Kleding ligt waarschijnlijk bij de douane. Die mag je niet zomaar importeren namelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Enige rare is dat LBP wel keurig is binnen gekomen, maar ik nog steeds aan het wachten ben op Uncharted... Terwijl deze tegelijkertijd met LBP is verzonden!
Bij www.play.com precies hetzelfde :s rainbow six vegas II en een jas besteld, alle 2 zelfde datum verzonden had maandag spel binnen maar jas is er nog steeds niet..
Niet waar, je mag binnen de EU wel kleding importeren!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kleding ligt waarschijnlijk bij de douane. Die mag je niet zomaar importeren namelijk.
thanks, kijk ik nog even verderquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Play kan het niet, ze verzenden niet naar niet-UK adressen als er in ponden afgerekend wordt. Bij andere sites betaal ik gewoon in de valuta die ze rekenen (USD op Play-Asia en CAD op VGP bijvoorbeeld).
waar zat je aan te denken dan? iDeal?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef DaveHarris het volgende:
Weet iemand een site waar ze goedkoop games aanbieden als bij amazon.co.uk en play.com maar waar je niet alleen maar met een creditcard kunt betalen maar waar ze meerdere opties hebben?
Paypal is wel handig.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:19 schreef Misan het volgende:
[..]
waar zat je aan te denken dan? iDeal?
Ik wist wel dat ze verschillende domeinen hadden, maar nooit opgevallen dat ze ook andere prijzen hanteren.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef Granaatappel het volgende:
Ik mis CD-WOW in de TS, echt een goede online shop en zeer goedkoop.
Het rare aan CD-WOW is dat ze verschillende site-domeinen hebben: .com, .us, .nl, .se, .com.au
Heb nu dus Call of Duty: World at War voor de PC besteld via de Australische site, die was het goedkoopst van allemaal. Het schilt letterlijk tien euro per domein-site van CD-WOW, terwijl ze allemaal vanuit Hong Kong worden verstuurd naar je adres. Op de Australische site staat hij omgerekend voor ¤28,-, gratis verzendkosten en binnen 7 dagen in huis.
Iemand anders ervaringen met CD-WOW?
Van Uncharted wel jammer, maar wel netjes bij LBP, ze leveren binnen 6 tot 8 dagen, dus 5 is wel mooi dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef motherflocker het volgende:
cd-wow 2x iets besteld: LBP en Uncharted.
LBP binnen 5 dagen in huis, Uncharted kon niet geleverd worden dus geld terug.
Sorry bedoelde 5 werkdagenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Van Uncharted wel jammer, maar wel netjes bij LBP, ze leveren binnen 6 tot 8 dagen, dus 5 is wel mooi dan.
Het probleem met GH is gewoon dat ze steeds duurder worden en dat dingen die je hebt gepreordered soms niet leverbaar zijn. Voor de rest is het wel ok. Verzending is ietwat traag maar wel gratis.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:55 schreef SuperFruitig het volgende:
x post:
hoe zit het nu met gamehubs? Ik hoor veel negatieve verhalen maar skate 2 kost maar 36 incl
http://gamehubs.com/PS3/skate-2.html
Doen niet doen wel doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |