Je moet als je vanuit Nederland besteld de prijzen in Euro's zetten (rechtsbovenin geloof ik), anders kun je niet afrekenen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:19 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Bij play.com staat dat er automatisch in Euro's wordt afgerekend.
Bedoelen ze dan dat je de prijzen krijgt die je bij Euro kunt kiezen op hun site? Of worden de ponden gewoon omgerekend naar euro's. Want het scheelt wel een boel of je ponden of euro's kiest op hun site en ponden zijn dus voordeliger om te kiezen of gaat dat dus niet en wordt het automatisch gedaan?
waar zie je dattie terug gestuurd is dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:05 schreef YOgamerYO het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Mijnpakket
is
waarschijnlijk
opgepakt
door
de
douane
![]()
[..]
Hier staat dat mijn pakket in utrecht was en toen terug gestuurd
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb een groot geschil met een koper op Ebay.
Er stond verzending buitenland nader over een te komen, Meestal is dat 2/3 pound naar Nederland.
knip
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, spel was 2e hands en iets van 5 pond, goede prijs was dat, al iets ouder spel.
Maar hoe moet ik dit oplossen?
opgelost slotjequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja gedaan, lager dan 8 wil die niet gaan.
Gister ontvangen, zeer goeie levering dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:07 schreef yes-yes het volgende:
zojuist PES 09 bestelt voor 33 Euro incl bij amazon.co.uk
ben benieuwd hoe snel ik hem binnen heb
Hoe is het afgelopen met je ebay avontuur? Nog een prijs overeengekomen of alleen negatieve feedback gekregen?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik verwacht morgen Midnight weer hier
Jammer dat die eerst kapot was, en het week extra duurde
Bij play.com slaat het inderdaad nergens op. Je kan ook kijken op amazon.co.uk, of ebay, ik heb met beiden alleen maar heel goede ervaringen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef motherflocker het volgende:
Iemand tips voor eerlijke prijzen bij een engelse gameshop? Vind dat play.com echt belachelijke omwisselprijzen hanteerd momenteenl
duurt zeker een week!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:07 schreef Glennz het volgende:
Ik heb Little Big Planet 15 Dec 2008 besteld bij www.cdwow.nl.
Alleen ik heb nog niks binnen. Nu heb ik die site even goed bekeken en het lijkt erop dat het gewoon uit de US komt. Bij 'Mijn orders' staat dat hij 17 december verzonden is. Heeft iemand ervaringen met deze site, en krijg ik mijn exemplaar nog wel?
Maakt dat nou uit, mijne was 12 december verzonden en afgelopen zaterdag (20e) aangekomen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, thx. Maar weet je misschien ook waar het vandaan moet komen?
Singapore, Australië...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, thx. Maar weet je misschien ook waar het vandaan moet komen?
Dat maakt uit, omdat ik eerst dacht dat het gewoon uit nederland kwam. Maar ik zit er nu niet meer over in, omdat het bij jou ook goed gegaan is.quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, mijne was 12 december verzonden en afgelopen zaterdag (20e) aangekomen!
Thxquote:
Enige rare is dat LBP wel keurig is binnen gekomen, maar ik nog steeds aan het wachten ben op Uncharted... Terwijl deze tegelijkertijd met LBP is verzonden!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dat maakt uit, omdat ik eerst dacht dat het gewoon uit nederland kwam. Maar ik zit er nu niet meer over in, omdat het bij jou ook goed gegaan is.
[..]
Thx![]()
Hmm, dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Enige rare is dat LBP wel keurig is binnen gekomen, maar ik nog steeds aan het wachten ben op Uncharted... Terwijl deze tegelijkertijd met LBP is verzonden!
Bij www.play.com precies hetzelfde :s rainbow six vegas II en een jas besteld, alle 2 zelfde datum verzonden had maandag spel binnen maar jas is er nog steeds niet..
Jep jep, beide betrouwbare sites aangezien ik bij play.com al 5 tal games keurig op tijd heb gekregen wacht ik nog ff af met bellen.quote:
Dan krijg je ook niets nieuws toegestuurdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef BIGGI het volgende:
Verkeerde bluray binnen gehad van Cd-wow![]()
Ik had Reign over me besteld, Open Season ontvangen..
Formuliertje ingevuld op hun site, ben benieuwd hoe ze reageren.. (ik heb vriendelijk aangegeven dat ik niet van plan ben iets terug te sturen).
Hehe ok ja valt te verwachten, ik kon het altijd proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dan krijg je ook niets nieuws toegestuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |