ontvangen: Nog steeds niet.

Het is nu dus al 3 November en het spel is nog steeds niet geariveerd... zeker omdat mijn vorige 2 bestelling zo snel binnen waren begin ik mij nu een beetje zorgen te maken. Want er zou toch eigenlijk geen tot weinig verschil in moeten zitten?
Op veel forum lees ik over VGP dat de bestelling meestal binnen is na 3-4 dagen, maximaal een week, en dit komt dus ook wel overeen met mijn vorige bestellingen, maar in dit geval is het dus al 10 dagen...

Dus wat denken jullie ervan? Zal ik maar is contact opnemen met VGP, of moet ik gewoon nog even geduld hebben en denken jullie dat 'ie binnenkort vast wel binnen is?

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr.
  woensdag 3 november 2010 @ 14:47:46 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_88287621
Nog nooit problemen gehad met VGP. Mijn bestelling kwamen altijd binnen 3 of 4 dagen binnen. Misschien zijn ze overgestapt op een andere koeriersdienst en duurt het daarom langer. Ik geloof dat je bij VGP pas na 3 weken aanspraak kunt doen op verlies van bestelling. Voor de zekerheid kun je ze dit verhaal gewoon mailen, misschien hebben ze een oplossing.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_88287701
Gewoon even afwachtten stuk ongeduld :+

1-2 weken minimaal aanhouden, mocht er dan niks zijn kun je emailen. Dan vragen ze je om nog 2 weken te wachtten en als er dan niks is sturen ze je een nieuwe.

Komt wel goed hoor schatje.
  woensdag 3 november 2010 @ 15:06:45 #245
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88288297
De paar keren dat ik besteld heb bij VGP duurde het sowieso langer dan 4 dagen.
AFC AJAX
  woensdag 3 november 2010 @ 15:12:33 #246
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_88288544
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2010 17:45 schreef Tain het volgende:
vgp.ca stuurt, volgens mij, games op persoonlijke titel als het in een envelop past want de laatste 3x kwam het pakket van ene "Steve" af.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_88305122
quote:
Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef msnk het volgende:
De paar keren dat ik besteld heb bij VGP duurde het sowieso langer dan 4 dagen.
Hoelang duurde het bij jou dan?
pi_88305268
quote:
Op woensdag 3 november 2010 21:48 schreef Scrivs het volgende:

[..]

Hoelang duurde het bij jou dan?
Bij mij 1-2 weken.
pi_88511988
Het is inmiddels alweer meer dan 2 weken geleden dat Videogamesplus.ca de Ultimate Edition van Dragon Age: Origins naar mij heeft verstuurd en hij is nog steeds niet gearriveerd...
Ook vandaag zat hij weer niet bij de post dus eerlijk gezegd heb ik er nog weinig vertrouwen in.

Ik heb afgelopen week een mailtje gestuurd naar de klantenservice van VGP met de vraag waarom het deze keer veel langer duurde dan de afgelopen 2 keer en of ze mijn pakketje misschien konden traceren voor het geval er iets mis is gegaan. Een paar uur later kreeg ik een mail terug (de klantenservice is zoals gewoonlijk nog erg goed), hierin werd mij verteld dat mijn pakketje met Airmail is verzonden en dat dit geen track & trace ondersteunde dus ze konden mij niet vertellen waar mijn pakket was op dat moment. Maar normaal gesproken kan het verzenden via Airmail 4 - 21 dagen duren (al kan ik niet geloven dat het 3 weken kan duren om een pakketje van Canada naar NL te krijgen als het ook in 4 dagen kan, die 3 weken lijken mij meer voor locaties in de Rimboe of zo). Al vertelde de persoon van de klantenservice mij wel dat er de laatste tijd enige vertraging is geweest maar dat mijn pakket wel verzekerd was... (wat die vertraging nou precies inhield werd niet gezegd en zou ik eigenlijk ook niet weten).

Dusja, wat raden jullie mij aan te doen?
Volgens mij zit er niet veel meer op dan maar tot het einde van de week te wachten en ze dan nog maar is een mailtje te sturen...

Ik vind dit erg jammer van VGP want dit ben ik niet van ze gewend.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:06:43 #250
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_88512175
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:01 schreef Scrivs het volgende:
Het is inmiddels alweer meer dan 2 weken geleden dat Videogamesplus.ca de Ultimate Edition van Dragon Age: Origins naar mij heeft verstuurd en hij is nog steeds niet gearriveerd...
Ook vandaag zat hij weer niet bij de post dus eerlijk gezegd heb ik er nog weinig vertrouwen in.

[...]

Dusja, wat raden jullie mij aan te doen?
Volgens mij zit er niet veel meer op dan maar tot het einde van de week te wachten en ze dan nog maar is een mailtje te sturen...

Ik vind dit erg jammer van VGP want dit ben ik niet van ze gewend.
Wachten tot die 21 dagen om zijn. Het internationaal postverkeer is soms gewoon traag, incompleet en onzeker. Ik heb ook wel eens 3 weken moeten wachten op een pakketje uit UK, normaal gesproken was dat 5 dagen.

Resistance 2 Special Edition heb ik destijds ook besteld bij VGP en dat duurde toen ook een ruime 2 weken.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')