Ik weet zeker dat zij niet jouw importkosten gaan betalen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:18 schreef msnk het volgende:
Dus kan ik dit het beste als een loze belofte zien?
dat dus, gewoon kleine bestellingen plaatsen, zo doe ik het ook vaker als ik meer tegelijkertijd bestelquote:Op maandag 20 september 2010 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat zij niet jouw importkosten gaan betalen.
Dat van het Frans en Engels wist ik niet, maar dat het buiten de EU hoort wel inderdaad. Vandaar ook de importkostenquote:Op maandag 20 september 2010 17:24 schreef Tain het volgende:
mymemory zit in Jersey wat ook het rare Engels kan verklaren. Ze spreken daar Frans en Engels. Jersey zit overigens niet bij de EU ondanks dat het bij het verenigd koninkrijk hoort
In dat gift ding trapt de douane ook al 2 jaar niet meerquote:Op maandag 20 september 2010 17:45 schreef Tain het volgende:
Gaat het trouwens om PS3 games?
Bij www.axelmusic.com verzenden ze vanuit de EU.
www.vgp.ca heeft een paar jaar geleden nog de optie gehad om iets als gift te laten versturen zodat je ook geen importrechten hoeft te betalen.
MyMemory is iets goedkoper dan shopto zie ik, helaas. En de Ebay winkels van The Hut en Zavvi hebben een zeer beperkte assortiment én duurdere prijzen dan bij hun online winkel zo te zienquote:Op maandag 20 september 2010 17:51 schreef Tain het volgende:
www.shopto.net accepteert paypal en is ook niet zo duur
The hut en Zavvi zitten trouwens ook op ebay:
http://stores.ebay.nl/thehutoutlet
http://stores.ebay.nl/zavvioutlet
Hier wel hoor. heb dingen van 40+ besteld, nog nooit problemen mee gehad. dit jaar nog.quote:Op maandag 20 september 2010 18:01 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
In dat gift ding trapt de douane ook al 2 jaar niet meer
Uitzondering op de regelquote:Op maandag 20 september 2010 20:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hier wel hoor. heb dingen van 40+ besteld, nog nooit problemen mee gehad. dit jaar nog.
vgp.ca stuurt, volgens mij, games op persoonlijke titel als het in een envelop past want de laatste 3x kwam het pakket van ene "Steve" af.quote:Op maandag 20 september 2010 17:45 schreef Tain het volgende:
Gaat het trouwens om PS3 games?
Bij www.axelmusic.com verzenden ze vanuit de EU.
www.vgp.ca heeft een paar jaar geleden nog de optie gehad om iets als gift te laten versturen zodat je ook geen importrechten hoeft te betalen.
Hoelang duurde het bij jou dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:06 schreef msnk het volgende:
De paar keren dat ik besteld heb bij VGP duurde het sowieso langer dan 4 dagen.
Wachten tot die 21 dagen om zijn. Het internationaal postverkeer is soms gewoon traag, incompleet en onzeker. Ik heb ook wel eens 3 weken moeten wachten op een pakketje uit UK, normaal gesproken was dat 5 dagen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:01 schreef Scrivs het volgende:
Het is inmiddels alweer meer dan 2 weken geleden dat Videogamesplus.ca de Ultimate Edition van Dragon Age: Origins naar mij heeft verstuurd en hij is nog steeds niet gearriveerd...
Ook vandaag zat hij weer niet bij de post dus eerlijk gezegd heb ik er nog weinig vertrouwen in.
[...]
Dusja, wat raden jullie mij aan te doen?
Volgens mij zit er niet veel meer op dan maar tot het einde van de week te wachten en ze dan nog maar is een mailtje te sturen...
Ik vind dit erg jammer van VGP want dit ben ik niet van ze gewend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |