yups,. maar ik ga toch nog eens ff neuzen in dat dradenhol,.. kan geen toeval zijn dit..quote:Op maandag 3 november 2008 02:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je die nieuwe ook geaard ?
Je kan ook beter de Boss versie nemen, behringer is nergens goed voor!quote:Op maandag 3 november 2008 08:24 schreef -Menn0- het volgende:
ik gister voor het eerst m'n nieuwe effecten gebruikt
[ afbeelding ]
nu moeten we verhuizen
gezien ik mijn punt niet gefixed heb van me warlock: neuh, maar het is wel zonde he?quote:Op maandag 3 november 2008 07:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Ares,
Als quick fix* wel maar kijk eens bij daglicht![]()
*Erg handig met pintige metal gitaren**
** Maar zijn wat optische beschadegingen zo erg op een metal gitaar?
nee,. die zaten erin, heb er nu een setje dimarzio D activator's inzitten.quote:Op maandag 3 november 2008 07:34 schreef allsystemshalt het volgende:
Schemer,
Zitten er nu de SD elementen in?
die v60's in mijn engl cab zijn ook celestion's,. ik vind sowiezo dat celestion de beste maakt, al het andere is best aardig, maar kunnen niet tippen aan v60's of v30's van celestion,.. greenbacks en die g12t-75 vind ik dan weer echt vreselijke speakers.quote:Op maandag 3 november 2008 07:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Maar beste schemer,
Juist de celestions zijn de metal speakers![]()
Probeer het anders een met b.v EV (Al zijn die wel aan de prijs..)
Het is toch maar guitar hero controllerquote:
Drummen met Rockband is wel tof ja.quote:Op maandag 3 november 2008 09:52 schreef KaMo het volgende:
Het is toch maar guitar hero controller
Of Rockband, want dan wel weer tof is met de drum feature...
Maar waste of money
Klopt, maar die drum klopt verder ook geen kut van...quote:Op maandag 3 november 2008 10:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Drummen met Rockband is wel tof ja.
Altijd beter dan op een paar knopjes drukken met die gitaartjes die er bij zitten.
CELESTION RockDriver speakers?quote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef nightfall het volgende:
[..]
die v60's in mijn engl cab zijn ook celestion's,. ik vind sowiezo dat celestion de beste maakt, al het andere is best aardig, maar kunnen niet tippen aan v60's of v30's van celestion,.. greenbacks en die g12t-75 vind ik dan weer echt vreselijke speakers.
Dat hele rockband klopt niet maar is wel erg grappig om te doen.quote:Op maandag 3 november 2008 10:03 schreef KaMo het volgende:
Klopt, maar die drum klopt verder ook geen kut van...
En het doet pijn als ik een vriend van me een super sick nummer op Expert zie uitspelen...
Een van de gitaristen van mijn band heeft een Marshall 1960AV kast, met "vintage" speakers. Die vindt hij mooier dan de reguliere 1960, omdat palm mute bijv er zwaarder door klinkt. Misschien is dat wat dan.quote:Op maandag 3 november 2008 03:00 schreef nightfall het volgende:
wat is trouwens nou een 4X12 cab om aan te raden voor metal?,. ikzelf heb een engl met V60 speakers en ben er uitermate tevreden over,. maar de andere gitarist van me'n bandje wil graag een andere cab en zit ook op die engl te geilen maar wil toch nog wat andere proberen ook..
De bogners met v30's schijnen super te klinken, maar vind ze erg aan de pijs... die marshaal kasten met g12T-75 speakers vallen al af, dat vind ie te schel en te kill klinken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even nagezocht, 63 kg dusquote:Op maandag 3 november 2008 12:33 schreef Cynic het volgende:
Zo'n ENGL XXL cab klinkt vast ook wel lekker zwaar.
Geloof dat die ook 75 kg weegt ofzo, maar dan heb je ook wat
quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef Goover het volgende:
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Kun je er dan wel goed bij? Had eerst het idee ze juist los te maken aan de kant van de floyd omdat daar toch geen balletje meer zit. Maar bedenk me nu dat ik niet dat inbussleuteltje heb en met een tangetje krijg ik die schroefjes niet los.quote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon snaren helemaal losdraaien hoef je ze er niet af te halen en kan je gelijk testen of die werkt heb ik ook gedaan wel zo makkelijk
Kijk eens op je bureau onder die stapel papieren.quote:Op maandag 3 november 2008 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Mja, moet ik toch eerst die locking nuts los zien te krijgen..
