Hallo,
zijn er hier mensen die ervaring hebben met Videogamesplus.ca? Ik wil iets weten namelijk....
Ik heb hier nu 3x een spel besteld en ik was to zover zeer tevreden over deze webshop, klantenservice is top en levering was altijd zeer snel.
Mijn eerste 2 bestellingen hier zijn dus ook zeer goed verlopen, alleen ik heb vorige week mijn 3e bestelling gedaan en die laat toch wel erg lang op zich wachten dus ik begin mij een beetje zorgen te maken eerlijk gezegd...
Mijn eerste bestelling was de God Of War Collection voor de PS3, info:
Datum bestelling: Vrijdag 13 November 2009 (pre-order geloof ik)
Datum verzonden: Dinsdag 17 November 2009
Datum ontvangen: Zaterdag 21 November 2009
4 dagen dus.
Mijn 2e bestelling hier was Demon's Souls, weer voor de PS3, info:
Datum bestelling: Maandag 11 Januari 2010
Datum verzonden: Maandag 11 Januari 2010
Datum ontvangen: Vrijdag 15 Januari 2010
Weer 4 dagen dus.
Mijn 3e bestelling is de Ultimate Edition van Dragon Age: Origins, alweer voor de PS3, info:
Datum bestelling: Zaterdag 23 Oktober 2010 (pre-order)
Datum verzonden: Maandag 25 Oktober 2010
Datum ontvangen: Nog steeds niet.
Het is nu dus al 3 November en het spel is nog steeds niet geariveerd... zeker omdat mijn vorige 2 bestelling zo snel binnen waren begin ik mij nu een beetje zorgen te maken. Want er zou toch eigenlijk geen tot weinig verschil in moeten zitten?
Op veel forum lees ik over VGP dat de bestelling meestal binnen is na 3-4 dagen, maximaal een week, en dit komt dus ook wel overeen met mijn vorige bestellingen, maar in dit geval is het dus al 10 dagen...
Dus wat denken jullie ervan? Zal ik maar is contact opnemen met VGP, of moet ik gewoon nog even geduld hebben en denken jullie dat 'ie binnenkort vast wel binnen is?
Alvast bedankt voor de reacties.
Gr.