Snap echt niet waar die sleutel gebleven is....
Guitar Hero is vet!quote:Op maandag 3 november 2008 10:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Drummen met Rockband is wel tof ja.
Altijd beter dan op een paar knopjes drukken met die gitaartjes die er bij zitten.
En zingenquote:Op maandag 3 november 2008 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Guitar Hero is vet!Maar in de nieuwe Guitar Hero kun je ook drummen...
Lijkt me vaag als PunkJunk zelfmoord wil plegen, en dat hij er dan helemaal klaar voor is en op het moment dat hij de Trekker wil over halenquote:Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef The_Dean het volgende:
*mompelt iets met niet opzij, plat en tractor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stel je niet zo aan man, het is maar een internetforumquote:Op maandag 3 november 2008 00:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ja zeg, jij begon op dag 1 zelf al met kaatsen, zoals jij het noemt. Jouw reactie op Dean was ongegrond en ver ondermaats. Ik vind het dan ook niet vreemd dat Dribbel (of wie dan ook) daar zo op reageert. Dean is een zeer gewaardeerd lid van dit topic en een graag geziene gast op meetings. Hij heeft voor meerdere van ons gitaren afgesteld, versterkers gerepareerd of ons van andere onmisbare hulp voorzien. Je kunt daarom niet verwachten dat wanneer je met zo'n aggressieve, negatieve houding een hechte groep binnen stapt je door iedereen met open armen ontvangen wordt. Wij zijn hier geenszins seclusief, maar communiceren met enig decorum is toch wel een redeljik minimum of niet? Fok zit vol met etterige, betweterige keyboardhelden, maar die zaten nooit in dit topic en dat willen wij graag zo houden. Als je over gitaargerelateerde zaken wilt praten, soms slap wilt kletsen en graag flauwe grappen tapt dan ben je hier meer dan welkom, maar als je hier enkel cynisch wilt komen doen (no offence, Sander) en iedereen louter wilt overtuigen van je gelijk en erkenning wilt zoeken voor je vermeend ruime wijsheden dan kun je beter doorschuiven naar een ander forum.
Ben benieuwd!quote:Op maandag 3 november 2008 19:12 schreef Aresdreams het volgende:
WAH! de M13 is echt vet, en ik heb nog maar net, of nog niet eens, 1% van z'n kunnen geprobeerd...
gaat wel lang duren voordat ik er klaar mee ben, en voordat ik dingen ga posten die ik ermee opgenomen heb.. (ook te weinig kabels ATM)
maar 1 ding weet ik wel: loop is cool om te gebruiken.
de sounds zijn echt super makkelijk aan te passen.
en je wordt er zeker wel doof van als je er te lang mee bezig blijft
Bo~el. Anders leest het moeilijk.quote:Op maandag 3 november 2008 20:45 schreef The_Dean het volgende:
Kan je nagaan wat er gebeurt als je je Boel er aan hangt
ah, nu begrijp ik hem!quote:Op maandag 3 november 2008 21:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bo~el. Anders leest het moeilijk..
Ja mien zoonquote:
And everbody's heard....quote:Op maandag 3 november 2008 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja mien zoon![]()
nee, je krijgt geen gitaar. Je mag mijn oude banjo van zolder halen
Vetquote:Op maandag 3 november 2008 21:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja mien zoon![]()
nee, je krijgt geen gitaar. Je mag mijn oude banjo van zolder halen
quote:
Huisarrest.quote:
Sst, de volwassenen zijn aan het praten...quote:Op maandag 3 november 2008 22:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Huisarrest.
Week geen gitaar en telefoon.
Daar ken ik een liedje over.quote:
Is een tomaat groente of fruit ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cynic het volgende:
hallo!
zo, af en toe ziek zijn zorgt er wel voor dat je het weer beter zijn een stuk meer waardeert.
en dat ik maar weer eens wat meer fruit ga eten
Zal ik een een banaan in je pruim peren =(quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:00 schreef Witchfynder het volgende:
Dribbel is ook fruit, want hij is een ontzettende druif soms..
ach, het houd je van de straat en het houd je bezig, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:04 schreef Cynic het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik nu dus op zoek naar een nieuwe cab?
Ik grijp alles aan om maar het aanschaffen van nieuwe dingen te kunnen rechtvaardigen.![]()
In elk geval tegenover mezelf dan...
Gister ook 13 uurquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Keep on rocking in the (not so) free world![]()
*Voelt zich een loonslaaf![]()
Ik heb zelf een banaan en geen pruim.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik een een banaan in je pruim peren =(
Of een amp erbijquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:04 schreef Cynic het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik nu dus op zoek naar een nieuwe cab?
Ik grijp alles aan om maar het aanschaffen van nieuwe dingen te kunnen rechtvaardigen.![]()
In elk geval tegenover mezelf dan...
Bijvoorbeeld. Kun je een mooie WDW-opstelling maken.quote:
Beide speakers mic'en voor over de PA. Thuis heb je er weinig aan lijkt me.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van stereo spelen binnen één cab?
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beide speakers mic'en voor over de PA. Thuis heb je er weinig aan lijkt me.
Nja, okquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat dus.
Hoewel het voor thuis ook best klinkt hoor, maakt je geluid net ietsje breder.
En wat is het voordeel daar weer van? Ik vraag me af of je daar door de FoH nog wel wat van gaat horen. Als ik dat zou betrekken op mijn eigen band zouden we exclusief de drums al 11 kanalen door de FoH sturen en eerlijk gezegd hebben de meeste zalen niet de apparatuur en al helemaal niet de expertise om dit goed te mixen. Het zal Metallica wel lukken, maar dat mag ook wel met zo'n budget. Zelfs in 013 hoor ik het bij grotere bands nog een meuk worden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beide speakers mic'en voor over de PA. Thuis heb je er weinig aan lijkt me.
Ja hoor, dat lukt best.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En wat is het voordeel daar weer van? Ik vraag me af of je daar door de FoH nog wel wat van gaat horen. Als ik dat zou betrekken op mijn eigen band zouden we exclusief de drums al 11 kanalen door de FoH sturen en eerlijk gezegd hebben de meeste zalen niet de apparatuur en al helemaal niet de expertise om dit goed te mixen. Het zal Metallica wel lukken, maar dat mag ook wel met zo'n budget. Zelfs in 013 hoor ik het bij grotere bands nog een meuk worden.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:53 schreef Cynic het volgende:
Wij spelen ook niet van die op hol geslagen muziek, dus dan wil het misschien ook iets beter
OK. Wij spelen ook symfonische rock, maar ik gebruik toch live liever geen stereo effecten. Nou spelen wij ook haast nooit in zalen waar meer dan een man of 500 in kunnen dus dat is nooit een issue.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Cynic het volgende:
Wij spelen symfonische rock, en daarbij werk het prima. We hebben de keys ook stereo aangesloten. En zolang we niet in het Gelredome staan blijven we nog wel stereo staan vermoed ik. Ook in de grote zaal van 013 kan het best, en daar gaan toch gauw 2000 man in.
Dat zou kunnen. Maar wij hebben maar één gitarist, dus die staat altijd in het middenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:12 schreef Cynic het volgende:
Het zijn ook geen extreme stereo effecten, gewoon een beetje delays enzo, lichte flange.
Onze andere gitarist staat in het midden gepanned en ik dan helemaal stereo.
Lijkt me trouwens dat je die problemen dan ook heb wanneer je de ene gitaar links zet en de andere rechts.
Klopt, die Korg van onze toetsenist is ook stereo. Zo moet je hem ook aansluiten anders klinkt het niet. Best vreemd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar wij hebben maar één gitarist, dus die staat altijd in het midden
Kijk:
[ afbeelding ]
De keyboards staan trouwens bij ons ook stereo, maar dat is geloof ik meer omdat er twee aansluitingen op die keyboards zitten...ik geloof niet dat daar wel eens echt over nagedacht is.
Ik heb wel een Kramer Striker ST600, maar dat was meer voor de grap. Als gitaar is het niet veel. Wél een orginele Floyd Rose single locking trem (dus ontstemd ook altijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt, die Korg van onze toetsenist is ook stereo. Zo moet je hem ook aansluiten anders klinkt het niet. Best vreemd..
En wat je zegt; stereo voor metal is onzin. Misschien niet voor prog metal of voor bands als Overkill die vreemde effecten gebruiken, maar wij gaan meer voor het "buizen aan en blazen"-idee..
Spelen jullie ook op Kramer gitaren, Singecoil?.
Yep. Ziet er wel cool uit, vinnik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:26 schreef Witchfynder het volgende:
Het is wel typisch Kramer om humbuckers schuin te plaatsen he? De Kramer van Glenn Tipton heeft dat ook, maar bij de nek.
Hij is te koop en de opbrengst wordt gebruikt voor onderzoek tegen tienerkanker, dus sla je slag.quote:
http://wordsmith.org/anagram/advanced.htmlquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
Jij hebt echt serieus rare hobbies, naamgenoot..
Steek die energie nou maar in het bespelen van je nieuwe explorer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
http://wordsmith.org/anagram/advanced.html
Dean Takquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
http://wordsmith.org/anagram/advanced.html
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Steek die energie nou maar in het bespelen van je nieuwe explorer..
Bij twijfel altijd Megadeth of Iron Maiden gaan spelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:25 schreef Daantke het volgende:
[..]mijn papa slaapt al
en ik weet ff niks om te spelen
Iedereen kent dat ja...quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:49 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Net een imho leuke solo gespeeld dus ik denk dat doe ik nog een keer maar dan neem ik het op....
Tja en toen kwam er dus niks meer uit m'n vingers he![]()
![]()
![]()
Fuck zooi![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
Je houdt wel van..uh..bonte dingen, he?.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
Je houdt wel van..uh..bonte dingen, he?.
quote:
Wat dan nog meer =O?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat je nogal van bontgekleurde dingsn houdt..
Ik wil er nog een Washburn bijquote:
Wel jammer ja! Maar wel goeie deal opzich...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik wil er nog een Washburn bij![]()
En dan van mijn Ibanez Afs afscheid nemen
Pas op!!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel jammer ja! Maar wel goeie deal opzich...
Wel slimquote:Op woensdag 5 november 2008 00:17 schreef Cynic het volgende:
Dat wordt dan echt de eerste gitaar die ik wegdoe...
Ik heb al wel gitaren bij mijn vriendin geparkeerd zodat het lijkt alsof ik niet zoveel gitaren heb, maar dat telt niet
Da's helemaal slim, een extra huis aanschaffen zodat je meer ruimte hebt voor gitaarspullen!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel slim
Straks ook twee adressen, nieuwe huisje en de oefenzolder
Precies! Twee extra kamers voor gearquote:Op woensdag 5 november 2008 00:21 schreef Cynic het volgende:
Da's helemaal slim, een extra huis aanschaffen zodat je meer ruimte hebt voor gitaarspullen!
Ik moet ook nog eens aan de slag met de whammy van mijn 19" Digitech, want als ik die een beetje goed instel heb ik dat losse pedaal eigenlijk ook niet meer nodig.
Jij hebt veel overcompleet he?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's helemaal slim, een extra huis aanschaffen zodat je meer ruimte hebt voor gitaarspullen!
Ik moet ook nog eens aan de slag met de whammy van mijn 19" Digitech, want als ik die een beetje goed instel heb ik dat losse pedaal eigenlijk ook niet meer nodig.
Nee, dat zie je verkeerd, ik heb veel op reservequote:Op woensdag 5 november 2008 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jij hebt veel overcompleet he?.
Haha lukt het al ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef Cynic het volgende:
Avond!
Ik ben nog steeds een trip naar het westen aan het plannen om binnenkort wat aan gitaarswappen te doen
Hoeveel heb jij er wel niet ?!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:17 schreef Cynic het volgende:
Dat wordt dan echt de eerste gitaar die ik wegdoe...
Ik heb al wel gitaren bij mijn vriendin geparkeerd zodat het lijkt alsof ik niet zoveel gitaren heb, maar dat telt niet
Het moet deze maand lukken denk ik, er zijn wat mogelijkheden. Ik kan eventueel ook nog naar Utrecht gaan, dan ben ik ook een eind in de richting gekomen lijkt me.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha lukt het al ?
[..]
Hoeveel heb jij er wel niet ?!
Utrecht is goed te doen! Gelijk even langs de gitaartokoquote:Op woensdag 5 november 2008 00:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het moet deze maand lukken denk ik, er zijn wat mogelijkheden. Ik kan eventueel ook nog naar Utrecht gaan, dan ben ik ook een eind in de richting gekomen lijkt me.
Ik heb er momenteel meer dan 10, niet dat dat zo'n enorm aantal is
1 is reserve, 2 is ijdelheid.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, ik heb veel op reserve
2 Electrisch (ja je hebt gelijk met die bontequote:Op woensdag 5 november 2008 07:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ach die tweede bas komt er wel.. En de derde, vierde...
.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1 is reserve, 2 is ijdelheid..
Ik heb maar 2 electrische gitaren, 1 akoestische, 2 ukulele en 1 bas (gek genoeg)..
En ook iets met broeken en sokkenquote:Op woensdag 5 november 2008 07:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
2 Electrisch (ja je hebt gelijk met die bonte
1 acoustische
2 bassen
Speel alles in één stemming, joh. Je hebt ook maar één zanger immers. Of past hij zijn bereik ook aan?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:29 schreef The_Dean het volgende:
Als we een van de nummers in een lagere stemming spelen heb ik ook 3 gitaren mee
Ik probeer echt serieus af te kicken, maar ik kom zó vaak gitaren tegen waarvan ik dan denk, djeez...die móet ik hebben...quote:
wel zwaar, maar het gaat vanzelf...quote:Op woensdag 5 november 2008 13:50 schreef Aresdreams het volgende:
geen gitaar kopen is nog best makkelijk, wachten totdat ie geleverd gaat worden is veel zwaarder
Telecaster, +10quote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een nieuwe gieter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een oude Japanse dame uit 1986. Ze heeft wel flink wat plastische chirurgie ondergaan, er zit een Amerikaanse vintage brug op met messing zadels, Kluson Deluxe tuners, een 4-way switch en Custom Shop Texas Special pickups (die er misschien uit gaan).
Ik is blij![]()
![]()
.
Halverwege het optreden even een goed gemikte trap.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Speel alles in één stemming, joh. Je hebt ook maar één zanger immers. Of past hij zijn bereik ook aan?.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Halverwege het optreden even een goed gemikte trap.
=Oquote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een oude Japanse dame uit 1986. Ze heeft wel flink wat plastische chirurgie ondergaan, er zit een Amerikaanse vintage brug op met messing zadels, Kluson Deluxe tuners, een 4-way switch en Custom Shop Texas Special pickups (die er misschien uit gaan).
Ik is blij![]()
![]()
.
goed bezig!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik is blij![]()
![]()
.
Ik zou voornamelijk gaan voor nummers die je zelf leuk vindt. Dat bevordert het goed je best doen aanzienlijk namelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:53 schreef SperZii het volgende:
Hmm ik ben nu al een tijdje bezig met akoestische gitaar spelen en heb me tot nu toe alleen nog maar bezig gehouden met akkoorden, waarvan ik nu de basis wel onder de knie heb. De barré akkoorden zijn nog een beetje lastig voor me maar dat komt wel. Ik heb me alleen nog niet verdiept in het spelen van losse noten en wil er graag mee beginnen. Is bijvoorbeeld Under The Bridge een goed nummer om mee te beginnen? Hotel California? Stairway to Heaven? Of zijn er zelfs nóg makkelijkere alternatieven? (Heb trouwens geen les)
Bedankt alvast!
Hoezo, is hij ineens te Republikeins voor je?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:55 schreef Sloggi het volgende:
Ja hè. Wie mijn Amerikaanse Tele wil overkopen mag me PM'en.
Er zijn twee dingen echt van belang bij het leren spelen van een instrument. Dingen spelen die je motiveren en een instrument wat goed genoeg is om niet elke vijf seconden te ontstemmen. De rest is optioneelquote:Op woensdag 5 november 2008 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou voornamelijk gaan voor nummers die je zelf leuk vindt. Dat bevordert het goed je best doen aanzienlijk namelijk.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo, is hij ineens te Republikeins voor je?.
Yupquote:Op woensdag 5 november 2008 19:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo, is hij ineens te Republikeins voor je?.
Nouja met m'n gitaar zit het wel goed, is een degelijke ibanez en ontstemt niet zo snel..quote:Op woensdag 5 november 2008 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen echt van belang bij het leren spelen van een instrument. Dingen spelen die je motiveren en een instrument wat goed genoeg is om niet elke vijf seconden te ontstemmen. De rest is optioneel.
http://www.bachmusik.com/quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
Wat was ook alweer dat merk dat die vrij goedkope Explorer kopieën op de markt bracht? Iets Duits meen ik, Dean wilde er toen toch eentje bestellen? Ik vergeet dat elke keer
BaCH, uit Tjechië. Ze hebben alle banden verbroken met de Duitse distributeur wegens wanprestaties.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
Wat was ook alweer dat merk dat die vrij goedkope Explorer kopieën op de markt bracht? Iets Duits meen ik, Dean wilde er toen toch eentje bestellen? Ik vergeet dat elke keer
Vquote:Op woensdag 5 november 2008 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.bachmusik.com/
Ik wil ook nog steeds een explorer bestellen daar. En als die goed bevalt zal ik er waarschijnlijk ook nog een V bestellen.
Dat was zoundshop.de toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:56 schreef Witchfynder het volgende:
BaCH, uit Tjechië. Ze hebben alle banden verbroken met de Duitse distributeur wegens wanprestaties.
Lekkere site, er stond standaard al een basgitaar in het winkelmandjequote:Op woensdag 5 november 2008 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.bachmusik.com/
Ik wil ook nog steeds een explorer bestellen daar. En als die goed bevalt zal ik er waarschijnlijk ook nog een V bestellen.
Dat is geen foutje. Dat is een statement.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Lekkere site, er stond standaard al een basgitaar in het winkelmandje
Deus vult.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:25 schreef brother52 het volgende:
Bij mij denken ze dat een bas niet aan mij besteed is, terwijl ik er toch stiekem wel eentje wil.
Vrij goedkoop ja...quote:Op woensdag 5 november 2008 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
Doe mij die Rick replica maarquote:
Doe gewoon met Google, typ bv: 4806 CZK in euroquote:Op woensdag 5 november 2008 22:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doe mij die Rick replica maar
Wat zijn de prijzen in euro's?
Dat zijn ff niet beshcikbare modellen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:55 schreef Daantke het volgende:
[..]
Vrij goedkoop ja...
http://www.bachmusik.com/en/p101050/bach-bexp/
0,- CZK
x 0,04 ongeveer zie ik net...quote:Op woensdag 5 november 2008 22:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Doe gewoon met Google, typ bv: 4806 CZK in euro
= 200 euro
Mja toen ik deze zomer in Praag was was 1 euro 23 kroon ofzoiets. ,04 of ,05 moet dus wel kloppenquote:Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
x 0,04 ongeveer zie ik net...
Best goedkoop dus...
Zijn die dingen ook echt bestelbaar? (dus kopen met verzendkosten erbij)
Zijn volgens mij nog best goede gitaren voor het geld hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 22:21 schreef allsystemshalt het volgende:
wat eenmerk
![]()
Maar goed als je een cover van the who wil spelen inc gitaar smashen dan is het misschien wel wat
Gaat er iemand contact opnemen?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:32 schreef Daantke het volgende:
bij mij staat er nu ook opeens een bas in mn winkelmandje![]()
@KaMo
als je de Tsjechische website heb, staat dat het 100 kroon kost, dus 5 euro, en da's dan alleen binnen Tsjechië neem ik aan.
De bovenste optie is ook 0 kroon maar volgens google translate is dat Persoonlijke Collectie![]()
Op BGF hebben ze zelfs met 28 man een speciale uitvoering van een non-reverse Thunderbird laten maken.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaat er iemand contact opnemen?
Ik zie een inkoopactie wel zitten!
Doe eens vragen naar verzendkosten dan!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op BGF hebben ze zelfs met 28 man een speciale uitvoering van een non-reverse Thunderbird laten maken..
Een Marshall Valvestate 10, dus écht een beginnersversterkertje. Effectenbak een good old Boss ME-8. Geeft nog altijd een leuk geluidje, maar mijn Boss GT-8 kan toch net iets meerquote:Op woensdag 5 november 2008 22:48 schreef Daantke het volgende:
wat voor beginnersversterker en effectpedaal?
Van geluid en speelkwaliteit moet je van een replica inderdaad niet verwachten dat het op de o zo dure originel lijkt, beetje naief. Maar verder is het wel tof om te hebben.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb op meerdere echte Rickenbacker bassen gespeeld ik ben benieuwd hoe de oostblok copien zijn![]()
De hals b.v. is niet gelamineerd met tegenovergestelde ligging om werken tegen te gaan ook ben ik bang dat er geen dubbele thrusrod in zit zoals bij het orgineel.
Verder houtsoorten/kwaliteit van het uitzoeken van toonhout (Ja dat is een vak appart).
En dan nog de elementen de lijmsoort en de lak.
Neu dat kan nooit in de buurt komen.
Volgens de ANWB routeplanner is de heenweg alleen al ¤ 95,- met diesel.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:16 schreef The_Dean het volgende:
Vette inkoopactie
Mits de brandstofprijs door het aantal deelnemers word gedeeld en het rendabel is wil ik ze wel halen
Kan iemand ff kostenberekeningetje maken? Damwoude - afhaaladres - Damwoude met een 1:18 diesel?
Reken dan 200 euro... Als er 8 gitaren gehaald worden... 200/8=25 euro. Als dat goedkoper is dan verzenden...quote:Op woensdag 5 november 2008 23:22 schreef KaMo het volgende:
[..]
Volgens de ANWB routeplanner is de heenweg alleen al ¤ 95,- met diesel.
+ je moet in Nederland ook nog alles verzenden (is ook duur)quote:Op woensdag 5 november 2008 23:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Reken dan 200 euro... Als er 8 gitaren gehaald worden... 200/8=25 euro. Als dat goedkoper is dan verzenden...
Lange rijtijd boeit me niet
Wie weet krijgen we meer mensen meequote:Op woensdag 5 november 2008 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is zeker niet goedkoper dan verzenden![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
+ je moet in Nederland ook nog alles verzenden (is ook duur)
Die bezorging zit bij de prijs inquote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
+ je moet in Nederland ook nog alles verzenden (is ook duur)
Men wilt tegenwoordig goedkope replica'squote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef allsystemshalt het volgende:
Kunnen we niet beter met RAN een deal maken?
Dat is wel goed spul![]()
http://www.ranguitars.com/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeff roeleerd de pan uit![]()
![]()
![]()
![]()
True True.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Men wilt tegenwoordig goedkope replica's
Geen gitaren!
Ik kom de mijne dan wel halen.quote:
Of, gewoon uitdelenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom de mijne dan wel halen.
Of gewoon een meet rond die tijd plannen en ze daar uitdelen.
Of meeten in Tsjechië.
Wel een goed idee, die meetquote:Op woensdag 5 november 2008 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom de mijne dan wel halen.
Of gewoon een meet rond die tijd plannen en ze daar uitdelen.
Of meeten in Tsjechië.
Hey, een mede-Jeff fanquote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
GFS Lil Puncherquote:Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef brother52 het volgende:
Cynic, wat voor element heb jij ook alweer in je tele gelast?
Ik ben een beetje aan het zoeken voor een paar upgrades.
Staat er wel mooi: ANNIHILATOR: DISCONTINUED !!!quote:Op woensdag 5 november 2008 23:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nee eerst moet er een luchtgitaar komenquote:Op woensdag 5 november 2008 23:57 schreef KaMo het volgende:
Iemand een spongebob V ukulele?
[ afbeelding ]
Schoolquote:
iid geef mij maar late diensten van 11 tot 8 of zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef Witchfynder het volgende:
Leuk! Maar waarom moet dit gedoe altijd zo vroeg beginnen?.
Whaha geweldig.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:57 schreef KaMo het volgende:
Iemand een spongebob V ukulele?
[ afbeelding ]
http://www.large-online.nl/quote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie weet een site waar je posters kunt kopen? Wil namelijke erg graag een poster van Stevie Ray Vaughan op m'n kamer.
Zouden ze daar moeilijk doen als je meer dan 1 poster wilt bestellen?quote:
Ja. Dan worden ze boos.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zouden ze daar moeilijk doen als je meer dan 1 poster wilt bestellen?
Heb je besteld of in een winkel?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef LollerSjaak het volgende:
Halloo ik heb een nieuwe gitaar gekochtEen Epiphone Les Paul standard
![]()
[ afbeelding ]
Alleen hij doet het dus nietMet de switch op treble doet ie het wel.. maar met de switch in het midden of op rythm krijg ik er geen geluid uit, en ja, ik heb alle knopjes op 10 staan
Wat doe ik fout of wordt dit garantie claimen?
www.allposters.com als ze het daar niet hebben, bestaat het niet...quote:Op donderdag 6 november 2008 16:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wie weet een site waar je posters kunt kopen? Wil namelijke erg graag een poster van Stevie Ray Vaughan op m'n kamer.
Mooi! (hoewel die van mij natuurlijk mooier isquote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef LollerSjaak het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alleen hij doet het dus nietMet de switch op treble doet ie het wel.. maar met de switch in het midden of op rythm krijg ik er geen geluid uit, en ja, ik heb alle knopjes op 10 staan
Fout aangesloten pickup selector ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:56 schreef LollerSjaak het volgende:
Gekocht in een winkel (Feedback Rotterdam). Dus ik ga zaterdag denk even terugMaar ik dacht misschien zie ik iets ontzettend stoms over het hoofd dat jullie mij kunnen vertellen :p
Maar als ik het goed heb:
Treble = Bridge Pickup
Midden = Beide
Rythm = Neck Pickup
Als de Treble pickup het sowieso doet, waarom hoor ik dan niks als die in het midden staat?
Dat heb je met zo'n pc met knoppen onder je potenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:14 schreef Aresdreams het volgende:
nu bezig mijn M13 te updaten... toch wel weer blij met mijn Audiophile met midi interface
en ook blij dat ik direct die midi kabels gehaald had
maar nu is het wachten totdat de update klaar is....
ik wil niet wachten!![]()
Waarschijnlijk is het je switch. Epiphones hadden daar in het verleden vaker problemen mee.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:15 schreef LollerSjaak het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Of anders je router..err..oh nee, zit niet meer op mijn werk.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het je switch.
.........en weg is je reputatie!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of anders je router..err..oh nee, zit niet meer op mijn werk..
Hmm ok, dan ga ik zaterdag wel even terug. En nee ik heb niet op deze gitaar gespeeld.. Alleen het show model bespeeld.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het je switch. Epiphones hadden daar in het verleden vaker problemen mee.
n3rdquote:Op donderdag 6 november 2008 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of anders je router..err..oh nee, zit niet meer op mijn werk..
Wat was mijn reputatie dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
.........en weg is je reputatie!
Bassist toch? Ik snap het ook nietquote:
Bassisten werken niet ofzoquote:Op donderdag 6 november 2008 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bassist toch? Ik snap het ook niet.
En dan op tien vierkante cm bas spelen en elke vier maten een nauwelijks waarneembaar knikje gevenquote:
Wel, sommigequote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bassisten dragen geen gestreepte sokken..
Noem er eens 3?quote:
Die hebben we allemaal al gezien.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wel, sommige![]()
Is dit toeval of heb je foto's van gig gezien?
Ik...quote:
Dus jullie luisteren ook echt naar me?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die hebben we allemaal al gezien..
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet 1337 genoeg..
Basmeisjesquote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef KaMo het volgende:
Ik...
En een paar van die hele geile basvrouwtjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |